Şimdi Ara

Fazıl Say durmuyor: Sezen'in müziği detone

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
0
Favori
4.216
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Son dönemdeki sözleriyle gündemden inmeyen Fazıl Say, bu sefer de Sezen Aksu'nun müziğini eleştirdi: On notanın yedisi kirli. Detone ve kirli olunca da beni bu müziğin, 'Duygulu' olduğuna inandıramazsınız...



     Fazıl Say durmuyor: Sezen'in müziği detone



    'Yavşak arabesk' sözleriyle büyük tepki toplayan Fazıl Say, Habertürk gazetesine verdiği röportajda yine tartışma yaratacak şeyler söyledi.

    Orhan Gencebay, Müslüm Gürses, Hülya Avşar gibi isimlere de cevap veren Fazıl Say'ın eleştirilerinden en büyük payı ise Sezen Aksu aldı.

    ''Arabesk midir Sezen Aksu? "

    Emin olamadım. Toplumsal duyarlılıkları çok olan bir kadındır.


    Geçmişte kendisiyle bir arada bulunmaktan pişman mısınız?


    Sezen Hanım ile Metin Altıok'u anma gecesinde, Onno Tunç bestesi "Kavaklar" şarkısını çaldık. Niye pişman olayım? Önemli bir duyarlılıktır. Duygulu söylüyordu. Kaydı sonradan dinlediğimde biraz şaşırdım. Piyano, Do minör'den başlıyor, Sezen, Do diyez minör'den girip, Si minör'de arıyor parçayı. Son derece kirli. On notanın yedisi kirli. Detone ve kirli olunca da beni bu müziğin, "Duygulu" olduğuna inandıramazsınız. Duygu dediğimiz şey tüm duyuların birleşimidir. Kulak da en önemli duyudur. Müzik yapıyoruz. Patlıcan yemeği değil...


    Bu tartışmalarda dikkat çeken bir diğer nokta da, arabeskçilerin size yönelttiği eleştirilerdi. Orhan Gencebay, Müslüm Gürses, sert ifadeler kullandılar. Bu sözler sizi yaraladı mı?

    Gencebay ile aslında sadece ikimizin tartıştığı, hiçbir sunucunun bi le olmadığı, naklen yayın bir TV programına katılmak isterim. Konu müzik olsun. Müslüm Gürses konusunu sonra konuşuruz...


    Hülya Avşar, "Sizin tedavi olmanız gerektiği"ni söylüyor. Sizle ilgili her tartışmada bir delilik-dâhilik sorgulanıyor. Merak ettiklerini sorayım: Deli misiniz, dâhi mi?


    Dünyadaki 7 milyar insanın hepsinin tedavi olması gerekir bence. Ama mesele, tedavi olmanın yaşamımızda bir faydaya dönüşmesi. Hülya Hanım sanırım mahkemede hesaplaşacak dedikleriyle. Benim, "Dâhi veya deli olmam" konusuysa Türkiye'nin 2120 yılına kadar umurunda olmaz, merak etmeyin... ''


    Kaynak :http://www.ntvmsnbc.com/id/25123154/


    Tipik gündeme gelme çabaları, yazık



    _____________________________




  • Bu adamı ıslatıp ıslatıp
    _____________________________
    İşlemci: Intel i7 4770K@[4.5GHZ] | Anakart: ASUS Maximus VI Extreme Z87 | İşlemci Soğutucu : Corsair Hydro H110 | Ekran Kartı : EVGA GeForce GTX 980 Superclocked ACX 2.0 | Ram : GSKILL 32GB (4x8GB) RipjawsX DDR3 2133MHz Dual Kit Ram | SSD : Corsair 120GB Force 3 GT | Kasa Güç Kaynağı : Corsair C70 | SILENT PRO GOLD 80PLUS 1000W | Klavye Mouse : Logitech S510 | İşletim Sistemi : Windows 10 Pro (Orjinal)
  • Fazıl Say yine bombalamış helal Görüşlerine katılmam veya katılmamam önemli değil seviyorum bu adamı
    _____________________________
  • cami duvarına işiyor
    _____________________________
  • kimseye yaranma,yaltaklanma kaygisi olmadan muzik ozelinde Turkiyedeki yozlasmadan bahsediyor Fazil Say...hal boyle olunca yozlasmanin sembollesmis isimleri tarafindan saldiriya ugramasi da normal oluyor...
    _____________________________
  • Eskiden "bu adama" saygı duyardım.
    _____________________________
  • kendiside sanatçı deil piyano çalmak sanat deildirki davulcuda sanatçı o zaman davul çalıyor diye. küçük yaşta piyano eğitimi alan nota eğitim alan herkes bu adamın bildiklerini bilir
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    silinsinnn lütfen
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Gündemde kalma çabaları bunlar
    _____________________________
  • Andropoz un etkileri galiba
    _____________________________
    fiyatlar ve iletişim için http://www.fahrikuyumculuk.com email:ferhatde@hotmail.com 0535 619 77 30
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nitreex

    kendiside sanatçı deil piyano çalmak sanat deildirki davulcuda sanatçı o zaman davul çalıyor diye. küçük yaşta piyano eğitimi alan nota eğitim alan herkes bu adamın bildiklerini bilir

    dünyaca ünlü ve kendini kanıtlamış birisi bu ? sıradan piyano çalan birisinden bahseder gibi anlatmışsın.

    adam gerçekten zeki ve müzik bilgisi oldukça yüksek görüşlerine katılıyorum.

    gündeme gelmeye de ihtiyacı olan bi insan değil zaten dünyaca ünlü hatta dünyada türkiyedekinden bile daha ünlüdür diye tahmin ediyorum.

    sadece cahil olan halkından utanıyo benim gibi. kim utanmaz ki halkının cahil olmasından. vatanını düşünen bi insan sadece insanların uyanmasını kaliteliyle kalitesiz arasındaki farkı anlamasını istiyo.

    kesinlikle kaliteli bi sanatçı fazıl say
    _____________________________

    Other Bands Play,Manowar Kill !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nitreex

    kendiside sanatçı deil piyano çalmak sanat deildirki davulcuda sanatçı o zaman davul çalıyor diye. küçük yaşta piyano eğitimi alan nota eğitim alan herkes bu adamın bildiklerini bilir



    neyin sanat olup olmadigiıyla ilgili hangi birikime sahipsin de bu sekilde konusabiliyorsun?sen piano ve davul calmanin veya muzigin ne kadar komplike seyler oldugundan haberdar misin? cahil cesaretiyle sacmalamak dedikleri sey bu olsa gerek...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nitreex

    kendiside sanatçı deil piyano çalmak sanat deildirki davulcuda sanatçı o zaman davul çalıyor diye. küçük yaşta piyano eğitimi alan nota eğitim alan herkes bu adamın bildiklerini bilir

    Neremle güleceğimi şaşırdım yahu Bilmek mesele değil yaptıklarını yapabilmek meseledir. Fazıl Say bir dahidir. Hele hele müzik konusunda söylediklerini tartışmak bile manasız. Onunla tartışmayacağınız tek konu müzik olsun.


    Fazıl Say piyanonon harika çocuğudur.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sugar_klavyeci


    quote:

    Orijinalden alıntı: nitreex

    kendiside sanatçı deil piyano çalmak sanat deildirki davulcuda sanatçı o zaman davul çalıyor diye. küçük yaşta piyano eğitimi alan nota eğitim alan herkes bu adamın bildiklerini bilir

    Neremle güleceğimi şaşırdım yahu Bilmek mesele değil yaptıklarını yapabilmek meseledir. Fazıl Say bir dahidir. Hele hele müzik konusunda söylediklerini tartışmak bile manasız. Onunla tartışmayacağınız tek konu müzik olsun.


    Fazıl Say piyanonon harika çocuğudur.

    böyle düşünenler olduğuna sevindim sonunda geldiniz

    arabesk konusunda katılıyorum

    ağlayarak kafalarını bacaklarının arasına kadar titreyerek gidip gelmeye çalışırken şarkı söyleyen yavşaklarada uyuz oluyorum
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nitreex

    kendiside sanatçı deil piyano çalmak sanat deildirki davulcuda sanatçı o zaman davul çalıyor diye. küçük yaşta piyano eğitimi alan nota eğitim alan herkes bu adamın bildiklerini bilir


    fahişeler gibi ağzımı aça aça gülüyorum
    _____________________________
    fonksiyon, proporsiyon, konstrüksiyon
  • Sezen Aksu gibi kendini kanıtlamış bir sanatçıyı bu şekilde eleştiren bir zihniyetin değil sanatçılığından aklından şüphe duymak gerekir
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazytaxi

    Gündemde kalma çabaları bunlar

    Aynen..


    Eleştri yapacaksan her dönemde yap. Birden çıkıp bu böyle şu böyle demek ne? Kaç yıldır aklın nerdeydi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bach -- 16 Ağustos 2010; 13:21:31 >
    _____________________________
  • Gündemde kalmak için arada çıkıp böyle saçma söylemlerde bulunuyor.
    _____________________________

    Ey Türk Gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BiLaL !

    Sezen Aksu gibi kendini kanıtlamış bir sanatçıyı bu şekilde eleştiren bir zihniyetin değil sanatçılığından aklından şüphe duymak gerekir

    sezen aksu kime kanıtladı kendini? müzikten anlamayan koca türk toplumuna mı? Fazıl say kendini dünyaya kanıtladı.

    sezen aksuya insan diyesim bile gelmio ırkçı hükümet yalakası bi tip asıl dikkat çekmeye çalışan odur. açılım hakkında dediklerini unuttunuz heralde. hülya avşar da aynı şekilde

    ayrıca sezen aksuya gıcıklığımın bi sebebi de izmirliyim diye dolanması ortalarda. izmirde büyümekle oralı olunmuyo. izmirli değil o kadın halkı kandırıyo.
    _____________________________

    Other Bands Play,Manowar Kill !




  • Sezen Aksu, sırf referandumda "Evet" oyu vereceğim dediği için yerden yere vuruluyor forumda başka bir açıklaması yok.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *Reventon*

    Gündemde kalmak için arada çıkıp böyle saçma söylemlerde bulunuyor.



    iste bu da sizin icine dusuruldugunuz bir yanilgi...gundeme gelmek album satmak yani kisacasi para kazanmak icin yıllarca kandirildi Turk halki adina sanatci denilen kisiler tarafindan...Fazil Say caldigi muzik itibariyla bir milyon album satacak degil herhalde... taninma gibi bir kaygisi da(dunyanin degisik yerlerinde caliyor ve klasik muzik cevrelerinde adi bilinen bir kisi) olamayacagina gore bu sekilde konusmasinin da farkli bir sebebi vardir herhalde degil mi?...ve bu sebep de ne reklam yapmak ne de para kazanmaktir...sadece yozlasmadan rahatsizligini dile getiriyor her ciddi muzik adami gibi hepsi bu...sunu da belirtmekte yarar vardir ki eger ayaklari yere basan,duzgun bir muzik anlayisi olsaydi Turkiyedeki cogunlugun, Fazil Say'in elestirdigi kisiler de sanatci olarak kabul gormeyeklerdi...


    yozlasma demisken tam da denk geldi...su habere bir bakin bakalim...

    http://www.hurriyet.com.tr/magazin/magazinhatti/15563020.asp?gid=222
    _____________________________




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.