Şimdi Ara

/// FIFA 17 ANA KONU (PS4) \\\

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
15.060
Cevap
103
Favori
440.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1855
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 37
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 55 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 12
  • Favoriye Eklediklerim 103
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Hendrik Johannes Cruijff (422 mesaj) avei21 (396 mesaj) Faustino (309 mesaj) Tafo-1907fifa (248 mesaj) Uncle Trevor (223 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2803 mesaj) Mobil (7201 mesaj) Tablet (372 mesaj) Mini (409 mesaj) Uygulama (147 mesaj)
  • @
17 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Spor >> /// FIFA 17 ANA KONU (PS4) \\\
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    278 Mesaj
    valla benim bu işlere karnım tok.öyle kariyer modu falan da ilgimi çekmiyor.ha farklılık açısından güzel bir yenilik olmuş ama ben adam gibi gerçek futbol oyunu istiyorum

    ben yine olacakları şimdiden yazayım.eylülün 10unda demo çıkar.demoda yeni animasyonlar,yeni özellikler,yeni grafikler gözümüze gözümüze sokulur.ilk gazla böyle müthiş,şöyle süper,şahane tam simulasyon olmuş falan diyerek birbirimizi burada gazlar önsiparişleri geçeriz

    2 hafta sonra oyun çıkar demoda daha gerçekçiydi ama neyse der online a akarız.ilk hevesle maçları yapar oyunu beğeniriz.yine de bazı bebeler bu oyun oynanmıyor,ronaldoyla yardıra yardıra kaleye giremiyorum oyun rezalet falan bi ton ağlarlar

    ondan bi 10 gün sonra ea bir patch yayınlar oyunun hızını iki katına çıkarır.oyunun ne demoyla ne ilk çıktığı haliyle alakası kalır.simulasyondan arcade e dönüş başlar.millet oynanış değişti yok değişmedi falan burada birbirini yer

    yine bir iki ay sonra abi momentum,script ben 20 şut çektim rakip 1 tane çekti 1-0 yenildim kolu fırlattım postları akmaya başlar.

    ondan 2 ay sonra ea 2 patch daha yayınlasa da oynanış demonun kıyısından bile geçmez.sonra bıktım bu oyundan bir daha ea denen firmaya para kaptırırsam iki olsunlar gelir

    haziran 2017'de e3 te yeni alacalı bulacalı bi trailer yayınlar.bu sefer hakem olma seçeneği eklenir.of müthiş gözüküyor,bomba gibi geliyor derken başa döneriz.

    her sene aynı geyik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wasaby -- 13 Haziran 2016; 1:12:23 >




  • valla benim bu işlere karnım tok.öyle kariyer modu falan da ilgimi çekmiyor.ha farklılık açısından güzel bir yenilik olmuş ama ben adam gibi gerçek futbol oyunu istiyorum

    ben yine olacakları şimdiden yazayım.eylülün 10unda demo çıkar.demoda yeni animasyonlar,yeni özellikler,yeni grafikler gözümüze gözümüze sokulur.ilk gazla böyle müthiş,şöyle süper,şahane tam simulasyon olmuş falan diyerek birbirimizi burada gazlar önsiparişleri geçeriz

    2 hafta sonra oyun çıkar demoda daha gerçekçiydi ama neyse der online a akarız.ilk hevesle maçları yapar oyunu beğeniriz.yine de bazı bebeler bu oyun oynanmıyor,ronaldoyla yardıra yardıra kaleye giremiyorum oyun rezalet falan bi ton ağlarlar

    ondan bi 10 gün sonra ea bir patch yayınlar oyunun hızını iki katına çıkarır.oyunun ne demoyla ne ilk çıktığı haliyle alakası kalır.simulasyondan arcade e dönüş başlar.millet oynanış değişti yok değişmedi falan burada birbirini yer

    yine bir iki ay sonra abi momentum,script ben 20 şut çektim rakip 1 tane çekti 1-0 yenildim kolu fırlattım postları akmaya başlar.

    ondan 2 ay sonra ea 2 patch daha yayınlasa da oynanış demonun kıyısından bile geçmez.sonra bıktım bu oyundan bir daha ea denen firmaya para kaptırırsam iki olsunlar gelir

    haziran 2017'de e3 te yeni alacalı bulacalı bi trailer yayınlar.bu sefer hakem olma seçeneği eklenir.of müthiş gözüküyor,bomba gibi geliyor derken başa döneriz.

    her sene aynı geyik
  • Yarbay
    24195 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    BURAK


    Frostbite olacagina gore yikilabilir stad da olacaktir diye umuyorum...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    4002 Mesaj
    Ben PES 6 daki gibi offline rövanşlı maç yapmak istiyorum.

    Kardeşimle 2 maç rövanşlı maç yapmak, kırmızı kart gördüğün zaman rövanşta o oyuncuyu oynatamamayı isterdim. Deplasman golü kuralı olsun isterdim. İnanılmaz zevkli olurdu. Çok zor değil 10 sene önce KONAMI PES6 da yaptı bunu.

    Kaleci zorluğu ve oyun zorluğu ayrılması gerekiyor.

    Kaleciyi Legendary oyun zorluğunuda Pro ya da World Class yapmak isterdim. Eski FIFA serilerinde vardı böyle birşey.

    Akşam 6-7 gibi başlayan maçın ilk yarısı gündüz, ikinci yarısı hava kararmış bir şekilde olmasını isterdim. 20 yıllık futbol oyununda dinamik havanın olmaması ayıptır.

    Kupa törenlerinin baştan sona kadar değişmesi gerekiyor. Hiç oturup seyredilecek bir atmosferi yok.

    Oyuncuların faul sonrası hakemle etkileşimleri çok kötü FIFA 16 da. kamera sabit bi açıdan bakıyor oyuncuyla hakem mal mal bakışıyorlar.

    Be a Pro senaryolu olmalı. PES teki eski serilerdeki BAL modu gibi soyunma odasında ve klüp binasında olan konuşmalar gibi olabilir.

    Kariyer modu daha detaylı olmalı. Sadece maç yap, sonraki maça zıplamak olmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AndrewRayel -- 8 Haziran 2016; 10:53:16 >




  • Yarbay
    24195 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    BURAK


    quote:

    Orijinalden alıntı: topalsolucan1905



    https://www.easports.com/tr/fifa/news/2016/fifa-17-demo-release-date

    Demodaki lisanslı takım sayısı Pes'in tam sürümünden fazla
    |
    |




  • Binbaşı
    1294 Mesaj
    peste neyi oynamayı düşünüyorsunuz arkadaşlar? west londonla master ligde tarih mi yazacaksınız? yoksa man blue'yu eski günlerine mi taşıyacaksınız? yoksa daha zor bi misyon belirleyip pes united gibi köklü ama eski günlerine özlem duyan bi takımın başına mı geçeceksiniz?
  • Teğmen
    236 Mesaj
    Nacizane yılların vermiş olduğu tecrübeyle yazalım.41 yaşında hala gamer bir adamız.Emily hungs soccer dan winning ıss pes her şeyi oynadık atari çocuklarıyız.Winning bizim gurubun en ufakları benim bu arada vazgeçilmez oyunuydu sabahlara kadar oynamayı bırakın 5 gün başından kalkmadığımız sıkı turnuvalarımız olurdu winning bizim için kızlardan arabalardan daha önemliyidi fakat ne yazık ki pes6 ile son buldu bizde fifa10 ile yolumuza devaö ettik.Bu arada pes 6 istanbul şampiyonu ve level dergisi editörünü 200 kişi seyirci varken haşamat eden kankamız da bizim takımdadır tabiki artık yaştan dolayı ne yazıkki reflekslerimiz gençlerin ki gibi değil ama yine de oynuyoruz.Velasıhıl kelam pes bitiş düdüğünü çoktan çaldı savunulucak hiç bir tarafı yok.Her sene heyecanla efsane bu sene döner diye beklerken hep hüzün oldu bizim kız 12 yaşına geldi büyüdü pes bir türlü kendini büyütümedi.Gençler o zevkili ev toplantılarını yaşamadıkları için pesi savunıyorlar fakat malesef o günler pes için yok artık.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yüzbaşı
    474 Mesaj
    Buraya gelip kürdstan, çapulistan falan yazamazsınız, beni ilgilendirmez devlet bahçeli de tayyip de NE demiş, ne yapmış.. adam gibi oyun başlığnda oyun konuş... Sıçarım kürdistanı da sanada anladın mı..?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    869 Mesaj
    Ceza sahası icinde ruzgardan dusen adamlara penaltı çalma, son dakika fatihin topları gibi saldıran momentum olayı bunlar kalktı mı bunlar ondan haber ver bize ea.Yine demoyu sahane verip full oyunu batırıp piyasaya sunar bunlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    662 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    M-StayWithMe


    Keşke unutulmaz kadrolarıda koysalar. Real Madrid'in R.carlos,Zidane,Figo Arsenal'ın Pires,Henryli kadroları gibi. Nba 2K'dekine benzer.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3735 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: FiFAMaster10

    hobaaaaa konu canlanmış

    Sende de ne mide varmış be.Dolandırıcılıktan sanırım bir 10a yakın hesabın banlanmıştır,tipine banka hesaplarına kadar ifşa edildin hala gelip yazıyorsun.İnsanda utanma duygusu olur biraz.
  • Yüzbaşı
    274 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: profesör_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: boboemre

    Arkadaşlar us psn için indirme başladı. 3 gb falan indi. Tüm oyun indiği zaman oynayabilir miyim bu akşam?

    Trollük yapmayın.
    Başlama falan yok.
    Adamı ayar etmeyin.

    Üslubuna dikkat edersen sevinirim. İşim gücüm yok sizi mi trollüyeceğim ?



    Bu ne oluyor o zaman?
    |
    |




  • Binbaşı
    1636 Mesaj
    2k üstümüze futbol oyunu at. kurtar bizi şu ea'den :(
    |
    |
  • Yüzbaşı
    500 Mesaj
    Yaş 32 . 2 çocuk var ellerinizden öper .. Bu işin yaşı yok .. Demo heyecandır , her yaşta her şartta nerde bu demo la vicdansızlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1569 Mesaj
    nerdeyse 2017 yılına girecez hala pes oynayanlar var
    futbol oyunu oynamak isteyen fifa alır.
    ter kokulu ps cafelerde zamkinizle pes oynuyosanız o da size kalmış
    |
    |
  • DH Yönetici
    5388 Mesaj
    Konu Sahibine Özel


    Oyunlar hakkında aktardığı doğru bilgilerle bilinen Gameinformer, FIFA 2017'nin yepyeni bir oyun motoruyla geleceğini iddia ediyor. EA Games, FIFA 2017 ile birlikte güncel oyunlarında kullandığı Frostbite oyun motorunu kullanacak. Böylece oyunun grafikleri ve oyuncu hareketleri tamamen değişmiş olacak. Yani kısacası bambaşka bir oyun ile karşılaşacağız.
    Electronic Arts daha önce Battlefield, Star Wars: Battlefront, Dragon Age, Mass Effect, Need For Speed, ve Mirror's Edge gibi oyunlarda da Frostbite oyun motorunu kullanmıştı. Böylelikle FIFA 2017, PES 2017 karşısında hayli iddialı olacak gibi görünüyor. İki oyun da çok büyük bir aksilik yaşanmazsa bu ay E3 oyun fuarında tanıtılacak.
    Diğer taraftan EA Games, Frostbite sistemini diğer spor oyunlarında da kullanacak. Esasen Electronic Arts'ın hedefi tüm oyunları Frostbite altında birleştirerek, daha iyi ve stabil bir oyun motoruna sahip olmak. Bu gelişimin FIFA 2017'ye nasıl etki yapacağını hep birlikte göreceğiz.


    İLK TEASER




    Yolculuk - Resmi Tanıtım Videosu



    Oyun Mekaniği Resmi Tanıtım Videosu



    İlk Resmi Oynanış Videosu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DriveMaN -- 6 Ekim 2016; 10:26:26 >



    |
    |
    hkneren bu mesajı paylaştı




  • Yarbay
    5527 Mesaj
    Geleceğim diye gittin
    Gelmedin ya bende bittim
    Ocağıma incir diktin
    Gelmezsen gelme

    Eski resimlere baktım
    Daldım bir
    Cigara yaktım
    Resmine bir
    Mermi çaktım
    Gelmezsen gelme

    Gitme benden uzaklara
    Düşürürler tuzaklara
    Adını yazdım yollara
    Gelmezsen gelme

    Bıktım nazlarından bıktım
    Yeter zıvanadan çıktım
    Aşkın duvarını yıktım
    Gelmezsen gelme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uncle Trevor -- 13 Eylül 2016; 14:28:14 >
  • Yarbay
    18309 Mesaj
    Fifanın demosu yine efsane çıkacak millet ooo bu nasıl bir oyun böyle diyecek demo 18 ile 40 yaşa hitap edecek.

    Demoyu oynayanlar Pre Order'lara abanacak full oyun çıktığından 1 hafta sonra bir update ile oyun 05-10 yaş arası bebelere hitap etmeye başlayacak.

    Sonra konuda satır satır küfürler sıralanacak.

    Örnek: Fifa 16



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackTower_35 -- 26 Ağustos 2016; 0:02:01 >
  • Binbaşı
    1033 Mesaj
    Bence FIFA serileri için Sıkça Sorulan Sorular adında bir başlık açılmalı. Çünkü konuya yeni hakim olmaya çalışan arkadaşlara çoğu kişi cevap vermiyor ve yardımcı olmuyor burada. Varsa yoksa spotçu fiyatları, oyun hızlı mı vs. konuşmaları.

    Ben yakaladığım kadarıyla sorulan sorulara cevap vermeye çalışayım:

    - Web App denilen şey Fifa Ultimate Team (FUT) modunun bilgisayarda web, akıllı telefonlarda uygulamalar üzerinden bazı düzenlemeleri yapabileceğiniz bir uygulama. Kullanıcı adı ve şifreniz ile bağlanarak kadronuzu düzenleyebilir, paket açabilir ve transfer yapabilirsiniz.

    - Türkiye dışında başka bir PSN'den oyunu aldığınızda kendi Türkiye hesabından oyunu oynayabilirsiniz. Ancak Rusya haricinde USA ve Hong Kong gibi yerlerden aldıysanız Türkçe dil bulunmaz. Ayrıca ultimate team için alacağınız fifa pointsler Türkiye hesabınıza yansımaz.

    - FIFA 16 oyunundaki ultimate team kadronuzu ve coinslerinizi FIFA 17'ye aktaramazsınız.

    - Oyun Türkiye için indirmeye açıldı. Perşembe günü itibariyle (Çarşamba'yı Perşembeye bağlayan gece 00:00'da) oynamaya da açılacak. Oyunun boyutu 41 GB. 10 GB'lık bir indirme tamamlanınca oyuna girebilirsiniz ancak hepsini indirmeden tüm menülere erişme şansınız olmaz.


    Başka aklınıza takılan sorularınız var ise beni etiketleyip sorarsanız, bildiğim ve elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım.

    Herkese iyi oyunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legoloman -- 27 Eylül 2016; 10:11:43 >
    |
    |




  • Yarbay
    6354 Mesaj
    Trailer sonun da ki Hazard ın kafasını yavaşça yukarı kaldırıp fon da gerilim müziği verilmesini;BF1 in trailerın sonun da ki askerin başını kaldırıp zeplin e bakmasına gönderme yapmışlar :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    AKK nin ak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
konkasör
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,156
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.