Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (757. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.220
Cevap
63
Favori
2.274.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 755756757758759
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle ÖTV oranları farklı (binek-ticari) iki aracı kıyaslıyorsunuz. Aile aracı olarak düşünüyorsanız ve aynı model,km ye sahip seat ibizaya fiorino fiyatına ulaşabiliyorsanız hiç kaçırmayın.
  • Meticulous kullanıcısına yanıt
    Sanırım kimse cevap vermemiş ya da dikkatimi çekmedi. Aynı şekilde sadece sağdan tampon hasarı vardı aracımızda. Benimde uzun zamandır tamponları gövde rengi yapma düşüncem vardı. Düşündüğünüz şey oluyor. Yani boyanabilen tamponla değişim yaptığınızda sislerin yeri otomatik olarak alta iner. Orjinal olarak montajı yapılır. Bu arada siyah olan tampon gövde rengi tampondan pahalı. Ancak boya fiyatı eklenince diğeri daha pahalı oluyor. :) Bizim kızın resmini de ekleyeyim şöyle...

     ..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB *  :::..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slowfood -- 24 Eylül 2018; 21:46:38 >




  • slowfood kullanıcısına yanıt
    Boyalı tampon daha mı ucuz
  • WILDBOYS kullanıcısına yanıt
    Boyanabilir tamponun boyasız hali daha ucuz. Liste fiyatlarını sorup karşılaştırabilirsiniz. Hatta bende şaşırmıştım ilk söylediklerinde.
  • Herkese merhaba. Konuda yeni mesaj goremedim ama yine de bir sansimi deneyeyim dedim.



    Yaklasik 100 km once (2 gun takriben) motor yagini liqui moly 4300 ile degistirdim. Motor clean uyguladim ve cera tec motor yag katkisi ekledim. Bugun itibariyle aksam on kizdirma bujisi uyarisi almaya basladim. Sizce bir ilgisi var midir?



    Arac 2009 multijet dynamic manuel euro 4 208000 km de.



    Cevaplariniz icin tesekkurler.
  • Herkese merhaba. Konuda yeni mesaj goremedim ama yine de bir sansimi deneyeyim dedim.



    Yaklasik 100 km once (2 gun takriben) motor yagini liqui moly 4300 ile degistirdim. Motor clean uyguladim ve cera tec motor yag katkisi ekledim. Bugun itibariyle aksam on kizdirma bujisi uyarisi almaya basladim. Sizce bir ilgisi var midir?



    Arac 2009 multijet dynamic manuel euro 4 208000 km de.



    Cevaplariniz icin tesekkurler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slowfood

    Herkese merhaba. Konuda yeni mesaj goremedim ama yine de bir sansimi deneyeyim dedim.



    Yaklasik 100 km once (2 gun takriben) motor yagini liqui moly 4300 ile degistirdim. Motor clean uyguladim ve cera tec motor yag katkisi ekledim. Bugun itibariyle aksam on kizdirma bujisi uyarisi almaya basladim. Sizce bir ilgisi var midir?



    Arac 2009 multijet dynamic manuel euro 4 208000 km de.



    Cevaplariniz icin tesekkurler.
    kesinlikle yok.buji ömrü bitmiş.benim sıfır aracda 20 binde 1 tanesi değişti su an 95000 deyim.
  • Cevabınız için çok teşekkürler. Bugün 4 ünü de değiştirdik. Ama ardından turbo ıslığı patladı. Çok seviyorum arabayı ciddi de masraf yaptım. (4 Koltuk ısıtma, bluetooth teyp, portbagaj, detaylı bakım) Ama bu hesapsız arızalar canımı sıktı.
  • Sanırım turbo sorununu da çözdük. Bugün uygun fiyatlı yerli sıfır bir turbo sipariş verdim. OEM kodu birebir tutuyor ama umarım montajında bir sıkıntı olmaz. Ayrıca araştırdığım kadarıyla 100000 150000 km aralığında turbo sorunu yaşayanların bulunduğunu da gördüm. O yüzden 207000 km de değiştirmem sanırım çokta problem değil. Yardımlarınız için tekrar teşekkürler.
  • Aracım sabahları soğuk havada çalışmıyor akü yeni neden olabilir acaba 2011 model dizel fiorino otomatik vites.
  • Havanın ne kadar soğuk olduğundan marş dinamosunun kondisyonuna kadar bir sürü etken var çalışmamasında. Soğuk derken ne kadar soğuk, kızdırma bujileri sağlam mı, Ayrıca anahtarın pili yeterli mi? Bazen anahtarın pili zayıfladığında immobilizer kod çözemediği için bile araç çalışmayabiliyor. Benim aracımda -4 -6 derecelerde bile (gorebildigim en soguk hava bu) kizdirma bujileri ve yakit pompasini dogru sekilde bekledigimde tek marşta çalışıyor.
  • slowfood kullanıcısına yanıt
    Kızdırma sağlam akü sağlam anahtar pilleri iyi , hava eksi 10 derece oldumu araç çalışmıyor.
  • zaftolga Z kullanıcısına yanıt
    Gerçekten bende merak ettim. Bandırmada bulunduğum sıralarda -10 dereceyi bende görüyordum ancak dediğim gibi ilk çalıştırmada yakıt pompası ve kızdırma bujilerinin ışığını beklersem tek marşta sorunsuz çalışıyordu. Peki çalışmadığı zamanlarda ne kadar süre bekliyorsunuz ya da ne yapıyorsunuz? Bu arada belirteyim konunun uzmanı değilim merak ettiğim için soruyorum.

    Ayrıca bir zamanlar bir rus videosunda puntoyu izlemiştim. Çok fazla soğukta kontağı birkaç kez kapatıp açıp kızdırma bujilerini birkaç kez çalıştırıp öyle marşa basıyordu. Tabii bu yöntem yakıtta donma v.s. varsa da işe yarar diye düşünüyorum. Kontak işleminde yakıt pompasıda birkaç kez çalışıyor.

    Bu arada videoyu buldum.
    https://www.youtube.com/watch?v=ZWZpz8-2szY



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slowfood -- 23 Ocak 2019; 16:25:27 >




  • slowfood kullanıcısına yanıt
    3 yada 4 kez kızdırma bujisini bende bekleyip marşa basıyorum yine çalışmıyor bende arabayı bırakıp gidiyorum öğleden sonra hava artı derece olursa araba çalışıyor.
  • yağmurda yada eriyik karda arka cam çok fazla çamur çekiyor. bagaj kahve falına dönüyor rahatsızlık veriyor. ne yaparsak engel oluruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neonxxl1001

    yağmurda yada eriyik karda arka cam çok fazla çamur çekiyor. bagaj kahve falına dönüyor rahatsızlık veriyor. ne yaparsak engel oluruz
    camurluklara paçalık taktır .
    ben taktım rahat ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    3 yada 4 kez kızdırma bujisini bende bekleyip marşa basıyorum yine çalışmıyor bende arabayı bırakıp gidiyorum öğleden sonra hava artı derece olursa araba çalışıyor.
    bu durum normal değil , bence servise götür .
    sanayidekiler bu işi çözemez.yada yakıtın kalitesiz -10 da ateşleme almıyor .( belki bir ihtimal -10 görüyorsan kaliteli motor yağı kullan )
    bide yakıt değiştir , yani opet se shell al , shell ise bp al gibi .
    benimki 2010 model -5 lerde tek marş halen.
    Sadece 2014 de orjinal aku bitti onu değiştirdim , varta aldım halen super .
    arabanın 3.yılında ısıtma bujı nın biri bozuldu onu değiştim şimdilik hepsi sağlam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metnes71

    camurluklara paçalık taktır .
    ben taktım rahat ettim.

    Alıntıları Göster
    4Lu takılı fayda yok. rüzgarlık yapacam olmazsa tampona cikinti yapacak bir seyler ilave ettirecem. Rüzgarlık yapsam olur gibi çünkü hava akımı getiriyor tozu camuru. Orda tamponun altında difüzör denen parça var niye var merak ediyorum
  • Amortisör takozlarından ses gelmeye başladı siz nasıl çözüm buldunuz buna ?
  • zaftolga Z kullanıcısına yanıt
    Söverek çözüm buldum...
    Şaka değil,
    Aracım 2017 model 40.000 km de sıfır aldım, ilk kış ve yağmur sonrası başlatı ses yapmaya, servise götürdüm baktılar, neymiş efendim üzerindeki takozlar içi dolu takozmuş, garantiden içi boş takoz ile değiştirdiler, tamam dedik, sonraki kış ve yağmur sonrası yine başladı, yine değiştirin dedim, sağlam değiştiremeyiz dediler suya bahane buldular, bu arada öndende ses geliyordu, viraj demirleri yapıyor dediler, önü arkayı yağlayıp, suya girme deyip gönderdiler...
    anlayacağınız tek çözüm sövmek...
    her yağmurada ve ufacık bozuk zeminde ses yapan alt takım üretikleri için, memnuniyetten sövüyorum...
  • 
Sayfa: önceki 755756757758759
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.