Şimdi Ara

**...Fiat Panda Kulübü...** 83Üye** (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.723
Cevap
48
Favori
491.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kırmızıda geçen bi denyonun kardeşime vurması sonucu ufak çaplı hasar oluştu... gene buna şükür, bizim oğlan biraz daha hızlı olsa darbe direk ona olabilirdi...

    **...Fiat Panda Kulübü...** 83Üye**


    çamurluk ile far değişti... tampon autokingte düzeldi... Kasko saolsun hepsini halletti bir de ben üstüne boya koruma ve yenileme yaptırttım, şimdi gayet güsel oldu...

    bu da bir kaç hafta önceki resmi... şu ara biraz daha parlak

    **...Fiat Panda Kulübü...** 83Üye**
  • Eskisinden güzel olmuş

    Valla jantlarıyla rengiyle karartılmış farıyla ayrı bir çekici olmuş aracınız
  • fiatclub araban hakkaten çok yakışıklı:)
    "Allah kazadan beladan korusun minik pandanı ve abisi mareayı"

    bu arada sisleri nasıl yaptırdın? Kaça mal oldu?
  • Arabam.com Testi...
    Mini otomobilleriyle Avrupalı tüketicinin takdirini kazananFiat'ın bu sınıftaki son temsilcisi Panda... '80'li yılların başındailk kez görücüye çıkan otomobilin yeni jenerasyonu geçtiğimiz yıldüzenlenen Cenevre Otomobil Fuarı'nda karşımıza çıktı. Otomobilinismi ilk vizyona çıktığı günlerde 'Gingo' olarak lanse edilmişti.Fakat üretim bandına girmesiyle birlikte İtalyan üretici efsaneleşenPanda isminde karar kılındı.

    2004 yılında 'Car of The Year' (Yılın Otomobili) ödülünü kazananPanda, Fiat'ın Torino tesislerinde üretiliyor. Türkiye'ye 1.2 litre60 HP benzinli motorla ithal edilen modelin Avrupa'da 1.1 litre54 HP benzinli ve 1.3 litre 70 HP dizel motorlu kardeşleri de bulunuyor.Elektrohidrolik otomatik şanzıman Panda'da opsiyonel olarak tercihedilebiliyor.

    Köşeli hatlara sahip
    Panda boyutları ve mini sınıftaki MPV'leri andıran yüksek yapısıylatam bir şehir minisi. Fiat'ın ürün portföyündeki pek çok modelegöre daha köşeli bir tasarıma sahip. Ön bölümde dikdörtgen formlufarlar dikkat çekiyor. Ayrıca büyük Fiat logosuyla süslenen radyatörızgarasının da görünümü şık. Yandan incelendiğinde Panda'nın yüksekyapısı gözlerden kaçmıyor. Arkadaysa otomobilin boyutlarına göreoldukça büyük tasarlanan stop gurubu dikkat çekiyor. Tavandan başlayanstop lambaları tampona kadar ulaşıyor. 3538 mm'lik uzunluğuyla Pandaen büyük rakipleri olan Renault Twingo (3430 mm) ve Opel Agila'dan(3500 mm) büyük. Ancak Citroen C2 (3666 mm) ve Ford KA'dan (3620mm) ufak kalıyor. Otomobil 1540 mm'lik yüksekliğiyle Opel Agila(1695 mm) hariç tüm rakiplerine tepeden bakıyor.

    İçi Doblo'yu andırıyor
    Panda'nın iç mekanına girildiğinde makul kalitede bir konsolla karşılaşılıyor.Kullanılan plastik kalitesi sınıfının beklentilerini karşılarken,torpido gözü hariç gözümüze hiç bir işçilik problemi gözükmedi.Orta konsoldaki vites kolunun yerleşimi Doblo modeline benziyor.Kullanışlı bir yere sahip bu vites kolunun pratik yapısı manuelversiyonda daha iyi anlaşılıyor.
    Orta konsolun en üstüne pek çok Fiat modelinden tanıdığımız müziksistemi konumlandırılmış. Havalandırma ızgaraları, kumandaları vecam açma butonlarıysa daha alta yerleştirilmiş. Panda'nın iç mekangenişliği görüntüsüne göre yeterli. Ancak önde iki iri yetişkininomuzları birbirine değmeden yolculuk etmesi güç görünüyor. Otomobilin206 litrelik bagajı yeterli. Ayrıca arka koltukların katlanmasıylabu hacmi 860 litreye kadar artırmak mümkün.

    Ateşlimotor

    Otomobilin kalbinde Fiat ailesinin pek çok ferdinde kullanılan 1.2litrelik bir motor görev yapıyor. Atak karakteriyle bilinen bu motor5000 d/d'de 60 HP güç, 2500 d/d'de 102 Nm tork üretiyor. Dualogicşanzımanla birleştiğinde ataklığını bir nebze olsun kaybeden motorPanda'yı 0'dan 100 km/s hıza 17 saniyede ulaştırıyor. Punto'da beğenimizikazanan Dualogic şanzıman konfor açısından Panda'da da başarılı.Fakat vites geçişlerinde biraz yavaş kalıyor olması performansıtörpülüyor. 'E' konumuna alındığında daha düşük devirlerde vitesdeğiştiren şanzıman asıl maharetini yakıt tüketiminde gösterdi.Testimiz süresince 100 km'de elde ettiğimiz 5.8'lik tüketim değeriPanda'nın cimri bir şehir minisi olduğunu kanıtlar nitelikte. 35litrelik deposuyla otomobilin menzili 603 km.

    Yan rüzgarlardan etkileniyor
    Panda, sevimli yapısı, uygun fiyatı ve ekonomik motoruyla şehirotomobili arayanların ilgisini çekebilir... Normal kullanımda hiçbir yol tutuş problemi yaşatmayan otomobil hızlı girilen virajlardabu güven hissini yitiriyor. Yüksek yapısı sebebiyle yana yatan Pandayine de izine sadık. Yüksek yapı viyadük geçişlerinde de karşımızaçıkıyor. Otomobilin yan rüzgarlardan etkilenerek viyadüklerde gezindiğibir gerçek. Süspansiyon sistemi görevini başarıyla yerine getiriyorve darbeleri emmekte zorlanmıyor. Panda'nın iç mekanı yeterli genişliksunuyor. Fakat yüksek oturma konumu sebebiyle orta boylu sürücülerinpedalları kullanımı rahat değil. Panda'nın frenleri de parlak sonuçlaraimza atmadı. 41 metrelik duruş mesafesi sınırda.

    Kaynak:http://www.arabam.com/testDetay.aspx?id=82
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ankay2

    fiatclub araban hakkaten çok yakışıklı:)
    "Allah kazadan beladan korusun minik pandanı ve abisi mareayı"

    bu arada sisleri nasıl yaptırdın? Kaça mal oldu?


    Amin, cümlemizi...

    Sisler biraz karışık oldu... şöle ki devamlı gittiğim servisin sahibi arkadaşım bana iki tane mercekli alfa 147 sisi ayarladı. Sonra aldık onları gittik bi polyesterciye, adam orjinal sis kapaklarını söktü, farlara göre deldi, arkasına da farın oturacağı yuvayı yaptı, çok da güzel oldu. neyse yuvaları taktık tampona, tamponu yerine takalım dedik, o da ne, tampon oturmuyo... meğer ön panel ile tampon arasında en fazla 3 cm yer varmış sonra gittik bi aksesuarcıya, oraya uyacak iki tane dandirik lamba aldık, onları taktık. Bende alfa sislerini adama verdim, para almadı... iki tanesi 150 ytl ediyodu çünkü
    sonra bi elektirikçiden direk aküden olmak üzere bi tuş yaptırttım içeri direksiyonun altına, ona da malzemelerle 20 ytl verdim oldu bitti... velakin öyle yapınca gündüzleri açık unutma sorunu oldu, bir de üzerine bi ay sonra xenon yapınca görüntüyü bozmasın diye yakmaz oldum... yani topu topu toplasan 10 kere kullanmamışımdır
  • Bir Test Daha:)
    **...Fiat Panda Kulübü...** 83Üye**


    Fiat’ın efsane olmuş ufaklıkları bizim yollarımıza çıkmak için yıllarca kuş serilerinin arkasında beklediler ama artık kaybedilen zamanın acısını çıkarmanın tam sırası. Punto’nun geçen seneki lansmanının ardından bu sene yollara çıkan Panda, Fiat’ın bu segmentteki gücünün en iyi habercilerinden biri.

    Yıllar önce Milano otobanında kullandığım 3 kapılı Punto’nun beni ne kadar etkilediğini düşündüğümde açıkçası Panda’yla ilgili beklentilerim çok yüksek olduğunu söylemek yalan olmaz.
    Fiat’ın dualogic vites sistemi ile donatılmış olan test aracımız. 1.2 litre, 8 subaplı 60 beygirlik bir motora sahip. Ağırlık/güç oranını düşündüğünüzde oldukça verimli olduğunu söylemek lazım. Zaten şehir içinde daha fazlasına gerçekten ihtiyaç olduğunu söylemek zor. 5 ileri vitesli şanzımanın vites oranları yakın ve geçişleri sorunsuz, burada dikkati çeken nokta aracın maksimum torkunu çok düşük devirlerde vermesi sebebiyle yüksek devirlerde vites geçişlerinde bazı ufak sarsıntıların yaşanması. Haliyle küçük hacimli bir otomobilde güç eğrisinin hareketi hızlı değişkenlik gösteren bir karaktere sahip.

    Test aracımızda yer alan skydome (cam tavan) bence bu araçta standart hale getirilmeli, Panda’nın içi bu opsiyonla inanılmaz bir ferah havaya kavuşuyor. Panda’nın yüksek yapısından kaynaklanan rahatlığını bu skydome büyük bir keyife dönüştürüyor.
    Araçta standart olarak bulunan ABS ve elektronik fren dağılımı aracın dengeli frenlemesini sağlıyor. 13 jant üzerinde kullanılan 80 yanak 155 lastikler kötü yol şartlarında aracın konforunu sağlıyor ama ani manevralarda ve biraz yüksek hızla girilen virajlarda yolu tam olarak hissetmenizi engelliyor. Konfor paketi içerisinde sunulan 14 inch alaşım ajntlar üzerindeki 65 yanak lastiklerin daha verimli sonuç vereceğini düşünüyorum.

    Bu aracın gerçek bir şehir otomobili olarak tasarlandığını anlamanızı sağlayan CITY seçeneği, aracın direksiyonuna ek bir elektrik desteğiyle, dar manevralarda aracın direksiyonun inanılmaz yumuşatıyor ve şehiriçinde yapılan en zor manevraları bile bir keyif haline getiriyor.
    Panda’da standart olarak sunulan manuel klima gayet efektif olarak bir soğutma sağlıyor. Yol bilgisayarı ana göstergelerin tam ortasına yerleştirilmiş ve iyi bir görünürlüğe sahip. Genel olarak sürücü koltuğundan her noktaya rahatça ulaşabiliyorsunuz. Ses sistemi yeterli ama mükemmel değil, koltuklar gövde rengine uygun tonlarda pastel renklerde ve gerçekten çok şık. Oturma pozisyonu ve yüksekliği çok iyi, fakat koltuklarda bir yükseklik ayarı olsaydı harika olurdu diye düşünüyorum. Direksiyonda yükseklik ayarı olmasına rağmen bir derinlik ayarı yok.
    Aracın arkasında 2 kişi için yeterince yer var fakat uzun yolculuklarda sıkıcı olabilir,bu otomobil şehir içi şartları düşünülerek tasarlandığı için bu noktayı gözardı etmekte fayda var. Konfor paketi içerisinde sunulan ISOFIX çocuk koltuğu sabitleme sistemi tüm araçlarda standart hale getirilebilirdi. Panda tek çocuklu veya çocuksuz çekirdek aileler içinde ideal.

    Aracın 3.5 mt.lik boyutu park ve manevra açısından müthiş kolaylık sağlıyor. Arka koltuklar yatırılarak bagaj hacmi 786 cm3’e kadar çıkarılılabiliyor ama standart olarak 176 cm3’lük bir bagaj hacmi mevcut.
    Fiat Panda sakin kullanımlarda çok ekonomik, yüksek süratlerde yakıt tüketimi dramatik bir şekilde yükseliyor, test esnasında ortalam 100 km.de şehiriçi ve dışı 7.5 lt yakıt harcadı ama şehiriçinde düşük devirlerde ortalama tüketim 5 lt.ye ve hatta altına düşüyor.
    Panda’nın ilginç bir havası var. Çizgileri sade ve şık. Aracın içindeki sadelik ve derli toplu görünüm dışında da devam ediyor. Özellikle ön kaput ve farlar ilk bakışta daha

    büyük bir araç etkisi yaratıyor. Arka stop lambalarının dikey formuda arkadan gelen araçların gayet net görebileceği bir seviyede. Dikey stop dizilimi aracın arka kısmını daha iri gösteriyor, genel olarak küçük bir aracı İtalyan tasarımcılar daha kaslı göstermeyi başarmışlar. Bunun yolda daha iyi görünmenizi sağladığı kesin. Bu sınıfta pekçok araca bindiğinizde yaşadığınız klostrofobik his bu araçta hiç yaşanamıyor, gayet yüksek ve ferah.
    Panda bekar ve tek çocuklu çekirdek aileler için gayet ideal, hatta şehir trafiğinde kullandığınız arabanız park ve manevra problemi varsa bu araç sizin içinde çok cazip, evin 2. arabası olarak gayet iyi hizmet verebileceği düşünülebilir.
    Panda şehir içinde çok kıvrak, heryere park edebilecek kadar küçük. Frenleri kuvvetli ve etkili, özellikle 60 km.yi geçmediğiniz hızlarda duruş mesafesi etkileyici şekilde kısa. Yüksek ve iri araçların yanında fazla iddialı hızlarla gitmemekte büyük faydalar var. Ayrıca açık otobanda sert rüzgarda biraz hız azaltmayı düşünmelisiniz. Virajlarda yüksek hız taşımak çok kolay olmuyor fazla zorlamadan gitmek gerekiyor. Zaten otomobilin yapılış amacı düşünüldüğünde, tasarımcısının hedeflediği herşeyi yerine getirdiğini görüyoruz. Ferah bir iç hacim hissi, rahat kullanım, şık görünüm ve pratiklik. Panda bunların hepsinde çok yüksek notlar almayı kolayca başarıyor.
  • oo baya uzunmuş bu sis muhabbeti, neyse boşvereyim o zaman:) Bir de şimdi bizim vites dualogic olduğu için diğer otomatik vitesler gibi "P" konumu yok. Bende hep park ettikten sonra "N" konumuna alarak bırakıyorum aracı. Doğrusu bumu yoksa başka bir uygulaması varmı? Örneğin "1" yada "R" konumunda bıraksam birşey değişirmi?

    quote:

    Orjinalden alıntı: FiatClub


    quote:

    Orjinalden alıntı: ankay2

    fiatclub araban hakkaten çok yakışıklı:)
    "Allah kazadan beladan korusun minik pandanı ve abisi mareayı"

    bu arada sisleri nasıl yaptırdın? Kaça mal oldu?


    Amin, cümlemizi...

    Sisler biraz karışık oldu... şöle ki devamlı gittiğim servisin sahibi arkadaşım bana iki tane mercekli alfa 147 sisi ayarladı. Sonra aldık onları gittik bi polyesterciye, adam orjinal sis kapaklarını söktü, farlara göre deldi, arkasına da farın oturacağı yuvayı yaptı, çok da güzel oldu. neyse yuvaları taktık tampona, tamponu yerine takalım dedik, o da ne, tampon oturmuyo... meğer ön panel ile tampon arasında en fazla 3 cm yer varmış sonra gittik bi aksesuarcıya, oraya uyacak iki tane dandirik lamba aldık, onları taktık. Bende alfa sislerini adama verdim, para almadı... iki tanesi 150 ytl ediyodu çünkü
    sonra bi elektirikçiden direk aküden olmak üzere bi tuş yaptırttım içeri direksiyonun altına, ona da malzemelerle 20 ytl verdim oldu bitti... velakin öyle yapınca gündüzleri açık unutma sorunu oldu, bir de üzerine bi ay sonra xenon yapınca görüntüyü bozmasın diye yakmaz oldum... yani topu topu toplasan 10 kere kullanmamışımdır
  • Şimdi şunu bi açığa kavuşturalım, bizim şanzıman otomatik değil. Debriyaj sistemi otomatik. Bu mantıkla bakarsak sen arabayı N konumunda bıraktığında aslında boş viteste park etmiş oluyorsun. Ben manuel şanzımanda boş viteste bırakmam genelde, o yüzden normal konumunda stop ediyorum. Diğer türlü aracın yokuşta kayabilir... Yani 1 konumunda bıraktığında 1inci viteste, R konumunda bıraktığında ise geri viteste bırakmış oluyorsun. Nasıl manuel viteste bu arabaya zarar vermezse bizim arabalarda da zarar vermez. Ancak kontağı ilk açtıktan sonra marşa basmadan önce N konumuna yani boş vitese alarak çalıştırırsan iyi olur. Gerçi almazsan bile araç otomatik olarak N konumuna alıyor ama senin sonradan önce N ye sonra tekrar 1 konumuna alarak vitese takman gerekiyor. Bir tüyo daha kontak açık değilken vites koluyla çok oynamayın, Stop ettiğiniz zamandaki konumu ile vites kolunun konumu yeniden kontak açtığınızda uyuşmazsa sistemin kafası karışabiliyor. Son tüyo ise aracı buzlu veya karlı zeminde patinaja kalmadan 2 viteste de kaldırabilirsiniz... Bunun için hareket etmeden vites kolunu ileri ittirerek 2. vitese almanız yeterli...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albemus -- 3 Ağustos 2008; 17:21:40 >
  • bu son tüyo çok faydalı oldu:) bende düşünüyordum kaygan zeminlerde benim eski reno 19 ile 2de kalkıyordum bunda nasıl yapacam diye:) sağol fiatclub arkadaşım...
    quote:

    Orjinalden alıntı: FiatClub

    Şimdi şunu bi açığa kavuşturalım, bizim şanzıman otomatik değil. Debriyaj sistemi otomatik. Bu mantıkla bakarsak sen arabayı N konumunda bıraktığında aslında boş viteste park etmiş oluyorsun. Ben manuel şanzımanda boş viteste bırakmam genelde, o yüzden normal konumunda stop ediyorum. Diğer türlü aracın yokuşta kayabilir... Yani 1 konumunda bıraktığında 1inci viteste, R konumunda bıraktığında ise geri viteste bırakmış oluyorsun. Nasıl manuel viteste bu arabaya zarar vermezse bizim arabalarda da zarar vermez. Ancak kontağı ilk açtıktan sonra marşa basmadan önce N konumuna yani boş vitese alarak çalıştırırsan iyi olur. Gerçi almazsan bile araç otomatik olarak N konumuna alıyor ama senin sonradan önce N ye sonra tekrar 1 konumuna alarak vitese takman gerekiyor. Bir tüyo daha kontak açık değilken vites koluyla çok oynamayın, Stop ettiğiniz zamandaki konumu ile vites kolunun konumu yeniden kontak açtığınızda uyuşmazsa sistemin kafası karışabiliyor. Son tüyo ise aracı buzlu veya karlı zeminde patinaja kalmadan 2 viteste de kaldırabilirsiniz... Bunun için hareket etmeden vites kolunu ileri ittirerek 2. vitese almanız yeterli...
  • Ne demek yau, Paylaşım bunun için var
  • **...Fiat Panda Kulübü...** 83Üye**


    Klübe bir üye daha geldii Arabayı alalı yaklaşık bir sene oluyor ama bu topici yeni gördüm. Benimki 2005 model. Çelik jant, sunroof, sisller gibi kendinden gelen özellikleri var. Görünüşü üzerinde hiç modifiye vs olmamasına rağmen çoğu yerde dikkat çekiyor. Performans olarak ise memnunum ama diğer kullandığım araba Marea kadar başarılı değil uzun yolda. Şehir içi çok iyi.Aslında bu arabayı ihale yoluyla aldık o yüzden geçmişini pek bilmiyoruz. Ama ufak çaplı da olsa birçok sorun yaşıyorum şu sıralar.

    1- Cd çalar artık cd çalmıyor, cd'yi taktığımda garip garip sesler çıkarıp cd error diyor ve cd'yi çıkarıyor. Servise götürüp bu mp3 çalamayan cd çalarıın yenisini taktırmayı düşünüyorum hem göğüsteki görüntünün bozulmaması hem de direksiyon kumandası ve yol bilgisayarı yüzünden fakat çok uçuk bir fiyat söylemelerinden çekiniyorum. Yeni bir teyp alsam da yol bilgisayarı ve direksiyon kumandası ve yol bilgisayarında neyin çaldığının vs olmayacağından hem görüntü hem de kullanımda sorun yaşayacağımdan çekiniyorum.

    2- Motordan bir parça çıt çıt diye ses çıkarıyor. Gaza bastığımda, ne kadar bastığıma orantılı sıklaşıyor bu ses. Seyir halinde normalde pek duyulmasa da bir duvara yakınken falan oradan yansıyan ses çok rahatsız ediyor. Aracın dışında olduğumdaysa dikkat ettiğimden midir bilmem çok kulağımı tırmalıyor. Bakıma götürdüğüm yerde o parça işini görmüyor onu değiştiririz ama bi zararı yok demişti. 300 ytl gibi de bi rakam önermişti. Asıl fiyat servisine göstermedim daha ama tahmin ediyorum onlar da aynı şeyi isteyecek.

    3- Eski sahibi sanırım bu araçla iyi bir kaza yapmış ki arabanın sol tarafı neredeyse komple boyalı. Boyalı fakat o nasıl bir boya. Bizim fab.daki tanzikli suyla yıkarken yer yer vernik atmaları oldu ve başta küçükken sonradan büyükçe verniksiz yerler oluştu.Mesela sol arka kapının %70'inde vernik yok. Boyatmak lazım bi de ona masraf...

    4- Lastiklerin havasından şüpheleniyorum. Geçen yolda adamın biri lastiklerinin avası inik falan demişti arabadakiler indikten sonra baktığım normal görünüyordu. Ama eskisi gibi kalkışlarda pati falan çekememeye başladım, bir de rampalardan inişte havanın inmiş olduğunu hissedebiliyorum. Basınç değerini nasıl ayarlamalıyım? Orjinal çelik cant ve lastik var arabada...

    Eğer bilginiz varsa bu konular hakkında yardımcı olursanız sevinirim :)
  • hoşgeldin renk kardeşi panda:)

    Listeye senide ekledim,(vites hakkında bilgi yazmadığın için düz vites olduğunu varsaydım) Araban "nazar değmesin" gerçekten şık duruyor... Açıkcası sıfır alma şansım olsaydı; sis+skydome+a.jant kesin isterdim:)

    lastik basınçları için;kullanma kılavuzun varsa onda yazıyor. Eğer yoksa ben akşam bakıp yazarım olması gereken değerleri... Cd çalarlı orjinal teyp için büyük ihtimal bol sıfırlı fiyat çekerler. Bende Radyo--teyp olduğu için bende düşünüyorum ama bir türlü sorma fırsatım olmadı servise...
  • Aramıza hoşgeldin... Klübümüzün büyümesi ne hoş

    Gelelim cevaplara...

    1) Cd çaları eğer garantisi yoksa hiç uğraşmayın değiştirin gitsin... Orjinali yedek parça sınıfına girdiği için en az 1500-2000 ytl olur. Onu da bulabilirlerse tabi. Benim tavsiyem o paralara gidip görüntülü sistemlerden almanız. Alpine gibi markalarda direksiyona kumanda aparatları da bulunmakta...

    2) O tür bi ses arabayı ilk aldığım zamanlarda vardı, devirdaim pompasının arızalı olduğu söylenip garantiden değişmişti... O yüzden ne kadar tutacağını söylemem zor, tabi ses ondan geliyorsa...

    3) Vernik gidiyorsa boya da gidici demek, boyatmanız mantıklı...

    4) Bende orjinal lastikler olmadığı için bişey diyemiyorum, ama benden tavsiye Nitrojen bastırın, daha güzel oluyor...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ankay2

    hoşgeldin renk kardeşi panda:)

    Listeye senide ekledim,(vites hakkında bilgi yazmadığın için düz vites olduğunu varsaydım) Araban "nazar değmesin" gerçekten şık duruyor... Açıkcası sıfır alma şansım olsaydı; sis+skydome+a.jant kesin isterdim:)

    lastik basınçları için;kullanma kılavuzun varsa onda yazıyor. Eğer yoksa ben akşam bakıp yazarım olması gereken değerleri... Cd çalarlı orjinal teyp için büyük ihtimal bol sıfırlı fiyat çekerler. Bende Radyo--teyp olduğu için bende düşünüyorum ama bir türlü sorma fırsatım olmadı servise...



    Bu arada listeye benimkinin rengini eklemek istersen ruhsatta "Altın Yeşili" diye geçiyor...
  • ok ekledim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: FiatClub


    quote:

    Orjinalden alıntı: ankay2

    hoşgeldin renk kardeşi panda:)

    Listeye senide ekledim,(vites hakkında bilgi yazmadığın için düz vites olduğunu varsaydım) Araban "nazar değmesin" gerçekten şık duruyor... Açıkcası sıfır alma şansım olsaydı; sis+skydome+a.jant kesin isterdim:)

    lastik basınçları için;kullanma kılavuzun varsa onda yazıyor. Eğer yoksa ben akşam bakıp yazarım olması gereken değerleri... Cd çalarlı orjinal teyp için büyük ihtimal bol sıfırlı fiyat çekerler. Bende Radyo--teyp olduğu için bende düşünüyorum ama bir türlü sorma fırsatım olmadı servise...



    Bu arada listeye benimkinin rengini eklemek istersen ruhsatta "Altın Yeşili" diye geçiyor...

  • Hoşbuldum arkadaşlar Cevaplarınız için teşekkürler.

    Cd-çalara garanti konusunu hiç düşünmemiştim söylediğiniz iyi oldu sorarım garanti ile değiştirebiliyorlar mı diye çünkü kullanıcı hatası falan yok ortada.

    Bu arada benimki de otomatik vites
  • arabanın garantisi devam ediyorsa servis büyük ihtimal değiştirir, hiç boşuna kendin uğraşma git servise halletsinler:)

    quote:

    Orjinalden alıntı: TuGhAn

    Hoşbuldum arkadaşlar Cevaplarınız için teşekkürler.

    Cd-çalara garanti konusunu hiç düşünmemiştim söylediğiniz iyi oldu sorarım garanti ile değiştirebiliyorlar mı diye çünkü kullanıcı hatası falan yok ortada.

    Bu arada benimki de otomatik vites
  • Son üye ben oluyorum galiba
    2006 Model 1.2 DYN Duallogic 2nci el aldık 10-15 gün oluyor.
    Araçla Ankara'dan Mersin'e gittim. Yakıt tüketimi gerçekten tatmin edici. ( yaklaşık 80 Ytl'ye gittim )
    Tek sorunum kaset çalar olması ancak ona da en kısa sürede çözüm bulurum umarım.

    Bir sorum olacak bilenler yanıtlarlarsa sevinirim.
    Hareket halinde iken economy moduna geçmenin herhangi bir sakıncası var mı ? Pozantı yolunu bilenler vardır orada 1-2 kez yaptım. Sonradan aklıma takıldı sorun olur mu diye.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onurtasar

    Son üye ben oluyorum galiba
    2006 Model 1.2 DYN Duallogic 2nci el aldık 10-15 gün oluyor.
    Araçla Ankara'dan Mersin'e gittim. Yakıt tüketimi gerçekten tatmin edici. ( yaklaşık 80 Ytl'ye gittim )
    Tek sorunum kaset çalar olması ancak ona da en kısa sürede çözüm bulurum umarım.

    Bir sorum olacak bilenler yanıtlarlarsa sevinirim.
    Hareket halinde iken economy moduna geçmenin herhangi bir sakıncası var mı ? Pozantı yolunu bilenler vardır orada 1-2 kez yaptım. Sonradan aklıma takıldı sorun olur mu diye.






    Sen de hoşgeldin Bence bir sakıncası olmaz çünkü ekonomik mod sadece vites değiştirme ayarını düşürüyor, ben yokuşlarda falan araba yavaş kaldığında vites düşürmek yerine direk ekonomik moddan çıkarıyorum ve yokuşu geçtikten sonra yine ekonomik moda alıyorum. Ha madem öyle yapıyorsun neden ekonomikde geziyorsun derseniz heryerde yapmıyorum tabii
  • pandada dikkatimi çeken şey vites kolunun biraz fazla önde olması.bu iyi bir şeymi? kullanışlımı ? pandacı arkadaşlar bu konuda ne düşünüyor ?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.