Şimdi Ara

Fiat Palio servis

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Fiat Palio 2001 1.2 im var.
    Şimdi ben bunu yetkili servise soksam yağı suyu balataları falan deişse ufak tefek şeylerine bakılsa bana kaça malolur (periyodik bakım)? Normalde ben yaptırmıyodum bugüne kadar da Bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim, günahımızı bilelim



    _____________________________
    Peugeot 508 Access 1.6eHDi 2014 115PS Köpekbalığı grisi
  • 150 milyon gider.

    yağ,balata,havafiltresi ,yağfiltresi klima varsa polen filtresi,bujiler ,rot-balans

    kız gibi çıkar
    _____________________________
  • O benim kızım zaten
    Çok saolasın hızlı cevabın için
    _____________________________
    Peugeot 508 Access 1.6eHDi 2014 115PS Köpekbalığı grisi
  • Sizin dediklerinize ek olarak benim akü de değişmişti. 165 falan tutmuştu...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tergener

    Sizin dediklerinize ek olarak benim akü de değişmişti. 165 falan tutmuştu...


    aküyle beraber 165 çok az tutmuş.senin balatalar değişmemiş olabilir

    çünkü akü 60 milyon zaten
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: robotech

    O benim kızım zaten
    Çok saolasın hızlı cevabın için

    Birşey değil ,umarım zam gelmemiştir
    _____________________________
  • Evet hatta benimki geçen kış 80 e deişmişti galiba?
    _____________________________
    Peugeot 508 Access 1.6eHDi 2014 115PS Köpekbalığı grisi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Fiat fiorino dualogic tamiri
    4 yıl önce açıldı
    Fiat marea
    21 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: robotech

    Evet hatta benimki geçen kış 80 e deişmişti galiba?

    60 Amper 75-80 doğrudur.
    _____________________________
  • 150 ye zor bunlar. benim stılo yeni girdi bakıma. rot-balans ta yok yani aşağıdaki listeden. 300 YTL tuttu. zaten polen filtresi + onun işçiliği 35 YTL tutuyor (polen filtresi işçiliği periyodik bakım işçiliğinden hariç tutuluyor).

    periyodik bakım ücreti tüm tofaşlarda 65 YTL. sadece alfa romeo da farklı (aynı usta baktığı halde ).
    balata takımı 75 ytl (palio da farklı olabilir).
    balata işçiliği 24 YTL.
    selenia yağ 38 YTL.

    rot balans+balata olmazsa belki, ama eğer rot-balans ta olursa 150 imkansız.

    güvendiğin, bilgili bir usta varsa hem daha ucuza hem de daha iyi yaptırabilirsin. ama yoksa yetkili servise git. yine de yetkili servise girersen de bence yağ+hava filtresi+yağ filtresini dışarıya yaptır. daha ucuza gelir. yetkili serviste sadece periyodik bakım yaptır. arkadaşımın servisi vardı, servisler en çok yağdan para kazanır derdi. gerçekten de servislerde yağ ve filtre olayları çok pahalı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    150 milyon gider.

    yağ,balata,havafiltresi ,yağfiltresi klima varsa polen filtresi,bujiler ,rot-balans

    kız gibi çıkar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinemre -- 30 Haziran 2006; 11:38:27 >
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    150 ye zor bunlar. benim stılo yeni girdi bakıma. rot-balans ta yok yani aşağıdaki listeden. 300 YTL tuttu. zaten polen filtresi + onun işçiliği 35 YTL tutuyor (polen filtresi işçiliği periyodik bakım işçiliğinden hariç tutuluyor).

    periyodik bakım ücreti tüm tofaşlarda 65 YTL. sadece alfa romeo da farklı (aynı usta baktığı halde ).
    balata takımı 75 ytl (palio da farklı olabilir).
    balata işçiliği 24 YTL.
    selenia yağ 38 YTL.

    rot balans+balata olmazsa belki, ama eğer rot-balans ta olursa 150 imkansız.

    güvendiğin, bilgili bir usta varsa hem daha ucuza hem de daha iyi yaptırabilirsin. ama yoksa yetkili servise git. yine de yetkili servise girersen de bence yağ+hava filtresi+yağ filtresini dışarıya yaptır. daha ucuza gelir. yetkili serviste sadece periyodik bakım yaptır. arkadaşımın servisi vardı, servisler en çok yağdan para kazanır derdi. gerçekten de servislerde yağ ve filtre olayları çok pahalı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    150 milyon gider.

    yağ,balata,havafiltresi ,yağfiltresi klima varsa polen filtresi,bujiler ,rot-balans

    kız gibi çıkar





    stilo ile palio nun bakım fiyatları elbet farklı.polen filtesi için klima varsa dedim 25 milyon .

    stilo nun balataları 100 milyona değişmiş.

    palio bunun yarısı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 30 Haziran 2006; 11:46:24 >
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tergener

    Sizin dediklerinize ek olarak benim akü de değişmişti. 165 falan tutmuştu...


    araba kaç model
    belki aküden para almamışlardır diye sorum garanti kapsamında değişmiş olabilir.
    _____________________________
  • Akincl ye +1000 katılıyorum 150 ytl ye periyodik bakım ve balata değişimi çok ama çok zor birde bence eğer garanti yoksa v sadece bu bakımlarsa orj. servise götürmek saçmalık
    _____________________________

    CLIO II 1.4 RTA
  • 150 ytl eder we çok da güzel olur araban 2 yaş gençleşir
    _____________________________
    konyalı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.