Şimdi Ara

FEM SIMETRI 2013 MUFREDATLI KITAPLARI MI SUANKİLER ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 7
  • Ortalama Mesaj Aralığı 40 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • IstisnalarKaideyiBozmaz (7 mesaj) Kutsal Libido (2 mesaj) akıllıçocuk (1 mesaj) ChadSmith (1 mesaj) gokmavisin (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> TYT / AYT >> FEM SIMETRI 2013 MUFREDATLI KITAPLARI MI SUANKİLER ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    51 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ARKADASLAR SELAM ONCELIKLE BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN . BEN MEZUNUM ELIMDE ONCEKI SENELERDEN KALMA Bİ HAYLİ KİTAP VAR ; FAKAT 2013 MUFREDATINDA OZELLİKLE FENDE YENI KONULAR GELMİŞ TÜRKÇEDE DE BİR KONU GORDUM YENİ , TARİHTE AYNI ŞEKİLDE .

    KISACA BAYRAM BITIMIYLE KITAPLARI ALIP BASLIYACAGIM KISMETSE AMA KITAPCIDAKI FEM SIMETRILER BU SENENIN Mİ YOKSA 2012 NİN MUFREDATIMI BILMIYORUM ALIP CALISANLAR YORUM YAPARSA SEVINIRIM KOLAY GELSIN



    |
    |
  • Yüzbaşı
    489 Mesaj
    ben haziran 2012 de çıkan yani yeni basım fem konu özetli soru bankası aldım. Yeni basım olup olmadıgını ilk sayfadan okuyup anlayabilirsin
  • Çavuş
    51 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: qnlll

    ben haziran 2012 de çıkan yani yeni basım fem konu özetli soru bankası aldım. Yeni basım olup olmadıgını ilk sayfadan okuyup anlayabilirsin

    Tmm sagolasın kardesım . Kafam bır seye takılmıştı bi ark türev integrali dagıtmadılar yenı basımı felan cıkacakmıs demiş yanlış hatırlamıyorsam . Konu ozetlı soru bankası nasıl güzel mi ben simetriler ile soru bankalarını alacam inş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IstisnalarKaideyiBozmaz -- 19 Ağustos 2012; 10:14:50 >
    |
    |
  • Yarbay
    5420 Mesaj
    ulan hala mı yeni konu ekliyor bu adamlar? tam cinnetlik durum. elleri bir rahat durmuyor hobi olarak oynayıp duruyorlar sistemle. babalarının oyuncağı sanki.
    |
    |
  • Çavuş
    51 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    mat geo da yok da fizik kimya bio da var bide ygs tarihte değişik seyler var gibihttp://www.matematiktutkusu.com/forum/lise-dersleri/14481-2013-lys-konulari.html burda lys yazıyo ygs de dıer baslıkta var .
  • Yüzbaşı
    994 Mesaj
    takip
    |
    |
  • Er
    4 Mesaj
    up
    |
    |
  • Yüzbaşı
    831 Mesaj
    matematik ve geometride bu sene kitaplar yenilendi gidip eski basım kitap alıyım deme
  • Yarbay
    3481 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: IstisnalarKaideyiBozmaz

    mat geo da yok da fizik kimya bio da var bide ygs tarihte değişik seyler var gibihttp://www.matematiktutkusu.com/forum/lise-dersleri/14481-2013-lys-konulari.html burda lys yazıyo ygs de dıer baslıkta var .

    kim demiş geometride yok diye... Birim küplerle oluşturulan yapılar,çokgenlerle kaplamalar ve düzlemde dönüşümler yeni.yanlış yönlendirmeyin adamı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çavuş
    51 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: BiriBurayaBaksın

    matematik ve geometride bu sene kitaplar yenilendi gidip eski basım kitap alıyım deme

    eyw kardeşim
    |
    |
  • Çavuş
    51 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: blacktox55


    quote:

    Orijinalden alıntı: IstisnalarKaideyiBozmaz

    mat geo da yok da fizik kimya bio da var bide ygs tarihte değişik seyler var gibihttp://www.matematiktutkusu.com/forum/lise-dersleri/14481-2013-lys-konulari.html burda lys yazıyo ygs de dıer baslıkta var .

    kim demiş geometride yok diye... Birim küplerle oluşturulan yapılar,çokgenlerle kaplamalar ve düzlemde dönüşümler yeni.yanlış yönlendirmeyin adamı.

    turkce ve sosyalde cografyada varmı hocam yeni konu




  • Çavuş
    47 Mesaj
    O konuları yeni mı eklemiş beyinsizler lys de onları yapamadim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    51 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    arkadaşlar biraz fazla yazdım sadece bılgılenmek ıstıyorum zaten kıtapcıda gorecem de ben mezunum derken üni okuyorum bölüm değiştirecem 1 yıl mufredatta neler oldu onun için yeni kitap alacam yoksa soru bankası felan var 2011 den kalma
    |
    |
  • Yarbay
    3481 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: IstisnalarKaideyiBozmaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: blacktox55


    quote:

    Orijinalden alıntı: IstisnalarKaideyiBozmaz

    mat geo da yok da fizik kimya bio da var bide ygs tarihte değişik seyler var gibihttp://www.matematiktutkusu.com/forum/lise-dersleri/14481-2013-lys-konulari.html burda lys yazıyo ygs de dıer baslıkta var .

    kim demiş geometride yok diye... Birim küplerle oluşturulan yapılar,çokgenlerle kaplamalar ve düzlemde dönüşümler yeni.yanlış yönlendirmeyin adamı.

    turkce ve sosyalde cografyada varmı hocam yeni konu

    diğer dersleri bilmiyorum ama sanmam değişceğini.ben yeni soru bankası aldım onda vardı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Çavuş
    51 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    +
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Cancer Clinical Trials
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.