Şimdi Ara

Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı (48. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
10 Misafir (1 Mobil) - 9 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.869
Cevap
131
Favori
752.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    aracın 1.3 otomatiğini 20km den fazla test etme fırsatım oldu ancak çok yetersiz kalıyor motor.. keşke 1.6 otomatik olsaydı ki vergi de aralarında 200tl gibi bi rakam var 1.3 koca kasayı kaldıramıyor kanaatimce ki dıştan çok güzel ve geniş olan aracın içine vermedikleri değerle dacıa gibi olmuş fiyat politikasına da anlam veremedim sizce ancak mpv aile aracı olarak pekte rakibide yok diyebilirim..

    Vergi farkı 310 lira hocam, 200 lira degil. Az buz fark degil hani.

    1.3 motor kasayı kaldırmıyor görüşünüze de katılmıyorum 1.3 motor kullanıcısı olarak. Araçta 200 tork var sonuçta ve 3. vitesten sonra torku hissediyorsunuz. Koskoca fiat mühendisleri kasayı kaldırmayacak motor üretmezlerdi sanırım :)

    500L'yi aldığımdan beri 3 bin km
    yol yaptım. Önceki aracım 1.6 motor i30 idi. Bir gun bile eski aracımın performansını aratmadı bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fiyat farkı 200 derken 6 aydan bahsetmiştim hocam ama 150 tl imiş yılda 310..

    elbette bana az gelen size yeterli bi başkasına fazla bile gelebilir bu benim şahsi görüşüm.. ki 5 kişilik bir aile olarak bi okadarda bagajla bu araba uzun yolda öldürür beni sitresten.. size uygunsa iyi günlerde kullanın ancak ben şunu söylemek istedim keşke 1.6 daha güçlü bir motorla otomatikte sunsalardı...
  • ash500 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    rockstar 1.3 dualogic 5 gün ve 1100 KM şehir içi kullanım start stop hep devrede hiç sorun yok. Yokuşlarda şöyle kullanmak gerekiyor ayağınız frende durdunuz araç stop etti. Sarı yandığında freni hafifce bırakıp tekrar basın start olacaktır ardından gaza basın geriye kaymadan devam ediyor.Start stop ortalama şehir içinde 100 duraklamanın 90 nında devreye girdi girmediği zamanlar ise zaten stop etmedi.
    Aşağıdaki durumlarda stop etmiyor:
    1.Otomatik klima dan konfor beklentim olduğu anlarda.(zaten kitapçıkta açıklanıyor)
    2.Çok sık durup kakmada ki stop etmiyor.
  • öcüü.. Ö kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    rocstar 1,3 dualogic kullanan biri olarak katılmıyorum. 3 kişi ve 150 kilo yük 80KM yol gittim ayrıca uzun bi dağ yolu tırmandım performansından bişey kaybetmi.
    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blacknes -- 8 Ekim 2013; 2:22:40 >
  • Performans beklentisi bence kişiden kişiye. Sakin araç kullanıyor ve ani hızlanmalar ile
    çok fazla işiniz olmuyorsa 1.3 sizi kesebilir. Zira çekmeyecek diye bir durum yok zaten.
    Neticede 1.3 motor eski 1650kg olan dobloları da çekiyordu.

    Ancak bana göre de 1.3 o araç için az bir motor. 0-100 kilometresi 15 saniye olan bir araçtan bahsediyoruz.
    Hızlanmak için daha çok yüklenmeniz gerekiyor. 1.6 multijet ise tabiri caizse yağ gibi, dokunmanız ile beraber çok istekli
    hızlanıyor. Ticari araç gibi değil de normal bir araç gibi de kullanmak ve seri hızlanmak için 1.6 daha iyi olacaktır.

    Hızlanmada 4 saniye fark gerçekten çok ciddi bir fark bana göre de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 8 Ekim 2013; 8:02:50 >
  • Performans konusunda aracı almadan önce önyargılarım vardı.Araçla ilgili fikrini sorduğum tanıdığım ve tanımadığım arkadaş ve bazı diğer marka satıcıları aracın kendini çekemediğini,4 kişiyle ve dolu bagajla zorlanacağını motorun çok küçük olduğunu hele ki otomatik vitesin daha da ağır ilerleyeceğini söylediler.Zaten markaya olan önyargım ve üstüne motorla ilgili duyduklarımdan sonra aracı hemen test ettim.Söylendiği gibi çok da ağır olmadığını gördüm.En azından benim ihtiyacımı karşılayacak nitelikteydi.Şu an memnuniyetle kullanıyorum.Evet çok atik bir araç değil ama bastın mı da gidiyor.Yokuş olsun düz asfalt olsun performansından gayet memnunum.Tabiki 1.6 otomatik olsa tadından yenmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kızılcıksopası -- 8 Ekim 2013; 15:04:02 >
  • blacknes B kullanıcısına yanıt
    Yardımınız için teşekkür ederim. Bugün söylediklerinizi dikkate alacağım. Peki yokuşa park ederken geri vitese taktığımda arabanın öne gitmemesi için de aynısı söz konusu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.3 ün kasayı kaldırmadığını veya yetersiz geldiğini söyleyen arkadaşlara şiddetle katılmıyorum. Araç tam yüklüyken ve klima açıkken bile gayet seri ve atik. Ama siz honda civicle filan karşılaştırıyorsanız o ayrı...
  • blacknes B kullanıcısına yanıt
    şu an kıa sportage 2012 2.0 dsl otomatik 190ps bir araç kullanıyorum ancak vergiden ve yakıttan yana biraz üzen bi araç bu sebeple yine böyle geniş bi aile aracı bakınıyorum ancak bu güç ve konfordan sanra beklentilerimi karşılamıyan bir araç hocam aynı aracın 1.6 manuelini test ettim dün o koca kasayı kaldırmaya yeterliyi ve yakıt ve vergi dilimide güzel.. ayrıca bu 1.3 motorlu fiorinoda güzel çünkü araç kasa olarak hafif motor yeterli.. sanırım farklı değerlendirmişsiniz yazılarımı aracı karalamak gibi bi niyetim yok öyle olsa iç tasarım ve koltuklarından bahsederdim.. ki hali hazırda 3-5 aya kadar uygun bi araç çıkmazsa almayı düşünüyorumda ki 2. olarak yeni c4 picasso var ancak oda fazla elektronik olması ile korkutuyor insanı.. ancak siz memnun kalsanızda bu aracın 1.6 otomatik olması gerekirdi..
  • hardcrss kullanıcısına yanıt
    eşimin kullandığı araç 2005 model 1,2 otomatik vites panda araçta eğim sensörü yok hatta zaten hillholderde yok.ancak araba normalde 2000 devirde bir üst vitese geçerkenbu durum yokuş çıkarken gaza biraz daha fazla bastığınızda geçmiyor.yani öyle eğim sensörü yada v.b sensörlere ihtiyaç yok.arabanın hızı ile gaz pedalına basma oranınız bile bunu anlamaya yeterli.yani şunu demek istiyorum gaza basıyorsunuz ve motora gönderilen yakıt miktarı biliniyor.o yakıt miktarına göre atıyorum 2500 devir yapması gerekiyorken 2000 devirlerde kalıyorsa araç demekki zorlanıyor.yani yokuş çıkıyor.
  • Start stop guzel calisiyor fakat asiri calisiyor kapali tutmayi oneriyorum sehiricinde ozellikle, yokuslar hic de korktugum gibi degil yag gibi akiyor otomatik olarak 2 bin devirde atmayip egime gore deviri 3 binlere cekebiliyor. Performans tatminkar 85bg demezsiniz ama 1.6 cok daha iyi gidiyor diyen arkadaslara haksizlik edemem bizim 1.3ler 105bg 1.6lar ise 128bg performans veriyor gibi arabamizin kilosuyla cussesinden oturu surtunmesini falan dusunursek. 1.3 dualogic olarak tuketimim 5.5lt karma deger arac 200kmde bayramdan sonra gercek degerleri gorurum gibi geliyor. 1.3 dualogic beats edition icin akliniza takilan her detayi cevaplayabilirim

    *Arkadaslar ekolayzir ayarlariniz nasil, kulagi iyi olanlara sesleniyorum beats edition olanlara :) bass mid ve tiz degerlerinizi +2 gibi falan yazarak paylasabilir misiniz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar kimse 1.3 ün çekmediğini söylemiyor. Neticede 1.3 motor 1650 kilo doblo taksilerde birsürü yük, valiz, yolcu ve klima ile çekiyor.
    1300 kiloluk 500L yi de gayet rahat sırtlar neticede.

    Ama benim gibi devirli ve hızlı araç kullanıyorsanız ve sabırsız biriyseniz 1.6 daha keyifli bir makine. Bunda şiddetle karşı çıkılacak bir durum yok

    Sanırım kimse 1.3 Multijet ile 1.6 Mutlijet arasında bir fark olmadığını idda etmeyecektir.

    Zira 0-100 de 4 saniye fark yiyen 1.3 motor, 100 km den sonraki hızlanmalarda,ara hızlanmalarda ve sollamalarda daha yavaş kalacaktır.

    Çok net bir durum bu Bir yanda 1248cc 85 Beygir 200 Tork, diğer yanda 1598cc 105 Beygir 320 Tork.

    Bugün aynı sınıfta kabul edilen Mini Cooper Countryman motorları minimım 1.6 120 beygirden başlıyor.
    HAni yolda bir Minicooper ile 500L 1.3 multijet aracım ile yanyana kalktığımı düşünemiyorum.
    Özellikle benim gibi Golf 1.4 Tsi 122 beygirlik bir araç kullandıysanız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 8 Ekim 2013; 23:47:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    şu an kıa sportage 2012 2.0 dsl otomatik 190ps bir araç kullanıyorum ancak vergiden ve yakıttan yana biraz üzen bi araç bu sebeple yine böyle geniş bi aile aracı bakınıyorum ancak bu güç ve konfordan sanra beklentilerimi karşılamıyan bir araç hocam aynı aracın 1.6 manuelini test ettim dün o koca kasayı kaldırmaya yeterliyi ve yakıt ve vergi dilimide güzel.. ayrıca bu 1.3 motorlu fiorinoda güzel çünkü araç kasa olarak hafif motor yeterli.. sanırım farklı değerlendirmişsiniz yazılarımı aracı karalamak gibi bi niyetim yok öyle olsa iç tasarım ve koltuklarından bahsederdim.. ki hali hazırda 3-5 aya kadar uygun bi araç çıkmazsa almayı düşünüyorumda ki 2. olarak yeni c4 picasso var ancak oda fazla elektronik olması ile korkutuyor insanı.. ancak siz memnun kalsanızda bu aracın 1.6 otomatik olması gerekirdi..

    Bende aynı durumu anlatmaya çalıştım ama bu konuda genel bir alınganlık durumu söz konusu

    Bana kalsa 2000cc dizel olmasını tercih ederim. İngiltere de tüm arkadaşlarımda minimum 2000cc dizel var.

    Aşağısına bakan yok. Bizdeki vergi zihniyeti insanları soymaya yönelik olunca çıkan durum bu oluyor.


    Bu arada Fiorino 1180 kilo olduğu için 1.3 motor oldukça güzel sonuç verebiliyor. 500L biraz daha ağır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 8 Ekim 2013; 23:42:25 >




  • EgeKarasoy kullanıcısına yanıt
    mid: -5 , bas +3/4 , tiz +5/6 ;)
  • Dinlediğiniz tarz önemli bence,

    bass : +1
    mid : -2
    tiz : +6


    mid - ye aldıkça ses derinliği artıyor ancak orta sesler kaybolduğu için vokal kayboluyor, bası fazla açmadım zaten yeterince vuruyor, tizleri sona alsamda hala duyamadığım sesler var, o da midi düşürdüğüm için. bence bu ayar iyi gibi... dene istersen
  • Tesekkur ederim ilginize denicem :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marseltalon M kullanıcısına yanıt
    Ben hem 500L hemde hyundai kullanıcısıyım, hyundai ister accent olsun ister ix35 olsun özünde standart ayni. hyundai belki elektronik donanım olarak artıdır ama kaputun altı çok kalitesiz en ufak bi kazada aracımda inanılmaz hasarlar oluşmuştur sağlamlık çok az diye düşünüyorum, 500L ye yeni bi soluk olarak bakmanızı öneririm gerçekten farklı bi tarzı var eğlenceli bir araç 1.3 performansı gayet yeterli gelecektir tabiki arkadaşların bahsettiği gibi çok hız yapmaktan hoşlanmıyorsanız seri araba insanı hıza teşvik ediyo bence, bu tarz araçlarda daha sakin bi kullanım moduna giriyorsunuz diye düşünüyorum, bu hayati tehlike açısından önemli, hyundai süper kaçıyo ama yüksek hızlarda uçurtma, 500L yola güzel oturuyor 150, 170 en ufak bi sallanma yok..sonuç olarak gerçekten keyif zevk ihtiyaçlara cevap meselesi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozzy500

    Ben hem 500L hemde hyundai kullanıcısıyım, hyundai ister accent olsun ister ix35 olsun özünde standart ayni. hyundai belki elektronik donanım olarak artıdır ama kaputun altı çok kalitesiz en ufak bi kazada aracımda inanılmaz hasarlar oluşmuştur sağlamlık çok az diye düşünüyorum, 500L ye yeni bi soluk olarak bakmanızı öneririm gerçekten farklı bi tarzı var eğlenceli bir araç 1.3 performansı gayet yeterli gelecektir tabiki arkadaşların bahsettiği gibi çok hız yapmaktan hoşlanmıyorsanız seri araba insanı hıza teşvik ediyo bence, bu tarz araçlarda daha sakin bi kullanım moduna giriyorsunuz diye düşünüyorum, bu hayati tehlike açısından önemli, hyundai süper kaçıyo ama yüksek hızlarda uçurtma, 500L yola güzel oturuyor 150, 170 en ufak bi sallanma yok..sonuç olarak gerçekten keyif zevk ihtiyaçlara cevap meselesi..

    Bu cumartesi gidecem bakalım bayiye, 0.9 Twinair benzinli 105 beygir olanı nasıldır acaba bilginiz varmı?yani kasayı taşıtmı sonra yakması nasıldır acaba??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marseltalon

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozzy500

    Ben hem 500L hemde hyundai kullanıcısıyım, hyundai ister accent olsun ister ix35 olsun özünde standart ayni. hyundai belki elektronik donanım olarak artıdır ama kaputun altı çok kalitesiz en ufak bi kazada aracımda inanılmaz hasarlar oluşmuştur sağlamlık çok az diye düşünüyorum, 500L ye yeni bi soluk olarak bakmanızı öneririm gerçekten farklı bi tarzı var eğlenceli bir araç 1.3 performansı gayet yeterli gelecektir tabiki arkadaşların bahsettiği gibi çok hız yapmaktan hoşlanmıyorsanız seri araba insanı hıza teşvik ediyo bence, bu tarz araçlarda daha sakin bi kullanım moduna giriyorsunuz diye düşünüyorum, bu hayati tehlike açısından önemli, hyundai süper kaçıyo ama yüksek hızlarda uçurtma, 500L yola güzel oturuyor 150, 170 en ufak bi sallanma yok..sonuç olarak gerçekten keyif zevk ihtiyaçlara cevap meselesi..

    Bu cumartesi gidecem bakalım bayiye, 0.9 Twinair benzinli 105 beygir olanı nasıldır acaba bilginiz varmı?yani kasayı taşıtmı sonra yakması nasıldır acaba??

    Kucuk hacimli benzinliler cok esnek oluyor hocam 10ltleri de rahat gorebilirsiniz 5.5 6lari da, tamamen basip basmamaniza bagli performans anlaminda sizi tatmin eder. Ford ecoboosttan yola cikarak soyluyorum cogu boyle oluyor. Renault clioda da boyle.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marseltalon

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozzy500

    Ben hem 500L hemde hyundai kullanıcısıyım, hyundai ister accent olsun ister ix35 olsun özünde standart ayni. hyundai belki elektronik donanım olarak artıdır ama kaputun altı çok kalitesiz en ufak bi kazada aracımda inanılmaz hasarlar oluşmuştur sağlamlık çok az diye düşünüyorum, 500L ye yeni bi soluk olarak bakmanızı öneririm gerçekten farklı bi tarzı var eğlenceli bir araç 1.3 performansı gayet yeterli gelecektir tabiki arkadaşların bahsettiği gibi çok hız yapmaktan hoşlanmıyorsanız seri araba insanı hıza teşvik ediyo bence, bu tarz araçlarda daha sakin bi kullanım moduna giriyorsunuz diye düşünüyorum, bu hayati tehlike açısından önemli, hyundai süper kaçıyo ama yüksek hızlarda uçurtma, 500L yola güzel oturuyor 150, 170 en ufak bi sallanma yok..sonuç olarak gerçekten keyif zevk ihtiyaçlara cevap meselesi..

    Bu cumartesi gidecem bakalım bayiye, 0.9 Twinair benzinli 105 beygir olanı nasıldır acaba bilginiz varmı?yani kasayı taşıtmı sonra yakması nasıldır acaba??

    Şehir dışında 100 km/s altı sabit hızlarla dizeller kadar ekonomik..

    Şehir içinde ise.. Diğer düşük hacimli turbo motorlardan farksız, azıcık hayal kırıklığı..




  • 
Sayfa: önceki 4647484950
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.