Şimdi Ara

🟡🔵 Fenerbahçe 2020 / 2021 Sezonu [ANA KONU]

13 Kayıtlı Üye (9 Mobil) ve 25 Misafir (9 Mobil) - 20 Masaüstü18 Mobil1 Android
5 sn
88.141
Cevap
228
Favori
3.140.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 16 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 1648
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 165
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 77
  • Favoriye Eklediklerim 229
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • KingOfShadows (6056 mesaj) The Mandalorian (3586 mesaj) BlackLead (2737 mesaj) Spider-Man (2228 mesaj) fbyram (1566 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (46566 mesaj) Mobil (33486 mesaj) Mini (4162 mesaj) Uygulama (3925 mesaj)
  • @
163 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
7. Sırada  bugün en iyi #1
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Fenerbahçe >> 🟡🔵 Fenerbahçe 2020 / 2021 Sezonu [ANA KONU]
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2439 Mesaj

    Aynen hocam van spor lige çıksa hayvan gibi parası olsa mazdukiç gelse adam kafayı yer orada

    |
    |
    mpolat35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2513 Mesaj

    Yav bu Premier lig müthiş yav gerçekten. Aston-Leeds maçını izliyorum, böyle bir oyun yok. Boş geçen dakika yok sürekli bir aksiyon ara pas pozisyon vs. Bizim ligde zırt pırt her şeye düdük çalınıyor, adamlar meydan muharebesine çıkar gibi takır takır omuz omuza giriyor birbirlerine. Keşke şöyle oyun izleyebilsek kendi ligimizde. Leeds nasıl kontra yapılır dersi veriyor resmen. Mağlubiyetsiz, 5 haftada sadece 2 gol yemiş takıma 2. yarı 20 dakikada 3 gol attılar peşpeşe. Şapka çıkartıyorum harbiden.

  • Binbaşı
    1974 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Heyea

    Yav bu Premier lig müthiş yav gerçekten. Aston-Leeds maçını izliyorum, böyle bir oyun yok. Boş geçen dakika yok sürekli bir aksiyon ara pas pozisyon vs. Bizim ligde zırt pırt her şeye düdük çalınıyor, adamlar meydan muharebesine çıkar gibi takır takır omuz omuza giriyor birbirlerine. Keşke şöyle oyun izleyebilsek kendi ligimizde. Leeds nasıl kontra yapılır dersi veriyor resmen. Mağlubiyetsiz, 5 haftada sadece 2 gol yemiş takıma 2. yarı 20 dakikada 3 gol attılar peşpeşe. Şapka çıkartıyorum harbiden.

    bazı futbol ulemalari bielsaya overrated balon derler bide


    şuan bizim ligdeki bütün hocalari topla bielsa etmez

    |
    |
  • Yüzbaşı
    341 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Heyea

    Yav bu Premier lig müthiş yav gerçekten. Aston-Leeds maçını izliyorum, böyle bir oyun yok. Boş geçen dakika yok sürekli bir aksiyon ara pas pozisyon vs. Bizim ligde zırt pırt her şeye düdük çalınıyor, adamlar meydan muharebesine çıkar gibi takır takır omuz omuza giriyor birbirlerine. Keşke şöyle oyun izleyebilsek kendi ligimizde. Leeds nasıl kontra yapılır dersi veriyor resmen. Mağlubiyetsiz, 5 haftada sadece 2 gol yemiş takıma 2. yarı 20 dakikada 3 gol attılar peşpeşe. Şapka çıkartıyorum harbiden.

    Adamlar sürekli omuz omuza giriyor birbiriyle ama hiçbiri kendini yere atmıyor. Bizde omuz yiyen kendini yere atıp kolu bacağı kopmuşcasına hareketler sergiliyor.Aradaki mantalite, kültür farkı kalite farkından daha büyük.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aman da aman şunun tatlılığına bakın abileri :)


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/99/1e/0e/991e0e870c8a6a07ac5cf15dd16a787e.png&t=0&width=480&text=1
  • Onbaşı
    22 Mesaj

    Ben bizim maçı izliyorum üstüne bir tane premier lig maçı izliyorum panzehir etkisi yapıyor  




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Heyea kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2513 Mesaj

    Bugün saat 17:00'de Barça-Madrid maçı var. Onu izleyip bitiminde de Başakşehir-Antalya maçına geçiş yapacağım. Tam tersi sayılır bu da.  


    Bizim ligimiz zor ama kaliteli değil. Bunu anlamak lazım ve bunu çözmek lazım. Anadolu takımlarını yenmek eskisi kadar kolay değil, ligdeki her maç zorlu geçiyor. Ama kaliteli değil bu maçlar. Saçma sapan duraksaya duraksaya bitiyor. Hanım evladı gibi hemen faul almalar, çirkefleşmeler, yan toplar, geri paslar. Topu alıp depar atıp köşeye inen, sonra orta açmadan topu tekrar geriye stopere gönderen bekler falan. Bir de diğer liglere bakıyorsun çatır çatır top oynuyor adamlar.

    |
    |
    DeletedUser kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4674 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Alpha Centauri


    ilk 11 oyuncularından olsa bari 

    |
    |
  • Yarbay
    2555 Mesaj
    S.A.Ç haberi;
    Beşiktaş bir inşaat şirketiyle forma sponsorluk anlaşması imzalamış.(Netten baktığımda güriş sanırım)
    Şirket sponsorluk karşılığında para yerine 11 tane daire vermiş.Daierelri paraya çevirmek istediklerinde hepsinin hacizli olduğunu görmüşler, tek kuruş alamamışlar.
    Beşiktaşa bedava reklamını yaptırıyor
    Ali ece baya tansiyonu yükselmiş yardırıyor
    Fıkra gibi başkan çebi



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    4674 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackLead

    HATIRLA.....




    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/41/a5/13/41a513008c0f17a9d6a1c3120e5a99c0.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/f3/44/06/f34406f62f43cba29173aaa09b3c307b.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/33/a7/ec/33a7ec7187d43da9aeb63c527b706c8b.jpeg&t=0&width=480&text=1

     





  • Yüzbaşı
    576 Mesaj

    Mafya bozuntularıyla transfer işini bitirmeye çalışan komik bir adam. Rakip başkanlara ve yöneticilerine bakıp verdikleri için şükrediyorum, her ne kadar 2 senedir çok üzülsekte




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    man utd kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4200 Mesaj

    Cinsi ne bunun?İlk defa gördüm korumaya felan alınmalı Panda gibi çok tatlı ve içten bakmış 

    |
    |
    monday morning kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    Cinsi ne bunun?İlk defa gördüm korumaya felan alınmalı Panda gibi çok tatlı ve içten bakmış 

    valla cinsini bilmiyorun fakat büyüyünce tam aslanlara benziyor abisi. bulabilirsem ben de bir tane almak istiyorum :D




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi monday morning -- 24 Ekim 2020; 10:40:29 >
    |
    |
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    S.A.Ç haberi;
    Beşiktaş bir inşaat şirketiyle forma sponsorluk anlaşması imzalamış.(Netten baktığımda güriş sanırım)
    Şirket sponsorluk karşılığında para yerine 11 tane daire vermiş.Daierelri paraya çevirmek istediklerinde hepsinin hacizli olduğunu görmüşler, tek kuruş alamamışlar.
    Beşiktaşa bedava reklamını yaptırıyor
    Ali ece baya tansiyonu yükselmiş yardırıyor
    Fıkra gibi başkan çebi

    hocam saç bunu nerede söyledi? vole'de böyle bişey dediğini duymadım ya da kaçırmışım.

    link atar mısın?





  • Yarbay
    13181 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: monday morning

    hocam saç bunu nerede söyledi? vole'de böyle bişey dediğini duymadım ya da kaçırmışım.

    link atar mısın?



    Alıntıları Göster

    Son raund da en son partta.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2301 Mesaj
    30 Ekim 1996. Manchester da Manchester United la karşılaştık. 40 yıl boyunca 56 farklı Avrupa takımı Manchester a konuk olmuştu. Hiçbiri Unitedi yenemedi ama. Peki neydi bunun sırrı? Basit. Çünkü Fenerbahçe ile maç yapmamislardi.

    https://www.youtube.com/watch?v=wtV5nUe_6ik&feature=youtu.be

    https://www.youtube.com/watch?v=mX5qZPEhuBg&feature=youtu.be

    (Videoları bir arkadaş sayfaya yukleyebilirse sevinirim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ali222 -- 24 Ekim 2020; 21:19:34 >
    |
    |




  • Yarbay
    4797 Mesaj





    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    583 Mesaj

    ekici, tolgay, rvp pp'lerinden sonra sıra perotti'ye gelmiş.


    geçmiş olsun perotti yeni gördüm. 

    |
    |
    PERENAL. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3592 Mesaj

    Emre ve Serdar'ı atlamayalım. Sadece Injury prone futbolcuları koyuyor adam profiline hep. 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Spider-Man -- 24 Ekim 2020; 11:39:15 >
    |
    |
    We Will Dominate kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2555 Mesaj

    Ali Ece Çıldırdı: "Emlakçılığı bile bilmiyorsunuz!" | Son Raund #9
    https://www.youtube.com/watch?v=wt4tgqg57Qc



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    monday morning kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Ko Cuce
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,016
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.