Şimdi Ara

FIAT EGEA CROSS (ANA KONU) (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
926
Cevap
62
Favori
130.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • unknownartist kullanıcısına yanıt
    Aracı sattım, 8 ay kullandım sanırım,
    Sattıktan sonraki yorumlarım pek farklı değil, araç gerçekten Manuel kullanmayı sorun etmeyecek insanlar için fiyatının aracı.
    Ben servisten lpg taktırdım, performans farkı hissetmiyordum, yağ yakma denk gelmedi ama 9.000 km de sattım.

    Ucuz olduğu için epey sıkıntılı yerlere girdim altı değmedi aracın, harbiden yüksek :)

    İç yalatımının neredeyse japon d segment aracı performansında olması bu seviyedeki araç için şaşırtıcı, tek sorun eşşek gibi araba işte, uzun yolda kabız ediyor çoğu zaman ama şehir içi kullanımda rahatsızlık hissetmesiniz içiniz rahat olsun, atmosferik motora alışkın biri sorun yaşamaz, gönül rahatlığıyla test edip alın.
    Aradaki fiyat farkını verip 1.0 veya dizel alınmaz, ciddi fark var, eşşekte olsa gene 1.4 alırdım.

    Milleti anlamıyorum, herkes bi burun kıvırıyordu araca Fiat egea diye, kesinlikle parasını sonuna kadar hakeden bir araç, otomatik olsa sanırım satmazdım. Bizim millet tamamen etikete bakıyor, bu araca vw amblemi taktın mı vuuu ne araba olur.

    Negatif yönleri yazdığım gibi arabanın diğer bir çok atmosferik araçlar gibi eşşek olması, yani bu fiyat skalasına sunduklarını görünce negatif yönleri cidden gözardı edebiliyor insan.
    Ben tekrar alacak olsam gidip b segment rio-i20-polo-yaris vs vs Manuel alacağıma bunu alırım tekrar.

    Neden sattın diye soran olabilir, ben yerden yüksek araç sevmiyorum bunu anladım, 2006 astra ile yere yakın viraja girmeyi seviyorum ben, pick up alma durumum vardı çok şükür almadım.
    Satma sebebimim büyük kısmı Manuel olması ve yerden yüksek araç sevmemem kısaca.
    Almayı düşünen olursa objektif bir şekilde yardımcı olabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unknownartist -- 17 Ekim 2021; 22:2:12 >
  • unknownartist kullanıcısına yanıt
    Hayirlisi olsun hocam. Bende de 1.4 cross var. Aracimdan cok memnunum. İc hacmi olsun dis gorunusu olsun bu paraya bu kadar donanimi kimse vermiyor. Talianti honda cityi vs goruyoruz. Benimde tek sevmedigim kismi manuel olusu. Ben de saticam sanirim ama gozume kestirdigim bi otomatik arac yok. Bunun gibi genis ve otomatik araclar 250binden basliyor minimum. Siz ne alacaksiniz?
  • Archmeister kullanıcısına yanıt
    216d gc aldım hocam, bu gidişle ilerde aslağa alamam dedim, fırsatım varken aldım. Daha iyisi sizin olur inşallah.
  • unknownartist kullanıcısına yanıt
    Hocam ne kadara sattınız ? Talep çok oldumu ?
  • b4s4y3v kullanıcısına yanıt
    Borusana takasa verdim hocam, takas desteği ile 185 e aldılar denilebilir.
  • unknownartist kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun hocam baya yüksek seviye araca geçmişsiniz :)) allah kaza bela vermesin.

  • egea c suv cıkarmıs ılk olarak avrupada satcak pego 3008 buyuklugunde

    su ankı suvdan bırazdaha buyuk

  • Egea Cross için çekilmiş güzel bir video, ilk kez gördüm, aracın "cross" özelliklerini de epey zorlamış bir video.


    FIAT EGEA CROSS (ANA KONU)Oğuzhan YILDIRIMyoutube
    1.4 Fire 95 HP Street Manuel Benzinli : 166.900 TL 1.0 Firefly 100 HP Street Manuel Benzinli : 190.900 TL 1.3 M.Jet 95 HP Street Manuel Dizel : 198.900 TL Desteklerinden ötürü Fiat Akgün'e teşekkür ederim. 00:00 İntro 00:28 Giriş 1:03 Teknik Bilgileri 2:20 Fiat Egea Cross Dış Tasarımı 2:31 0-100 Hızlanması 3:26 Dış Tasarımı Devam 5:37 Bagaj Alanı 6:52 Fiat Egea Cross'u Nasıl Buluyorsunuz? 7:29 Fiat Egea Cross İç Tasarımı 9:35 Pov Sürüşe Başlıyoruz 10:35 Hafiften Gazlıyoruz 12:50 Konforu Nasıl? Araziye Girer Mi? 14:26 Egea Cross İle Araziye Çıkıyoruz 17:13 Gazlamaya Devam Ediyoruz 18:44 Otoyol Sürüşüne Geçiyoruz 20:36 Şerit Takip Sistemi 21:40 Apple Car Play 23:43 Devir Aralıkları 25:24 Yalıtımı Nasıl?
    https://www.youtube.com/watch?v=ksOHm59zIMg
  • Lastik basınçlarını kaç yapıyorsunuz

  • 34 - 32 psi kışın 34 yazın 32 olabilir.


    215/55/17 lounge

  • 1 aydır 1.4 modelini kullanıyorum filo aracı. Tüm japon grubu, b sınıfı wv grubunun kullandığı MPl motorlar dahil atmosferikleri kullandım daha önce, benzinli 4 silindirli diğer modellerle arada anormal bir fark göremedim kullanım sonucu. Tork çok düşük ama şanzıman sisteminden olsa gerek araç rampada yüksek devirlerde (3000-3500) geri çekilmiyor. İvmelenme tabiki yok ama hızda düşüş de olmuyor; Honda suv grubunun 4 silindirlileri rampanın sonuna doğru yolda kaldım hissi uyandırır mesela! Bunda o yok, vites düşürdüğün an 1-2 sn içinde topluyor kendini. Hafif rampa, düz yolda çok rahatsızlık hissetmedim, yol tutuşu iyi. 130-140 km hızda savrulma olmadı. Virajlardan bahsedilmiş, lastik değerlerinize iyi bakın, yüksek bir araçla 40 lastik basıp viraja girerseniz araç tabiki savrulur en fazla 33-34 olmalı! Otomobil kullanmayı bilmeyenler, taksiciler ya da yeni başlayan çoğu kişi bu araçları kullanıyor haliyle aracı perişan ediyorlar. Bunun sonucunda araçtan performans bekleyemezsiniz. 80-100 ile kasisten geçiyor sonra araçtan ses geliyor diye internette yazıyor!

    Yakıt konusu da ilginç bu araç anahtarı sokup calistirdiginizdan itibaren yakıt tüketimini ölçmeye başlıyor! Bildiğim araçların çok azında bunu gördüm genellikle 3. vitesten sonra anlık yakıt tüketim verisi başlar ama fiat araçlarda 1. 2. Viteste de bu veriler ölçülüyor. Bundan önce 2017 Megane araç 6.7 ortalama yakıyordu göstergede ama kendi ölçümlerimde 8 hatta 9 yaktığını buluyordum. Yakıt tüketiminde de anormal bir fark görmedim.


    Filodaki diğer araçlara bakınca da iç dizayna, kullanılan malzemeye ve genişliğe hayran kaldım. 200000 dolayında bir aracta, bu devirde, bu kadar özenli çalışılması takdir edilesi. Her yer yumuşak dayanıklı malzeme, koltuklar rahat, baş-diz mesafesi olağanüstü iyi, bagaj iyi, lounge paketteki multimedya ekran, hız gostergeleri çok şık duruyor... Beklentiniz ne bilmiyorum ama bu fiyata bu araç çok uygun. 70 HP 65 HP atmosferik, arka camlar çevirmeli araçlara 250 fiyat çekıyorlar, bunun yerine onu alanda ciddi anlamda problem var!

    Sanırım aracın sıfırı yok, üretime devam ederse de bu fiyattan devam etmeyeceği kesin, filolar 2. el bile olsa topluyor. Araca ihtiyacım olsa hiç zorlamam lounge paketini alır kullanırım çoğu premium markanın 600-700 bin bandindaki araçlarıyla aynı dolulukta, aynı genişlikte. Orta paketinde bile viraj aydınlatma, LED lambalar var bu arada.

    Kısaca bu araç tam sakin kullanım için, hız yaparım otoyolda hava atarım tayfası için 5-10 yıllık araçları tavsiye ediyorum. Hayatı boyunca turbo ya da dizel araç kullanıp atmosferik herhangi bir araca binmeyen adam tabiki süremeyecektir! Ama bu tip motorlara aşina adam hiç bakmasın alsın yürüsün. 1.4 motorun Multijetle arasında 100000 TL fark var ya da turbo araçla! Bence değmez, ortalama 1 lt yakıt tüketimi fark eder ki bunun da 15000 km'den sonra eşitleneceğini düşünüyorum.

    Şu ekonomik durumda Clio, Corsa, polo vs bavul araçlara 250000 üstü para bayılmak saçma geliyor. Şunu da belirteyim; başlıkta yağ yakma vs den bahsedilmiş; her atmosferik araç belli oranda yağ yakar çünkü kullananlar vites değiştirmek yerine hayvan gibi 5000-6000 devirleri zorlar. Bu motor ilk çıktığında da egea da kullanmıştım bundan bile daha hantaldi o zaman. Sanirim kötü yağ kullanmislardi bir de taksiciler aldı çoğunu onlar da malumunuz aracın üzerinden geçer, sonra yağ yakıyor diye baya mevzu olmuştu. Bendeki araç 7000'de yağ yakma mevzusu olmamış hatta altına üstüne baktım en ufak bir terleme dahi görmedim. Tabi sürekli 4000-5000 devir kullanılsa yakardı. Honda yılda 5000 atmosferik araç satıyor bunlar 200000 (orantisal) tabiki araçlarda problem çıkınca daha çok göze batıyor. Bir şeyi 10 kişinin konuşmasıyla 1000 kişinin konusmasi arasında çok fark var. Mesela civic'teki göçük problemi Fiat veya Renault araçta olsa ana haber bültenlerine bile çıkardı...
  • alperlp A kullanıcısına yanıt
    Cok iyi tespitler. Bu araci bu fiyata satmalari net hata. Ama vatandasin lehine bir hata. Degerlendirmesini bilene.
  • alperlp A kullanıcısına yanıt
    Turbo 1.0 farkı 27bin TL. 100bin TL falan değil.
    Bütçesi olan 1.0 yada 1.3 dizel ile rahat eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moozcan -- 18 Kasım 2021; 10:40:30 >
  • SW Cross modelin muhtemel (render) görüntüsü;


    FIAT EGEA CROSS (ANA KONU)
  • Arkadaşlar merhaba, Aralık ayında egea cross alacağız babam için. Hali hazırda 1.4 sedan kullanıyoruz iki yıldır. Hangi motoru alacağımız konusunda çok kararsızız. 1.4 urban 230, 1.0 urban 257. Özellikle 1.0 araç sahipleri yazarsa çok sevinirim. 1.4 rampalarda falan üzüyor, bu fiyat farkı verilmeli mi şimdiden teşekkürler...

  • efrkn E kullanıcısına yanıt
    1.0 kullanıyorum Mart ayından beri. Çekişi oldukça başarılı. 1.4 göre Torku %50 daha yüksek sonuçta. MTV ve bakım aralığının 10 yerine 20 bin olması gibi avantajları da var. Bence o fiyat farkına kesinlikle değer.
  • Merhaba,


    Uzun yolda 1.0 ile ne kadar yakıyorsunuz? yakıt tuketımıyle ılgılı detaylı bilgi rica edebilir miyiz? Com Teşekkürler.

  • s_nikiforenko S kullanıcısına yanıt
    Yakıt verisi hıza, yola, şoföre, yüke göre çok değişiyor. Şöyle diyim bari, uzun yol için:

    Az yakayım: 5.0 litre
    Normal: 6.0 litre
    Basar giderim: 7.0 litre

    + / - 0.5 litre

    😄



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moozcan -- 16 Aralık 2021; 11:45:31 >
  • Arkadaşlar selam ,2020 model Fiorino bu ikaz ışığı yanıyor,anlamını bilen var mı?


    FIAT EGEA CROSS (ANA KONU)
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.