🎙 Muhbir (@ajans_muhbir) on X https://x.com/ajans_muhbir/status/1922236419486990729< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NeoNesil2025 -- 13 Mayıs 2025; 16:25:1 > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
🎙 Muhbir (@ajans_muhbir) on X https://x.com/ajans_muhbir/status/1922236419486990729< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NeoNesil2025 -- 13 Mayıs 2025; 16:25:1 > |
|
_____________________________
|
|
beka meselesi değildi o zaman.. şimdi koltuk sallantı da olunca ,, partiye yakınları atamalar , varlık fonu şirketlerinin yönetim kurulu üyelikleri , yüksek rantlı ihaleler ve 23 yıldır yedikleri haltlar ortaya çıkmasın diye eskiden DEM ve PKK yanlıyor dedikleri muhalefetten daha APO sevici oldular bir anda.. Birisi koltuktan kalkmaktan zorlanıyorsa bilin ki altına pislemiştir.. |
|
beka meselesi değildi o zaman.. şimdi koltuk sallantı da olunca ,, partiye yakınları atamalar , varlık fonu şirketlerinin yönetim kurulu üyelikleri , yüksek rantlı ihaleler ve 23 yıldır yedikleri haltlar ortaya çıkmasın diye eskiden DEM ve PKK yanlıyor dedikleri muhalefetten daha APO sevici oldular bir anda.. Birisi koltuktan kalkmaktan zorlanıyorsa bilin ki altına pislemiştir.. |
|
_____________________________
Her lafa verilecek bir cevabım var elbet.
Lakin bir lafa bakarım, laf mı diye? Birde söyleyene bakarım, adam mı diye? |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Haklı olabilirsiniz, gerçekten haklı olabilirsiniz; fakat başkasının düşüncelerini değiştirmek söz konusu olunca haklı olmanız büyük bir olasılıkla hiçbir şeyi değiştirmeyecektir. Her on tartışmanın dokuzunda taraflar kendi haklılıklarına, tartışmaya başlamadan önce inandıklarından daha çok inanmaktadırlar. Tartışmayı kazanamazsınız. Çünkü kazansanız da kaybetseniz de bir şeyleri kaybetmişsinizdir. Neden? Diyelim ki diğer kişiye karşı bir zafer kazandınız ve onun fikirlerini bir paçavra gibi parça parça ettiniz, kafasının çalışmadığını kanıtladınız. Peki ya sonra? Siz kendinizi iyi hissedeceksiniz. Ya karşınızdaki kişi? Onu küçük düşürmüş olacaksınız. Gururu kırılacak. Size gücenecek. Ayrıca unutmayın: Düşüncelerinin yanlışlığı kanıtlansa da, insan aynı düşünceleri savunmaya devam eder. Bir münakaşadan en iyi sonucu almanın tek yolu münakaşadan kaçınmaktır. -Dale Carnegie
|
|
Siyasi çıkar ve rant her şeyden üstündür... |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ja ne odlucujem da li cu ici u bitku po tome kakva je sila koja me prati nego po tome koliku svetinju branim. |
|
99 da lağvedeyim dese teröristler kabul edecekler miydi? Bölge şu anki gibi miydi? Şu an zaten gebermek üzerelerdi, siz kovmadınız ben istifa ediyorum modunda kapattılar kendilerini. En güçlü oldukları zaman mı lağvedileceklerdi? 99 da apo lağvedeyim dese amerika izin vermezdi Biraz akıl fikir... Hiç mi etrafı, dış politikayı okuyamıyorsunuz sayın Altaylı Edit: Hiç şaşırtmadı: ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yakup548 -- 14 Mayıs 2025; 16:17:51 > |
|
_____________________________
Laptop: Asus ROG Strix G513QY Ryzen 5900HX, 6800M, 1 TB, 2K 165Hz Kasa:MSI MAG Vampiric 100R || PSU:High Power 750W 80 Bronze ||Anakart:MSI B450-A Pro İşlemci: AMD Ryzen 5 2600 ||Ram : Corsair Vengeance 2x8 16 Gb 3200 Mhz ||Depolama: Sandisk 1 TB Nvme - Seagate Barracuda 2 TB - Seagate Barracuda 1TB Ekran Kartı: Gigabyte RX 9070 XT OC
|
|
Kapılar ardında zamanında bir çok şey görüşülmüş konuşulmuş olabilir. Bu gün nelerin pazarlığının yapıldığını biliyormuyuz. PKK ben PKK yı lağvettim diyor peki diğer örgütler zaten PKK nın devamı değilmi? PKK ismini silince onlarda mı silindi böyle saçma bir şey olurmu. Şu anda PKK nın fesh edilmesi belliki tabela değişikliği, bir şeylerin pazarlığı yapılmış karşılıklı çıkarlar üzerinde anlaşılmış, şimdi bunu millete büyük bir zafer ve başarı olarak pazarlama safhasında. Şundan emin olun bir kaç yıl sonra Kürt Partilerinden şunu duyacağız "Biz üzerimize düşeni yaptık PKK yı kapattık terörü bitirdik şimdi siz vaatlerinizi yerine getirin, Özgür Kürdistan için gereken adımları atın." ABD nin İsrailin ve Avrupanın ses etmemesi sizi hiç işkillendirmiyormu? Demek ki bu yolda bir takım gelişmeler olacak ve herkes istediğini alacak alacak ki ses çıkartmıyorlar. |
|
_____________________________
AO
|
|
Suriyede PYD yonetiminin liderligini Ocalanin yapmasina izin verilecek. Karsiliginda da ozerklik statusu suriyede kazanilana kadar TR ye karsi saldiri yapilmayacak. Sonrasinda da Suriye kolu ile firatin dogusundaki IKBY birleşerek kurdistanin bagimsizligi istenecek. Bu süreçtede Ocalan Imralida ozgurluge kavusacak adada takilir, telefonu olur, interneti olur ozgurce Suriye ve Irak Kürt bolgelerini yonetir. Olay bu. Cok da anlasilmayan bir sey yok. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ja ne odlucujem da li cu ici u bitku po tome kakva je sila koja me prati nego po tome koliku svetinju branim. |
|
Kendinizi apdeyt edin, güncelleyin. Tarihi gercekleri siz bilmiyorsunuz diye farkli olmuyor. 2001 de Akp oncesi donemde teror bitmişti şehit sayilarina bakabilirsin internet bir tik uzaginizda 2.si terorist ssyilarina bakabilirsiniz. birilerinin isine geldigi için teror tekrar hortlatildi, konuşturtmayin insani. Kimler ne amacla yapti onu da dusunun bulun < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Ja ne odlucujem da li cu ici u bitku po tome kakva je sila koja me prati nego po tome koliku svetinju branim. |
|
99'da apo hapiste olduğu ve idam cezası olduğu için PKK eylemlerine devam edemedi. İdam 2004 yılında kalkmış ve PKK 2004te ateşkesi sona erdirip 2005te eylemlere başladığı görülüyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Demokratik Değişim Hareketi. Demokratik seçimler için 41 ilde 2000 kişi gerekiyor CHP-iyi parti demokrasi için adım atmazsa seçimlere girebilecek parti kurmalıyız
|
|
kafada şahane 3-4 ayda bir bombalar patlayan ülkeyle özerklik ve kürdistan bölgesi isteyen pkk ile, son 5-7 senedeki bitik pkk yı kıyaslamış. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 14 Mayıs 2025; 23:36:34 > |
|
_____________________________
|
|
neyseki yaşım tutuyoda senin gibilere kalmadım |
|
_____________________________
KAHROLSUN BAĞZI ŞEYLER
|
|
sen her haberi, sesli-yazılı-görsel medyada serbest bir şekilde görebiliyor musun? hatta bugün görebiliyor musun? hemen bir yasak getiriliyor, hiç kimse millete haber yapamıyor. neyse.. sadece yerel kaynaklara bakarsan bir şey göremezsin. pkk öcalan'ın yakalanmasından sonra girişimler de yapmıştır. kısaca altay'lı bence doğru söylüyor. öcalan'ın yakalanma süreci ve sonrasına bir kaynak. neler olmuş bir bak. adam amerika ve uzakdoğu hariç epey bir uçak gezisi yapmış.. fr.wikipedia.orgParti des travailleurs du Kurdistan — Wikipédia https://fr.wikipedia.org/wiki/Parti_des_travailleurs_du_Kurdistan |
|
_____________________________
|
|
bu adam gördüğüm en algı peşinde koşan, algı yapan, insanlara ters bilgiler yapan bir insandır. 99 yılı ile 2025 yılı bir mi? o zaman bahçeli tek başınaydı. cumhurbaşkanımız ile birleşince olayın rengi değişti. |
|
_____________________________
|
|
Nerden bakarsak bakalım... NATO bilgisine sahip, NATO üyesi, ayrıca NATO dışı orduları da dünyanın en büyüklerinden olan bir ülke bir terör örgütüyle kırk sene uğraşmaz. Nerede görülmüş böyle şey, var mı bir örneği? Tedariği kesersin, para yollarını bulursun, beş senede yapamazsan, on senede bitiririsin. MHP ile AKP'nin hükümeti gar patlamasını 'araştırmayalım' dedi. Türkiye'nin yüzlerce gencini havaya uçurdular Ankara'nın ortasında, 'araştırmayalım' dediler. Tane tane, anlaşılacak şekilde anlatabiliyorsanız yazın, yandan çarklı laflara kırk senedir doyduk. |
|
_____________________________
in vino veritas *
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Büyük beyinler fikirleri, orta beyinler olayları, küçük beyinler ise kişileri konuşur. Hyman G. Rickover
Ben gerçeğin peşindeyim, kimin söylediği önemli değil. Ben adaletin peşindeyim, kim için veya kime karşı olduğu önemli değil. Eğer dikkatli değilseniz, gazeteler sizin zulüm gören insanlardan nefret etmenizi ve zulmü uygulayan insanları sevmenizi sağlar. Malcolm-X Her zaman kazanan, bir defa kaybettiğinde tam kaybeder. Adâlet geciktikçe cezası büyür. Adâlet geldiğinde iflat etmez. Hak sillesinin sadâsı yoktur! Bir vurdu mu, devâsı yoktur. Mustafa Özcan |
|
rte de iyice kaymış. yürüyemiyor adam. zamanında, ecevite "ölene kadar bu koltukta kalamaz!" diyordu( baya birşeyler demişti...). kendileri ölmeyi bile düşünmüyor... < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
radyoterapi-radyasyon güvenliği soruları cevaplanır.
|
|
İnanılmaz bir akıl tutulması var. İflah olmaz ahrazlar Dünyanın en kanlı terör örgütünün silah bırakıp sözde" barış "getireceğine inanıyor. Ne kadar zararlı cemiyet artıkları varsa dh'da tohum salmış. Uan açılım v1'den demi ders almadınız hepiniz mi kafayı yediniz? |
|
_____________________________
|