DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Faturasız hattımın dökümü lazım
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
5
Cevap
0
Favori
14.795
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> Faturasız hattımın dökümü lazım
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      224 Mesaj
      27 Mayıs 2011 21:37:48 Konu Sahibi
      Arkadaşlar Vodafone faturasız hat kullanıyorum. son 1 hafta içinde beni arayan numaraları öğrenmem gerekiyor daha doğrusu geçen hafta beni arayan bi numara lazım oldu. bunu nasıl öğrenebilirim? müşteri hizmetlerini arasam mail adresime dökümü yollarlar mı?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1907 Mesaj
      27 Mayıs 2011 22:27:09
      çok basit!
      online işlemler menüsü yeni adıyla myvodafone a giriyorsun oradan kullanım detayları bölümünden ses,data,mesaj kısaca ne var ne yok saati saatine öğrenebilirsin.



      _____________________________

    • Teğmen
      224 Mesaj
      27 Mayıs 2011 23:12:26 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: atakum52

      çok basit!
      online işlemler menüsü yeni adıyla myvodafone a giriyorsun oradan kullanım detayları bölümünden ses,data,mesaj kısaca ne var ne yok saati saatine öğrenebilirsin.


      Merhaba. Az önce onu öğrendim ve üye oldum. Detaylara baktım bu sefer de sadece aranan numaralar var bana gelen aramalar yok. Bunu nasıl halledebilirim?



      _____________________________

    • Teğmen
      224 Mesaj
      28 Mayıs 2011 00:05:47 Konu Sahibi
      up up


      _____________________________

    • Binbaşı
      1907 Mesaj
      28 Mayıs 2011 09:35:19
      Gelen numaraları hiçbir oprtatör kaydetmez telekom dahil


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.