Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (471. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
15.220
Cevap
63
Favori
2.274.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 469470471472473
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ön kapılara 13 cm lik 120 watt gücünde mid bass taktırsam ön dreklerdeki tweetırlarıda degiştirip güzel bi tweetır taktırsam arka bagajdaki kolanlarıda güclü bi kolon koysam nasıl olur baska bişi gerekirmi sesin iyi çıkması için .
  • Selamlar,

    Arkadaşım Fiorino otomatik+güvenlik paketi için emotin 29.000TL, Dynamic 27.300TL fiyat almış. Sizlerce nasıl uygunmudur, yoksa daha bastırsınmı pazaarlık için?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BABA HASAN





    DUBLE YOLLARDAKİ HIZ UYGULAMASI BUGÜN İTİBARİYLE YÜRÜRLÜĞE GİRDİ
    BİZE İSE ZÜĞÜRT TESELLİSİ (AMORTİ) ÇIKTI
    AZAMİ HIZ DUBLE YOLLARDA 80 DAN 85 E ÇIKTI


    Ş.İÇİ Ş.DIŞI DUBLE OTOBAN
    Otomobil 50 90 110 120
    Minibüs 50 80 90 100
    Otobüs 50 80 90 100
    Kamyonet 50 80 85 95
    Kamyon 50 80 85 90





    Anladığım kadarıyla Otaban da 90 dan 95 çıkmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentdilbaz

    Anladığım kadarıyla Otaban da 90 dan 95 çıkmış

    Evet şimdi nasıl hasaplayacağız..
    90 ken 99 du
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.PHYSİCS

    direksiyon kutusu mu bozulmuş.........???seçeneklerime bunu da ekleyeyim!!!

    Hocam anladığım kadarıyla takozlarla ilgisi yok...
    Sadcece keçe yağ kaçırmışta olabilirdi..
    Müşteri memununiyeti için komple değiştirdiler..
    Ve araba çok beklemedi..
    Yani Günaylar Bu yandan iyi..




  • slm arkadaşlar 1 eylül 2010 itibariyla üretilen 3.5 ton altı araçlarda abs-asr-esp olmak zorunda
    fren destek sistemleri mecburi oldu
    kanun yayınlandı ama tam uygulama ne zaman olur bilemeyiz
    sonuçta üçüncü dünya ülkesiyiz insan canı beleş nasılsa türkiyede
  • metin hocam :günaylara lafım yok.lafım FİAT'a...amortisör takozları bozuksa direksiyon
    döndüğünde oradaki yay da beraber dönüyor.dönemediği zaman kendini tak diye atıyor.
    ve de dönemediği zaman direksiyon demirine baskı yapıyor,ben dönmeyecem diye...
    fakat siz direksiyonu çevirmek zorundasınız vede dolayısıyla o milin direksiyon kutusuna
    bağlı olan kısmı zorlanır,ister sağ ister sol farketmez vede direksiyon kutusuna etki eder.
    ben sıfır arabamda neden böyle sorunlar yaşayayım?o kadar parayı verip te değiştirilen
    direksiyon kutusuyla yada değiştirilen takozlarla neden dolaşayım?yada arabanın orasını
    burasını neden ellesinler?
  • Peki bir arkadaşımdan duyduğum bu araçla şehir dışına çıkmak için belge vs gerektiği doğrumu??Ya da ek bir kurs falan?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancanax

    Peki bir arkadaşımdan duyduğum bu araçla şehir dışına çıkmak için belge vs gerektiği doğrumu??Ya da ek bir kurs falan?


    Yok Daha Neler , Oda Nereden Çıktı Ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancanax

    Peki bir arkadaşımdan duyduğum bu araçla şehir dışına çıkmak için belge vs gerektiği doğrumu??Ya da ek bir kurs falan?



    cancanax bu konu hakkında bende aracı almadan çok büyük muammalarla karşılaşmıştım, hatta eski sayfaları okursan epey bir yazışma vardır. Fakat işin aslı şöyle. Eğer aracın ticari değilse yani ruhsatta hususi yazıyorsa şu anda yürürlükte olan mevcut yasalar çevresinde "k2 yetki belgesi" almana gerek yok, fakat bu araçla herhangi bir ticari iş yapıyorsan yani ruhsatta ticari yazıyorsa ve araç şirket adına kayıtlıysa sürücüsünün "k2 yetki yetki belgesi ve src belgesi sahibi" olması zorunlu. Kontrollerde polisin ilk sorduğu konu bu. Bu bilgileri de hem aracı aldığım yerden hemde bizim buradaki bir sürücü kursunda emin olduğum kişilerden aldım. Hatta aracın kaporasını verdiğim halde neredeyse bu k2 belgesi yüzünden vazgeçiyordum. Ama hususi alacaksan, gözün arkada kalmadan alabilirsin.




  • arkadşlar yeni çıkan 2010 doblo 2,0 135hp 320 nm tork olan doblonun kadranını biln varmı acil çok önemli bilen varsa sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PamirSAROS

    6.4 e şükredin 7.0 dayım anlamıyorum sorun nerde



    ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE HAYIRLI AKŞAMLAR.


    Dostum hiçbir sorun yok.Sen aracı yeni aldın ve trib a'yı yeni sıfırladın.Bu süre zarfında sürekli şehir içi kullanmandan dolayı ortalama yakıt ilk başlarda çok yüksek değer gösteriyor.Sürekli olarak kısa mesafe kullandığın için ortlama yakıt azar azar düşüş gösterecektir.Ne zaman uzun yola çıkarsan bu ortalama hızlı bir şekilde düşüş gösterir.

    Ben de depoyu her zaman doldururum ve trib a'yı sıfırlarım.İlk değer neredeyse 8-9 litre gibi gösterir.Çünkü depoyu doldurduktan sonra ilk değer alınıncaya kadar aracın kalkış anındaki değer yol bilgisayarına yansıyor fakat km ilerledikçe düşüş gösteriyor.Bu düşüş uzun yolda hızlı,şehir içinde yavaş oluyor.Önemli olan şehir içi de olsa kısa mesafenin(km'nin) değil,uzun mesafenin(km'nin) ortalama değeri

    Depodaki yakıt ne zaman azaldı o zaman ortalama yakıta bak ki yaptığım km lerin ortalaması belli olsun.




  • arkadaşlar bu arabanın 1,30-1,50 yakan die arkadaşlar arabayıı suylamı çalıştırıyolar anlamış degilim çok buyuk konusuyorum 1.90 kuruştan aşagı yakmazz bu aaraççç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: askala


    quote:

    Orijinalden alıntı: cancanax

    Peki bir arkadaşımdan duyduğum bu araçla şehir dışına çıkmak için belge vs gerektiği doğrumu??Ya da ek bir kurs falan?



    cancanax bu konu hakkında bende aracı almadan çok büyük muammalarla karşılaşmıştım, hatta eski sayfaları okursan epey bir yazışma vardır. Fakat işin aslı şöyle. Eğer aracın ticari değilse yani ruhsatta hususi yazıyorsa şu anda yürürlükte olan mevcut yasalar çevresinde "k2 yetki belgesi" almana gerek yok, fakat bu araçla herhangi bir ticari iş yapıyorsan yani ruhsatta ticari yazıyorsa ve araç şirket adına kayıtlıysa sürücüsünün "k2 yetki yetki belgesi ve src belgesi sahibi" olması zorunlu. Kontrollerde polisin ilk sorduğu konu bu. Bu bilgileri de hem aracı aldığım yerden hemde bizim buradaki bir sürücü kursunda emin olduğum kişilerden aldım. Hatta aracın kaporasını verdiğim halde neredeyse bu k2 belgesi yüzünden vazgeçiyordum. Ama hususi alacaksan, gözün arkada kalmadan alabilirsin.



    Anladım da ticari değil de hususi yazması için panorama mı almak zorundayız 6-7 bin fazla verip??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fiorinocu

    arkadaşlar bu arabanın 1,30-1,50 yakan die arkadaşlar arabayıı suylamı çalıştırıyolar anlamış degilim çok buyuk konusuyorum 1.90 kuruştan aşagı yakmazz bu aaraççç

    19 kuruş, şehirden şehire,yoldan yola,sürücüden sürücüye değişir.Siz bu 19 kuruşu neye göre söylediniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancanax


    quote:

    Orijinalden alıntı: askala


    quote:

    Orijinalden alıntı: cancanax

    Peki bir arkadaşımdan duyduğum bu araçla şehir dışına çıkmak için belge vs gerektiği doğrumu??Ya da ek bir kurs falan?



    cancanax bu konu hakkında bende aracı almadan çok büyük muammalarla karşılaşmıştım, hatta eski sayfaları okursan epey bir yazışma vardır. Fakat işin aslı şöyle. Eğer aracın ticari değilse yani ruhsatta hususi yazıyorsa şu anda yürürlükte olan mevcut yasalar çevresinde "k2 yetki belgesi" almana gerek yok, fakat bu araçla herhangi bir ticari iş yapıyorsan yani ruhsatta ticari yazıyorsa ve araç şirket adına kayıtlıysa sürücüsünün "k2 yetki yetki belgesi ve src belgesi sahibi" olması zorunlu. Kontrollerde polisin ilk sorduğu konu bu. Bu bilgileri de hem aracı aldığım yerden hemde bizim buradaki bir sürücü kursunda emin olduğum kişilerden aldım. Hatta aracın kaporasını verdiğim halde neredeyse bu k2 belgesi yüzünden vazgeçiyordum. Ama hususi alacaksan, gözün arkada kalmadan alabilirsin.



    Anladım da ticari değil de hususi yazması için panorama mı almak zorundayız 6-7 bin fazla verip??

    Hususi almanız için illa ki panoramaya gerek yok.Alırken "hususi kullanacağım" deyin yeter.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.PHYSİCS

    direksiyon kutusu mu bozulmuş.........???seçeneklerime bunu da ekleyeyim!!!
    ben bozuk takozlarla 1 hafta arabayı yatırdım evin önünde.servisin dediği
    bişey olmaz kullanabilirsin!!!servisten 1hafta sonraya randevu alabilmiştim!!!
    Allahtan arabayı yatırmışım!!!yoksa o şekilde
    kullanmak eminim ki direksiyon kutusunu bozardı...direksiyon kutusu
    bence ömürlük parçadır yalnızca hidrolik sıvısına dikkat etmek şartıyla...
    o adamlar utanmadan bunun fiyatına 550 lira mı demişler???dua etde
    bu takozlardan dolayı yolda direksiyon milin kırılmamış,giderken bi yerlere girmemişin...
    ''abi kusura bakma
    arabada üretim hatası var,bundan dolayı direksiyon kutunuz bozulmuş,
    bir haftaya kalmaz arabanızı garantiden 2011 model arabayla değişecez,
    lütfen kusura bakmayın,bu acizliğimizi affedin''demeleri gerekiyordu...
    sizler ise garantinin uzatılmasından bahsediyorsunuz!!!inşallah bu yazıları
    fiat okuyordur.Drive by the future' miydi neydi o reklam???parantez içinde eklesinler
    ( takozlar - silecekler - direksiyon kutusu - motor numarasının okunmaması - farların
    ayarsızlığı ) ... okuluma gitmem gerekiyor hepinize fiorino ailesi olarak selamlar...





  • K2 belgesi hususi kamyonetlerde zorunlu değil.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    21 Şubat 2008 PERŞEMBE
    Resmî Gazete
    Sayı : 26794

    YÖNETMELİK


    Ulaştırma Bakanlığından:

    KARAYOLU TAŞIMA YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA

    DAİR YÖNETMELİK



    MADDE 1 – 25/2/2004 tarihli ve 25384 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Karayolu Taşıma Yönetmeliğinin 2 nci maddesinin ikinci fıkrası aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

    "Aşağıdaki taşıtlarla yapılan taşımalar bu Yönetmeliğin kapsamı dışındadır.

    a) Özel otomobillerle ve bunların römorklarıyla yapılan taşımalar.

    b) Genel ve katma bütçeli dairelerle, il özel idareleri, belediyeler, üniversiteler ve kamu iktisadi teşebbüslerine ait taşıtlarla yapılan ticari olmayan taşımalar.

    c) Türk Silahlı Kuvvetlerine ait motorlu taşıt ve bunların römorkları ile yapılan taşımalar.

    ç) Lastik tekerlekli traktörlerle çekilen römorklarla yapılan taşımalar.

    d) Gerçek kişiler adına hususi olarak kayıt ve tescil edilmiş kamyonet cinsi taşıtlarla yapılan ve hem taşımanın hem de taşınan eşyanın ticari olmadığı taşımalar." MADDE 2 – Aynı Yönetmeliğin 36 ncı maddesinin (b) bendinde yer alan "doksan gün" ifadesi " bir yıl" şeklinde değiştirilmiştir.

    MADDE 3 – Aynı Yönetmeliğin 43 üncü maddesinin (c) bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

    "c) Bu maddenin (a) ve (b) bentlerine aykırı davranan yetki belgesi sahibinin bu taşıtları, durumun tespitinden sonra re’sen taşıt belgesinden düşülür. Bu taşıtların, nitelikleri bu Yönetmelik hükümlerine uygun hale getirildikten sonra yeniden taşıt belgesine kayıt ettirilir."

    MADDE 4 – Aynı Yönetmeliğin 53 üncü maddesinin (a) bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

    "a) A3, F, G, H ve K türü dışındaki yetki belgesi sahipleri, Bakanlıkça belirlenen bilgileri içeren faaliyet raporlarını alınacak örneğe uygun olarak Bakanlığa göndermek zorundadırlar."

    MADDE 5 – Aynı Yönetmeliğin 54 üncü maddesinin (b) bendinin ikinci paragrafı aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.

    "Bu şekilde herhangi bir yetki belgesi sahibinin taşıt belgesine kayıt edilmeden ve/veya taşıt kartı olmadan taşıma yapan taşıtlar, faaliyetten men edilir ve taşıt sahibine Kanunun 26 ncı maddesinin (a) bendinin birinci fıkrasında belirtilen idari para cezası uygulanır."

    MADDE 6 – Aynı Yönetmeliğin Geçici 10 uncu maddesinde yer alan "1/1/2008" tarihi "1/1/2009" olarak, "beş" ibaresi "üç" olarak değiştirilmiştir.

    MADDE 7 – Aynı Yönetmeliğin Geçici 11 inci maddesinin (a) ve (m) bentleri aşağıdaki şekilde, (p) bendinde yer alan "25/2/2008" tarihi "31/7/2009" olarak, (s) bendinde yer alan "25/2/2008" tarihi "31/7/2009" olarak değiştirilmiştir.

    "a) Ticari amaçla; il sınırları dahilinde yapılan eşya taşımaları ile belediye sınırları ile mücavir alanı içinde yapılan şehir içi eşya taşımalarında kullanılan ve toplam yüklü ağırlığı 3,5 tonu geçmeyen taşıtlarla yapılan taşımalar için 31/7/2009 tarihine kadar yetki belgesi alma şartı aranmaz. Bu durumda olanlar için söz konusu tarihe kadar yetki belgesi ücretinde % 94 oranında indirim uygulanır.

    Ticari amaçla olmamak ve sadece kendi esas iştigal konusu ile ilgili olmak kaydıyla; eşya taşımalarında kullanılan ve toplam yüklü ağırlığı 3,5 tonu geçmeyen taşıtlarla yapılan eşya taşımaları için 31/7/2009 tarihine kadar yetki belgesi alma şartı aranmaz. Bu durumda olanlar için söz konusu tarihe kadar yetki belgesi ücretinde % 94 oranında indirim uygulanır.

    Bu şekilde yetki belgesi alanların/alacak olanların, yetki belgesi eki taşıt belgesine toplam yüklü ağırlığı 3,5 tondan fazla olan taşıt/taşıtlar kaydedilmez. Ancak yetki belgesi alındıktan sonra yetki belgesi eki taşıt belgesine toplam yüklü ağırlığı 3,5 tondan fazla olan taşıtın/taşıtların kaydedilebilmesi için ödenen indirimli yetki belgesi ücreti ile yetki belgesinin indirimsiz ücreti arasındaki farkın ödenmesi ve bu Yönetmeliğin, 12 ile 13 üncü maddelerindeki şartların sağlanması şarttır."

    "m) Bu Yönetmeliğin Geçici 2 nci maddesine göre, ilk defa yetki belgesi alanlardan; K türü dışındaki yetki belgesi sahipleri 31/12/2008 tarihine kadar, K türü yetki belgesi sahipleri ise 31/7/2009 tarihine kadar durumlarını bu Yönetmeliğe uygun hale getirmek zorundadırlar."

    Yürürlük

    MADDE 8 – Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.

    Yürütme

    MADDE 9 – Bu Yönetmelik hükümlerini Ulaştırma Bakanı yürütür.
    --------------------------------------------------------------------------------


    Hususi kamyonetlerde k2 belgesi ticari mal taşımadığı müddetçe gerekli değildir.




  • Anlaşıldı teşekkürler...soru işareti kalmadı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.PHYSİCS

    direksiyon kutusu mu bozulmuş.........???seçeneklerime bunu da ekleyeyim!!!
    ben bozuk takozlarla 1 hafta arabayı yatırdım evin önünde.servisin dediği
    bişey olmaz kullanabilirsin!!!servisten 1hafta sonraya randevu alabilmiştim!!!
    Allahtan arabayı yatırmışım!!!yoksa o şekilde
    kullanmak eminim ki direksiyon kutusunu bozardı...direksiyon kutusu
    bence ömürlük parçadır yalnızca hidrolik sıvısına dikkat etmek şartıyla...
    o adamlar utanmadan bunun fiyatına 550 lira mı demişler???dua etde
    bu takozlardan dolayı yolda direksiyon milin kırılmamış,giderken bi yerlere girmemişin...
    ''abi kusura bakma
    arabada üretim hatası var,bundan dolayı direksiyon kutunuz bozulmuş,
    bir haftaya kalmaz arabanızı garantiden 2011 model arabayla değişecez,
    lütfen kusura bakmayın,bu acizliğimizi affedin''demeleri gerekiyordu...
    sizler ise garantinin uzatılmasından bahsediyorsunuz!!!inşallah bu yazıları
    fiat okuyordur.Drive by the future' miydi neydi o reklam???parantez içinde eklesinler
    ( takozlar - silecekler - direksiyon kutusu - motor numarasının okunmaması - farların
    ayarsızlığı ) ... okuluma gitmem gerekiyor hepinize fiorino ailesi olarak selamlar...

    Bunlar her araçta olabilir ya da olma ihtimali yüksek sorunlardır.Boş verin canınızı sıkmaya değmez.
    Dostum benim araç 21800 km oldu,çok şükür hiçbir sorun yok.
    1.Silecekleri bir pense yardımıyla halledebilirsin.Ben yaptım kesinlikle ve kesinlikle artık ses çıkarmıyor.
    2.Takoz sorunu şu an ben de yok fakat Fiat bu işe çözüm bulmalıydı.
    3.Direksiyon kutusu problemi olma olasılığı her araçta aynıdır.VW'nin 5000 kmye gelmiş pahalı bir aracının tamir edilememesi sonucunda garantiden motoru değişiyor.17000 km'de direksiyon kutusu her daim değişebilir.
    4.Motor no okunamayabilir,önemli değil ,çünkü,tescil belgesinin arkasında 6 yıllık yer var.
    5. 03 Ağustos'ta muayeneye girdim.Farlar kusursuz geçti.Bu duruma ben de şaşırdım.
    6.Sol ayna görüş probleminiz varsa,geçmiş sayfalarda nasıl halledileceğini de anlattım,belki işinize yarar.
    7.Stepne sorununu da alttan galvanizli sacla kapatarak halledin.Ben yaptım içim rahat.
    8.Garanti uzatmaya ben de sıcak bakmıyorum.




  • 
Sayfa: önceki 469470471472473
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.