Şimdi Ara

Fiat, Peugeot ortaklığı hakkında ne düşünüyorsunuz sizce ne yenilikler olur?

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
25
Cevap
0
Favori
710
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Fiat, Peugeot ortaklığı hakkında ne düşünüyorsunuz sizce ne yenilikler olur?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7330 Mesaj
    3 hafta oldu herhalde sizce ilerleyen dönemlerde bu ortaklıktan ne yenilikler doğar, yada bununla ilgili bir bilgi var'mı?

    Ben Fiat punto'nun tekrar üretime geçeceğini okudum, opel corsa kaoserinde.

    Benim beklentim Fiat yıllardır hafif ticarileri Peugeot'ya verir, bence Peugeot expert traveller modelini alıp fiat scudo olarak çıkarmalı fiat şuan Renault traffic modelini talento olarak satıyor bari ortağından al, doblo artık Peugeot rifter kaoserine geçerek devam etmeli bu kasa yenilemede, ayrıca fiat 1.3 mjet kalsın, 1.6 120hp dizeli iptal edip 1.5 130hp hdi motoru kullanmalı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
    Kötülüğü yaşamadan iyiyi anlayamıyor insanlar
  • Oo üyeliği geri almışız fake hesaptan kurtulduk demekki FCA PSA nın kanını emer onu da batırır garabet firma.
    Fake hesabım hiç olmadı kardeşim, benim öyle işlerle işim olmaz bir müddet yoktum.

    Öyle deme Fiat'a, Fiat candır can 14 senedir tek marka kullanıyorum oda Fiat 😍
    Fiatın motorları kötü değil ama Co2 salınımı yüksek, 1,5 Hdi 308’in Co2 salınımı 108 gramken, 1.6 Egea’nın 118.
    Bu sene sanırım Doblo yeni kasasında çıkacak bir aksilik olmazsa Doblo’nun rifter kasasını kullanacağını bu dönem için sanmıyorum ama tabi belli olmaz.
  • Yarbay
    7330 Mesaj

    Kardeşim ne düşünüyorsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: QralCess
    _____________________________
    Kötülüğü yaşamadan iyiyi anlayamıyor insanlar
  • Teğmen
    182 Mesaj
    Ortak platformlu modeller olur tabiki. Punto zaten Corsa platformu üzerinde üretildi geçmişte. Dizele yatırım yapmazlar artık, hibrid ve elektriğe yöneleceklerdir. Amaç zaten aynı teknolojiyi birçok modelde kullanarak maliyet düşürmek ve de varlık gösteremedikleri pazarlara girmek.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2019 1.3 Multijet Egea
  • Yarbay
    16358 Mesaj
    Oo üyeliği geri almışız fake hesaptan kurtulduk demekki FCA PSA nın kanını emer onu da batırır garabet firma.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    7330 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Oo üyeliği geri almışız fake hesaptan kurtulduk demekki FCA PSA nın kanını emer onu da batırır garabet firma.
    Fake hesabım hiç olmadı kardeşim, benim öyle işlerle işim olmaz bir müddet yoktum.

    Öyle deme Fiat'a, Fiat candır can 14 senedir tek marka kullanıyorum oda Fiat 😍



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Kötülüğü yaşamadan iyiyi anlayamıyor insanlar
  • Yarbay
    2352 Mesaj
    Şu an için her iki firmada da belirlenmiş bir yol planı yok. Multijet bırakılacak, 2021den itibaren ortak platform kullanılacak, ticari taraf ispanya ya da portekize kaydırılıp Türkiye ucuz sedan üretim merkezi olabilir. Bununla birlikte hybrid için FCA PSA'ın altyapısını kullanacak, PSA FCA-tesla pooling anlaşmasından Avrupa'da yararlanacak. Muhtemelen motor altyapısı PSA üzerinden yürüyecek iki taraflı geliştirme gereksiz hale gelmiş durumda. Bu anlaşmadan FCA avrupada hayatına devam edebilme şansına sahip olurken PSA'da kuzey amerikaya açılma şansını elde etti. FCA oldukça karlı çıktı bu anlaşmadan bana göre.
    _____________________________
  • Teğmen
    137 Mesaj
    Vay be fiat ve pejonun ceolari foruma uyeymis haberimiz yokmus. Hepsini okuduk super anlasmalar yapmissiniz abiler. Fiyatlardada biraz indirim yapsaniza be abi 10 bin falan dusuge satsaniz olmezsiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7330 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Şu an için her iki firmada da belirlenmiş bir yol planı yok. Multijet bırakılacak, 2021den itibaren ortak platform kullanılacak, ticari taraf ispanya ya da portekize kaydırılıp Türkiye ucuz sedan üretim merkezi olabilir. Bununla birlikte hybrid için FCA PSA'ın altyapısını kullanacak, PSA FCA-tesla pooling anlaşmasından Avrupa'da yararlanacak. Muhtemelen motor altyapısı PSA üzerinden yürüyecek iki taraflı geliştirme gereksiz hale gelmiş durumda. Bu anlaşmadan FCA avrupada hayatına devam edebilme şansına sahip olurken PSA'da kuzey amerikaya açılma şansını elde etti. FCA oldukça karlı çıktı bu anlaşmadan bana göre.
    Fiat'ın karı nedir?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kötülüğü yaşamadan iyiyi anlayamıyor insanlar
  • Yarbay
    16358 Mesaj

    psa nın platformunu motorlarını alacak bundan büyük kar mı olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Fiat S.p.A. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7330 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    psa nın platformunu motorlarını alacak bundan büyük kar mı olur.
    Fiat'ın motorları kötü'mü

    Fiat'ın tek sıkıntısı model gamı, bence fiat 208 corsa dan punto üretmeli hala b segment aracı yok, şu mevcut dobloyu bıraksın artık rifter üzerine doblo yapsın otomatik vites cam tavanlı VS, bide Peugeot experti alıp fiat scudo çıkarsın, Fiat bir tek 1.6 120hp mjet motoru iptal edip 1.5 130hp hdi alsın yeter



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kötülüğü yaşamadan iyiyi anlayamıyor insanlar
  • Yarbay
    4969 Mesaj

    Fiatın motorları kötü değil ama Co2 salınımı yüksek, 1,5 Hdi 308’in Co2 salınımı 108 gramken, 1.6 Egea’nın 118.
    Bu sene sanırım Doblo yeni kasasında çıkacak bir aksilik olmazsa Doblo’nun rifter kasasını kullanacağını bu dönem için sanmıyorum ama tabi belli olmaz.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Fiat S.p.A. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7330 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: orktas

    Fiatın motorları kötü değil ama Co2 salınımı yüksek, 1,5 Hdi 308’in Co2 salınımı 108 gramken, 1.6 Egea’nın 118.
    Bu sene sanırım Doblo yeni kasasında çıkacak bir aksilik olmazsa Doblo’nun rifter kasasını kullanacağını bu dönem için sanmıyorum ama tabi belli olmaz.
    Hocam doblo da otomatik vites cam tavan VS yok yeni kasayı rifter den almazsa yine olmayacak, doblo rakiplerinden çok geride kaldı, şahsen bence opel comboyu olduğu gibi alıp üzerine fiat ambemi yapıştırıp satmalı, motorlarıda 1.3 mjet ve 1.5 130hp hdi olursa tadından yenmez

    Fiat'ın ciddi model gamı sorunu var.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Kötülüğü yaşamadan iyiyi anlayamıyor insanlar
  • Çavuş
    64 Mesaj
    konfor,süspansiyon vs vs şeyleri tartışılır bu ortaklıkta sonuçta pejo bipper kütük gibi iken fiorino ona nazaran daha iyi.
    1-Mutlaka ticarilere yatırım yaparlar
    2-egealarda ve 508 lerde daha ileri giderlerse oda hibrid olanı olur
    3-punto station wagona kaçar bağajı büyütürler ve muhtemelen 110hp veya üstü sunarlar
    4-500 ile 5008 daha çok ve çok değişir ve abarhttan biraz uzaklaşırlar
    5-Taksiciler daha çok kullanır



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    volvo s40
  • Yarbay
    16358 Mesaj

    Fiat ve motor çok eskilerde kaldı. multijet bitti fiat bitti.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Fiat S.p.A. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7330 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Fiat ve motor çok eskilerde kaldı. multijet bitti fiat bitti.
    Turbojet multiair twinair motorları gayet iyi motorlar yeni çıkan firefly motorlarda iyidir diye düşünüyorum ama sorun Fiat'ın politikası

    Fiat firefly motor çıkardı 1.0 120hp 1.3 150hp, ama bu motorlar hiçbir aracında yok.

    Fiat'ın reçetesini yazayım buraya bak Motor cenneti gibi motor seçeneği var markanın, t-jet gibi efsanevi bir motoru var bu motor bilen bilir LPG ye en uyumlu turbo motordur hatta bazı atmosferiklerden daha uyumludur lakin hala fire 77hp kullanıyor, Almanyada 1.4 t-jet doblo var bu motor Türkiyede yok.

    Fiatın yapacağı şu

    1- fire atmosferikleri kaldıracak gereği yok çünkü.

    2- her aracına 120 hp fabrika çıkışlı LPG t-jet sunacak.

    3- her aracına mercek Led/bixenon paket sunacak doblo fiorino dahil

    4- her aracına cam tavan sunacak doblo egea fiorino dahil

    5- egea ve tek kapı 500 ve 500l aracındaki benzinlileri 1.3 fire fly 150hp ve 1.0 120hp firefly motoru sunacak ekstra fabrika LPG 1.4 tjet sunacak.

    6- artık doblo fiorino egea dahil araçlarına traction plus sunacak o çevirmeli 3 özellikli olan sistem.

    7- her aracına donanımları arttıracak şerit takip sistemi sağdan soldan gelene uyarı sistemi koltuk ısıtma yanında soğutma direksiyon ısıtma vs

    8- her aracına egea e-torq motorundaki tork konvertörlü sağlam şanzımanı kullanacak doblo Fiat 500l fiorino tek kapı 500 dahil, dualogic kalkacak

    9- ve en önemlisi sunduğu donanımları asla kaldımayacak, Fiatın kronik sorunudur bu 1.4 tjet motoru egeadan kaldırmak gibi.

    Fiat markasının model yelpazesi zaten çok zayıf vw gibi değil 3-5 aracın var bari onları full donanım sun ki insanlar Fiat gelişti desin hatta egea ve 500l modeline pandadaki 4x4 çekişi sun.

    Şu yazdıklarımı Fiat yapsa bugün algısı hyundai gibi değişir



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kötülüğü yaşamadan iyiyi anlayamıyor insanlar




  • Yarbay
    16358 Mesaj

    Araba yokki motoru koyacak. LPG yi avrupada napacak adamlar. B segmentte bile yeni model çıkaramadılar. Alfaya yatırım yaptılar şimdi yıkıntılarıyla meşguller. Egea gibi arabayı avrupada C segment diye yutturmaya kalktılar yemedi tabi. Valla avrupada fiat kadar rezil firma yok. Dacia bile daha revaçta ya duster gibi bi araba bile mi üretemedin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 8 Aralık 2019; 19:58:41 >
    |
    |
    Fiat S.p.A. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1200 Mesaj

    Bunun yanında araçlarını isim olarak öldürüyor. Marea,Linea,egea şeklinde değilde kasa değişimi olarak lanse edip Marea yada daha da eski olan Tempra şeklinde devam etse daha iyi olurdu. Diğer modellerde de aynısını yaptı. Modellerin bir jenerasyon tarihi olur fiatta bu yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Fiat S.p.A. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Katılım zamanı: 31 Temmuz 2005
  • Yarbay
    7330 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Araba yokki motoru koyacak. LPG yi avrupada napacak adamlar. B segmentte bile yeni model çıkaramadılar. Alfaya yatırım yaptılar şimdi yıkıntılarıyla meşguller. Egea gibi arabayı avrupada C segment diye yutturmaya kalktılar yemedi tabi. Valla avrupada fiat kadar rezil firma yok. Dacia bile daha revaçta ya duster gibi bi araba bile mi üretemedin.
    Fiat'ta teknoloji arge bol ama bunu uygulayacak adam yok, boş işlerle uğraşıyor Peugeot ile ortak olması iyi oldu Peugeot Fiat'ı adam eder

    18. YY da kurulupta, dacia'dan bile daha beter firma yok herhalde Fiat'tan başka.

    Varya Fiat'ın ceo'su koordinatörü VS ben olsam şuanda Fiat her kesimden aranan marka olurdu algısı VW gibi olurdu ciddiyim.

    Fiat kendi kendini batırdı biz dedi alt firmayız diye kendine algı oluşturdu sonra herkes Fiat beş para etmez moduna girdi, iq'su 130 olupta hayatını bitirmiş kokan yırtık elbiseli şarapçı gibi.

    Fiat bana benziyor la

    Ama düzelmeyecek şey değil, her şey azimle olur



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Kötülüğü yaşamadan iyiyi anlayamıyor insanlar




  • Yarbay
    7330 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    Bunun yanında araçlarını isim olarak öldürüyor. Marea,Linea,egea şeklinde değilde kasa değişimi olarak lanse edip Marea yada daha da eski olan Tempra şeklinde devam etse daha iyi olurdu. Diğer modellerde de aynısını yaptı. Modellerin bir jenerasyon tarihi olur fiatta bu yok.
    Kesinlikle

    İyi ekledin hocam, tempra sedan sw olarak kalmalıydı, hb tipo olacaktı D segment devam edip croma olacaktı, panda zaten 40 senedir devam ediyor punto devam edecekti bide 500 ailesi var.

    Bu sistemle gideydi şuan Fiat bu algıyı vermeyecekti insanlara, dışarı çık Fiat ne malı de kimse İtalyan olarak görmüyor bile.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kötülüğü yaşamadan iyiyi anlayamıyor insanlar
  • Binbaşı
    1200 Mesaj

    Gerçi adamların arabalarında segment te yok:) hep buçuklu modeller. Millet motor yapamıyor hile hurda uğraşıyor. Bunlar o kadar güzel benzinli dizel motor üretip motorun üzerine kasa geçiremiyor. 1.4 140 bg multiair motor başka firmada olsa yere göğe sığdırılamaz forumda...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Fiat S.p.A. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Katılım zamanı: 31 Temmuz 2005
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
bankalar.org
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.