Şimdi Ara

/// FIFA 17 ANA KONU (PS4) \\\

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
15.119
Cevap
118
Favori
433.821
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Spor >> /// FIFA 17 ANA KONU (PS4) \\\
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    12 Not
    Oooo RVP Totw gelmiş



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    Psn ve Live: kivanc1907
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Maç skoruna gel yaptın kışinin rumuzu açılır ordan o kişinin kupalarına gel sonra r1 yap eski serılerdeki istatistikleri açılır



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    loopusait kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Arkadaşlar yeri mi bilmiyorum ama menajer modunda bütün paramı bitiriyorum yaz transfer döneminde ara transfer döneminde oyuncuların sözleşmesi bitiyor hani yenileyim diyorum ama 5000, 10000 fazladan para istiyorlar maaş yetmiyor yani bütçe fifa 16da yönetimden para isteme oluyordu burda 17'de ek bütçe felan isteme olmuyormu yönetimden ?
    |
    |
    _____________________________
    .
  • Yarbay
    2038 Mesaj

    Sanal kart tanımlayıp kartı hemen siliyorum çekme ihtimali yok. İlginçtir bana kıyak geçiyor heralde sony



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ank_yer_6 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    Psn:PratikAdam, Kolbozuk-
  • Yarbay
    25293 Mesaj

    Iyi o zaman fazla kurcalama, oyununa bak hocam



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Pratik Adam kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    563 Mesaj

    Kendi season maçlarının 10 maçlık "galibiyet beraberlik mağlubiyet" dizisini gösteren yerin (GGGGBM..) üzerine bas, rakibe gidersin direk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kvncrylmz -- 2 Kasım 2016; 20:26:29 >
    |
    |
    loopusait kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Referanslarım: herospower
    PSN: dewilmaycry07



    ...ölümün olduğu yerde, daha ciddi ne olabilir?..
  • Yüzbaşı
    845 Mesaj

    Ben de ayni durumdan muzdaribim.Eski serilerde olmadigi kadar baglanti sikintilari var.Maclar oynanamaz hale geliyor cogu zaman.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    BayRealist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    161 Mesaj
    Servera bağlanamıyorum son 10 dakikadır falan var mı böyle bi sorun yaşayan ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Div1 title alabılen varmı aranızda, varsa nası becerdınız? Dıv2 dıv3 arasında asansör oldum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Ben dıv2 de iken neden dıv1 den rakip geliyor sorması ayıp ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    Ut yazısı yazan gençler kendi başlığınıza gidin ltfn gereksiz yer işgal etmeyin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8375 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Napoli8484

    Ben dıv2 de iken neden dıv1 den rakip geliyor sorması ayıp ?

    Div1 de çok title alan var zor ama alınır.

    Eşleştirme divler arası değil div1 de iken div 3 den bile rakip gelir.div 2 de ikende div 5 tende gelir div 1 dende sistemi bu EA nın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1602 Mesaj

    Pro Club transferi için burdan bakabilirsiniz.

    https://forum.donanimhaber.com/m_121538439/tm.htm
    |
    |
    Bahsedilenler: kosovalii
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    415 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: İSA_1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Napoli8484

    Ben dıv2 de iken neden dıv1 den rakip geliyor sorması ayıp ?

    Div1 de çok title alan var zor ama alınır.

    Eşleştirme divler arası değil div1 de iken div 3 den bile rakip gelir.div 2 de ikende div 5 tende gelir div 1 dende sistemi bu EA nın.

    Rakibin hangi div.da olduğunu nasıl anlıyorsunuz?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İSA_1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Napoli8484

    Ben dıv2 de iken neden dıv1 den rakip geliyor sorması ayıp ?

    Div1 de çok title alan var zor ama alınır.

    Eşleştirme divler arası değil div1 de iken div 3 den bile rakip gelir.div 2 de ikende div 5 tende gelir div 1 dende sistemi bu EA nın.

    şöyle deyim divler arası sistem şöyle mesela div3 sün div 2 den adam gelir 1 alt kategoriden ve div3 te isen div6dan adam gelir sınır bu mesela div 2 sin div1 den adam gelir yeri olur genellikle bu divde kalma sınırını aşma yada sınırdayken olur dive ilk başlarkende div5 div4 ten adam gelir div 2 den de gelir zorlama açısından sistem bu bana mesela div 4 teyken bir kere div 1 bile gelmişti ender olarak birde şu var adam div 4 görünür ama zamanında div1e kadar yükselmiştir oda gelebilir
    |
    |
    _____________________________
    La vittoria sara nostra 1903 Força Barça 1899




  • DH Yönetici
    4962 Mesaj
    bende div 1 deyim arkadaşın dediği gibi her yönden rakip geliyo.. hatta şöle diim

    eğer rakip bulma anında hızlı bi şekilde rakip bulursa size yakın buluyo.. ama eğer çok geç bulursada sizin div ile farklı bi div buluyo.. yani ne kadar zor bulursa o kadar dengesiz bulcak.. arama içinde kademe kademe arıyo yani önce sizin div sonra en yakını vss gibi
    |
    |
    _____________________________
    Special Place Special Time Special Sound.. This Music Deep Down..
  • Yarbay
    8375 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Titanio


    quote:

    Orijinalden alıntı: İSA_1


    quote:

    Orijinalden alıntı: Napoli8484

    Ben dıv2 de iken neden dıv1 den rakip geliyor sorması ayıp ?

    Div1 de çok title alan var zor ama alınır.

    Eşleştirme divler arası değil div1 de iken div 3 den bile rakip gelir.div 2 de ikende div 5 tende gelir div 1 dende sistemi bu EA nın.

    Rakibin hangi div.da olduğunu nasıl anlıyorsunuz?

    Bu seneye kadar çok rahat bakıyorduk EA match history den ama bu sene kaldırdı.şu an nereden bakılıyor bilmiyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4024 Mesaj
    Güncellemeden sonra,sanki oyun,hantallaşmış,onlineda rakibin pressi,baskısı artmış paslar zorlaşmış ve oyunun seri hali azalmış gibi .Peste ,bitip tükenmeyen pressten,hantallıktan zaten bıkmışız.Bari ,bu oyun,farklı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neo23 -- 3 Kasım 2016; 21:28:50 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    487 Mesaj

    Arkadaşlar iki farklı laliga takımım var ama bitanesini iptal edecem.bana farklı bir ligden 11 önerebilir misniz?
    _____________________________
  • Yarbay
    3129 Mesaj
    Yav gunde 14 saat calisiyorum su guzelim oyunu 2-3 saat oynuyorum calisirken icim icimi yiyiyor napicam ben



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
Mobilya Takımları
son dakika
haberler
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.