Şimdi Ara

FİFA 11 Tuş (Klavye) Ayarları?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
320.996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  FİFA 11 Tuş (Klavye) Ayarları?


    arkadaşlar eski sistemdeki gibi nasıl ayarlıcaz karışık geldi bana.
    s= pas
    d= şut
    a= uzun pas
    w= ara pas
    e= depar

    şeklinde nasıl ayarlarız



    _____________________________
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    FIFA 11 Tuş (Klavye) Ayarları

    FIFA 11'de klavyeni özelleştirerek oyun deneyimini geliştirebilirsin. Oyunun varsayılan klavye ayarları bazı oyunculara uymayabilir, bu nedenle bunları tercihlerine göre değiştirmek faydalı olabilir.

    Bu ayarları değiştirmek için öncelikle oyunun "Ayarlar" menüsüne gitmelisin. Ardından "Tuş Ayarları" sekmesini seç. Bu sekme, oyundaki tüm eylemlere atanmış varsayılan tuşları gösterecektir.

    FIFA 11 klavye tuş ayarlarını kendi tercihlerine göre değiştirebilirsin. Örneğin, şut tuşunu daha erişilebilir bir tuşa atayabilir veya pas düğmesini farklı bir eline taşıyabilirsin.

    FIFA 2011 klavye tuş ayarlarını özelleştirirken bazı önemli hususlara dikkat etmelisin. Birincisi, tüm eylemler için tuş ataman önemlidir. Böylece, oyun sırasında herhangi bir eylemi gerçekleştirmekte zorluk çekmezsin. İkincisi, kendin için rahat olan bir tuş düzenleme seçmelisin. Bu, oyun oynarken el yorgunluğu veya rahatsızlığı yaşamamana yardımcı olacaktır.

    FIFA 11 tuş ayarlarını optimize ederek oyun deneyimini iyileştirebilir, performansını artırabilir ve genel olarak oyundan daha fazla keyif alabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • yahu bır kışıde cevap vermemış ayıp be fıfa formunda hıç mı yardımlaşma yok
    _____________________________
  •  FİFA 11 Tuş (Klavye) Ayarları?
    _____________________________
  • yeni gördüm konuyu oyundan vakit kalmadıda,geldim.bu resimdeki gibi olacak ben böyle kullanıyorum sağ analoglarıda e tuşları yakınına atadım
     FİFA 11 Tuş (Klavye) Ayarları?
    _____________________________
  • w kosma
    e kalecı cıkarma
    s pas
    a orta
    d sut

    nasıl ayarlayabılırız bırde orjınal cıkınca yıne tus ayarları fıfa 10 dakı gıbımı olcak
    _____________________________
  • özel hareket tuşu hangisi arkadaşlar left sft. yapmak istiyorum
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jeanneau

    özel hareket tuşu hangisi arkadaşlar left sft. yapmak istiyorum


    +1

    birisi cevap verse...
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Fifa 11 Joystick Sorunu
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • bu işi çözmüş bir arkadaşımız varsa herşeyi anlattığı bi konu açsa. eski fifa'daki tuşlara nasıl döneceğimiz, tuş kombinasyonları vs.
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmt_frk_asln


    quote:

    Orijinalden alıntı: jeanneau

    özel hareket tuşu hangisi arkadaşlar left sft. yapmak istiyorum


    +1

    birisi cevap verse...

    +1 kesinlikle delirmek üzereyim biri biliyosa cevap versin. ayaktan topu açarak koşturamıyorum adamları.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kungul90


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmt_frk_asln


    quote:

    Orijinalden alıntı: jeanneau

    özel hareket tuşu hangisi arkadaşlar left sft. yapmak istiyorum


    +1

    birisi cevap verse...

    +1 kesinlikle delirmek üzereyim biri biliyosa cevap versin. ayaktan topu açarak koşturamıyorum adamları.

    LT hareket yapma tuşu..
    _____________________________
  • asd ayarlari en güzeli niye her seferinde degistiriyolar anlamiyorum.
    _____________________________
  • arkadaşlar bn bu oyunu klavyede oynamak istiyorum ama tuş ayarlarını yapmaya kalktığımda bana şu yazı geliyo"Please re-enter this menu selection using the control device yhat you wish to adjust" yardım ederseniz sevinirim
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasus3218

    arkadaşlar bn bu oyunu klavyede oynamak istiyorum ama tuş ayarlarını yapmaya kalktığımda bana şu yazı geliyo"Please re-enter this menu selection using the control device yhat you wish to adjust" yardım ederseniz sevinirim


    Oyunun icindeyken mi yapmaya calisiyorsun dostum? Oyuna girerken gelen menude mi aliyorsun yoksa bu hatayi?
    _____________________________
  • aynı hatayı oyun içinde bende alıyorum.ayrıca settings menüsüne girince yukarıdaki resimlerdeki textboxlar bende çıkmıyor.varmı bi çözümü
    _____________________________
    syrun
  • ya ben pres tuşunu space pas vermeyi s tuşu yapmak istiyorum.

    Böyle bi şey mümkün mü ?

    yada şöyle açıklıyım şut veya pas tuşlarının aynı zamanda pres tuşu olmasını istemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Strelok -- 21 Ekim 2010; 10:52:49 >
    _____________________________
  • klavye ayarları zopr olmuş gerçekten
    _____________________________
  • S tuşu nasıl pas yahu şut cekiyor?
    _____________________________
    like the first day...
  • arkadaşlar bende game settings de şöle bir sorun var yardımcı olabilirmisiniz


     FİFA 11 Tuş (Klavye) Ayarları?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d.ozer


    arkadaşlar bende game settings de şöle bir sorun var yardımcı olabilirmisiniz


     FİFA 11 Tuş (Klavye) Ayarları?


    kardeş net framework 3.5 yükle sonra düzelcektir
    _____________________________
    MSI GT60 I7 3630QM NVIDIA GeForce 680m 4GB DDR5 12GB DDRIII RAM 256GB SSD 750GB 7200RPM
  • ahmetsen7 çok teşekkürler kardeşm
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.