Şimdi Ara

Fiat Doblo Gösterge Renk Değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
10.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dün işler biraz hafif olunca benim doblo ya dalmışım kaşla göz arasında sonuç güzel tabii ki

    orjinal gösterge ( her zamanki gibi ilk halini çekmeyi unuttum )

     Fiat Doblo Gösterge Renk Değişimi


    yavaş yavaş söküyoruz ki kıçı kırık doblo bile iyi uğraştırdı hiç beklemezdim bu kadar...

     Fiat Doblo Gösterge Renk Değişimi


    ledlere ulaşıyoruz

     Fiat Doblo Gösterge Renk Değişimi


    ve hemencik bitiriyoruz

    yol bilgisayarının lcd si renk değiştirtiyor. kırmızı bordo çıkarıyor, beyaz sarı, mavi de sarı lacivert çıkartıyor. tabii ki sarı lacivert

     Fiat Doblo Gösterge Renk Değişimi



    ilk başta böyle bişey denedim ama pek hoşuma gitmedi

     Fiat Doblo Gösterge Renk Değişimi


    en son hali...

     Fiat Doblo Gösterge Renk Değişimi


     Fiat Doblo Gösterge Renk Değişimi



     Fiat Doblo Gösterge Renk Değişimi


    bir dahakine de teybin ışıklarını değiştireceğim

    beğenirsiniz umarım



    _____________________________




  • son hali daha güzel olmuş kazasız belasız kullanırsın inşallah...
    _____________________________


  • Maaşallah, çok güzel olmuş, eline sağlık.. vs. daha ne denirse abi

    Fiatların yenilerine bunu uygulama şansın var ama eski modellerinde biraz daha zaman alıyor, araba sanki yeşil için tasarlanmışSiena içinde düşünüyorum bir şeyler ancak hiç birşey yeşilden daha güzel gelmiyor
    _____________________________
  • Ustam hayırlı olsun.Çok ta güzel yapmışsın.İnşallah seneye kısmet olursa yanına uğrayacağım bi gösterge ledleri için.
    _____________________________
  • Güzel olmuş,çok sade ve şık


    Açıkçası ilki dediğiniz gibi pek güzel değil,renklerin farklı olması hoş ama zamanla göz yormaya başlar.Böylesi daha iyi.
    _____________________________

    Nikon D300/\Nikkor 18-70AFS-DX/\Nikkor 50mm/\Sigma 70-300/\Cosina 100mm 1:1 Macro/\SB-800
    93" Honda Civic 1.6si---Kocaeli Üniversitesi Gazetecilik
    Huawei Ideos X5<>Nikon d80<>Fujifilm s2950<>HP dv6-3100et
    YENİ NESİL OTOMOBİL PROGRAMI YAKINDA SİZLERLE
  • Yusuf abi şu gösterge çalışmalarını gördükçe sürekli içim gidiyor aklıma kötü kötü şeyler geliyor hadi hayırlısı

    4500 de başlayan bir redline hoş olmazmıydı?
    _____________________________
  • Hocam birşey sormak istiyorum.Bu Toyota Corolla'larda,Honda Civic'lerde falan kullanılan optitron göstergelerin özelliği nedir?

    Yani kullanılan ampül türü falan nedir?Led midir?Değişim olur mu?
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yol bilgisayarında kullanılan renkler 10 numara olmuş.
    _____________________________
  • kılometreylede oynanmıs???çok ayıp çok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceycey84x -- 25 Mart 2010; 21:40:18 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey84x

    kılometreylede oynanmıs???çok ayıp çok


    İlk halinde 62 bin km son halinde 31 bin km
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quiet_dead


    quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey84x

    kılometreylede oynanmıs???çok ayıp çok


    İlk halinde 62 bin km son halinde 31 bin km

    arkadaş heyecandan olsa gerekilk fotoyu çekmeyi unutmuş o yüzden netten herhangi bi foto indir miş yoksa km değişme felan değil
    _____________________________
    Ford Focus 1.6 tdci
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quiet_dead


    quote:

    Orijinalden alıntı: ceycey84x

    kılometreylede oynanmıs???çok ayıp çok


    İlk halinde 62 bin km son halinde 31 bin km


    ya arkadaş ilk halini çekmeyi unuttum demiş anlamadınız mı?
    _____________________________
    Notebook: Dell Latitude 3410
    Mobil: iPhone 13 256gb | Kulaklık: JBL Live 2 Pro
    Otomobil: 2025 Tesla Model Y Juniper Premium SR | 2023 Renault Megane 1.3 tCe EDC Touch | Bebek Koltuğu: Britax Römer Advansafix IV R | Britax Römer Trifix
  • impress , bi gelemedim bende fırsat olmadı.
    radyonun rengini değiştirmeyi istiyorum.
    _____________________________
  • Adamlar hız ve devir göstergesini toplam 4 tane ledle aydınlatmışlar. Helal olsun...

    Sen de iyi bulmuşsun hocam orjinalindeki kadar geniş açılı smd'yi. Sana da Helal olsun :)...

    İmpress hocam, ben de gördüm redline'a doğru kırmızı yapanları da sürekli kırmızı yanması hoş olmuyor. Ha devir artınca kırmızıya dönse, amenna. Ama normalde de çift renk olunca güzel olmuyor. En güzeli komple tek renk olması.

    Bu arada rus forumlarında lcd'yi negatif yapanlar var. Yani normalde sadece yazılar nokta şeklinde gelecekse tamamı nokta, yazılar boşluk olarak geliyor gibi... Sanırım kağıdını ters koyuyorlar. Var mıdır bir bilgin o konuda?

    İyi gidiyor gösterge-konsol işi. Yeni maceralarını bekliyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.B.K -- 25 Mart 2010; 22:56:08 >
    _____________________________
  • sağolun arkadaşlar

    valla ben her işime heyecanla başladığım için ilk fotoğrafı çekmeyi hep unuturum. açtığım her modifikasyon konusunda görebilirsiniz ilk fotoğrafı netten indirdim

    toyota ve civiclerdeki sistem sanırım indiglo gösterge tarzı bişey. hiç sökmediğimden bir yorum yapamayacağım. ancak ledli ise her renge bürünebilir.

    herkese açık dükkanımız çaya çorbaya da beklerim

    valla osman hocam dediğin gibi ikişer adet led aydınlatıyordu ancak yanlarına birer tane daha boş yer koymuşlar. ben oraya smd direnci değiştirerek ikişer tane daha ekledim . biraz oynadık zımbırtıyla redline işi gösterge kağıdı biraz acayip olduğundan çok net bir kırmızı vermedi. o yüzden beğenmedim. redline yi istediğim devire çekebilirdim renk olarak ama dediğim gibi hoşuma gitmedi. 5-6 ledden oluşsaydı gösterge güzel bir efekt olabilirdi ama bu şekilde güzel olmadı. o yüzden tek renk yaptım. negatif gösterge uğraşsaydım yapardım. dobloda o alt yapı var kağıtta ama geri dönüşü olmayan bir modifiye. beğenmezsek geri dönüşü yok . aracın orjinalliğini bozmadan birşeyler yapmak felsefem. şahin işine dönecek bir şeyi zevk alarak yapmam. gönülsüz işten de burunsuz çocuk doğarmış

    ha şunu da diyeyim dikkatsiz arkadaşlar için, biraz itibarımız varsa bizi tanıyan tanır öyle birşey olmaz bende, kabak gibi buraya da koyulmaz, ayrıca fiatların km sini indiremezsiniz. body computerden güncel km kabak gibi okunur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi impress -- 25 Mart 2010; 23:10:01 >
    _____________________________




  • Göstergeler gerçekten güzel olmuş ellerinize sağlık. Dikkatimi birşey çekti 7000 devir gösterge ve doblonun 5100 civarı devir çevirmesi. Benim 307 4900 dedi mi kesiyor, gerçi 4000den sonra boşa dönüyor o ayrı ama yine de aklıma takıldı.
    _____________________________
  • göstege bütün doblolarda aynı. benzinli dizel ayırmamışlar o yüzden 7000 d/d rpm mevcut. 5100 deviri anlık çeviriyor ancak dediğiniz gibi benim aracım da 4500 d/d den sonra yığılıyor. üzerini zorlamanın bir anlamı yok. resim için bastım sadece
    _____________________________
  • Süper olmus valla eline sağlık...
    _____________________________
    DH 4Ever !


  • sayın impress bende aracımı gösterge tablosunu renk değişimi yapmak istiyorum.Siz dükkanmısınız yoksa evde kendiniz mi yapıyorsunuz.Ben kırklarelideyim eğer İstanbulda falansanız bende size yaptırmak istiyorum. a.akturk@hotmail.com adresine irtibata geçerseniz çok sevinirim buralarda bu işi yapan yok. Aracım 2006 Grande punto. ve bu turuncu ışık çok iğrenç.Ve ben sadece göstergeleri değil teyp-klima-cam düğmeleri falanda AUDİlerde ki gibi koyu kırmızı yapmak istiyorum.turuncu çok kötüüüü lütfenn yardımcı olunnn
  • eline sağlık son hali çok güzel olmuş
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.