Şimdi Ara

fiat palio 1.2 sl 8v 2005 model aracımın bagaj kapağı içten açılmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
8.476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • palio 1.2 sl aracımın bagaj kapısı içten açılmıyor.avmlerin önünde arabayı stop edip anahtarı verip bagaja baktırıyorum.aldığıma alacağıma bin pişman oldum.bu durumdan kurtuluş yolu nedir.neler önerirsiniz.teşekkür ederim.



  • aynı sorun bende de var. içten açma kolu taktırılamaz mı???
  • gerçi arkadaşlardan böyle bir durumu yaşayan yok sanırım.
  • bende pek bilmiyorum ancak forumda mk5 fiesta için yapıldığını okumuştum. ancak kabloların filan çekilmesi lazım bazı araçlarda hazır olabiliyor. oto elektrikçiye gitmek sormak lazım bence. tabi aracınızda zaten vardıda şimdi çalışmıyorsa yine yol elektrikçiye gider.
  • Palio'ların baz donanımlarında bu özellik yok,2011 Palio Active aracımızda aynı şekilde aracı söndürüp bagajı açıp tekrar çalıştırıp devam etmek zorunda kalıyorduk.
    2 tane çözüm geliyor benim aklıma,şöyle ki;

    1.Fiat servisinde içerden açma kolu taktırılabilir ( 150 yada 250 TL gibi bir fiyat istemişlerdi ki bu bence fazla)
    2.İmmobilizer kodu yüklenmeden bir anahtar yaptırılır (25-40 TL arası bir fiyatı vardı yanlış hatırlamıyorsam),bu anahtar kontağı çalıştırmaz,arabanın torpido gözünde vs. tutulabilir,bagaj açılmak istendiğinde kullanılabilir.

    Aracımızı satmasaydık 2.seçeneği yaptırmayı düşünüyordum.
  • TEŞEKKÜR EDERİM YARDIMINIZ İÇİN.
    ŞUAN ZATEN ÇİFT ANAHTAR MEVCUT BİR ANAHTARI MARŞ İÇİN DİĞERİNİ YEDEK KULLANDIRABİLİYORUM.
    YENİ SORUM ŞU OLACAK.BAGAJ KİLİDİNİN GÖBEĞİNİ İÇERİ BASARAK AÇILAN GÖBEKLE DEĞİŞTİRMEK MÜMKÜNMÜ?
  • bugün bi elektrikçiye gittim. olmaz bu dedi. anca tel çekebiliriz filan dedi. başka elektrikçilere de gideceğim önümüzdeki günlerde.
  • Saçma mı olur bilmiyorum ama en azından AVM'ye gidilecekse arabayı çalıştırmadan önce bagaj kilidini açık bırakmak idare eder bir çözüm olabilir.
  • ÇÖZÜMÜ BULDUM ARKADAŞLAR.AYNI SIKINTIYI YAŞAYANLAR İÇİN ÇÖZÜM.
    MERKEZİ KİLİT MOTORU ALACAKSINIZ.KİLİDİN YANINA MONTE EDECEKSİNİZ.
    ELEKTRİKÇİ ARKADAŞ ONU BAĞLAYIP İÇERİYE BİR BUTONLA BAĞLAYACAK.
    BASTIĞINIZDA AÇILACAK.MALZEME FİYATI 10-15 TL BİŞEY.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ottoman61

    ÇÖZÜMÜ BULDUM ARKADAŞLAR.AYNI SIKINTIYI YAŞAYANLAR İÇİN ÇÖZÜM.
    MERKEZİ KİLİT MOTORU ALACAKSINIZ.KİLİDİN YANINA MONTE EDECEKSİNİZ.
    ELEKTRİKÇİ ARKADAŞ ONU BAĞLAYIP İÇERİYE BİR BUTONLA BAĞLAYACAK.
    BASTIĞINIZDA AÇILACAK.MALZEME FİYATI 10-15 TL BİŞEY.

    bu sorununu çözdü mü?
    sonuç alalım.
  • her seriye koymamışlardır biliyorsunuz ki tr de üretilen araclar türk insanına satılanlar hep parca calınmış yada eksik yapılmıştır..

    almanyada doblo gördüm 4x4 ve extra donanımlı ki oradaki cadyleri le yarışabilsin diye ek özlelikleri var bizdekiler ise teneke
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.