Şimdi Ara

Ferrino Lightent 2 Çadır - 168,90 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
6
Favori
3.099
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pascalonur P kullanıcısına yanıt
    Mecbur göndermek zorundalar. Göndermeyip kendileri iptal ederse hakem heyetine başvurmak suretiyle aynı fiyattan gönderilmesi kararı alabilirsiniz. Daha önce hepsiburada benzer şekilde iptal yapmış ve hakem heyeti kararı ile aynı fiyattan göndermek zorunda kalmıştı.
  • Gittigidiyor üzerinden de şöyle birşey yazmışlar:

    Değerli Müşterimiz,

    Almış olduğunuz "Ferrino Lightent 2 Çadır" ürünümüz sistem hatası nedeni ile euro fiyatı yerine TL fiyatı ile satılmıştır.

    Aradaki fark çok yüksek olduğu için distribütör firmadan destek alamamaktayız ve bu ürünün stoklarını kapatıldığı belirtilmiştir.
    Yaşanılan durumun tamamen entegrasyon hatası olduğunu belirtir ve ürünü üzülerek gönderemeyeceğimizi belirtiriz.

    Tarafınızdan iptal talebi oluşturmanızı rica eder, sistem hatası nedeniyle özür dileriz.

    Saygılarımızla
    TEKZEN SANAL MAĞAZA
  • Insan gibi ozur dilemisler. Bence iptal edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metamorphoses

    Insan gibi ozur dilemisler. Bence iptal edin.

    Ürün yaklaşık 1 saat süreyle satışta kaldı. Bu sürede de en fazla 20-30 tane satılmıştır. Kaldı ki bazı diğer sitelerde olduğu gibi 1-2 TL'lik bir fiyata da satış yapılmadı. Öyle onlarca yüzlerce sipariş verilmedi.
    Müşteri memnuniyeti bakımından kargoyu gönderirlerse Tekzen gibi bir firmanın zarar edeceğini düşünmüyorum.
  • 650tl lik ürünü 168'e sattılar. 30 tane satılmışsa ve göndermeye kalkarlarsa 15bin tl zarar yapar. Kolay kolay hiç bir firma ilan hatası sebebiyle sırf müşteri memnuniyeti için 15bin lirayı gözden çıkarmaz. Yapan olur ama tekzen yapmaz. En fazla, o da olursa hediye çeki tanımlarlar 50-100tl. Ki çoğu kişi HB'nın hatalı fiyat girilmiş ürünlerini sırf hediye çeki alabilmek adına satın alıp sonra da şikayet var'da edebiyat döktürüyorlar.

    Bunun, kasada hesap üstü alırken kasiyerin yanlışlıkla fazladan ödeme yapması ve müşterinin bunu fark edip ses çıkarmamasıyla ne farkı var? Sonuçta bu fiyatı giren ya da sistemi kullanan da bir insan.
  • iptal olmasına herhangi bir itirazım yok ancak iptal işleminin benim tarafımdan yapılması saçma geliyor. satıcı kargoya vermeyeceği için zaten iptal edilecek. ben de yorum yapma hakkına sahip olacağım böylelikle. bu konuda yorum yapmama müsaade edilsin en azından...
  • Acımamak lazım. Baban mı , değil.
  • ürün takip ettiğim kadarıyla 15 adet satıldı her üründen 200 tl zarar yapsalar 3000tl eder tekzen büyüklüğündeki firma için bu para çok ufak miktar müşteri memnuniyetine önem veriyorlarsa gönderirler
  • Reklamlara milyonlar harcıyorlar. Burada müşteri memnuniyeti için 3.000 lirayı çok görürler. İşin içinden zararsız çıkmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Siparişi siz iptal edin ne demek ya.
  • İlgili ürünün fiyatı hakkında entegrasyon firması nedeniyle bir hata meydana gelmiştir ve ürün TL bazında hatalı olarak listelenmiştir. Bu aşamada, satıcıya iptal talebi göndermenizi rica ederiz.





    GittiGidiyor Müşteri Hizmetleri:

    http://yardim.gittigidiyor.com/destek-hatti



    Saygılarımızla,

    GittiGidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugur.2034 U kullanıcısına yanıt
    Kendileri neden iptal etmiyor? Biliyorlar ki kendileri iptal ederse hakem heyeti kararı ile aynı fiyattan göndermek zorunda kalacaklar. O sebeple sizden iptal etmenizi istiyorlar. Bence Tekzen'e yakışan zarar tutarı 3-5 bin neyse reklam gideri olarak saymalı ve müşterilerini mağdur etmemelidir. Süreci merakla takip ediyorum.
  • Ne yapıyoruz arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben iptal etmeyeceğim. Çünkü şu ana kadar geçen yazışmalarda suçlayıcı ve yakışıksız bir tavır takınıldı.

    Madem onlar çamura yatıyor ben de yatacağım.

    Burası Gittigidiyor, icabında insanlar 1 TL'ye bile ürün satıyor. Sitenin konsepti bu. Biz de ne olursa olsun kabul ederek aldık ürünü.

    Yukarıya bakarsanız teşhir vs. bir sürü fikir yürütmüş insanlar.

    Ama gelinen noktada Gittigidiyor bile satıcıyı savunup bizi bir kenara atıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim anlamadığım Gittigidiyor neden bizim iptal etmemizi istiyor. Gittigidiyor un hatası mı yani fiyatın bu şekilde olması hiçbir şey anlamadım
  • Gittigidiyor'un satıcıları kolladığı çok açık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pascalonur -- 22 Şubat 2017; 23:46:50 >
  • siparişi iptal etmedim. ödemeyi cepteteb kartımla yapmıştım ücret çekilmiş kampanyalı 30 TL de iade edilmiş hatta. ne yapacağız ?
  • Bugün kargo süresi doldu. Kargo uyarısını karşı tarafa gönderdim.
    24 saat içerisinde kargoyu göndermezlerse hemen pazartesi hakem heyetine başvuruyorum.
    Zira ne siparişi iptal ediyorlar, ne de ürünü gönderiyorlar gibi bir durum ortaya çıkacak.
    Başvurduktan sonra isteyen arkadaşlarla dilekçeyi de paylaşırım.

    Daha önce de belirttim ama tekrar belirteyim. Gittigidiyor bir fırsat sitesi icabında adamlar 1 TL'den ihale açıyorlar. Biz de fırsatı yakalayıp aldık. Fırsat sitesinde dükkan açıyorsan verdiğin fiyatla da sorumlusun. Bu site Hepsiburada'ya benzemiyor. Konsept farklı bir kere.

    6502 Sayılı Kanun
    Satıştan kaçınma
    MADDE 6- (1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın,
    satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.
    (2) Hizmet sağlamaktan haklı bir sebep olmaksızın kaçınılamaz.
    (3) Ticari veya mesleki amaçlarla hareket edenler; aksine bir teamül, ticari örf veya adet ya da haklı bir sebep yoksa;
    bir mal veya hizmetin satışını o mal veya hizmetin, kendisi tarafından belirlenen miktar, sayı, ebat gibi koşullara ya da başka
    bir mal veya hizmetin satın alınması şartına bağlayamaz.

    Tüketicinin seçimlik hakları
    MADDE 15- (1) Hizmetin ayıplı ifa edildiği durumlarda tüketici, hizmetin yeniden görülmesi, hizmet sonucu ortaya
    çıkan eserin ücretsiz onarımı, ayıp oranında bedelden indirim veya sözleşmeden dönme haklarından birini sağlayıcıya karşı
    kullanmakta serbesttir. Sağlayıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Seçimlik hakların
    kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar sağlayıcı tarafından karşılanır. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile
    birlikte Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir

    MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ
    Sözleşmenin ifası ve teslimat

    MADDE 16 – (1) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin siparişinin kendisine ulaştığı tarihten itibaren taahhüt ettiği süre içinde edimini yerine getirmek zorundadır. Mal satışlarında bu süre her halükarda otuz günü geçemez.

    (2) Satıcı veya sağlayıcının birinci fıkrada yer alan yükümlülüğünü yerine getirmemesi durumunda, tüketici sözleşmeyi feshedebilir.

    (3) Sözleşmenin feshi durumunda, satıcı veya sağlayıcı, varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde tüketiciye 4/12/1984 tarihli ve 3095 sayılı Kanuni Faiz ve Temerrüt Faizine İlişkin Kanunun 1 inci maddesine göre belirlenen kanuni faiziyle birlikte geri ödemek ve varsa tüketiciyi borç altına sokan tüm kıymetli evrak ve benzeri belgeleri iade etmek zorundadır.

    (4) Sipariş konusu mal ya da hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı hallerde satıcı veya sağlayıcının bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içinde tüketiciye yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirmesi ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç on dört gün içinde iade etmesi zorunludur. Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez




  • ben alamadım.. böyle olacağını tahmin ediyordum.. alamadım çünkü yetişemedim böyle olacağını bile bile alırdım.. hakkımı sonuna kadar arardım tüketici hakem heyetine gidin.. hakkınızı arayın..!
  • Sipariş geçen arkadaşlar, gelişme var mı, hala iptal edin diye diretiyorlar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kırmızımercimek

    Sipariş geçen arkadaşlar, gelişme var mı, hala iptal edin diye diretiyorlar mı?

    ARAYAN MESAJ ATAN YOK İPTAL DE OLMADI, SADECE KARGO HATIRLAT BUTONU MEVCUT, ARDINDAN DA İPTAL HAKKI ALICIDA OLACAKTIR DİYOR.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.