Şimdi Ara

Fiat servisi müşteri memnuniyeti...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Facebook da egea ya ait grubun birinde bu paylaşıma denk geldim.aklıma wv sahibi vatandaşların çektiği sıkıntılar geldi bi an aklıma.
    Merak edenler olabilir.daha önce linea Kullanmıştım.bakımlarını dışarıda yaptırmama rağmen,servis kaydı olmamasına rağmen ön takım ile sıkıntılar olmuştu ve direk garantiden parça değişimi yapmışlardı.bunu da belirtmek istedim.
    Fiat servisi müşteri memnuniyeti...

    Fiat servisi müşteri memnuniyeti...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.ERTEN -- 15 Eylül 2018; 17:54:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Fabrika çıkışı hatalı denk gelmiş, araç değişimini işi zorlaştırmadan yapmaları güzel, olması gereken bu ama bizim ülkemizde muazzam bi olay haline geliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi olması gereken bu ama bunu bile yapmadıkları için olması gerekene şeyler bile bize extra özel muamele gibi geliyor artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun fiata yıllar önce benim puntoma toyota takasta ekspere sokup 20 bin verirken fiat satış müdürü şöyle bakım bu araçlar dökülüyo zarar ediyoruz diyip 17.5 vermişti hey gidi günler fiat dedin mi duracaksın fiat müşteri hizmeti noktasında 1 numara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defiant82 -- 15 Eylül 2018; 18:1:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri memnuniyeti denince akla Fiat gelir.

    Bir vw kullanıcısı olarak söylüyorum.

    Bazı bayiler işi yokuşa sürer(onlar istisnadır)

    Ama sorunu fabrikaya direkt ilettin mi hemen çaresini üretirler.

    Sorunlu aracın yenisini hemen veriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla gürses fiat ile hiç güzel anılarımız olmamıştı. kaza yapmıştık şirket aracımızla (albea) direksiyon kutusu da hasar görmüştü. beyefendiler değiştirmek yerine (araç kaskodan yapılıyor üstelik) tamir edip vermişlerdi.. araba yine aynı arızayı verdi sonra. direksiyon sertleşti. kaç kere konuştuk ettik yok arkadaş inat eddiler değişmedi o kutu. hala direksiyonu sert aracın kaza öncesi gibi değil...
  • Fiat servisi müşteri memnuniyeti...
  • Konu tutmamış ya çünkü DSG'ye saldırma konusu değil.

    Biraz daha DSG ve Tsi katalım konuya böyle olmaz
  • kullanıcı hatası dpf'ye 15 bin tl isteyenleri görünce ilginç geliyor. helal olsun fiat'a.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii

    kullanıcı hatası dpf'ye 15 bin tl isteyenleri görünce ilginç geliyor. helal olsun fiat'a.
    Fiat servisi müşteri memnuniyeti...


    Fiat servisi müşteri memnuniyeti...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 18 Eylül 2018; 0:15:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii

    kullanıcı hatası dpf'ye 15 bin tl isteyenleri görünce ilginç geliyor. helal olsun fiat'a.
    Bu forumda da vardi galiba daha 200 km de bu sorunu yasayan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abiler ne günlere kaldık yahu...

    Zaten olması gereken oluyor ama binde bir olunca insan okuyup mutlu oluyor.

    Hala umut var sanırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2008 model fiat bravo aracımda,yolcu hava yastıgındaki hafif bombe yüzünden komple göğüs değişimi yaptılar.tek kuruş masraf olmadı,artı göğüs sökülmüşken sorunlu olan klima dişlileride elden geçti.degişen göğüste,eski sahibi zamanında oluşmuş5-6 adet nohut büyüklüğde delik olması bile sorun çıkarmadı.geçen sene eylülde sadece göğüsün fiyatı 8750 lira demişti servis.işcilikle beraber 10.000 tl civarı bir masrafı vardı.(parça italyadan sipariş edildi ve o zamanlar euro 4 lira civarındaydı)bu arada aracım 2008-2010 arası servis bakımlı,sonrası hiç yetkili servis yüzü görmemiş bir araçtı.yani kim ne derse desin fiat genelde üzmüyor kullanıcısını.başka markalarda bu kadar sorunsuz ya da masraf almadan değişim yapılacağını pek tahmin etmiyorum.
  • 2007 de sıfır aldığım fiat grande punto 1,3 mj aracımı 2016 yılına kadar büyük bir memnuniyetle kullandım.
    periyodik bakımlarını hep yetkili serviste yaptırdım ve bakım harici ciddi bir masraf çıkarmaadı.
    servistende gayet memnundum.
  • Vw servisi ve dsg arızası olmadığından konu tutmamış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat servis ve müşteri hizmetleri konusunda çok iyidir. özellike Egea'ya ayrı parantez açmak lazım çünkü Fiat Türkiye yani Tofaş bu araca ve müşteri memnuniyetine ayrı bir önem veriyor.

    Başka bir örnek vereyim çoğu markada garanti uzatma bir nevi sigorta poliçesi gibi bir şeydir, yani büyük arızalarda sigorta devreye girer ama bu asla fabrika garantisi gibi olmaz.
    Fiat'ta ise garanti uzatma doğrudan fabrika yani Tofaş garantisidir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.