Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (552. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.219
Cevap
63
Favori
2.274.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 550551552553554
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiorinocu

    http://img442.imageshack.us/img442/1294/16430414171462921791610.jpg
    http://img208.imageshack.us/img208/712/14441d.jpg

    sonunda Ufakta olsa bi tesisat yaptırdım orjinal teyp bozulmadan hemde ;)


    30 Cm pionner champion serisi 1400 Watt 400 rms subwoofer
    ön kapılar 13 cm JBl GT-500 mid bass takımı Tweter'lar dahil
    XETEC 4 kanal anfi & subwoofer teyp içine çevirici aparat VEEEE ses kalitesi mükemmel toplam fiyat ise=600 Tl bedava :D


    Hayırlı Olsun.
    Teyp Çevirici Aparatın Fiyatı Nedir ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coilover

    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48

    Ben de şu tavan gıcırdamasını tam halledemedim.Sünger koydum ama yine de yapıyor.Bir ara poliüretan köpük sıkmayı düşünüyorum.


    2 Gündür Benim Aracın Tavanındanda Bir Gıcırdama Sesi Gelmeye Başladı.
    Kalıcı Bir Çözüm Yolu İzlerseniz Önerilerinizi Bekliyorum


    Fazla olmamakla beraber poliüretan köpük kullanarak halletmeyi düşünüyorum.Yarıyıl tatilini bekliyorum.


    Hocam o ses benim araçta da gelmeye başlamıştı son zamanlarda, iç aynanın orada ışıkların olduğu yerden geldiğini tespit etmiştim, elimle o iç aydınlatma lambalarını tutunca ses kesiliyordu, bir deneyin isterseniz, sorun oradaysa köpük sadece kirlilik yaratır. Bir kasisten sertçe geçtikten sonra gelmeye başladı o ses, belki iç kısımdaki bir kablo falan titreşimle biryerlere değmesi sonucu geliyor olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanca01 -- 11 Ocak 2011; 22:18:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanca01

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coilover

    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48

    Ben de şu tavan gıcırdamasını tam halledemedim.Sünger koydum ama yine de yapıyor.Bir ara poliüretan köpük sıkmayı düşünüyorum.


    2 Gündür Benim Aracın Tavanındanda Bir Gıcırdama Sesi Gelmeye Başladı.
    Kalıcı Bir Çözüm Yolu İzlerseniz Önerilerinizi Bekliyorum


    Fazla olmamakla beraber poliüretan köpük kullanarak halletmeyi düşünüyorum.Yarıyıl tatilini bekliyorum.


    Hocam o ses benim araçta da gelmeye başlamıştı son zamanlarda, iç aynanın orada ışıkların olduğu yerden geldiğini tespit etmiştim, elimle o iç aydınlatma lambalarını tutunca ses kesiliyordu, bir deneyin isterseniz, sorun oradaysa köpük sadece kirlilik yaratır. Bir kasisten sertçe geçtikten sonra gelmeye başladı o ses, belki iç kısımdaki bir kablo falan titreşimle biryerlere değmesi sonucu geliyor olabilir.

    Ses tam olarak sürücü kafasının üst kısımdaki tavan kaplamasından geliyor.Elimle bastırınca ses kesiliyor.
    Sünger koydum ama olmadı yine de bozuk yolda hafif hafif gıcırdıyor.Köpüğü fazla sıkmak zaten zararlı olur.Kararında sıkılırsa
    tavan ile kaplama arasında bağlantı sağlar gibime geliyor.Kuruyunca da sertleşiyor.Böylelikle tavan kaplamasının oynamasını engeller herhalde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentdilbaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: Coilover

    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48

    Kış ayında da olsak klima 20 günde bir klima kompresörü ve diğer parçaların
    sağlığı açısından 10 dk çalıştırılmalıdır.


    Hocam İyi Güzelde, Kış Mevsiminde 10 Dakika Boyunca Klima Açıp Gezmek Yürek İster Farkındasınız Değilmi

    Dışarısı soğuk olduğu için fark etmiyor bile.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Coilover

    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48

    Ben de şu tavan gıcırdamasını tam halledemedim.Sünger koydum ama yine de yapıyor.Bir ara poliüretan köpük sıkmayı düşünüyorum.


    2 Gündür Benim Aracın Tavanındanda Bir Gıcırdama Sesi Gelmeye Başladı.
    Kalıcı Bir Çözüm Yolu İzlerseniz Önerilerinizi Bekliyorum


    Fazla olmamakla beraber poliüretan köpük kullanarak halletmeyi düşünüyorum.Yarıyıl tatilini bekliyorum.

    Klimayı çalıştırıp sıcak hava gelmesini sağlasak aynı işi yapmış olurmuyuz.?

    Olursunuz ama 10 dk için bence doğru yolu izlemelisiniz.Aslında bazı araç klimaları(Örneğin ford) sabah ilk çalıştırmada camdaki buzu çözmek için bile kullanılabilmektedir.Fakat fiatın kullandığı klima kompresörlerinin özelliği nasıl onu bilmek gerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: daydirli


    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: daydirli

    Arkadaşlar Blue&me li araçlarad flaş bellekten müzik dinlemek için teyple bağlantının kurulmasını nasıl yapıyoruz. Flaş belleğe mp atıp El freninin yanındaki yerine taktım ama teyple bağlantı kurulmadı.


    Dostum,bu forumda bu konuya değinen olmadı.Sen en iyisi teybin ve aracın kullanma kılavuzuna bak.Mutlaka orada yazıyordur.


    Teybinkine baktım aracınkine vaktim olmadı, birde aracınkine bakp bulamazsam servise soracam. mp4 olanparçaları çıkarıp tamamını mp3 yaptım

    slm forumun 95 ile 110 uncu sayfalarında buna benzer sorunlardan söz ediyolardı belki yardımcı olur
    düşüncesindeyim
    kazasız belasız sürüşler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentdilbaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: Coilover

    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48

    Kış ayında da olsak klima 20 günde bir klima kompresörü ve diğer parçaların
    sağlığı açısından 10 dk çalıştırılmalıdır.


    Hocam İyi Güzelde, Kış Mevsiminde 10 Dakika Boyunca Klima Açıp Gezmek Yürek İster Farkındasınız Değilmi

    Dışarısı soğuk olduğu için fark etmiyor bile.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Coilover

    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48

    Ben de şu tavan gıcırdamasını tam halledemedim.Sünger koydum ama yine de yapıyor.Bir ara poliüretan köpük sıkmayı düşünüyorum.


    2 Gündür Benim Aracın Tavanındanda Bir Gıcırdama Sesi Gelmeye Başladı.
    Kalıcı Bir Çözüm Yolu İzlerseniz Önerilerinizi Bekliyorum


    Fazla olmamakla beraber poliüretan köpük kullanarak halletmeyi düşünüyorum.Yarıyıl tatilini bekliyorum.

    Klimayı çalıştırıp sıcak hava gelmesini sağlasak aynı işi yapmış olurmuyuz.?

    Olursunuz ama 10 dk için bence doğru yolu izlemelisiniz.Aslında bazı araç klimaları(Örneğin ford) sabah ilk çalıştırmada camdaki buzu çözmek için bile kullanılabilmektedir.Fakat fiatın kullandığı klima kompresörlerinin özelliği nasıl onu bilmek gerek.



    bizim araçların klımaları birçok araçta olduğu gibi sadece soğutma için kullanılır.arabalardaki
    klımalar evdeki klımalar gibi hem ısıtma hem soğutma için kullanılmaz.kullanılırsada maliyeti yükselticeğinden kimse bunu koymaz.
    arkadaşımızın dediği gibi ford ta varsa ben bunu bilmiyorum.
    arabanın motorunda sıcak su bulunduğu için ısıtma her zaman radyatördeki sıcak su
    ile yapılır.siz hem klımayı çalıştırıp hemde sıcaga alırsanız.klımanız calışmış olacak soğuk
    havada üretir fakat.soğuk havayı secmediğiniz ve soğuk hava çıkış bulamayacağından klıma zorlanır.
    yani arabada sıcak ve soğuk ayarını yapan düğme,bildiğiniz bir vanadır.sağa cevirirseniz
    kalorifer peteğinden sıcak su gecer içeri sıcak hava verir.soğuga ceviriseniz klımanın
    üretmiş olduğu soğuk hava akışkanlık kazanır.
    kısacası klimayı açıp sıcak hava gelmesini sağlayamassınız.
    ancak arabanın moturunun ısınmasını beklemek gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hercai83 -- 12 Ocak 2011; 10:42:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanca01

    Hocam o ses benim araçta da gelmeye başlamıştı son zamanlarda, iç aynanın orada ışıkların olduğu yerden geldiğini tespit etmiştim, elimle o iç aydınlatma lambalarını tutunca ses kesiliyordu, bir deneyin isterseniz, sorun oradaysa köpük sadece kirlilik yaratır. Bir kasisten sertçe geçtikten sonra gelmeye başladı o ses, belki iç kısımdaki bir kablo falan titreşimle biryerlere değmesi sonucu geliyor olabilir.


    Evet Ses Tam Olarak Şoför Kısmına Yakın Bir Yerlerden Geliyor Zaten.
    Bilgiler İçin Teşekkür Ederim En Kısa Zamanda Deneyeceğim
  • 6-7.000 tl ye araç bakıyordum..
    Fiorinomuzu satınca araçsızlık zor geldi
    Aşağıdaki ilana çok şaşırdım..
    Araç 3.000.000 km de..
    Yani mercedes mercedestir derler ya..Esaslı söz..
    Birde bizim araçlardaki 50-60.000 km ye çok derler..
    Selamlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinogretmen

    6-7.000 tl ye araç bakıyordum..
    Fiorinomuzu satınca araçsızlık zor geldi
    Aşağıdaki ilana çok şaşırdım..
    Araç 3.000.000 km de..
    Yani mercedes mercedestir derler ya..Esaslı söz..
    Birde bizim araçlardaki 50-60.000 km ye çok derler..
    Selamlar..


    Mercedessss, nede olsa o bir idol..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinogretmen

    6-7.000 tl ye araç bakıyordum..
    Fiorinomuzu satınca araçsızlık zor geldi
    Aşağıdaki ilana çok şaşırdım..
    Araç 3.000.000 km de..
    Yani mercedes mercedestir derler ya..Esaslı söz..
    Birde bizim araçlardaki 50-60.000 km ye çok derler..
    Selamlar..


    hocam bende 2001 model 1.6ie orjinal fabrika lpg li şahin var (trafike çıkış tarihi 2008, km 75.000 ) düşünürseniz 8.500e bırakabilirim




  • mercedes motorları için 1milyon km deniyo ama tabi motorun kullanım şekli ve bakımlarının düzgün ve zamanında yapılması çok önemli.3milyon km yapan aracın ilk motoru olduğunu zannetmiyorum 50 60bin kmde araç için hiç bişe deil ama bilmeden 2.el arayanlar nasıl 1araba arıyolarsa araç 50bindede olur 150bindede
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hercai83


    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentdilbaz


    Klimayı çalıştırıp sıcak hava gelmesini sağlasak aynı işi yapmış olurmuyuz.?

    Olursunuz ama 10 dk için bence doğru yolu izlemelisiniz.Aslında bazı araç klimaları(Örneğin ford) sabah ilk çalıştırmada camdaki buzu çözmek için bile kullanılabilmektedir.Fakat fiatın kullandığı klima kompresörlerinin özelliği nasıl onu bilmek gerek.



    bizim araçların klımaları birçok araçta olduğu gibi sadece soğutma için kullanılır.arabalardaki
    klımalar evdeki klımalar gibi hem ısıtma hem soğutma için kullanılmaz.kullanılırsada maliyeti yükselticeğinden kimse bunu koymaz.
    arkadaşımızın dediği gibi ford ta varsa ben bunu bilmiyorum.
    arabanın motorunda sıcak su bulunduğu için ısıtma her zaman radyatördeki sıcak su
    ile yapılır.siz hem klımayı çalıştırıp hemde sıcaga alırsanız.klımanız calışmış olacak soğuk
    havada üretir fakat.soğuk havayı secmediğiniz ve soğuk hava çıkış bulamayacağından klıma zorlanır.
    yani arabada sıcak ve soğuk ayarını yapan düğme,bildiğiniz bir vanadır.sağa cevirirseniz
    kalorifer peteğinden sıcak su gecer içeri sıcak hava verir.soğuga ceviriseniz klımanın
    üretmiş olduğu soğuk hava akışkanlık kazanır.
    kısacası klimayı açıp sıcak hava gelmesini sağlayamassınız.
    ancak arabanın moturunun ısınmasını beklemek gerek.


    Ford'da olan klima sistemi evdeki klima sisteminden biraz farklı olarak çalışmaktadır.Yani istenildiği zaman sıcak hava vermemektedir.
    Daha önceki aracım olan connectte sistem şöyle çalışmaktaydı:Kış aylarında hava sıcaklığı düşük seyrettiği zamanlarda sabahları motoru ilk çalıştırmada malumunuz hem motor soğutma suyu hem de klima gazı soğuk olmaktadır.Durum böyle olunca ön camda oluşan buzlanmayı soğuk hava hava ile çözmek mümkün olmuyor.Ya buz kazıyıcı ya da buz çözücü sprey kullanılmaktadır.

    Klima sıcaklık ayarını "sıcak"konuma hava yönünü sadece "sadece ön cam moduna" aldığımız zaman fan kademe anahtarını 1-2-3 veya 4 konumuna aldığımız zaman klima otomatik olarak çalışmaktadır.(Bu durumu ilk gördüğümde klimada arıza olduğunu sanmıştım.Kullanma kılavuzuna bakınca buzlanmayı çözmek amaçlı çalıştığını okudum.) Çalışan klima bir müddet sonra klima gazı yoğuşmasından dolayı ılık hava üflemeye başlar.Bu çalışma motor suyu ısınıncaya kadar devam ettirilebilir. Böylelikle motor suyunun uzun süren ısınmasını beklemeden buzlanmayı çözebiliyoruz.
    Bu sistem manuel çalışan araç klimalarımızın kompresör özelliğinde var mı yok mu bilmiyorum.Servise sormak lazım.


    Yukarıda arkadaş "Klimayı çalıştırıp sıcak hava gelmesini sağlasak aynı işi yapmış olurmuyuz.?"diye sormuş.

    Araçlarımızın içerisinde iki tane radyatör bulunmaktadır.Bunlardan biri klimanın iç radyatörü(Evaporatör);biri de motor suyunun dolaştığı kalorifer sistemine ait olan radyatördür.İkisi birbirinden bağımsız olarak çalışır.Fakat ayar mekanizması ortaktır.Klimayı açabiliriz.Aynı anda sıcaklık ayarını da sıcağa getirebiliriz fakat klimadan randıman alamayız.Çünkü aynı anda ısınmış motor suyu kalorifer radyatöründe dolaşacağı için sıcak hava ve soğuk hava akışı aynı anda olacaktır.
    Ama klima kompresörünün çalışmasını sağlayabiliriz.


    Araç klima sistemi



    Kalorifer iç radyatör






  • arkadaslar arabay yenı aldım dıreksıyondan radyo kanallarını gezemıyorum ... sızce nedenı nedır ? ses kısmak ve arttırmada bır problem yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onrewq

    arkadaslar arabay yenı aldım dıreksıyondan radyo kanallarını gezemıyorum ... sızce nedenı nedır ? ses kısmak ve arttırmada bır problem yok



    Teypteki Src tuşuna basıp bir kaç saniye bekleyin,arama başlyacak ve radyo otomatik olarak bulduğu kanlları kaydedecek.O zaman gezebilirsiniz kanllar arasında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onrewq

    arkadaslar arabay yenı aldım dıreksıyondan radyo kanallarını gezemıyorum ... sızce nedenı nedır ? ses kısmak ve arttırmada bır problem yok

    Direksiyonun sağ tarafındaki ok tuşlarıyla hafızada kayıtlı olanlar arasında gezinebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sfr2001


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinogretmen

    6-7.000 tl ye araç bakıyordum..
    Fiorinomuzu satınca araçsızlık zor geldi
    Aşağıdaki ilana çok şaşırdım..
    Araç 3.000.000 km de..
    Yani mercedes mercedestir derler ya..Esaslı söz..
    Birde bizim araçlardaki 50-60.000 km ye çok derler..
    Selamlar..


    hocam bende 2001 model 1.6ie orjinal fabrika lpg li şahin var (trafike çıkış tarihi 2008, km 75.000 ) düşünürseniz 8.500e bırakabilirim




    Hocam araba hakkında özelime biraz geniş bilgi atar mısınız?
    Neden trafiğe geç çıkmış,rengi vs.
    İlginiz için de çok teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinogretmen -- 13 Ocak 2011; 13:44:20 >






  • Ford'da olan klima sistemi evdeki klima sisteminden biraz farklı olarak çalışmaktadır.Yani istenildiği zaman sıcak hava vermemektedir.
    Daha önceki aracım olan connectte sistem şöyle çalışmaktaydı:Kış aylarında hava sıcaklığı düşük seyrettiği zamanlarda sabahları motoru ilk çalıştırmada malumunuz hem motor soğutma suyu hem de klima gazı soğuk olmaktadır.Durum böyle olunca ön camda oluşan buzlanmayı soğuk hava hava ile çözmek mümkün olmuyor.Ya buz kazıyıcı ya da buz çözücü sprey kullanılmaktadır.

    Klima sıcaklık ayarını "sıcak"konuma hava yönünü sadece "sadece ön cam moduna" aldığımız zaman fan kademe anahtarını 1-2-3 veya 4 konumuna aldığımız zaman klima otomatik olarak çalışmaktadır.(Bu durumu ilk gördüğümde klimada arıza olduğunu sanmıştım.Kullanma kılavuzuna bakınca buzlanmayı çözmek amaçlı çalıştığını okudum.) Çalışan klima bir müddet sonra klima gazı yoğuşmasından dolayı ılık hava üflemeye başlar.Bu çalışma motor suyu ısınıncaya kadar devam ettirilebilir. Böylelikle motor suyunun uzun süren ısınmasını beklemeden buzlanmayı çözebiliyoruz.
    Bu sistem manuel çalışan araç klimalarımızın kompresör özelliğinde var mı yok mu bilmiyorum.Servise sormak lazım.


    Yukarıda arkadaş "Klimayı çalıştırıp sıcak hava gelmesini sağlasak aynı işi yapmış olurmuyuz.?"diye sormuş.

    Araçlarımızın içerisinde iki tane radyatör bulunmaktadır.Bunlardan biri klimanın iç radyatörü(Evaporatör);biri de motor suyunun dolaştığı kalorifer sistemine ait olan radyatördür.İkisi birbirinden bağımsız olarak çalışır.Fakat ayar mekanizması ortaktır.Klimayı açabiliriz.Aynı anda sıcaklık ayarını da sıcağa getirebiliriz fakat klimadan randıman alamayız.Çünkü aynı anda ısınmış motor suyu kalorifer radyatöründe dolaşacağı için sıcak hava ve soğuk hava akışı aynı anda olacaktır.
    Ama klima kompresörünün çalışmasını sağlayabiliriz.


    Araç klima sistemi



    Kalorifer iç radyatör

    Bizim araçlarda da bunu yapabilirsiniz. Geçen yıl yoğun kar döneminde sabahları uyguluyordum. Sıcaklığı sıcağa ayarlayın + Ayarı dışarıya getirin + Buğu çözmeye ayarlayın + 4.kademe fan çalıştırın + Klima düğmesine basın. Sonuçta buğuyu çözecek kadar ılık estiğini göreceksiniz. Zira sistem +30-35 derece ısıyı 18-22 derece düşürmek için tasarlanmıştır. Aynı gaz evaparatörden geçerken bu sefer ısınacak ve kondansörde bu ısıyı bırakacaktır. Zira ortam sıcaklığı düşürmeye çalıstığı değerin dahi altındadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinogretmen

    quote:

    Orijinalden alıntı: sfr2001


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinogretmen

    6-7.000 tl ye araç bakıyordum..
    Fiorinomuzu satınca araçsızlık zor geldi
    Aşağıdaki ilana çok şaşırdım..
    Araç 3.000.000 km de..
    Yani mercedes mercedestir derler ya..Esaslı söz..
    Birde bizim araçlardaki 50-60.000 km ye çok derler..
    Selamlar..


    hocam bende 2001 model 1.6ie orjinal fabrika lpg li şahin var (trafike çıkış tarihi 2008, km 75.000 ) düşünürseniz 8.500e bırakabilirim




    Hocam araba hakkında özelime biraz geniş bilgi atar mısınız?
    Neden trafiğe geç çıkmış,rengi vs.
    İlginiz için de çok teşekkürler..


    hocam özel mesaj attım, umarım yeterince açıklayıcı olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: simsek69


    Bizim araçlarda da bunu yapabilirsiniz. Geçen yıl yoğun kar döneminde sabahları uyguluyordum. Sıcaklığı sıcağa ayarlayın + Ayarı dışarıya getirin + Buğu çözmeye ayarlayın + 4.kademe fan çalıştırın + Klima düğmesine basın. Sonuçta buğuyu çözecek kadar ılık estiğini göreceksiniz. Zira sistem +30-35 derece ısıyı 18-22 derece düşürmek için tasarlanmıştır. Aynı gaz evaparatörden geçerken bu sefer ısınacak ve kondansörde bu ısıyı bırakacaktır. Zira ortam sıcaklığı düşürmeye çalıstığı değerin dahi altındadır.


    Fiorinoda hiç denemedim.Siz denediğinize göre sonuç değişmeyecek demek ki.




  • Aracımızın 20.000 Km Bakımını Bugün İtibariyle Hallettik Çok Şükür
  • 
Sayfa: önceki 550551552553554
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.