Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Fatih Terim Hayranları Girmesin Bu Konuya

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
17
Cevap
0
Favori
609
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Galatasaray >> Fatih Terim Hayranları Girmesin Bu Konuya
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    Arkadaşlar on yiyelim ya on gol yiyelim. Ama mücadele görelim.

    Kayseri maçında galibiyeti getiren adem büyük. Peki bu adam gol attı özgüveni azmi yerinde. Şans vermedi.

    Sürekli yanlış kadro sürekli ısrar etmeler. Yeter ulan yeter.



    Milli takımın da içine etti prim mevzusu diye diye. Haksızdı haksızlık yaptı. Hiç milli olmamış adamı adanaspor kalecisini artık akrabası mi tanıdığı mi bilinmez. Son maç kadroya aldı ve adam 500 k euro prim aldı. Bunu da arda vb birkaç oyuncu dile getirdi bu adam oynamadı hiç sakat olan birine vermek gerek primi dedi kötü oldular.

    Ya zor tutuyorum kendimi ya. Ne suçu var şu şenerin ömerin emrenin ademin yunusun söyleyin ya arkadaşlar.

    Yeter ulan yeter.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • İstifa etse veya kovulsa ne olur bi hışımla gider 3-4 sene sonra basiretsiz yöneticiler her şey unutup gene getirirler taraftarda alkış tutar defalarca yapılan şey , Fiorentinaya gittiğinden beri nefret ediyorum bu adamdan

  • Er
    2 Mesaj
    Hayatım boyunca hiç demedim ama artık istifa etmesi gerek taktik 0 takımda tamamen doldur boşalt futbol oynuyoruz zaten beklerin durumu ortada yeter artık maç izleyesim gelmiyor



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    14809 Mesaj
    Kaç senedir söylüyoruz be kardeşim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2421 Mesaj
    adam yürüyen ego, sırf futbol cenahındaki yorumcular şunu şunu oynatsın dedikçe egosu yüzünden inadına oynatmıyor ve takımda evlatçılık var evladı değilsen işin zor, kendisi Tafi hariç yardımcları ve Emre Utkucan teknik takımdan gitmelidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi White Devil -- 7 Kasım 2019; 1:50:40 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    351 Mesaj
    İstifa etse veya kovulsa ne olur bi hışımla gider 3-4 sene sonra basiretsiz yöneticiler her şey unutup gene getirirler taraftarda alkış tutar defalarca yapılan şey , Fiorentinaya gittiğinden beri nefret ediyorum bu adamdan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2930 Mesaj
    50 senedir futbolun içinde ama taktiği ne bam güm lan oğlum 50 sene be bişey öğrenemedinmi? Gerçekten YAZIK!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PSN: Consequenses
  • Yarbay
    3823 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
    Kids are like farts, you can only tolerate your own. < / > 10 yıldır dolaştığım ülkeler; < / > EUROPE: TURKEY, GREECE, BULGARIA, ROMANIA, GERMANY, ITALY, FINLAND, NORWAY < / > MIDDLE EAST: UAE, CYPRUS < / > ASIA: AZERBAIJAN, PAKISTAN, CHINA, HONG KONG, SOUTH KOREA < / > ASIA-PASIFIC: THAILAND, INDONESIA, MALAYSIA, SINGAPORE, PHILIPPINES, VIETNAM
  • Yüzbaşı
    627 Mesaj
    Hoca neden bu kadroyla sahaya cikiyor anlamiyorum, bunlarin kosmadigini pres yapmadigini görmüyormu ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    609 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ÖLÜCÜ

    İstifa etse veya kovulsa ne olur bi hışımla gider 3-4 sene sonra basiretsiz yöneticiler her şey unutup gene getirirler taraftarda alkış tutar defalarca yapılan şey , Fiorentinaya gittiğinden beri nefret ediyorum bu adamdan
    olay aynen dediğin şekilde olacak.. hep diyoruz adamın şampiyonlar ligine çapı yetmiyor.. açık ve net.. kuru gürültü..
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    568 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Sir Sherlock


    Falcao'yu transfer ettiren taraftar, Diagne'yi keza öyle. Yönetim hocaya hiç uygun olmayan oyuncuları alsın ama suçlu Terim öyle mi?

    Neye dayanarak bunu söylüyorsunuz?
    _____________________________
  • Yarbay
    3645 Mesaj
    Bu kadro oynamiyorsa sorun hocadadir. Ligin acik ara en kaliteli kadrosu yalan mi?
    |
    |
    _____________________________
    Xbox One GT:madman1436 - BESIKTAS- Romanya Bukres ! Oracle Ucretsiz deneme surumu icin pm atabilirsiniz. Tum urunleri 60 gune kadar bulut uzerinden kullabilirsiniz, ogrenciler, kisisel meraki olanlar ve isi icin test etmek isteyenler buyrun
  • Yüzbaşı
    250 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ekmek Arası Klavye

    Falcao'yu transfer ettiren taraftar, Diagne'yi keza öyle. Yönetim hocaya hiç uygun olmayan oyuncuları alsın ama suçlu Terim öyle mi?

    Neye dayanarak bunu söylüyorsunuz?
    Evet Falcao'yı transfer ettiren taraftar.
    Çünkü basiretsiz yönetim koca bir sezonu forvetsiz bırakma ihtimali vardı. Taraftarda Falcao ismiyle baskı kurdu.
    Ancak, bize yönetimden hiçkimse "Aşil tendomunda nüksetmeye meyilli kalıcı sakatlığı oldugunu" söylemedi.

    Bazı saftirik taraftarlarda "Monaco'yu boykot ediyor, sakatlık ayağına yatıyor" diye olayı yorumlamıştı.

    Adamı transfer ettikten tam 1 ay sonra eski kulubünün doktor raporları sosyal medyaya sızdı.

    Çıkıp deselerdi ki" Araştırdık kalıcı sakatlıgı var bu yüzden trasnferinden vaz geçtik" derse taraftar ses etmez alternatif isimlere yönelirdi.

    Alan'da da aynı hatayı düşülecekti. Çift çapraz bağları dizden iki kez kopmuş adamı transfer etmeye uğraştılar, onuda beceremediler. Alan konusunda transferine şiddetle karşı çıkmıştım, çünkü çapraz bağları kopmuş futbolcunun, futbol hayatı pamuk ipliğine bağlıdır.

    2.5 ay yönetim falcao ile bizi oyaladı ve ancak Agustos ayının son haftasında transfer edebildi.

    Ha aldık, ha alacagız, ha geldi ha gelecez diye sosyal medya da boy boy resimlerini sızdırdılar.

    Falcao'da taraftarın günahı varmı ? pek tabi.
    Ancak pramitin en alt katmanında.

    Bana kimse Şampiyonlar ligi yaşanan hezimeti Falcao'ya bağlamaya kalkmasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Belo Betty -- 9 Kasım 2019; 12:29:47 >
    _____________________________
    Yalnız Avlanan Jaguar, Yalnız Ölür.




  • Yüzbaşı
    568 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Sir Sherlock



    Eee o zaman suçlu olan taraftar ve yönetim. Hocanın ne suçu var da suçluyorsunuz? Yönetim işini düzgün yapsın, taraftar da her şeye karışmasın hiçbir sorun olmaz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Belo Betty kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    250 Mesaj

    Hocayı hemen aklamaya çalışma
    Falcao tamam tırt çıktı. Geri kalanlar? bariz form düşüklüğü?

    Fatih hoca bana göre miladını doldurmuş hocadır. Takımın başında kaldıgı her süre boyunca , Galatasaray geriye gidecektir. F.T sevginizi anlıyorum ancak aslolan Galatasaray'dır.

    Formsuz hoca gider .Net.

    Ben kendi fikirlerimi söylüyorum. Daha hangi tür felaketler yaşamamız gerekli durumun vahametini anlayabilmeniz için ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Belo Betty -- 9 Kasım 2019; 18:11:29 >
    |
    |
    Ekmek Arası Klavye kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Yalnız Avlanan Jaguar, Yalnız Ölür.
  • Yüzbaşı
    568 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Sir Sherlock



    Real Madrid fark attı diye kötü hoca aynen. Algı yapıyorsunuz anca. Hoca gayet başarılı, neyi beğenmiyorsunuz? Sorun kötü topçularsa onların hesabını yönetimden sorun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Belo Betty kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    2 Mesaj

    Algi filan bilememde kardesim, madem cok biliyorlar kendilerine güveniyorlarsa erkek gibi cikip kaçı sampiyon yapamaz bu terim bizi yaparsa ben dahada yorum yapmam tetim hakkinda cizerim hesabi diyebiliyor :)



    Yoksa elestir devamli, ama icraat yok sadece elestir sampiyon yapincada sus tekkral var bir tane grcen sezon sampiyonluktan sonra 5 ay kendi konusuna mesaj atmadi ilk yenilgide damladi. Bunlar pusucu tayfa ciddiye alma cesaretleri yok zaten gikirleri varsa savunsunlar arkasinda fursunlarda gorelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miskin_yek -- 10 Kasım 2019; 1:36:37 >
    |
    |
    Ekmek Arası Klavye kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    '' AKLA MAĞRUR OLMA , EFLATUN-İ VAKT OLSAN DAHİ ''
  • Yüzbaşı
    568 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Sir Sherlock



    Bunların futboldan falan anladıkları yok. Diagne'yi, sakat Falcao'yu transfer ettiren bunlar ama utanmaları da yok ki hala yazıyorlar
    |
    |
    miskin_yek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Şöyle bir şey de var Galatasaray teknik direktörlüğünü herkes kaldıramıyor. Medya zaten komple rakiplerin elinde, medya patronlarının çoğu Fenerbahçe, Beşiktaş kulübü üyesi insanlar hepsi Galatasaray bişe yapsa da baskıyı kursak diye bekliyor.

    O yüzden Galatasaray'a Fatih Terim gibi çirkef ama hakkını savunan sözü geçen, laf sokan, ısıran bi adam lazım. Yoksa 2 hafta kötü giden adamı yer bitirir medya. Bu çok sığ bi düşünce gibi gelebilir ama öyle Türkiye'de sırf teknikle, taktikle şampiyon olamazsın. Saha içinde güçlü olduğun kadar saha dışında da (şike anlamında demiyorum) güçlü olman lazım. E bizim de federasyonda, mhk'da, pfdk'da ismimiz olmadığından Terim gibilerine ihtiyacımız var.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
Bey Azura
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.