Şimdi Ara

Fiesta 2004 / Orjinal Parçalarla AĞIR + PERİYODİK Bakım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

     

    Aracım 2004 Model Fiesta 1.4i comfort Benzin&LPG 179.000 km

    166.500km 

    173.500km

    ve şimdi gireceği bakım. Son 3 bakım arasında ortalama 7.000 km olmuş oluyor.

     

    10w40 konulduğu için konulduğu zamandan beri 5w30 a dönmek aklımda var idi. Araba ile bilinen 1-2 bilgi var. 110.000 kmden itibaren periyodik bakımlarının düzenli yapıldığı ancak 10w40 ile yapıldığı. 110.000 kmde trigerin değiştiği ancak V kayışı devirdaim vs. belli değil. Özellikle 2 kere arabanın su atmasıyla birlikte antifrizli suyun kayışlara gelmesi vs. kafam rahat olsun diye ağır bakıma itti beni.

     

    TRİGER SETİ / ORJİNAL

    V KAYIŞI (2Lİ) / DAYCO

    DEVİRDAİM / ORJİNAL

     

    MOTUL SUPER 3000 5w30  

    HAVA FİLTRESİ ORJİNAL

    YAĞ FİLTRESİ ORJİNAL

    Polen filtresi 2.000 km önce değiştiği için gerek duymadım.


    Sadece Orjinal Triger seti + V kayışına fiyat olarak işçilik dahil

    1.Ford Özel Servis = 1.100₺

    2.Ford Özel Servis = 1.500₺

    3.Ford Özel Servis = 1.700₺

    Ford Yetkili Servis 2.500₺  fiyat aldıktan sonra

     

    Bütün parçalar + işçilik total tutar 1.400₺ ye halletmek keyifli geldi açıkcası. 

    Parçalara ödediğim tutar 850₺

    İşçiliğe ödediğim tutar 530₺ 

    İşçilik olarak bu işlemleri 350₺ yede yaptırabilirim çok rahat bir şekilde ancak 530₺ ye yaptıracağım yer oldukça kurumsal yapılan işleri detayına kadar evrağa döküp veriyor. İleride kanıt niteliğinde tutabileceğim en azından.

     

    Bundan sonraki ilk işim 4 lastiğimi de değiştirmek olacak. Sonrasında keyifle binmelik.


    Fiesta 2004 / Orjinal Parçalarla AĞIR + PERİYODİK Bakım







  • Güzel hareketler yapmışsınız güle güle binin kardeşim atın yemini iyi vereceksin ki güçlensin iyi koşsun hepsi bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçtan da fotoğraflar atar mısınız hocam?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Uzun süre 10 w40 kullanıp 5w 30 a geçenlerde yağ eksiltme sorunu yaşayan çok diyollaaaaa umarım sen yaşayıp burnunda gelmez bu keyifli ve mesarifli bakimFiesta 2004 / Orjinal Parçalarla AĞIR + PERİYODİK Bakım 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt

    Viskozite değişimlerinde belli bir süre yağ eksiltme görülebilir. Ancak motor çok sağlıklı, rahatsız edecek seviyede eksilme olacağını düşünsem dönmezdim

  • Engine Flush + durulama yağı yapsanız iyi olur, yarı sentetik yağdan tam sentetiğe geçiyorsunuz uzun süre de 10w-40 ile çalışmış iyi bir başlangıç olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt

    Bir önceki bakımda tam sentetik 10w40 konuldu ancak öncesi büyük ihtimalle 10w40 yarı sentetik

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34HIL34

    Bir önceki bakımda tam sentetik 10w40 konuldu ancak öncesi büyük ihtimalle 10w40 yarı sentetik

    Liqui Moly mavi baskılı 10W-40 dan mı koydunuz hocam? Tam sentetik o var benim bildiğim bu viskozitede çünkü o yağ da yüksek km ve yağ eksiltmeye başlamış motorlar için üretilmiş bir ürün he ama açık mavi kutulu olandan koyduysanız leichtlaufdu galiba o güzel yağ. Yinede yerinizde olsam ucuz bir 5W-30 alır engine flush yapardım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.