Şimdi Ara

**...Fiat Panda Kulübü...** 83Üye** (271. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.723
Cevap
48
Favori
491.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 269270271272273
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bundan bir buçuk yıl önce buradaki her mesajı tek tek okumuş, yardım/bilgi istemiş ve en sonunda pandamızı almıştık. O süreçte yardımı olan arkadaşlara tekrardan teşekkür ederim.

    Bugün hızlıca ödememiz gereken bir borç, taşınma, ihtiyaçlar ve başka önemli harcamalar üst üste gelince arabamızı satmak zorunda kaldık. Her şeyiyle çok güzel ve kullanıcısını memnun eden bir araç, onu çok sevdik ve üzülerek ayrılıyoruz.

    Panda sahibi arkadaşlara tekrardan selam ederim, umarım bir gün tekrar aranıza katılırım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-sahibinden,kazasiz,sorunsuz,yakit-cimrisi,tertemiz-mavi-panda-215138340/detay/
  • iyi günler arkadaşlar 2006 model fiat panda aracım kalkışta 2000 devir civarına geldiğinde motor arıza lambası yanıyor araç kısa süreli gaz yemıyor, gazdan ayağımız çekince bi kaç snde gaz yıyordu. aracı ilçedeki servis egötürdüğümde çözemediler.özel serviste hatanın gaz pedalı ve bağlı bulunan potansiyometrelerden kaynaklandığı sölendi.
    başka bi serviste aynı seyi söledi. ancak araştırdığımda aracın gaz pedalının arıza yapma ıhtımalının cok dusuk olduğu söylendiği, pedal alıp yaptıracağım ancak ya kesilmeezse arıza devam edecek diye korkuyorum. tamirciler zaten hatasını kabul etmıyor oda degişcektı deyıp sıyrılabılıyor ısın ıcınden. başına bu şekilde gelen var mı arkadaşlar
  • bir arkadasın pandasında bulunan sağlam pedalı benım arabaya takarak denettirdim ancak değişen bişey yok. sorun %99 gaz pedalında diyen ustam kıvırdı. beyinde tel kopuk dedi. beyinciyede gidicem bakalım ne diyecek....
  • @whoami16;

    Hiç duymadım böyle bir sıkıntı.

    Şehir olarak Bursa'da mısınız? Eğer öyleyse muhakkak bu işi çözecek ustalar vardır diye düşünüyorum.
  • selam arkadaşlar .
    benim panda aracımda aşağıda belirttiğim problemim var yardımcı olursanız sevinirim . Aracımı severek kullanıyorum fakat bu sorundan dolayı soğumaya başladım .
    soğuk ve yağmurlu havalarda hareket ettikten kısa bir süre sonra yavaşlamak gerektiğinde firene dokunduğumda vites kendiliğinden boşa atıyor ve birdaha geçmiyor .
    kontağı kapatıp 5 dakika bekLEDikten sonra normal çalışıyor.
    havanın sıcak olduğu zamanlar da böyle bir problemle karşılaşmıyorum .
    yardımlarınızı bekliyorum .ayrıca istanbulda bizim araçların viteslerinden anlayan iyi bir usta varmı .servise götürmek istemiyorum .
  • beyni tamirciye gönderdim. ancak entegre değişçek dedı 1 haftadır parça bulunamadı. başka beyin tamircileri ile görüştüm sadece beyi,nin değil aracında gelmesi gerektiğini eğer şase varsa tekrarlayacağını söylediler eğer araçta bu şekilde tekleme varsa bilginiz olsun arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: whoami16

    beyni tamirciye gönderdim. ancak entegre değişçek dedı 1 haftadır parça bulunamadı. başka beyin tamircileri ile görüştüm sadece beyi,nin değil aracında gelmesi gerektiğini eğer şase varsa tekrarlayacağını söylediler eğer araçta bu şekilde tekleme varsa bilginiz olsun arkadaşlar.

    Benim bildiğim kadarıyla fiat bu araclarda palio ve ilk puntolardaki modülü kullanıyor.. Ustalar tabiiki biliyordur ama parca bulunamaması enteresan. Ben cam suyu haznesinin kapağını bile buldum, hesap edin işte.. bu arada 10000km oldu aracımızı alalı. Kısa bir inceleme yazarım şu sıra..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat panda 2006 model triptonic vites aracim var coulth over temrature diye bir uyarıyı yokuslarda alıyorum muhtemelen baskı balata izmirdeyim baskı balata için nereyi onerirsiniz ve fiyatları nedir onerilerinizi bekliyorum teşekkürler şimdiden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu uyarı tahmin ettiğiniz gibi debriyaj takımının ömrünü tamamlaması ve neticede artık gereğinden fazla ısınması durumunda görülüyor.
    baskı balata setini değiştirdiğinizde sorun kalmayacaktır. Takım olarak 250-300.-TL bandındadır. İşçiliği de eklerseniz 400-500 civarını bulur.
    umarım bu konuyu aksatmazsınız, çünkü AMT şanzımanlarda baskı balatanın sağlıklı olması hayati önem taşır.
  • 7 ay önce 2011 34000kmde pandamı 20000 liraya satmıştım, şimdi 2005 modeller için o fiyatlar isteniliyor. Fiyatlar inanılmaz yükselmiş.
  • Herkese merhaba. panda almayı düşünüyorum bende. ilk aracım olacak bütcem mak 18k. bir kaç sorum olacak. 2004 yılındaki modelle 2012 yılındaki model arasında hiç bir fark yok sanırım. araçlarda kronik bir arıza, alırken dikkat etmem gereken bir husus varmı. iki adet ilan var bulundağum ile yakın olarak (trakya) sizce fiyatları nasıl ve alınır araçlarmı. teşekkürler.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-sahibinden-degisensiz-cok-acilll-212737812/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-2005-fiat-panda-1.2-dynamic-degisen-yok-temiz-215015817/detay
  • selam arkadaşlar .
    benim panda aracımda aşağıda belirttiğim problemim var yardımcı olursanız sevinirim . Aracımı severek kullanıyorum fakat bu sorundan dolayı soğumaya başladım .
    soğuk ve yağmurlu havalarda hareket ettikten kısa bir süre sonra yavaşlamak gerektiğinde firene dokunduğumda vites kendiliğinden boşa atıyor ve birdaha geçmiyor .
    kontağı kapatıp 5 dakika bekLEDikten sonra normal çalışıyor.
    havanın sıcak olduğu zamanlar da böyle bir problemle karşılaşmıyorum .
    yardımlarınızı bekliyorum .ayrıca istanbulda bizim araçların viteslerinden anlayan iyi bir usta varmı .servise götürmek istemiyorum .
  • arkadaşlar bu pandanın benzin deposuna en fazla kaç lt benzin koyabildiniz??

    benim bildiğim bu depo 35lt, fakat geçen benzin aldığımda ağzına kadar doldurunca 37,10lt benzin aldı...

    doldurmadan önce de gösterge kapalı konumdan en fazla 1-2mm yukarıdaydı...

    şimdi ben bunu ağzına beraber doldurduğum için mi bu kadar aldı, yoksa pompada beni mi yiyorlar??

    bu arada benzini normalden 15kr ucuza satan alpetten (4.61) alıyorum, bu da işkillendirdi beni biraz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uzaktan Kumandan

    arkadaşlar bu pandanın benzin deposuna en fazla kaç lt benzin koyabildiniz??

    benim bildiğim bu depo 35lt, fakat geçen benzin aldığımda ağzına kadar doldurunca 37,10lt benzin aldı...

    doldurmadan önce de gösterge kapalı konumdan en fazla 1-2mm yukarıdaydı...

    şimdi ben bunu ağzına beraber doldurduğum için mi bu kadar aldı, yoksa pompada beni mi yiyorlar??

    bu arada benzini normalden 15kr ucuza satan alpetten (4.61) alıyorum, bu da işkillendirdi beni biraz...

    Yakit pompasinin arizalanmamasi icin forumda gosterge isigi yanmadan yakit alimi tavsiye edildigi icin hic denemedim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sattığım araçtan kalan bakiyeyi ödemeyen onursuz kişinin aracı satılığa çıkardığını gördüm.
    Eğer panda almak isteyip de onursuz/yalancı insanlarla alışveriş yapmak istemeyenler bu aracı tercih etmeyebilir:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-pandami-satiyorum-220142443/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bcf1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: Uzaktan Kumandan

    arkadaşlar bu pandanın benzin deposuna en fazla kaç lt benzin koyabildiniz??

    benim bildiğim bu depo 35lt, fakat geçen benzin aldığımda ağzına kadar doldurunca 37,10lt benzin aldı...

    doldurmadan önce de gösterge kapalı konumdan en fazla 1-2mm yukarıdaydı...

    şimdi ben bunu ağzına beraber doldurduğum için mi bu kadar aldı, yoksa pompada beni mi yiyorlar??

    bu arada benzini normalden 15kr ucuza satan alpetten (4.61) alıyorum, bu da işkillendirdi beni biraz...

    Yakit pompasinin arizalanmamasi icin forumda gosterge isigi yanmadan yakit alimi tavsiye edildigi icin hic denemedim...

    benzin ışığı yanınca pompa mı arızalanırmış...

    ilk kez duydum valla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uzaktan Kumandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bcf1234


    quote:

    Orijinalden alıntı: Uzaktan Kumandan

    arkadaşlar bu pandanın benzin deposuna en fazla kaç lt benzin koyabildiniz??

    benim bildiğim bu depo 35lt, fakat geçen benzin aldığımda ağzına kadar doldurunca 37,10lt benzin aldı...

    doldurmadan önce de gösterge kapalı konumdan en fazla 1-2mm yukarıdaydı...

    şimdi ben bunu ağzına beraber doldurduğum için mi bu kadar aldı, yoksa pompada beni mi yiyorlar??

    bu arada benzini normalden 15kr ucuza satan alpetten (4.61) alıyorum, bu da işkillendirdi beni biraz...

    Yakit pompasinin arizalanmamasi icin forumda gosterge isigi yanmadan yakit alimi tavsiye edildigi icin hic denemedim...

    benzin ışığı yanınca pompa mı arızalanırmış...

    ilk kez duydum valla...

    Kastedilen benzin isigi yanmasindan cok yakit pompasinda cok az yakit kalma tehlikesi sanirim...normal hayattaki bazi tip pompalarin sivi calistirilmamasi gerektigini biliyorum...google da pompa kuru calisma yazarsaniz bazi teknik anlatimlari gorebilirsiniz... pandanin pompasi hakkinda yazdigim benim gorusum degil araci ilk aldigimda tum sayfalari okurken rastlamistim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panda'ların muhtemelen en önemli kronik sorunu benzin pompaları. Arkadaşların da bahsettiği gibi, eğer benzin seviyesi sıkça düşük bırakılıyorsa pompanın çalışması olumsuz etkileniyor. Aynı sıkıntı BMW 3.16 ti modellerinde de vardır mesela. Hatta pekçok araç için yakıtı mümkün olduğunca çeyrek deponun altına düşürmeyin denir..
  • yaklaşık 10000 km'lik panda tecrübemden sonra mini bir inceleme yazıp paylaşmak istedim arkadaşlar..

    bizim ufaklık 2004 model, Dualogic şanzımanlı, dynamic paket, cam tavanlı olanlardan. Eşim ve ben 4 ayda yaklaşık 10.000km yol yapmışız panda'mızla.

    öncelikle panda'yı ilk gördüğümüzde yerden oldukça yüksek olması çok hoşuma gitmişti. türkiye'de yolların durumu malum, asfalt dediğimiz yollarımız bile tarla gibi. dolayısıyla her daim yüksek araçların avantaj olduğunu düşünüyorum. bununla birlikte, eşimin kullandığı zamanlarda da yüksekte oturuş pozisyonundan dolayı bir nebze olsun daha güvenli sürüş hissi yaratıyor.

    kullanmaya başladıktan sonra, hem şehiriçi (istanbul) hem şehirdışı yakıt tüketim değerlerimizi hesapladım. Farklı zamanlarda 3-4 defa yaptığım bu hesaplamalara göre araç istanbul içi 6.4lt/100km ve şehir dışı 5.1lt/100km benzin tüketti. değerlerin iyi olduğunu düşünüyorum. genelde her ikimizinde limitleri bilen, sakin sürücüler olduğumuzu ve şanzımanı çoğunlukla Eco modunda çalıştırdığımızı da belirtmeliyim.

    yazımın bundan sonraki kısmına artıları ve eksileri ile devam edeceğim..

    önce artılarından başlayalım;

    + Herşeyden önce bu aracın garip eğlenceli bir tarafı var. Sürüşü çok keyifli. Hani arabayı kullanmak için çeşit çeşit bahaneler üretiyorum bizim hatuna. Aynı keyfi bu araçtan önce bir tek Twingo'da almıştım. Ruhu var derler ya, tam olarak öyle bir otomobil..

    + Araç 1.2 8v 60hp'lik motoruna rağmen gayet tatmin edici şekilde seri. Tabiiki çıkıp drag yarışlarına katılamazsınız ama sizi çoğu zaman memnun eder. Çünkü 850kilo'luk bir otomobil bu.. =)

    + Donanımı, bu fiyat bandında bir araca göre, çok iyi. Park sensörü ve Çift havayastığından CD çalara, elektrikli yan aynalardan açılır cam tavana, city modlu kuş kadar hafif direksiyonundan yol bilgisayarına kadar, oldukça dolu bir araç.

    + Yakıt konusu bence gayet iyi. Bununla beraber, ben motosiklet tadında yakıt tüketmek isterim derseniz, motoru LPG ile tam uyumlu.

    + 110km/s hızlarda gayet stabil sürüş sağlayabilirsiniz. 140km/s hızları da denedim ancak bu noktadan sonra artık "abartma" demeye başlıyor minik pandamız. =)

    + Suspansiyon sistemi benim için önemli. Bir dönem Colt kullanmıştım ve varlığı yokluğu belli olmayan suspansiyonlardan çok rahatsız olduğum zamanlar olmuştu. Panda'nın suspansiyonları gayet tadında. Sert değil, beşik gibi yumuşakta değil. Tam tadında..

    + Frenleri de iyi. Özellikle diskleri ve balataları değiştirdikten sonra fazla fazla yeter duruma geldi.

    + Aracın içi çok ferah. Cam tavan olmasının da yarattığı etkiyle belki, hiç boğmuyor. 1.93 boyundayım, gayet rahat sürebiliyorum. A segmenti bir araca göre geniş iç hacmi var diyebiliriz.

    + Kliması maşallah canavar gibi soğutuyor. =)

    Şimdiden gelelim hoşuma gitmeyen eksi yönlerine;

    - İç aksamda özellikle direksiyon ve vites topuzu aşınmaya çok meyilli. Bununla birlikte bazı hareketli parçalar fazla kırılgan. (havalandırma kapakları, direksiyondaki teyp kontrol düğmeleri gibi.)

    - Dualogic şanzıman, hemen her tek kavramalı yarı otomatik şanzıman gibi, bazen saçmalayabiliyor. Mesela dik bir yokuş çıkarken birden 2'den 3'e atabiliyor ve ister istemez arabayı boğuyor. Bu yüzden sadece Dualogic için değil, tüm AMT şanzımanlarda benim önerim bayır ve yokuşlarda manuele alıp kullanmak yönünde.

    - 100km/s hızdan sonra rüzgar sesi ciddi boyutlara ulaşıyor. Teybin normalde 30-35 bandındaki volume'ünü 40-45'e çıkarmak zorunda kalıyoruz.

    - Araç yüksek olduğundan savrulma eğilimi olabilir. Olabilir diyorum çünkü biz çok şükür hiç öyle bir durumla karşılaşmadık. Tabii bunda bahsettiğim efendi sürücü karakterimiz etkili olmuş olabilir.

    - Hoparlorler tırt. Bizdekiler fabrika çıkışı hoparlörler, hani ekleme çıkarma yapmadık. Ama vasatlar yani. 4 kapıya da iyi hoparlor almak gerekebilir.

    - Bir de eksi olarak görülürmü bilemiyorum ama CD Çalar'da MP3 olayı yok. Track CD'leri kullanmak gerekiyor.

    ----

    Şimdilik izlenimlerim bunlar. Aklıma geldikçe ekler çıkartırım. Sormak istediğiniz birşey olursa da PM ile beklerim..

    Herkese keyifli sürüşler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayı Baba -- 10 Temmuz 2015; 12:03:02 >
  • Merhaba Arkadaşlar,

    2011 Model 32500 km'de Pandamız var. Aracı Ocak ayından beri kullanıyoruz. Herhangi bir sıkıntısı yok çok şükür.

    Sizden servis konusunda yardımcı olmanızı istiyorum. Daha önce hiç servise götürmedik. Yağ değişim kartı 33 000 görünüyor. Aracı bakıma sokmaya düşünüyorum.

    Avrupa Yakasında Kağıthane çevresinde veya yakınında güvenebileceğimiz Servis önerebilir misiniz?

    Şimdiden çok teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 269270271272273
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.