Şimdi Ara

Fiat Egea 1.3 mjet tavsiye eder misiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
6.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar.
    Megane 2 aracımı değiştirmeyi planlıyorum.Bütçem 60-65 bin lira arası.
    4 gündür araçlara bakıyorum.Baktıklarıma göre en mantıklı seçenek egea 1.3 mjet oldu.Tercihim en az 2016 model ve 60 bin km.

    Özellikle olumlu-olumsuz yorumlara,kullanıcı yorumlarına ve bilgi sahibi arkadaşların bilgisine ihtiyacım var.
    Bunun dışında model yılı ve km tercihime uygun başka tavsiye edebileceğiniz araç varsa onlarıda öğrenmeyi çok isterim.
    şimdiden teşekkür ederim



    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    Sorması ayıp olmasın Hocam da, bu Forumdan madem bu kadar şikayetçisiniz, "daha aklı başında otomobil forumlarında konuyu açman daha iyi olacaktır" diye Millete tavsiye veriyorsunuz,siz neden başka otomobil forumlarına takılmıyorsunuz???

    Alıntıları Göster
    kötü ve kanser kitleyi tanıyıp iyinin değerini anlamak içindir belki
  • Burda herkes Mercedes Bmw audi filan bindiği için herkes egea kötüler daha aklı başında otomobil forumlarında konuyu açman daha iyi olacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yeni aldım 1.3 Egea, gayet memnunum. Çekmiyor falan diyorlardı ama gayet de çekiyor. Motor sesli diyorlardı gayet normal dizele göre, rölantide benzinli gibi diyebilirim.
    Bir tek uzun yolda 6. Vites olsaymış diyorsun.
    Fiyatına göre çok iyi araç tavsiye ederim, malzeme kalitesi orta seviye.
    Ama Türkiye şartlarında, yürütme maliyetleri açısından çok tercih edilebilir bir araç.
    Bu arada yakıttan çok memnunum, 37 km ortalama hız ile 4.1 lt gösteriyor yol bilgisayarı, yol bilgisayarına göre sapma oluyor. 4,8 lt gibi hesaplıyorum ben.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bir kedim bile yok...[/url]
  • 1 sene egea sedan 1.3 urban kullandım. Yol tutuş orta, konfor orta, malzeme kalitesi orta, yakıt tüketimi orta, bagaj ve iç hacim iyi, bakım masrafları ve sorunsuzluk açısından iyi kısacası parasına göre alınabilir bir araç.
    Ancak 60-65 bin civarına urban biraz zor alınır easy paket olabilir tabiki hatasız olma şartıyla söylüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 404NotFounD kullanıcısına yanıt
    teşekkürler.urban ve easy arasında çok fark var mı kalite ya da konfor açısından.ve yakıt durumu kaç litreydi hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alisapmaz -- 6 Ağustos 2019; 23:59:13 >
    _____________________________
  • Mixenon kullanıcısına yanıt
    cevap için çok teşekkür ederim sizinki hangisi urban easy?
    _____________________________
  • Paketler arasında kalite değişmez malzemeler aynı ancak konfor elbette değişir özellik farklarından dolayı.

    Dijital klima, hız sabitleme, alaşımlı jant, multimedya ekran, deri direksiyon, +2 adet hoparlör ve 220 watt ses çıkışı, sis farı ve viraj aydınlatma, +4 adet airbag, park sensörü, usb aux girişi, krom ön panjur gibi çok önemli artıları var urban paketin easy donanıma göre

    Yakıt olarak 5,5 civarı yakar şehir içi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 404NotFounD -- 7 Ağustos 2019; 0:8:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yes

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 404NotFounD kullanıcısına yanıt
    cevap için teşekkür ederim
    _____________________________
  • Easy paket yerine imkanlar dahilinde Urban bakmanızı tavsiye ediyorumi gerçekten değiştiriyor aracı.
    _____________________________
    Nissan Qashqai 1.5 dCi DCT Sky Pack

    Dacia Duster 1.0 ECO-G Comfort
  • atmosferik tercih sebebi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Duyduğuna %50 gördüğüne %100 inan!
  • Yürütme maliyeti önemli değilse 1.6 MJet, önemliyse 1.3 MJet. 1.3 MultiJet ne sıkar nede 1.6 kadar keyif verir ama rölanti sesi ile yürütme maliyeti açısından ideal bir motor.

    Donanım olarak Fiat kullanıcısı olarak Easy gibi boş paketleri tavsiye etmem. İçerideki konsolun kalitesinden plastiklere kadar çok değişiyor araç. En başta 2 hava yastığı var. Güvenlik donanımı zayıf. Urban idare eder, Mirror ile Lounge Plus-Sport-S-Design paketleri iyidir.

    Tanıdığın pop fiorino'sunda torpido kapağı yoktu diyeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Asus Z97 TUF SaberTooth Mark Sİntel Core İ7 4790K@4.4 GHzMSI GTX 1060 3GB GDDR5@192 Bit / Aero ITX OC
    Corsair Vengeance PRO RED 8 GB DDR3 @ 2400 MHz CL11Corsair AX760iCorsair Obsidian 750D
    Logitech G27

    Sony PS4 500 GB Xbox One S 500 GB
  • Easy olmasın da alınabilir bi araç ama fiyatı abartılmamak şartıyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wjéasz

    Burda herkes Mercedes Bmw audi filan bindiği için herkes egea kötüler daha aklı başında otomobil forumlarında konuyu açman daha iyi olacaktır
    Sorması ayıp olmasın Hocam da, bu Forumdan madem bu kadar şikayetçisiniz, "daha aklı başında otomobil forumlarında konuyu açman daha iyi olacaktır" diye Millete tavsiye veriyorsunuz,siz neden başka otomobil forumlarına takılmıyorsunuz???
    _____________________________
    Dacia DUSTER 1.0 TCe
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    Sorması ayıp olmasın Hocam da, bu Forumdan madem bu kadar şikayetçisiniz, "daha aklı başında otomobil forumlarında konuyu açman daha iyi olacaktır" diye Millete tavsiye veriyorsunuz,siz neden başka otomobil forumlarına takılmıyorsunuz???

    Alıntıları Göster
    kötü ve kanser kitleyi tanıyıp iyinin değerini anlamak içindir belki
    _____________________________
    Katılım zamanı: 27 Mart 2005
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 404NotFounD

    Paketler arasında kalite değişmez malzemeler aynı ancak konfor elbette değişir özellik farklarından dolayı.

    Dijital klima, hız sabitleme, alaşımlı jant, multimedya ekran, deri direksiyon, +2 adet hoparlör ve 220 watt ses çıkışı, sis farı ve viraj aydınlatma, +4 adet airbag, park sensörü, usb aux girişi, krom ön panjur gibi çok önemli artıları var urban paketin easy donanıma göre

    Yakıt olarak 5,5 civarı yakar şehir içi
    Yol bilgisayarına göre Ankara şehir içi 4.2 lt nin üstüne çıkamadım ben yakıtta. Ama yol bilgisayarı doğru hesaplamıyor, 05-06 lt sapma ekliyorum, max 4.8lt falan yakmışım şehir içi 35km ortalama hız ile.
    _____________________________
    Bir kedim bile yok...[/url]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 404NotFounD

    Paketler arasında kalite değişmez malzemeler aynı ancak konfor elbette değişir özellik farklarından dolayı.

    Dijital klima, hız sabitleme, alaşımlı jant, multimedya ekran, deri direksiyon, +2 adet hoparlör ve 220 watt ses çıkışı, sis farı ve viraj aydınlatma, +4 adet airbag, park sensörü, usb aux girişi, krom ön panjur gibi çok önemli artıları var urban paketin easy donanıma göre

    Yakıt olarak 5,5 civarı yakar şehir içi
    2018 yılının belli bi döneminden önce easy paketlerde konsol sert plastik idi ve kapılarda döşeme yoktu.

    Kalite epey düşüktü yani diğer donanımlara göre.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • valla linea'da 1.3 mjet'in özellikle kalkışı zayıftı çok yavaş kalkıp hızlanıyordu araç. egea'da aynı mıdır bilmiyorum tabi.
    _____________________________
    Labor omnia vincit. Çalışınca her şey olur...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.