Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

FB-GS Maçııı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
38
Cevap
0
Favori
487
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Spor >> Diğer Sporların Gündemi >> FB-GS Maçııı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    @TEDOA sana birşey diyecem haddime düşmez ama kendi düşüncem imzanda yazmışsınya
    6>5
    1>0 dan diye bunu şu şekilde yapsan daha mantıklı ve güzel olurdu

    6>5
    0<1 yani bu şekilde yaptınmı 6-0 ve 5-1 biten maçların sskorlarıda anlaşılmış olur bence tabi senin bileceğin iş hele birde ben ts olunca hiç haddime düşmez ama neyse
    |
    |
    _____________________________

  • Çavuş
    60 Mesaj
    gs'nin puan kaybına tahammülü yok.. mutlak kazanmak sorunda... bunu daum da biliyor...

    takımı biraz gerid oynatıp, rakibi kabul edecek.... fakat orta kanatlara serhat ve tuncayı koyacağı için fb top

    dolaştıramayacak ve gs kanatlardan bastıracak.... bu esnada fb de kontra arayacak...

    ve bence ilk golü bulan bu maçı kazanacak... beraberlik ihtimali yok....
    |
    |
    _____________________________
    "...we don't want optic invisibility."
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bence fenerin taktiği tam olarak 4-4-2 olmalı.ortasahada ustun olan takım maçı alacak.selçuk tuncay we serhat bence oynamamalı.selçuk ii pres yapıyor ama kazandığı topları kullanamıyor.ileri doğru şişiriyor yada defansa donuyor.benim taktiğim defans aynı kalmalı.solda;kemal(hem defans hem ofans yapabiliyor,tam bi orta saha oyuncusu.tıncay ise iice formdan dustu.son 5 mactır sahada geziyor.hiç bi hucum katkısı yok.defansif olarakta ne yapabileceğini herkes biliyor.onun kanadında ribery war yanılmıyosam.)sol içte;alex (ileriye yakın oynamalı,hız anelkanın kosu yoluna çok ii toplar atabilir)sağ içte aurelio;(kaptığı topları kanatlara ve alex yonlendirmeli,defansa yakın oynamalı)sağda ise mehmet yozgatlı;( cok ii bi adam değil ama serhat tan iidir.orta yapabiliyor en azından.sawunmayada yardım edebiliyor,ve pres yapıyor,serhat sadece hucum ediyor topu kaptırıp geride gelmiyor.)ileride nobre ve anelka.anelka rakip defansı cok rahatsız eder.adam ii sut atıyor,çalım atıyor asist yapıyor.nobre ise fırsatcı bole bi macta olusacak bisürü karambol pozisyonunda gole yakın adam.Luciano ve umit ozatın supriz bindirmeleride galatasarayı yıpratabilir.
    |
    |
    _____________________________
    100
    YIL




  • Teğmen
    110 Mesaj
    bence fener alır
    |
    |
    _____________________________
    her şey paylaştıkca çogalır sevginizi paylaşın
  • Yüzbaşı
    605 Mesaj
    her ne kadar bir ise yaramasa da maci bance gs alir.
    zaten fener hangi buyuk maci almis ki
    |
    |
    _____________________________
    eski nick'im---->FthClk
  • Yarbay
    2429 Mesaj
    paradan 6-0 ı atarsınız ama tarihden asla


    maça gelirsek kaçındaysa ayın toplayın sayıları o sonuçla fb alır
    |
    |
    _____________________________
    PolisNoktası
  • Yüzbaşı
    782 Mesaj
    fener bu maçta yenilmez
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    millet inşallah fener alır maçı.
    |
    |
    _____________________________

  • Teğmen
    124 Mesaj
    mondragon aynı sekilde oynarsa biz bosuna gs kalesine gitmeyelim en azından kontrataktan 5 yemeyiz :)
    |
    |
  • Yarbay
    2429 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: baskentli

    mondragon aynı sekilde oynarsa biz bosuna gs kalesine gitmeyelim en azından kontrataktan 5 yemeyiz :)

    işte bu güzeldi . ama 2 metre arkasında 15bin kişi bağırınca mondragonda dikkat mikkat kalmaz
    |
    |
    _____________________________
    PolisNoktası
  • Binbaşı
    1734 Mesaj
    mondragon çok profesyonel bi kaleci...taraftan etkileniceğini hiç sanmıom...tabe fener taraftarı kafasına bişey atmazsa yine mükemmel bi oyun çıkarır...
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: baskentli

    mondragon aynı sekilde oynarsa biz bosuna gs kalesine gitmeyelim en azından kontrataktan 5 yemeyiz :)


    Galatasaray kupa maçındaki 5golü kontrataktan mı buldu??
    Ya sen başka maç izlemişsin ya da kontratak ne demek onu bilmiyorsun..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1439 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: uzerme jr.

    mondragon çok profesyonel bi kaleci...taraftan etkileniceğini hiç sanmıom...tabe fener taraftarı kafasına bişey atmazsa yine mükemmel bi oyun çıkarır...

    ınsallah gs alır
    |
    |
    _____________________________

    www.kardesinisec.com

    Aşk Bir Uçurumdan Düşmek Gibidir,O Yüzden Sevgiliye Yar Denilir
    Bir Damla Gözyaşımın Hakkı Ödenmez,Öldürmeyen Her Acı Beni Diriltir .
  • Teğmen
    115 Mesaj
    fener bu maçı alır.alması lazım.ŞAMPİYONluğu istiyorsak...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    594 Mesaj
    Daum bu kafayla gidersen GS alırSize yemin ediyoorum Fenerin başında hagi olsaydı 7 maç öncesinden garantilemişti
    |
    |
    _____________________________
    Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor.....Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz....
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bu 6-0 5-1 olayına ultraslanın cevabı şu: 5-1 e kupayı 6-0 a babayı...

    elçiye zeval olmaz...

    maça gelirsek. yine yenicez yine yenicez.
    |
    |
    _____________________________
    break 4 love
  • Yüzbaşı
    798 Mesaj
    abi inş. gs alır ya fener şampiyon olursa kendimi çok kötü hissederim
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    İlk yarı 0-0 biter.

    2. yarı bu Hagi yine sapıtır. Sonrası Allah kerim...

    Yalnız maça gidecek gayselere işin zor. Fener şampiyon olursa orda kutlamalrın içinde kalacaklar. Ümidimiz tersinin olması. Gönlümden geçen hakem hatasıyla gaysenin kazanması...
    |
    |
    _____________________________
    En iyi maçlar BJK-Barcelona : 3-0
    Dünya KupasıTürkiye- Senegal : 1-0
    En iyi gol BJK- Dinamo Kiev : 3-1 Pascal Nouma
    Tüylerim hala diken diken oluyor...
  • Yüzbaşı
    492 Mesaj
    bir gslı olarak bu maçı fenerbahçe gurur meselesi yapacağından %1oo maçı fener alır.(eğer benim takımım gençleri yenseydi işler değişirdi.Şimdi ş.liginede çok uzağız.) Hagi de ''okyanusları geçip derelerde boğulduğu'' için kendi kredisini harcamıştır.
    |
    |
    _____________________________
    sadece ROCK..




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
haberler
Masal
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,419
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.