DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Faturalıdan Faturasıza Geçiş
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
31
Cevap
0
Favori
6.246
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> Faturalıdan Faturasıza Geçiş
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      391 Mesaj
      31 Temmuz 2011 18:42:08 Konu Sahibi
      Faturalı hattan faturasız'a geçmek için bugün müşteri hizmetlerini aradım ancak ilk faturayı ödemesi 22'sinde kesiliyormuş 23'ünde ararsanız faturasız'a geçebilirsiniz dediler ancak diğer ay'a geçmez mi bu şekilde olursa bana tam bilgi verebilirmisiniz ?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      31 Temmuz 2011 18:46:21
      quote:

      Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz

      Faturalı hattan faturasız'a geçmek için bugün müşteri hizmetlerini aradım ancak ilk faturayı ödemesi 22'sinde kesiliyormuş 23'ünde ararsanız faturasız'a geçebilirsiniz dediler ancak diğer ay'a geçmez mi bu şekilde olursa bana tam bilgi verebilirmisiniz ?


      Yanlış bilgi vermişler hocam bende faturalıdan faturasıza geçiş yapmıştım.Müşteri temsilcisiyle görüştüm fatura kesim tarihinden 2 gün önce geçişi gerçekleştirmek üzere kayıt aldılar.Bir daha arayıp durumu aktarmanı öneririm.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      391 Mesaj
      31 Temmuz 2011 18:47:51 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Jean Reno



      Alıntıları Göster



      Yanlış bilgi vermişler hocam bende faturalıdan faturasıza geçiş yapmıştım.Müşteri temsilcisiyle görüştüm fatura kesim tarihinden 2 gün önce geçişi gerçekleştirmek üzere kayıt aldılar.Bir daha arayıp durumu aktarmanı öneririm.


      Hocam ben 28 temmuzda faturalıya geçtim ancak bu bana çok geldi hocam ödeme olarak faturasız'a geçmek istiyorum dedim bana ilk ödemeyi yapmanız lazım 22'sinde kesiliyormuş oda benim aklıma 2.faturada başlamazmı bu şekilde olursa ?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      31 Temmuz 2011 18:52:34
      quote:

      Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz



      Alıntıları Göster



      Hocam ben 28 temmuzda faturalıya geçtim ancak bu bana çok geldi hocam ödeme olarak faturasız'a geçmek istiyorum dedim bana ilk ödemeyi yapmanız lazım 22'sinde kesiliyormuş oda benim aklıma 2.faturada başlamazmı bu şekilde olursa ?


      22sinde kesiliyor olabilir.Yalnız siz 23 ünde faturasıza geçmek için başvuru yaparsanız sizin paket yenilendiği için yeni bir fatura daha kesilecektir.Tekrar müşteri temsilcisiyle görüşüp teyit almanı öneririm.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      391 Mesaj
      31 Temmuz 2011 18:54:17 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Jean Reno



      Alıntıları Göster



      22sinde kesiliyor olabilir.Yalnız siz 23 ünde faturasıza geçmek için başvuru yaparsanız sizin paket yenilendiği için yeni bir fatura daha kesilecektir.Tekrar müşteri temsilcisiyle görüşüp teyit almanı öneririm.


      Hocam ben söyledim ancak bana 22'sine kadar beklememi istedi müşteri hizmetlerindeki bayan ?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      31 Temmuz 2011 18:59:16
      Garanti olması için tekrar aramanı öneriyorum bilgisiz bir müşteri temsilcisi olabilir.Arama biterken 2. fatura kesilirse ödemeyeceğini de söyle, en azından faturayı keserlerse elinde bir itiraz nedeni olabilir.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      391 Mesaj
      31 Temmuz 2011 19:00:25 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Jean Reno

      Garanti olması için tekrar aramanı öneriyorum bilgisiz bir müşteri temsilcisi olabilir.Arama biterken 2. fatura kesilirse ödemeyeceğini de söyle, en azından faturayı keserlerse elinde bir itiraz nedeni olabilir.


      Tamam hocam en iyisi ben 10 ağustos gibi arama yapayım şimdi daha yeni geçiş yaptım diye bunlar böyle davranıyorda olabilirler



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      31 Temmuz 2011 19:04:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz



      Alıntıları Göster



      Tamam hocam en iyisi ben 10 ağustos gibi arama yapayım şimdi daha yeni geçiş yaptım diye bunlar böyle davranıyorda olabilirler


      22 sinde kesiliyorsa 20 sinde arayıp da direk geçişinizi talep edebilirsiniz.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      391 Mesaj
      31 Temmuz 2011 19:06:27 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Jean Reno



      Alıntıları Göster



      22 sinde kesiliyorsa 20 sinde arayıp da direk geçişinizi talep edebilirsiniz.


      Tamam hocam ben o zaman 15-20 ağustos gibi arama yapsam bi problem olmaz dimi yine derlerse bana 22'sinden sonra geçiş yapabilirsiniz diye bende 2.faturayı ödemem yoksa hattımı iptal ederim falan dersem olur mu ?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      31 Temmuz 2011 19:15:21
      quote:

      Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz



      Alıntıları Göster



      Tamam hocam ben o zaman 15-20 ağustos gibi arama yapsam bi problem olmaz dimi yine derlerse bana 22'sinden sonra geçiş yapabilirsiniz diye bende 2.faturayı ödemem yoksa hattımı iptal ederim falan dersem olur mu ?


      Aynen öyle hocam.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    • Yüzbaşı
      391 Mesaj
      31 Temmuz 2011 19:17:31 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Jean Reno



      Alıntıları Göster



      Aynen öyle hocam.


      Çok teşekkürler hocam bunlar çok uyanık müşteri kaybetmemek için neler yapıyorlar demek
      şikayetimvar sitesinede yazdımdı.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      8240 Mesaj
      31 Temmuz 2011 19:18:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz



      Alıntıları Göster



      Hocam ben 28 temmuzda faturalıya geçtim ancak bu bana çok geldi hocam ödeme olarak faturasız'a geçmek istiyorum dedim bana ilk ödemeyi yapmanız lazım 22'sinde kesiliyormuş oda benim aklıma 2.faturada başlamazmı bu şekilde olursa ?


      Şu söylediğin bilgi bazı şeyleri değiştiriyor ama aveada nasıl bilmiyorumda faturalıya 28 temmuzda geçtiğini söylemişsin daha 1 fatura dönemi olmadan senin tekrar faturasıza dönmene izin verilmemesi bu yüzden olabilir.1 ay mevzusu oluyor ödeme tipi değişikliklerinde.Görüştüğün kişi bu yüzden ilk faturanızın kesilmesini beklemeniz gerektiğini söylemiş olabilir.Tekrar arayıp detaylı bilgi alın bence.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      391 Mesaj
      31 Temmuz 2011 19:43:54 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: CeSiN



      Alıntıları Göster



      Şu söylediğin bilgi bazı şeyleri değiştiriyor ama aveada nasıl bilmiyorumda faturalıya 28 temmuzda geçtiğini söylemişsin daha 1 fatura dönemi olmadan senin tekrar faturasıza dönmene izin verilmemesi bu yüzden olabilir.1 ay mevzusu oluyor ödeme tipi değişikliklerinde.Görüştüğün kişi bu yüzden ilk faturanızın kesilmesini beklemeniz gerektiğini söylemiş olabilir.Tekrar arayıp detaylı bilgi alın bence.


      Tamamda hocam ben ağustos 22'sinden sonra faturasız hatta geçiş yaparsam 2.ay faturayı yine kitlicekler bana yanlış mı anladım ?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      8240 Mesaj
      31 Temmuz 2011 19:47:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: sefa.yilmaz



      Alıntıları Göster



      Tamamda hocam ben ağustos 22'sinden sonra faturasız hatta geçiş yaparsam 2.ay faturayı yine kitlicekler bana yanlış mı anladım ?

      Evette yapılacak birşey yok eğer mevzu dediğim şeyden kaynaklanıyorsa yani keşke siz daha önceden faturalıya geçmeseydiniz.Bu tip durumlarda 1 dönem dolmadan geri dönüş olmuyor diye biliyorum ben sizin mevzu bundan kaynaklı olabilir dedim sadece.Yani müşteri hizmetleri sizi kandırmamış sadece bu durumdan geçemediğiniz bilgisini paylaşmamış olabilir.Dediğiniz mevzu sizin önceden düşünmeniz gereken bir durumdu.

      Şunu sorun bi tam fatura kesiminin olduğu an faturasıza otomatik geçme imkanı varmı diye sorabilirsiniz 2. fatura gelmeden.O imkanda yoksa 2. dönemin sonuna doğru geçersiniz faturasıza hiç yoktan dakika hakkınız boşa gitmez.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      391 Mesaj
      31 Temmuz 2011 19:48:58 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: CeSiN



      Alıntıları Göster


      Evette yapılacak birşey yok eğer mevzu dediğim şeyden kaynaklanıyorsa yani keşke siz daha önceden faturalıya geçmeseydiniz.Bu tip durumlarda 1 dönem dolmadan geri dönüş olmuyor diye biliyorum ben sizin mevzu bundan kaynaklı olabilir dedim sadece.Yani müşteri hizmetleri sizi kandırmamış sadece bu durumdan geçemediğiniz bilgisini paylaşmamış olabilir.Dediğiniz mevzu sizin önceden düşünmeniz gereken bir durumdu.

      Şunu sorun bi tam fatura kesiminin olduğu an faturasıza otomatik geçme imkanı varmı diye sorabilirsiniz 2. fatura gelmeden.O imkanda yoksa 2. dönemin sonuna doğru geçersiniz faturasıza hiç yoktan dakika hakkınız boşa gitmez.


      İkinci dediğinizi yapacağım zaten hocam bende 22'sinde kesiliyor 10-15 ağustos gibi arayacağım hem dakikalar boşa gitmesin hemde otomatik olarak faturasız hattına geçmeyi soracağım ( sonuçta 1.ay faturasını ödeyeceğim ) tekrar neden 2.faturayı ödeyeyim ki :S



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3536 Mesaj
      31 Temmuz 2011 19:50:17
      faturalar gün bazlı çıkacak bu 1. güzellik.
      2- gidip Turkcell - Vodafone'a taşıyın, taşındıktan 1 gün sonra yine Avea'ya taşıyın, fatura derdinden kurtulun bu kadar sorun olacaksa.

      1 ay dolmadan faturasıza geçemezsiniz.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________


      DH Vodafone Smart Pro 7 Kullanıcıları

      DH müdavimi.
    • Yüzbaşı
      391 Mesaj
      31 Temmuz 2011 19:54:36 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: basturkemin

      faturalar gün bazlı çıkacak bu 1. güzellik.
      2- gidip Turkcell - Vodafone'a taşıyın, taşındıktan 1 gün sonra yine Avea'ya taşıyın, fatura derdinden kurtulun bu kadar sorun olacaksa.

      1 ay dolmadan faturasıza geçemezsiniz.


      Taşıma işlemi yapmadan direk ben faturasız hatta geçiş yapamıyormuyum sonuçta fatura ödemesini yapacağım 1.ay'ın o şekilde olursa 2.ayıda ödemek zorunda olacağım ama.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      391 Mesaj
      31 Temmuz 2011 21:10:04 Konu Sahibi
      Ben bu avea faturasını nasıl ödeyeceğim hattımı yarın vodafoneye taşırsam eğer ( daha faturalıya geçeli 3 gün oldu ) bu konudada bilgi verebilirmisiniz ?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      391 Mesaj
      01 Ağustos 2011 23:04:07 Konu Sahibi
      22'sinde fatura'nın kesilmesi gerekiyormuş peki 22'sinden sonra faturasız'a geçiş yaparsam fatura borcu ödedikten sonra geçiş ücreti nedir kadar bilgisi olan varmı acaba ?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      51 Mesaj
      09 Ağustos 2011 17:19:55
      var mı bir gelişme faturasıza geçtiniz mi nasıl bir cretlendirme oluyor ve faturayı nasıl hesaplıyorlar?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.