Şimdi Ara

.fbx Uzantılı Bir Modelin Kollarını Yukarı Kaldırmak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Elimde .fbx uzantılı bir model var. Unity Asset Store'dan ücretsiz indirdim. Bu modelin default pozisyonu T-Pose değil. Bu yüzden Adobe'un Mixamo sitesine upload ettiğimde tanımlayamıyor ve animasyonlardan faydalanamıyorum. Modellemeden anlayan bir arkadaştan ricam, linkteki modeli indirip, kollarını tam olarak T-Pose haline getirip tekrar .fbx çıktısını bana gönderebilir mi? Tabi böyle bir şey mümkünse.

    .fbx model bu linkte bulunmakta. Şimdiden teşekkür ederim yapabilecek arkadaşa.







  • Maya, 3Ds Max, Blender gibi bir yazılımla yapılabilir.
  • Bu programları kullanmasını bilmiyorum. Yapabilecek birisini arıyorum. Modelin kolları aşağı bakıyor, kollarını iki yana açacak ve T-Pose denilen hale getirebilecek biri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProGamer93

    Bu programları kullanmasını bilmiyorum. Yapabilecek birisini arıyorum. Modelin kolları aşağı bakıyor, kollarını iki yana açacak ve T-Pose denilen hale getirebilecek biri.
    t pose yapıp linke yükledim. olabildiğince kolları ve dirseği 90 dereceye getirdim
    https://wetransfer.com/downloads/89fb5cb2a27bd87a4b174ee73036269c20200516092646/713af8
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.