|
| _____________________________ |

|
| _____________________________ |
|
Aynen 2.yarı kaç tane maç yapmışsın ama bir tek başakşehiri yenmişsin.O kadar maç var hepsinde hakkınızı yediler.Hatta Jailson da galatasaray ajanı o yüzden gidip yakalamadı onyekuruyu.Saçma sapan topçuları doldurup ali koçu , ersun yanalı kutsal insanlar ilan ederseniz başarılı olamazsınız zaten.Parası var diye adamın birini başınıza getirip peygamber derecesinde yükselttiniz adamı fakat kendisi futbolun fsinden anlamayan şanslı doğmuş bir kişi.Şu fenerin son bir kaç yılda yaptığı transferlerden daha iyi transfer ben yaparım.Sizin sorununuzdan biri de bu zaten kendine bakmayıp hep sorunu başkasında aramak.Ülkenin başına bela dediğin adamın milli takımda senelerce çalıştı ve başarısı da var.Ülkenin değil fenerin başına bela olmuş adam yani.Tüm fenerliler korkuyor adamdan , çünkü başarılı.Üstüne burada gs lobisi varsa sen de o kadar başarılıysan gidersin avrupa kupası alırsın ama o da yok.Gs hem burda başarılı hem de hiçbir türk kulubünde olmayan avrupa başarısı var.Biraz şapkanızı önünüze koyup düşünün , gerçi artık rakip de değilsiniz neden açıklama gereği yaptım bilmiyorum.Her alanya, malatya, başakşehir, fenerbahçe taraftarına cevap vereceksem benim de işim var.
|
|
Ahahah garry rodrigues olayı da yine fbnin yöneticlerinin kafasızlığı rodrigues gidince bizim taraftar bayram etti kutlamalar yaptı tıpkı tolgada serdarda olduğu gibi ama siz gidip yine getirdiniz adamı.Rodriguez zaten böyle bir futbolcu , çöp.Sana dediğim gibi lobi mobi bunları geçeceksin , 2-3 tane hata yapılmış bunları oynayamadığın topa yoruyorsun.Top oynadığın yok 9 kişi bile sizden puan alıyor 20 senedir yenemeyen gs bile dinlene dinlene yeniyor ama hakemler suçlu , aynen doğru.Kardeşim benim futboldan anlamaz daha mesela ilkokul cağında ama ona ver kulubü o bile böyle hatalar yapmaz.Fmde yapılmayacak şeyleri senin yönetimin yapıyor ama siz hala suçu hakemde falan filan arayın
|
|
|
_____________________________
Sistemin efendilerinin sorgulamayan, düşünmeyen, çıkarcı, bol bol tüketen ve eğlenen bireylere ihtiyacı var..
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
El Fenomeno
|
|
_____________________________
Sistemin efendilerinin sorgulamayan, düşünmeyen, çıkarcı, bol bol tüketen ve eğlenen bireylere ihtiyacı var..
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
El Fenomeno
|
|
|
_____________________________
Sistemin efendilerinin sorgulamayan, düşünmeyen, çıkarcı, bol bol tüketen ve eğlenen bireylere ihtiyacı var..
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
El Fenomeno
|
|
|
_____________________________
Sistemin efendilerinin sorgulamayan, düşünmeyen, çıkarcı, bol bol tüketen ve eğlenen bireylere ihtiyacı var..
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
i7 4790 4.0 GHz / Asus H81M-D R2.0 / Zotac Geforce GTX 1660 6 GB / Kingston Hyperx 2x8 GB DDR3 1600 MHZ / FSP Hyper 700W / Seagate Barracuda 2TB ST2000DM008 / Samsung 860 Evo 500 GB SSD / Dark Freezer X120R
|
|
|
_____________________________
Sistemin efendilerinin sorgulamayan, düşünmeyen, çıkarcı, bol bol tüketen ve eğlenen bireylere ihtiyacı var..
|
|
|
_____________________________
PAUL REYİZ BANININ ACILMASINA SEVİNDİM. BEN DE BİLMİYORUM NEDEN BANLANDIĞIMI. ADMİNLERİN İ**NELİĞİ İŞTEE..
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Sistemin efendilerinin sorgulamayan, düşünmeyen, çıkarcı, bol bol tüketen ve eğlenen bireylere ihtiyacı var..
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|