< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hak veriyorum geçen seneye kadar fiatta servis danışmanlığı yaptım gelen bravoları fiatın ayıbından ötürü alamıyorduk servise nedeni parça yok,stiloda dönemine göre harika araçtır kalitelidir,alfa 147 ile aynı banttan inmedir,ama Fiat her zamanki gibi parça konusunda stilonun arkasında durmadı bravonunda durmuyor.parça içinde kimsenin tekeline düşmek bana mantıksız geliyor face grupları vs aramak istemem.servislerde ve tofaş fabrikada parça yoktu geçen seneye kadar,Tofaş parça teminide yapmıyor haberiniz olsun, tofaşın parça konusunda bravoyuda stilo gibi öldürmesi çok üzücü halbuki bravo gibi arabadan söz ediyorum süpersport bir arabadan söz etmiyorum.astra h abartmıyorum e46 bmwnin opel halidir alınır bi güzel binilir,istediğin zamanda satarsınız,yol tutmasıda güzeldir. Yok illede alıcam derseniz motor kompenatı ve şanzıman tarafında kulaklara cidden özen gösterin alırken,Egr kapağından su kaçağı,enjektör kontrollerini yapın canınız yanmasın ama. Konu sahibine kısadan hisse gerekirse segment düşürürüm,yinede almam eski bir fiat servis danışmanı olarak gördüğümü bildiğimi yazdım karar sizin |
|
Ben düşünmeden almazdım. Çok az sattı. Hem parça hem de usta sorunu yaşar alan. Selefi stilo’ya sahip oldum. O da ithaldi. İthal olması kaliteli olması için yeterli değil. Zira üretildiği yer italya. Ne türkiye’de be avrupa’da tutulmadı. Hem kullanırken hem de satarken üzer
|
herkesin tercihine saygı duymak lazım. Boş paketiyle ilgili soru sormuştum ama pek alakalı bir cevap olmadı |
|
Ortaya söylüyorum son kez dile getiriyorum polemik vs çıkmaması adına kendi adıma konuyu kapatıyorum bravo severler için tekrar tekrar söylüyorum bu kadar gerilmenize yada üzülmenize gerek yok bravoyu gömdüğüm yok
Emin olun o linklerdeki yerlerde vardır piyasa arabası kullanırım yaşıda olsa kafam rahat olur ha değince sanayiden istediğim parçasını bulurum bulamassam çıkmasını bulurum Alfa Romeo giulettanın bravo ve deltadan daha fazla sattığı gerçek,sanayiden yedek parçasını bulamayan adam servise geliyor,markanın içinde bulunduğum zamanlardaki tecrübelerime dayanarak söylüyorum bunu,servisle bu yüzdende işi oluyor.Parçaları fiyatları konusunda güzel bilgi verilmiş,iyi haber fazla koşturmadan şansa kadere bulunmuş ama pahalı rakamlarda ödenmiş ![]() sosyal medyada yada ben x kişiyim bu aracın parçalarını getiriyorum diyenlerin tekeline girmeye bence gerek yok , çünkü supersport bir otomobil değil bu bravo diğer yorumlarımdada dedim, kimsenin tekeline otomobil için girmeye gerek yok koşturmaya gerek yok, bugün misalen bravo yerine piyasa arabası tercihim olsa ki yaşları eski olan otomobillerde parçası bol olanı tercih etmeden yanayım sanayide bulunmasını tercih ederim ha bu arada polonya Fiat çöplüğü bilginiz olsun allegro.pl sitesi gibi eBay tarzında siteler var bi ihtimal burdan alınır italyadan geldi denir yersen parçası kara listede olan parçayı servisi yada ithalatçı firması yada fabrikası getiremiyorken ve x yada z gibi yerlerde özel siparişlerle ben bunu yaptırıyorum yada ben getiriyorum x usta olarak demek milleti tekeline çekmek demektir buda bana ters.bravonun daha eski bir model megane 2nin kaliperini uydurup takılması,takoz ve aks gruplarının uydurulup takılması yada aksların bulunması durumunda ne kadar pahalı bir yedek parça olduğunun kullancılar tarafından lanse edilmesi dediklerimi kanıtlar niteliktedir. Ben yaşadıklarımı paylaştıkça bravo severler yok o öyle değil böyle kafasında gördüğüm için umarım konu sahibi güzel bilgilenmiştir öyle yada böyle bravoya kötü otomobil dediğimi görmedim kendi yorumlarımda aksine tekrar ve son kez yazıyorum bravoda stiloda güzel otomobiller parça için kaderlerine terk edilmeseler... |
|
1.6MJ motor ise düşünmeden alınır. Hem güçlü, hem aşırı dayanıklı bir araçtır. İthal üretim olduğu için kaliteli bir araçtır, klasik Egea-Linea gibi dandik değildir. Ayrıca yol tutuş olarak da iyi araçtır. |
|
Selamlar. Güzelce okumanız dileğimle. Stilodan bravoya geçmiş birisi olarak (7 yıldır kullanıcısıyım) sizi aydınlatmaya çalışayım. Arabanın ne olduğunu bilmeyen birsürü kişi diyecek ki şunu al bunu alma... Bilmezler ki en iyi motorları dizel kesimde ödüllü olarak multijet verir. Opel üreten kesim bi dizel motoru o yıllarda kimden almış araştırsınlar. Zafiradan vectraya, astradan corsaya kadar dizel motorların çoğunu FIAT vermiştir. Bravo tarihçesine bakarsak 2007 den sonraki 198 kasa kodlu seri avrupada üretilmiştir. Aynı banttan gulietta ve lancia delta modelleri de çıkar. aynı motor aynı şanzuman ve iç aksamın çoğu ortaktır. C sınıfında 400 lt gibi zamanında en geniş bagaja sahip araçtır kendileri. Donanım olarak zaten o yıllarda baya zengin içerikliydiler. Motor seçenekleri arasında 1.4 atmosferik, 1.4 tjet 120bg, 1.4 multiair 140bg(bu motoru jeep renegadelerden tutun birsürü modele kadar koydular), 1.4 turbosport 150bg ve dizel tarafında 1.6 mjet 105 bg ve 1.6 mjet 120bg 300nm tork olarak satıldı. Yurt dışında daha farklı motorlarla da satıldı fakat vergi zulmünden ülkemize gelemediler. 1.9 jtd gibi. Bu saydığım motorlar çok iyiler. 120 lik mjet motoru euro 6 standardına uydurup egealara koydular. abartısız ülkemizdeki kullanıcı grubunda sorunsuz 500 000 km+ kullanılır. Yarı otomatik şanzumanı dsg den inip binen tayfada eksik kalabilir. Adı üstünde robotik tek kavrama bir vites.. Ben manual şahin ve stilodan otomatik bravoya geçtiğimden bana süper geliyor. Bundan sonra dct dsg vs geçersem tabiki daha iyidir ama benim kullanımıma engel değil. ağır trafikte yolda bırakmaz. vitese müdahale etmek zorunda vs kalmazsınız. F1 vites kulakçıkları bile var. Bir bayana araba öğretirken zaten baya kolay öğretebileceğiniz bir araç. çift sunroof var. dışardan komple cam tavan olarak görünür. 4 disk frendir. abs abd tcs mcs birsürü güvenlik paketleri var. diz airbag olan modeller bile var... koltukları sport ve güzeldir. kolçakta ve torpidoda soğutma ve ısıtma vardır. Genelde mercekli far vardır. led photon türevi ampuller takılarak gayet güzel aydınlatma alınabiliyor. bazı modellerinde far yıkama ve xenon kitli olanları var. Boş paket olduğundan kullanmayacaksanız özellik olarak donanımda eksikleriniz olacaktır. Bunlar, yağmur, far sensörleri, asr, 2 tane tiz hoparlör, marşpiyel ve arkadaki spoiler, 17" jantlar, cruise control ve digital aquos 2 yönlü tam otomatik klima ve sürücü kolçak olacaktır. dynamic + easy sportstyle modellerine yönelirseniz bence daha iyi olur. Sorunuz olursa sorabilirsiniz ama lütfen golf4 astra h veya diğer modelleri önerenlere aldanmayın. turbo modeller bile tüple uyumlu olarak düzgünce çalışır. opel grubu gibi çelik subap takmak zorunda kalmazsınız sağlam subapları vardır. alman serisi rakiplerinden az satılmasının sebebi donanımlı olduğundan fazla ya da yakın yüksek fiyatlarla gelmesindendir. aynı 1.6 mjet egeaların şu andaki fiyat politikası gibi yüksek olduğundan değeri bilinmeyen modellerden birisidir. |
|
Bravo üzecek bir araç değil. Hisse senedi mantığıyla araba alanlar arabaya binmesin bir zahmet. |
|
Nerdeyse 20 yaşında araç alıyorsunuz. Son birikiminize kadar kullanacaksınız bir arıza durumunda sanayide işçilikler fazla size tavsiyen temiz çok el değiştirmemiş bir araç almanız. Astra olmuş bravo olmuş yada bir başka marka olmuş önemli değil.
1990 yıllardan kalma parça bulamazsın gibi hurafeleri çok kulağına takma araç varsa o parçayı satan mutlaka bir parçacı vardır. Aynı kelimeleri bana söylediler 2012 model 1.3 dizel 90 bin km Aveo ilk sahibinden aldım 25 bin km kullandım kullanmayada devam edeceğim. Her parçası mevcut bulunuyor. Parçası olmayan araç trafikte nasıl gezer. Araba satılır yeterki sen satmak iste her arabanın alıcısı vardır. Temiz alırsan her daim ilana koyduğunda satarsın. |
|
Şu an T9 308 kullanıyorum.Bravoyu 9 yıla yakın kullandım.Bravo garage diye facebook'ta gurubu var.Araçla ilgili yedek parça,tamir,muadil parça ne derseniz var Bugüne kadar arayıp da bulamadığım parçası olmadı.Gurup admini murat değirmenci yedek parçalarını satıyor.İstediginiz parçayı ister yurt ici ister yurt dışı servisten sipariş ettiriyor.Motor parcası doblolar ile aynı.Yedek parca sorunu olmaz.Diğer parçalarının çoğu gurupta veya yedek parçacıdan bulursunuz.Sis farı egeanın oluyor.Akslarını kaliperlerini başka araçlardan bile uyduruyorlar.Gurupta ikinci el parça stoğu yapan arkadaşlar bile var.Aklınıza gelmeyen parçalar ellerinde var.Ayrıca çıkma parcasını da yoğun şekilde bulursunuz.
Astra h de kullandım.Astra h bravodan iyi diyen adam arabadan net anlamıyordur o kadar söyleyim. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
üstü kalsın.
|
herkesin tercihine saygı duymak lazım. Boş paketiyle ilgili soru sormuştum ama pek alakalı bir cevap olmadı |
|
_____________________________
|
|
teşekkür ederim, tercihiniz kesinse donanım kısmında yardımcı olamayacağım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
üstü kalsın.
|
|
motor doblo olduğu için pek sorun yaşanmaz ama,genel olarak servislerde artık parçası yok,parça yönünden üzebilir |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Punto kullanıyorum parçası, ustası bulunuyor üzmüyor piyasasıda var. Bravo hiç görmüyorum trafikte tutulan bir model değil. Satarkende epey zorlar. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
1.6MJ motor ise düşünmeden alınır. Hem güçlü, hem aşırı dayanıklı bir araçtır. İthal üretim olduğu için kaliteli bir araçtır, klasik Egea-Linea gibi dandik değildir. Ayrıca yol tutuş olarak da iyi araçtır. |
|
_____________________________
Copyright © 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2017/2018/2019/2020/2021/2022/2023 Burada yazdıklarımın tamamı hayal ürünüdür ve gerçek değildir, zotacing sorumlu tutulamaz...Yazdıklarıma inanmayın ve üzerinize almayın/alınmayın.
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 18 Haziran 2024; 15:9:17 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
yok imzam
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ankara da,çokta yogun olmayan trafikte,yaz-kış 5-5.5 lt aralığında tüketimim var.yaz klima hep acik kullanırım.en fazla 0,5 lt tüketimde fark eder.sis fari ve hiz sabitleyici sonradan takılabiliyor evet.dynamic paket bulabilirseniz,dijital klima,6 hava yastigi,sis fari,16" alaşımlı jant ..gibi extralari var. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
yok imzam
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|