Şimdi Ara

FİAT SİENA TEAM (169. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.562
Cevap
52
Favori
647.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba;
    99 1.6hl aracım var, kumandadan merkezi kilit çalışmıyor, yedek anahtarlada denedim kontrol etmiyor.
    yaklaşık 3 aydır manual kullanıyorum, anahtarı tanıtmakmı gerekiyor basit bir yöntemi mi var anlayamadım.
    tavan lambası üzerinde bir buton var wireless simgesi gibi bir sembolü var ama işlev görmüyor boşta sanki.
    bilgisi tecrübesi olan yada daha önce başına gelmiş arkadaşlardan desteğinizi bekliyorum. saygılar...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1998 model sienam var elimde 3 pin dönüştürücü ve obd2 okuyucu var ama arabadan herhangi bir veri alamıyorum bu araba bilgisayara nasıl bağlanır bilgisi olan yardım edebilrimi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • PislickB3 P kullanıcısına yanıt
    Obd 2 okuyucu elm 327 ise malesef olmuyor

    Vag com kkl 409.1 fiat ECU screen diye aratın o mavi kabloyu alacaksınız başka seçenek var mı bilmiyorum

    Ben bağladığımda tamircide delphi nin makinasıyla bağlamıştım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Bursa da önerebileceğiniz bir usta var mı? Araba belli devir ve hıza geldiğinde titreme yapıyor biraz daha gaza bastığımda geçiyor. Sebebini bir türlü tam anlamıyla öğrenemedim.
  • Hep aynı hızda mı yapıyor bunu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 EL de yolda ayağımı gazdan çekip boşa atınca devirde dalgalanma oluyor 1000-2000 devir arasında. Bazen uzun süre gazda binince düzeliyor benzine alınca boşta aynı rölanti dalgalanması oluyor. Tecrübeli arkadaşlardan yorum beklerim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende de var bi tane 1.4 el. Bitmez bu mübareğin dertleri.
    Benim de tek nokta lpg var.
    Sabah çalıştığında rolanti yüksek oluyo doğal olarak. Kendi kendine inmesini beklemeyip gaza basıp gaza geçirirsem devir saati gazda rolantide titremeye başlıyo. Haliyle egzozdan çiğ gaz atmaya başlıyo. Stop etmiyo ama etti edecek gibi duruyo.
    Ama benzinde biraz çalıştırıp ısındıktan sonra geçirirsen gaza, herşey normal.
    Gazcı da çözemedi olayı. Beynini değiştirdik 100 liraya değişen bişey yok. Ama sıkıntı da yapmıyo. Usulünce gaza geçersen herşey normal. Diğer türlü gazı da çok yakıyo zannımca.
    1. Sorum- 100 km de 10-11 litre ortalama yakıt. Bu normal mi sizce.
    2. Sorum- farlarının yanında ayar cıvataları varya, sağ farınki bozulmuş, zar zor elle sabitlemeye çalıştım ama zamanla yine bozulcaktır. Farın sacede bu kısmını değiştirebilirmiyim? (Bu soru konuyla alakasız oldu ama bilen varsa iyi olur)
    Şimdiden teşekkür ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • irfan___tr İ kullanıcısına yanıt
    Hava yakıt karışımından dolayı öyle. Unutmassam sana bi resim atıyım bu hava hortumunun yarısını kapatırsan o zaman kendine geliyor araba, çekişte fark ettiriyor. Yani beyinle gaz ayarıyla oynatmayın kurcaladıkça oku çıkıyor.
    O far ayarından bende muzdaribim. Ayar yeri yalama olmuş sağına soluna kağıt sıkıştırıp öyle yaptım genede içime sinmedi uzun istediğin gibi olsa kısada problem oluyor. Kısayı düzeltsen uzun kısalıyor. Orta ayar yaptım kendimce.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • teknecim T kullanıcısına yanıt
    Sağol eyvallah.
    Zahmet olmassa bi ara atabilirsen çok memnun olurum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nays N kullanıcısına yanıt
    Anahtardaki pil bittiğinde yada pilde temassızlık olduğunda kumanda ile araç şifreleme sistemi devre dışı kalır. Yeniden aktif etmek için kumanda pili değiştirildikten sonra anahtar şöför kapısı kilit deliğine takılarak anahtar üzerindeki düğmeye 3 saniye basılarak aktif edilir.
  • Arkadaslar cumleten selamin aleykum.



    1 ay once siena aldm 1.6 16 valf

    Arac cok hosuma gitti . 1.6 olmasina ragmen az yakiyor

    Kimse cok yakiyo demesin .

    Tek kafama takilan sey gazdan ayagimi cektgmde

    Arac kompresoru aninda yavaslatiyor arabayi kavsak donerken debriyaja basmadan 1. Vitezde ayni gaz ayarinda gidemiyorum :) tek sknti bu . Bide beyin isinmadan gaza aniden bastgmda az bayilir gbi yapip oyle yukseliyor yavas yavas basinca skbti yok . Ama sadece isinmadan birden basnca yapiyor bnu .

    Sonuc olarak iyiki almisim memnunum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marbori M kullanıcısına yanıt
    Jantlarim balans ayarndan o :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam kolay gelsin bi fikrinizialıyım siena 1.6 16v aracım 2001 model

    Ecu ve elektrik tesisatı yapıldı araç lpg iptal edildi şuan benzinde sabah soğukken kolayca çalışıyor ama hafif tekleme var gaza basınca problem yok araç ısısnınca gaza çok az ayağımın ucuyla basıyorum devir öncs düşüp sonra egsoz patırtılı ni şekilde azar azar artıyor yüksek viteste devirlenmiyor arada silkeliyor bensin kokusu cabası zaten benzin göstergesi bozuk yarının altını göstermiyor benzin azken hele çalısmıyor benzini alınca geri devam ve araç sarsıntılı çalışıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba aracımda sıralı olmayan LPG sistemi var tabi ben benzinde kullanmayı ihmal ettiğim için benzin pompam arızalandı allahtan sıralı değil çünkü araç ister istemez yaptıramadığım için yatıcaktı şimdi böyle lpg de binip kullanıyorum sorun olurmu bide bu yakıt pompası değişimi tahmini ne kadara patlar birde bunun tamiratını motor ustasımı yapar şimdiden teşekkürler
  • recai32 kullanıcısına yanıt
    Motor ustasıda yapar oto elektrikçi de yapar..Ucuz bir parça,kolay işçiliği var..Size 200-300₺ yi geçmez masrafı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,



    Ben de bir siena 99 model 1,6 HL alarak aranıza katıldım.



    Direksiyon kapağındaki fiat logosu düşmüş bulabileceğim bşr yer var mıdır?



    Herkese keyifli günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Allah kolaylık versin :)) Geçmiş olsun,aslında araç başında bulunmadan,uzaktan yorum yapmak çok doğru olmuyor bazı durumlar için..Basit bir sensör arızası bile bazen bezdiriyor..Lambda sensörü arızası ilk aklıma gelen..Motor soğukken kolay fakat sıcakken “zor “ çalışma yada çalışmama oluyor mu?Araç tutulup da bırakılıyor gibi yani çek-bırak gibi oluyor mu?Siyah duman ve çiğ benzin kokusu devamlı olarak var mı?Eğer varsa,çok büyük olasılık lambda sensörü arızası..Adım adım gitmek doğru olacaktır..Hatta bulunduğunuz yerde zaman harcamayıp biraz daha sanayisi gelişmiş,iyi ustaların olduğu bir kentte onarım-tespit yaptırmanızı öneririm..Hatta yetkili servisten destek almanızı...Yakıt tüketimi kişiden kişiye ve yol şartlarına göre değişir..Hangi şartlarda 100 km’de 10 lt Lpg tüketimi gerçekleşti? Normalde uzun yolda bu tüketim çok denebilir fakat rampa çıkıp yüklü kullandıysanız o zaman normal karşılanabilir..Önce aracın benzin ile ne kadar yakıt tükettiğini net bilmeniz gerekir ki Lpg için sağlıklı bir veri ortaya koyulabilsin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0A14CAF8E

    Hocam Allah kolaylık versin :)) Geçmiş olsun,aslında araç başında bulunmadan,uzaktan yorum yapmak çok doğru olmuyor bazı durumlar için..Basit bir sensör arızası bile bazen bezdiriyor..Lambda sensörü arızası ilk aklıma gelen..Motor soğukken kolay fakat sıcakken “zor “ çalışma yada çalışmama oluyor mu?Araç tutulup da bırakılıyor gibi yani çek-bırak gibi oluyor mu?Siyah duman ve çiğ benzin kokusu devamlı olarak var mı?Eğer varsa,çok büyük olasılık lambda sensörü arızası..Adım adım gitmek doğru olacaktır..Hatta bulunduğunuz yerde zaman harcamayıp biraz daha sanayisi gelişmiş,iyi ustaların olduğu bir kentte onarım-tespit yaptırmanızı öneririm..Hatta yetkili servisten destek almanızı...Yakıt tüketimi kişiden kişiye ve yol şartlarına göre değişir..Hangi şartlarda 100 km’de 10 lt Lpg tüketimi gerçekleşti? Normalde uzun yolda bu tüketim çok denebilir fakat rampa çıkıp yüklü kullandıysanız o zaman normal karşılanabilir..Önce aracın benzin ile ne kadar yakıt tükettiğini net bilmeniz gerekir ki Lpg için sağlıklı bir veri ortaya koyulabilsin..
    erdem hocam öncelikle cevap verdiğiniz icin çok teşekkür ederim. Aynen de dediğiniz gibi araç soğukken daha rahat çalışıyor soğukken bahsettigim bu tutuklu çalışma olayına hiç rastlamadım sıcakken yapıyor bu tutma/sıkma olayını. Araca sekmani kdz. Ereğli Fiat yetkili servisinde çalışmış bir sanayici abimiz attı. O konuda bana güven verdi ancak benzinle çalışma konusu enjektör sistemi ile ilgili de olduğu icin ustam ekipmanım değil ve yeterli bilgim yok o konuda deyip yorum getiremedi. Ancak bana bu araçlar (1.4 tek nokta motorlar) gariptir LPG’de daha verimlidir hocam hiç girme bence benzini yaptırma muhabbetine canın sıkılır sonuçta 18 yıllık araba ve artık bazı parçalarının orijinal üretimi bile yok dedi. Araçta siyah duman atma mevzuuna hiç şahit olmadım ısın açığı sanıyorum da öyle bir durum yok. Çiğ/yanık yakıt kokusu ise benzinde hemen hemen her hız ve devirde LPG’de ise sadece yüksek hızlarda ve 3000 devirden sonra uzun yolda müşahede ettiğim bir durum. 100 km de 10 lt LPG’li deneyim de dün Zonguldak-Ereğli arasında gerçekleşti. Yol genelde inişli çıkışlı ve şehir içlerine de giriş çıkış oldu. Dik rampalı bozuk yollu bir kisiim da kat edilen mesafenin içinde. Birinci olarak sekmandan sonra gaz ayarı yapılmadı. İkinci olarak sürüş tarzım agresif sayılabilir. Bunlar sürüş esnasındaki değişkenlerdi. İlaveten sabah ustama bir konuda danışmaya gittim akşam yorumlardan okuduğum kadarıyla bujilerin uyumu önemli bir mevzuymuş. Benim bujiler nasıl dedim ustama hocam bujilerin iyi bence dursun dedi. Peki bu bunun orijinal bujisi mi dedim değil dedi. Normalde çift tırnak olmalıydı dedi. O zaman değiştirelim orijinali ile dedim yarın değişecek bakalım. Ustama göre bujilerin durumunun motor sıcakken tutuk çalısmaya etkisi yokmuş ama yakıta etki eder dedi. Siz beler söylersiniz Erdem hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buji kodu NGK marka BKR 5 EKC model çift tırnaklı buji..orjinal parça kodu “46480309”

    Usta doğru söylemiş sabah çalışmada etki etmez ama çekiş ve yakıt tüketiminde azda olsa etki eder..Patlatma sorunu varsa bu da normal değil Lpg montajı ve ayarıyla alakalı olup bir yerde yanlış giden birşeyler olduğunu düşündürüyor..Normalde patlatma olmamalı,özellikle aracı kompresyona bindirdiğinizde patlatma yapıyorsa,hava filtre kazanı ve hortumunu patlatmanız olası..İfade ettiğim gibi önce benzin parametrelerini düzeltmeniz sonra Lpg’deki kusurları tespit etmeniz sağlıklı olacaktır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2-3 tane Fiat marka araçlarda tecrübeli usta önerebilirim..

    1-) Bostancı sanayi ReSe oto Recai usta..

    2-) Kadosan Ak Oto İsmail usta..

    3-) Bostancı Bayındır Hastanesi arkası Mehmet usta

    4-) Cevizlibağ Akınsal san. sit. Ero servis Erhan usta..

    Hangisine istersen gidebilirsin..Telefon numaralarını paylaşıyorum son üçünün..Arayıp müsatliklerine göre konuşup gidersin mağdur olmazsın böylece..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.