DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
fiat uno nasıl
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Mobil Cihaz  )
231
Cevap
2
Favori
209.657
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3206 Mesaj
      27 Temmuz 2006 23:30:49 Konu Sahibi
      Arkadaşlar bir araba almaya karar verdim. Fiyat olarak 6-7 milyarlık bir bütçem var. lpg li bir araç istiyorum. bu noktada parçasının ucuzluğundan sürüş rahatlığından uno dediler. ama forumun bazı yerlerinde uno ya tepkiler gördüm.

      uno kullanıcıları. nasıl bir araba bu. bilgi verirmisiniz



      |
      |
      _____________________________

      Resimli Hali

      [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Temmuz 2006 23:53:20
      Aman aman sakın...98 de uno almıştı bizimkiler, Toyota Corolladan sonra bir an geberiyorum zannettim, süspansiyonlar aşırı sert, konforsuz iğrenç lanet bir arabaydı... Halamda almıştı o arabadan oda öyleydi zıkkım...6- 7000 ytlye çok daha iyi araçlar varken...Uno modası geçmiş ve fiatın başarısız olduğu bir araç tipidir.
      |
      |
      _____________________________

      V8
    • Yarbay
      5322 Mesaj
      27 Temmuz 2006 23:55:25
      yani una'dan bişey bekleyemezsin hepi topu fiatın eski modellerinden birisi ama gidip toros alcağına uno al

      bide bindim geçenlerde arkası bir haylide geniş

      ve rahatlığı bana göre renolardan çok iyi
      |
      |
      _____________________________


      HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
    • Yarbay
      11039 Mesaj
      28 Temmuz 2006 00:04:05
      bence fiyat/performans açıısndan iyi bir araba
      yalnız sana uno s değil uno sx öneririm
      sx'in donanımı fazla
      otomatik cam
      hidrolik direksiyon
      enjeksiyonlu
      merkezi kilit

      aksesuarada çok iyi gidiyor
      bu resimdeki araba bizim arkadaşın,turbo filan bağlattı,şimdi 1.6 arabaları çok rahat geçiyor:

      _____________________________

    • Yarbay
      3206 Mesaj
      28 Temmuz 2006 00:04:12 Konu Sahibi
      6-7 ye uno almayın diyorsunuz ne alabilirim alternatif olarak. ayrıca unonun direksiyonu hidrolik mi
      |
      |
      _____________________________

      Resimli Hali

      [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
    • Yarbay
      11039 Mesaj
      28 Temmuz 2006 00:06:18
      quote:

      Orjinalden alıntı: ankarametinerr

      ayrıca unonun direksiyonu hidrolik mi

      uno s'lerin ki hidrolik değildir
      uno sx'lerin ki hidrolik direksiyondur
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Temmuz 2006 00:08:09
      Arkadaşım dikkat et alacağın şey şu arkadaşın koyduğu gibi değil ultra dandik bir araba gelecek hem ufacık bir arabadır zaten uno...
      |
      |
      _____________________________

      V8
    • Yarbay
      3206 Mesaj
      28 Temmuz 2006 00:10:54 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: TSMC

      Arkadaşım dikkat et alacağın şey şu arkadaşın koyduğu gibi değil ultra dandik bir araba gelecek hem ufacık bir arabadır zaten uno...



      aynı fiyata ne tavsiye ediyorsunuz,
      |
      |
      _____________________________

      Resimli Hali

      [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
    • Yarbay
      5322 Mesaj
      28 Temmuz 2006 00:11:39
      alacağın araba öyle modifiyeli olmayacağından uno ufak tefek bi araba





      büyük bir ihtimal alacaksan alacağın uno buna benzeyecek



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nolamaz -- 28 Temmuz 2006; 0:15:19 >
      |
      |
      _____________________________


      HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
    • Yarbay
      11039 Mesaj
      28 Temmuz 2006 00:11:53
      quote:

      Orjinalden alıntı: TSMC

      Arkadaşım dikkat et alacağın şey şu arkadaşın koyduğu gibi değil ultra dandik bir araba gelecek hem ufacık bir arabadır zaten uno...

      kardeşim araba dandik filan değil
      o yılların teknolojisine göre üretilmiş
      makul fiyatlı bir otomobil uno
      zaten adam da tutup daböle bişi almayacak
      ben bu resmi aksesuara da gittiği için koydum
      adam da zaten fazla para olsa uno alcam demez
      o paraya başka bir araba sölesene o modelde
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      11039 Mesaj
      28 Temmuz 2006 00:23:11
      arkadaşa işte böle bişi lazım:
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2808 Mesaj
      28 Temmuz 2006 00:25:52
      araçtan fazla bi beklentin yoksa al parçası falan ucuzdur lpg li oldugu için de az yakar
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Temmuz 2006 00:33:26
      Uno zamanındada fiyatına göre rezil bir araçtı. Gidip 0 almıştık, lanet olsun dedik sonra. Bana gelip öğretmeyin malımı


      6-7 milyara söyliyeyim, 92 Model 5.20 i almıştık 8.5 milyara...


      88-89 kasa bir Bmw 3 serisi düşürmeye bak hocam...Gerisini düşünme, Unonun yapacağı arızalarla zaten arabanın 2 katı para ödeyeceksin. Temiz uno bulmak samanlıkta iğne aramak gibi, daha adam gibisini göremedim trafikte.

      @ Şu yukarıda arkadaşın koyduğu istisna heralde, dünyanın en iyi Unosudur o. Arkadaş sanırım Fiat Uno Turbo modelinden esinlenerek hazırlamış aracını...
      |
      |
      _____________________________

      V8
    • Yarbay
      11039 Mesaj
      28 Temmuz 2006 00:46:12
      quote:

      Orjinalden alıntı: TSMC

      Uno zamanındada fiyatına göre rezil bir araçtı. Gidip 0 almıştık, lanet olsun dedik sonra. Bana gelip öğretmeyin malımı


      6-7 milyara söyliyeyim, 92 Model 5.20 i almıştık 8.5 milyara...


      88-89 kasa bir Bmw 3 serisi düşürmeye bak hocam...Gerisini düşünme, Unonun yapacağı arızalarla zaten arabanın 2 katı para ödeyeceksin. Temiz uno bulmak samanlıkta iğne aramak gibi, daha adam gibisini göremedim trafikte.

      @ Şu yukarıda arkadaşın koyduğu istisna heralde, dünyanın en iyi Unosudur o. Arkadaş sanırım Fiat Uno Turbo modelinden esinlenerek hazırlamış aracını...


      o modelde temiz bmw bulmak daha zor
      burda bi dünya var uzay kasa 3 serisinden
      adamı lanet ettiriyor arabayı aldığına
      hepsininde motorunda tuhaf tuhaf sesler geliyor

      sen beğenmedin diye herkesde beğenmemek zorunda değil
      bugün dediğin bmw yi o paraya alabalirsin ama aldığın paraya satabilirmisin 2.elde
      tempra-tipo-uno-doğan-şahin satıpta zarar eden görmedim ben bugüne kadar

      tamam bmw ucuz ama herkes sen gibi yaklaşmıyor öle arabalara,parçası pahallı diyor adam
      servisi heryerde yok diyor
      2.eli yok diyor


      ayrıca en iyi uno diye iddia da etmiyorum
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Temmuz 2006 00:53:43
      Olsun bmw bmw dir...Bmw nin rahatlığı tartışılmaz, ettiğiniz zararıda mutlaka kapatır o araç konforuyla sorunsuzluğuyla vs. Birde, bmw çok sağlam bir arabadır, uno tenekedir. Fiatların çoğu çürük, bmw 5.20 taş gibi bir arabaydı...

      O zaman, satışda zarar ediyoruz diye, mercedes, cherokee, bmw almayalım ( biz hep bu tür araçları 2. el aldık satarken zarar ettik ), şahin, doğan alalım, 2. eli düşünmek için.

      Aracı adam yıllarca kullanacak belki, alırken "satarmıyım" diye bir zihniyet olurmu allah aşkına? Nasıl bir mantıkdır bu?

      Birde hangi bmw den anormal sesler geliyormuş anlamadım? Sen unonun o dandik motorundan çıkan sesi hiç duymadın herhalde.

      Bmw nin servisinin her yerde olmamasıda ayrı bir komedi zaten. Hemen hemen bütün büyük şehirlerde vardır servisi...Dağ başında yaşıyorsa adam o zaman kamyon alsın kendine.

      Dediğim gibi senin sorduğun kişiler büyük ihtimalle parçacı, bu işin ticaretini yapan adamlar, e tabi adam bmw ye öyle der...Ama bu adamın açısından bakarsak söylediklerinin alakası yok.

      Bmw yi geçtim, 93-94 kasa bir Toyota Corolla alınadabilir... AMA YETERKİ UNOYA BULAŞILMASIN.
      |
      |
      _____________________________

      V8
    • Yarbay
      11039 Mesaj
      28 Temmuz 2006 01:01:15
      kayışlardan,siboplardan gelen sesler yeter 93-95 model 3 serisinin
      çoğu böyle
      ama temiz olanı da var


      adam zaten 6-7 milyarlık araba soruyor
      sana
      sen de 5.20 bmw demişsin
      bu araba hiç arıza yapmasa muhakkak genel bakıma girecek
      işte o zaman 6-7 milyarlık araba alacak olan adam bmw servisine girdiğinde kaç parayla çıkar?
      ama uno alsa dediğin gibi arıza da çıkarır ama bmw gibi pahalı tutmaz
      en azından uno'nun 3 periyodik bakım masrafı senin dediğin 5.20 bmw'nin tek bakım masrafı ile aynıdır

      o yüzden öneride bulunurken kişinin içinde bulunduğu koşullara göre yorum yapalım

      zaten bmw alacak olan adam tutp da buraya 6-7 milyarlık araba alıcam,yardım edin yazmaz
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4170 Mesaj
      28 Temmuz 2006 01:15:46
      fiat una dönemin teknolojisiyle üretilmiş bir araçtır.. arkadaş toyotadan inip uno ya binmiş miş çok kötüymüş..

      mercedesten inip toyotaya binersende toyota kötü gelir merak etme..

      una gayet güzel kullanışlı bir araçtır.. yedek parça fiyatları uygundur.. sx modeli hidrolik direksyondur.. bütçesi fazla olmayanlar için dört dörtlük bir araçtır .. bilmem anlatabildim mi..
      |
      |
      _____________________________

      Clio 4 Icon 1.5 dci 90ps -- Xiaomi Mi5s - 128gb/4gb Gray ( Black ) -- Digiturk Eutelsat Sporun Yıldızı --- Tivibu Türksat Süper Paket Grundig 55" VLE 6565 --- LG 32" LS 5600 LED TV
    • Yarbay
      3206 Mesaj
      28 Temmuz 2006 09:47:51 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: bucakli

      kayışlardan,siboplardan gelen sesler yeter 93-95 model 3 serisinin
      çoğu böyle
      ama temiz olanı da var


      adam zaten 6-7 milyarlık araba soruyor
      sana
      sen de 5.20 bmw demişsin
      bu araba hiç arıza yapmasa muhakkak genel bakıma girecek
      işte o zaman 6-7 milyarlık araba alacak olan adam bmw servisine girdiğinde kaç parayla çıkar?
      ama uno alsa dediğin gibi arıza da çıkarır ama bmw gibi pahalı tutmaz
      en azından uno'nun 3 periyodik bakım masrafı senin dediğin 5.20 bmw'nin tek bakım masrafı ile aynıdır

      o yüzden öneride bulunurken kişinin içinde bulunduğu koşullara göre yorum yapalım

      zaten bmw alacak olan adam tutp da buraya 6-7 milyarlık araba alıcam,yardım edin yazmaz


      Hocam duygularıma tercuman oldun. Arabayı o rakamlarda aramamın ve uno istememin sebebi, arızalarda da bünyeyi sarsmamak.

      Param olsa zaten Maybach alırım :) mercedese de, kağnı derim
      |
      |
      _____________________________

      Resimli Hali

      [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
    • Yarbay
      11039 Mesaj
      28 Temmuz 2006 10:05:18
      kardeş sen gene de temiz bi uno sx bulursan kaçırma
      zaten çoğu lpg li dir
      eğer lpg yoksa bile taktırırsın
      bide uno nun bakım masrafları gerçekten çok tutmaz
      ayrıca araba sürekli arıza çıkarıcak diye bişi yok
      sen düzgün kullandıktan sonra,bakımlarını zamanında yaptırdıktan sonra o araba niye arıza çıkarsın ki?
      zaten kendimiz özel fiat servisiyiz
      bakım maliyetleri düşük bir araba,öle dediklerine kulak asma
      yok arıza çıkarır,yok yolda bırakır,yok dandiktir....
      adamın biri takmış arabaya sürekli kötülüyor
      neyse sen genede temiz bulursan kaçırma tüplü
      vergisi de az(1.4 motor)
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      742 Mesaj
      28 Temmuz 2006 10:06:55
      quote:

      Orjinalden alıntı: TSMC

      Olsun bmw bmw dir...Bmw nin rahatlığı tartışılmaz, ettiğiniz zararıda mutlaka kapatır o araç konforuyla sorunsuzluğuyla vs. Birde, bmw çok sağlam bir arabadır, uno tenekedir. Fiatların çoğu çürük, bmw 5.20 taş gibi bir arabaydı...

      O zaman, satışda zarar ediyoruz diye, mercedes, cherokee, bmw almayalım ( biz hep bu tür araçları 2. el aldık satarken zarar ettik ), şahin, doğan alalım, 2. eli düşünmek için.

      Aracı adam yıllarca kullanacak belki, alırken "satarmıyım" diye bir zihniyet olurmu allah aşkına? Nasıl bir mantıkdır bu?

      Birde hangi bmw den anormal sesler geliyormuş anlamadım? Sen unonun o dandik motorundan çıkan sesi hiç duymadın herhalde.

      Bmw nin servisinin her yerde olmamasıda ayrı bir komedi zaten. Hemen hemen bütün büyük şehirlerde vardır servisi...Dağ başında yaşıyorsa adam o zaman kamyon alsın kendine.

      Dediğim gibi senin sorduğun kişiler büyük ihtimalle parçacı, bu işin ticaretini yapan adamlar, e tabi adam bmw ye öyle der...Ama bu adamın açısından bakarsak söylediklerinin alakası yok.

      Bmw yi geçtim, 93-94 kasa bir Toyota Corolla alınadabilir... AMA YETERKİ UNOYA BULAŞILMASIN.



      arkadaşım uno dandik olabilir.

      hatta arkadaşın unosu vardı bende az kullanamdım.iyi araba değildir.
      hatta 90 ı geçmemek dahi insan sağlığı açısından en hayırlısıdır.

      ancak soruyu soran arkadaşın bütçesi belli.bmw falan olmaz.
      6-7 milyarlık bişey istiyor.(bütçe bu kadarsa)bmw alsa başına 2 milaylık dert açsa ne yapacak?
      arabasını tamir ettirmek için bankadan kredi mi çeksin?

      şehiriçinde kullanacaksa uno da iyidir.işini görür.
      |
      |
      _____________________________

      teknoloji olmada asla...




Reklamlar
izmir havalimanı transfer
modasor
SEO
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.