Şimdi Ara

Fiat 500L Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı (270. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
8.868
Cevap
131
Favori
752.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 268269270271272
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vefasez V kullanıcısına yanıt
    yeni trafik sigortalarında karşı tarafın değer kaybınıda ödüyor. yani sorun olmaz nasıl istendiğini bilmiyorum ama değer kaybı için trafi sigortasıda ödeme yapıyor. bu arada hocam bu değer kaybını nasıl aldınız? yolu yordamı nedir biraz açıklarsanız. allah korusun birinin başına gelirse yolu yordamı öğrenir.
  • burgazz B kullanıcısına yanıt
    Geçmişler olsun ...
  • Evet arkadaşlar , sonunda dün 30 bin km bakımını yaptırdım ( tutar: 225 tl - İstanbul - Topkapı " Fırat Oto" ) ... Direksiyon konusunda da garanti kapsamında değişim onaylandı şimdi 10 günlük parça bekleme süremiz var, geldiğinde bizi çağırıp değişim yapılacak ... Bu arada yeni güncelleme de yapılmış oldu ve gercekten bariz şekilde vites geçişlerinde fark oldu . Gerek vites geçiş hızı gerekse devir oranları artık çok daha makul olmuş daha konforlu geldi bana. Tavsiye ederim ;)
  • gazellewish kullanıcısına yanıt
    Hocam,
    Kaza sonrasi arac tamiri bittikten sonra karsi tarafin kasko(isim vermemde sakinca yok sanirsam MAPFRE, sorun cozme odakli idiler.) firmasini aradim, magdur oldugumu dusundugumu soyledim,aracimin yeni oldugundan behsettim, satis sonrasi bir bedel kaybi yasamam muhtemel dedim.

    Kaza tutanaklarini, kaza resimlerini, hesap numunaramida iceren bir dilekce, tamir sonunda yapilan parcalarin listesini ve tamir masraflarini gosterir faturanin bir ornegini ilgili kaskonun merkezine gonderdim. kendileri disardan bir ekpertize ilgili dosyanin gondereceklerini soylediler. Ilgili kisinin telefonun istedim, onunlada konustum. Ne kadar fiyat verecegini soylemedi isi geregi ama en hizli sekilde donecegini soylemisti. 20-25 gun sonunda para hesabima yatti.
  • Merhaba
    1.4 fire 95hp motor hakkında bilgi verebilecek olan var mı? ?
    Normal trafikte, rampada yetersiz kaldığı oluyor mu?
    Artıları eksileri nelerdir ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkürler. Araçlarımızın kalitesi ve Güvenli oluşu ve Allah'ın takdiri sebebiyle böyle bir Kazayı siyriksiz atlattık.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gündüz ayrıntılı cevap yazacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebu Computer -- 14 Kasım 2015; 12:20:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burgazz B kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: york34

    Evet servisten gelen ılk telefon , " ön fren balatalarının değişmesi gerek ve 260 tl " :( 30 bın km bakımla bırlıkte 500 tl lık malıyet sımdılık fazla geldıgınden balata degısımı kalsın dedım . Sanırım cok daha uygun malıyetle onları dısarda yaptırsam garantıyle ılgılı bı problem olmaz degıl mı dostlar ?

    hem balata fiyatı fazla hem de bakım fiyatı fazla..
    Ben direksiyonu hallettirirken 30bin bakımını sorduğumda 200 tl fiyat aldım ve biraz daha bişi yaparız
    denildi.
    Fren balatası ise eğer orj. parçayı dışarda bulursanız garanti ile ilgili bir sıkıntı olmaz..
    Aslında orjinal yani bire bir aynı parçayı takmamış olsanız da garanti dışı sadece fren kaliper ve diskleri
    olmalı kanaatindeyim...




  • burgazz B kullanıcısına yanıt
    çok geçmiş olsun..
    vuran araç sanırım biraz yüksekmiş ki bagaj kapağı normal bi otomabilin ulaşamayacağı yükseklikteki bölgeler hasarlanmış

    tekrar çok geçmiş olsun.Allah herkesi bu tür maddi en çokta manevi kazalardan esirgesin..
  • york34 kullanıcısına yanıt
    direksiyonun garantiden onaylandığına sevindim..
    zira benim hiç kuşkum yoktu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vefasez

    Hocam,
    Kaza sonrasi arac tamiri bittikten sonra karsi tarafin kasko(isim vermemde sakinca yok sanirsam MAPFRE, sorun cozme odakli idiler.) firmasini aradim, magdur oldugumu dusundugumu soyledim,aracimin yeni oldugundan behsettim, satis sonrasi bir bedel kaybi yasamam muhtemel dedim.

    Kaza tutanaklarini, kaza resimlerini, hesap numunaramida iceren bir dilekce, tamir sonunda yapilan parcalarin listesini ve tamir masraflarini gosterir faturanin bir ornegini ilgili kaskonun merkezine gonderdim. kendileri disardan bir ekpertize ilgili dosyanin gondereceklerini soylediler. Ilgili kisinin telefonun istedim, onunlada konustum. Ne kadar fiyat verecegini soylemedi isi geregi ama en hizli sekilde donecegini soylemisti. 20-25 gun sonunda para hesabima yatti.


    yanlış anlaşılmak istemem ama şu soruyu sormak istiyorum;
    araca edilen masraf neydi ve ne kadar değer kaybı ödendi ?




  • viztay kullanıcısına yanıt
    Valla hocam direksiyon değişimi onaylanınca bakım ücreti moralimi bozmadı 😄 fren balatası olayını da direksiyon montajından sonra dışarda daha uygun maliyetle halledicem sanırım . İlgi ve alakanız için hem size hem diğer dostlara bir kez daha TEŞEKKÜRLER . Bilgi ve paylaşım güzel şey vesselam 👍🏻

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • york34 kullanıcısına yanıt
    dilimiz döndüğünce yaşadığımız tecrübeleri anlatmaya çalışıyoruz..
    bu anlamda herkese bende ayrıca teşekkür ediyorum
  • viztay kullanıcısına yanıt
    Yanlis anlasilacak bir durum kesinlikle yok, Tabi ki paylasabilirim.

    Masraf 8 bin kadar, bana odenen ise 4 bin lira idi. odenen tutar icin herhangi bir itirazim olmadi sadece, bu bedele neye gore karar verildigini sordum.
    Soyle cevapladilar; aracin ikinci eldeki o andaki fiyati (km, yas etkili tabi), tamir esnasinda kullanilan parcalarin orjinal olup-olmadigi gibi parametreleri dikkate aldiklarinindan bahsettiler.

    Acikcasi az mi cok mu odendi bir fikrim yok, ama araci uzun sure kullanma fikrim oldugu icin en azindan uzun sure kullandiktan sonra satinca cok buyuk deger kaybi olacagini dusunmuyorum.
    Zaman ne gosterir bilmiyorum ama aracimi seviyorum.
  • bu arada dün oğlanın inanılmaz pres ve baskısıyla şu egea yı hemde şöyle bi 500x' e bakmaya denemeye gittik.

    egea için tek yazacağım şey 1,6 120 hp lik dizel motor oda manuel 6+1 ile geliyor otomatik şuan için yok gerisi ise benim için rent e car aracıdır.nokta
    söylentiye göre aynı motoru guiletta otomatik şanzumanla kullanıyormuş ve ilerleyen aylarda yada 2016 2. yarıdan sonra gelebilirmiş.
    keza 1,3 90 hp de var ve oda manuel 5+1 şanzuman..
    içerisindeki malzeme kalitesi vs. bahsetmeyeceğim çünkü bu tamamiyele göreceli bi kavram kimisi sert plastikten hoşlanırken kimisi nefret edebiliyor.
    ama bana kaliteli hissi vermedi vesselam.

    gelelim 500X' e..
    ben 1,4 T 140 hp otomatiği çok merak ediyordum ve ellerinde de tesadüf test aracı bu vardı.Şanzuman kuru tip çift kavrama ve vites geçişlerini
    anlatamam..muazzam olmuş..sarsıntısız ve sessiz bi o kadarda hızlı..
    Yaa arkadaşlar şu yeni nesil Turbo benzinlilere geçmişteki benzili otomatik çok yakar vs. ön yargıları nedeniyle hep itici baktık ya inanın
    bi kullanın yok böyle bişi araç resmen ivmelenip uçuyor dibine kadar hakkını veriyor..üç farklı mod var ve spor moddaki hırçınlığını ben ne anlatsam
    boş kullanmanız lazım gaza dokundun mu turbo ben buradayım diyor ve alt devirlerde bile gücü belirgin bir şekilde hissedebiliyorsunuz yani hiç gecikme
    nazlanma vs. söz konusu değil..
    şimdi bide 170 hp AT9 ileri tam otomatik 4x4' ü siz düşünün

    Haa eksileri var mı?Bence çooookk
    bi kere arkadan öne gelcek olursak bagaj o ne öyle ben çoluk çocukla asla sığamam..yetersiz.
    arka koltuk baş yüksekliği yapısı gereği basık olduğu için yetersiz..diz mesafesi idare eder ve yanlış
    hatırlamıyorsam kol dayama da yoktu
    Ön konsol 500L nin idare eder hatta çokta fena değil derken insan bundan daha hoş bişi bekliyor ama bana ferah ve
    gösterişli gelmedi fiat bu işi yapamıyor bence.ben çizsem daha iyi çizerim o denli.
    otomatik olsun ama F1 vites değiştireme...bu özellik manul modda benim için olmazsa olmaz oldu ama bunda yok
    direksiyonun city modu yok (mesela ben buna 500L de çoooook alıştım)
    Göstergeler çok fonksiyonlu ve led ama görüş açısı kısıtlı veyetersiz
    Ön şoför koltuğu ben belki çok sevdiğim için olabilir son yüksekliği daha da fazla olmalıydı
    500L de bile amortisörlü kaputu var iken bunu demir çubukla tutturmak adamı çıldırtıyor

    Tabiki artıları da var (arka yolcu koltuğu ve bagajda bölgesinde kesinlikle benim gözümde artısı yok)
    O yüzden direk ön taraftan başlarsak bi kere elektrikli park freni artık standart olmalıydı ve tüm versiyonlarda olmuş da
    iç kapı açma kolları stil olarak farklı ve krom malzeme kullanılmış
    Koltuklar 500L deki gibi yetersiz değil tam kavrıyor ve büyük..artı koca popolularda rahat edecek artık
    start/stop anahtarsız çalıştırma yine standart donanımlar arasında çoooktan yerini almalıydı ve pop versiyonu hariç diğerlerinde artık var
    direksiyon üzerinden crouse ve tüm kumandalara hakim olma başarılı
    içerden ve aracı dışarıdan kilitlediğinde yan aynalar katlanabiliyor ve aynalarda sinyal var
    cross plus versiyonu jant ve lastiğinin kesinlikle gideri var yakışıklı olmuş

    daha bir çok artı ve eksi sayabilirm ama aklımda kalanlar bunlar

    sonuç olarak sadece benzinli 1.4 T çif kavrama otomatik şanzumanlıya hem motor performansı hemde şanzumanın mükemmel
    uyumu beni kandırmayı başardı üstelik tüketim değerleri ve emisyon oranı 133 g/km çevreci yönüyle tüm ön yargıları yıkacak cinsten.
    ama küçük detaylara takılan bi yapım var ve eksilerini düşününce bilemiyorum kısmet diyelim..
    dizel ise 1.6 manuel ve sadece motor performansı olarak eyvallah harbi harbi performans olar araç hem tasarrufta
    hemde performans da tüm istenileni veriyor

    fiyat olarak aracın hem dizeli hem benzinlisinin fulüne tüm opsiyonları ekledinmi rakam hiçbir marka model de olmadığı kadar yükseliyor.
    yani opsiyonlar çok pahalı.En akıllısı ise opsiyonsuz olmazsa olmaz diyorsanız ikinci el düşük km de 10 bin tl nin üzerinde karlı olmaktır bence

    Popstar 1.4 Multi Air 140HP 68.900 manuel
    Popstar fiyatı 1.4 Multi Air 140HP TCT 76.900 TL otomatik
    Benim test ettiğim en full Cross Plus opsiyonsuz olandı ve
    fiyat 1.4 Multi Air 140HP TCT 83.900 TL opsiyonları eklediğimizde 100bin TL yi geçiyor
    4x4 ise opsiyonsuz Cross Plus 1.4 Multi Air 170HP AT9 4X4 94.900 TL


    Konfor paketi 2.000 TL

    Dinamik güvenlik paketi 4.000 TL

    Deri paketi 6.000 TL

    Teknoloji paketi 4000 TL

    Skydome 4.000 TL

    Metalik renkler 750 TL

    Özel inci ve mat renkler 4.000 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi viztay -- 14 Kasım 2015; 23:45:17 >




  • vefasez V kullanıcısına yanıt
    paylaşım için teşekkürler.
    en azından önceden olmayan bi uygula için ne kopardınsa kar olmuş iyide olmuş.
    Ama bu hasar asla aracın 4 bin tl kayba sokmadı bilakis iki katından bile fazla olacaktır.
    dediğiniz gibi aracı daha epey kullanacaksanız bindiğinize sayarsınız olur biter.
    Allah bundan sonra böyle dert sıkıntı yaşatmasın inşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciko44

    Merhaba
    1.4 fire 95hp motor hakkında bilgi verebilecek olan var mı? ?
    Normal trafikte, rampada yetersiz kaldığı oluyor mu?
    Artıları eksileri nelerdir ?

    Yardımcı olabilecek var mı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ciko44


    quote:

    Orijinalden alıntı: ciko44

    Merhaba
    1.4 fire 95hp motor hakkında bilgi verebilecek olan var mı? ?
    Normal trafikte, rampada yetersiz kaldığı oluyor mu?
    Artıları eksileri nelerdir ?

    Yardımcı olabilecek var mı?

    0-100 km/s hızlanması 1.3 dizelden daha iyi. Yani tüm atmosferik benzinli motorlarda olduğu gibi yüksek devir düşük vites kullanımda yeterli performansı sunacaktır.

    Ancak düşük devirli kullanımlarda tabiki dizeller kadar esneklik sağlamaz.

    Motor LPG uyumlu ve bayiler ile konuştuğumda garanti kapsamında uygulama yapılacakmış. Muhtemelen LPG Uygulaması ile dizelden daha az yakar. Motorun genel Ömrü de gayet başarılı.

    Bence Egea'nın en alınır 2 versiyonu Lounge 1.6 ve Urban 1.4 (bu arada keşke Lounge 1.4 de olsa).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 15 Kasım 2015; 13:21:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar herkese iyi paylaşımlar.Çok keyifli bi forum oluşmuş bu sayfada tebrik ediyorum herkesi.Gelelim sadede...1,3 dualogic multijet rockstar ikinci el düşünüyorum.Şu anda 2012 1,3 punto düz vites aracım var.Aracı %80 karım kullanıyor ve 500L yide aynı şekilde o kullanacak.Yeni bebek sahibi olduk ve puntoya sığamıyoruz.Ayrıca eşim yüksek araba istiyo.Hem yüksek,hem tarz,hem geniş,hem otomatik,hem az yakan,hem parça ve vergi maliyeti ucuz 500L ye sabitledim kendimi.ihtiyaçlarım doğrultusunda doğru kararmı sizce.Kullanıcı olarak avantaj ve dezavantajlarından bahsedebilirmisiniz.Şu an aracım 75 beygir ve performans beklentim yok alacağım araçtan.Ama otomatik 1,3 yokuşun ortasında yığılıp kalıyo diyorlar ne dersiniz..
  • 
Sayfa: önceki 268269270271272
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.