Şimdi Ara

[Fenerbahçe 2015/2016 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
84.480
Cevap
297
Favori
2.096.566
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Fenerbahçe >> [Fenerbahçe 2015/2016 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2523 Mesaj
    Adam çok rahat hep gülüyor
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    19596 Mesaj
    rezil olduk.. kac kisi var orada. cok az taraftar
    _____________________________
  • Binbaşı
    1180 Mesaj
    Reyiz aile babası ya reyizzzzzzz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Andres Escobar 2 Temmuz 1994 tarihinde 1994 FIFA Dünya Kupası'nda ABD'ye karşı kendi kalesine gol attığı için Medellin şehrinde bir barda silahlı saldırıya uğramış ve hayatını kaybetmiştir.Efsane'nin cenazesine yaklaşık 120 bin kişi katılmıştır. Her yıl insanlar Escobar anısına fotoğraflarını getirmiş ve Temmuz 2002 tarihinde Medellin şehrinde Escobar anısına heykel yapılmıştır

    "El Caballero del Futbol"
  • Teğmen
    172 Mesaj
    Dayı aynı kulübün babası gibi lan kameraya çıktığında güven veriyodu sanki hep bizleymiş gibi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Mustafa Kemal Atatürk
  • Yüzbaşı
    315 Mesaj
    Hosgeldin gonlumun efendisi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    bmw 520d 2.0 190 BG otomatik sürücüleri kulübü
  • Binbaşı
    1003 Mesaj
    taraftarlar uyumsuz
    |
    |
    _____________________________
    Her insanın hayatında bazı zaman dayanılmaz şeyler olur. Sakın ha moralini bozma umutsuzluha kapılma. Ustan ne HURRICANE atlattı abicim ya benimki de ne hurricane di öyle.. bazı zaman kendini balkondan atmak istersin bazı zaman yaşamak istemezsin bazı zaman başkalarına kızarsın öldurmeyi düşünürsün. Manyakmısın nesin olum sen kafayı mı yedin. Hayat güzel yaşamak güzel Sizin karşınızda sıkıntılardan kurtulmus , dans eden , hayatı yaşıyan , gerçek Usta var. Sana da yardım edicem seni de bu sıkıntılardan kurtarıcam sen de benim gibi dans edeceksin pes etme sakın ha. İzle beni Ustan sana yol gösterecek zaman kurtulma zamanı zaman rahatlayıp dans etme zamanı. İdris Ustanız
  • Yarbay
    4075 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2088 Mesaj
    En sonunda...

    Rvp



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ergen ergen konuşma evlat...
  • Yüzbaşı
    368 Mesaj
    OLM ADAM NE GÜZEL GÜLÜYOR
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    708 Mesaj
    Hayaller van persie gerçekler ta kendisi puahahaha



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Cbrlingcbrling
  • Yüzbaşı
    953 Mesaj
    Beyler imza ne zaman atılcak ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3734 Mesaj
    Lan sanki kendi evi gibi direk suyu kaptı helal olsuj



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1486 Mesaj
    İyiki düzgün karşılayın dendi
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1440 Mesaj
    Hay senin agzina ben



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7065 Mesaj
    Beşiktaşlı ajanlar sis bombası attı beyler oyuna gelmeyin
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    935 Mesaj
    Sorduğu soruya bak Allah sizi bildiği gibi yapsın



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6060 Mesaj
    salak salak sorular sormayın lan adama
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    677 Mesaj
    Hala başka takım muhabbeti yapıo gazeteciler.ben sizin gasteciliğinizi yiyim..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    "The First Of US"
  • Teğmen
    153 Mesaj
    Tercüman şov yapıyor adam ingilizce konuşuyor bu illa flemenkçe
    Yalnız ROBIN VAN PERSIE geldi be Allah be!
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1522 Mesaj
    Cok buyuk rezillik olmadan gider umarim.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    HTC ONE X SİYAH
Reklamlar
Orjinal Laptop Yedek Parça
üniversite
kolayoto.com
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,703
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.