100 liralık steam kodu almıştım 60+40 şeklinde.2 hafta önce 40 lira yatırmışlardı.aradım şikayet oluşturdum sonuç çıkmadı.Sonra sitelerinden yazdım sizi bddkya şikayet ederim diye bugün 40 lira daha yollamışlar.Yani 80 lira yollamışlar toplam hala 20 lira eksik :) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi luckylukegs -- 6 Ocak 2022; 21:50:55 > |
fastpay 100TL Dijital Kod hediye (103. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Aldığım steam kodunu yeni deneme fırsatım oldu ve çalışmıyor epin e yazdım 4 gündür dönüş yok bakalım ne olacak
-
Ben de BDDK'ya şikayet ettikten sonra 40 lira daha aldım ve 100 lira iade edilmiş oldu.
Bankalar için çerez parası sayılabilecek birkaç milyona mükemmel bir reklam yapma şansı varken milleti soğuttular, insanların kullanacağı varsa da kullanmaz artık Fastpay'i.
Edit: Kabaca süreci anlatayım soran arkadaşlar oldu.
3x20 ve 2x20 kodlar almıştım. 40 lira iade oldu. Fastpay iletişime yazdım, şikayetinizin durumu inceleniyor diye SMS ve e-Mail’ler geldi 2 hafta. Sonunda şikayetiniz çözümlendi diye mesaj geldi, açtım baktım uygulamaya 20 lira iade gelmiş.
Google’da BDDK şikayet yazınca sayfa direk çıkıyor, e-devlet üzerinden giriş yaptım. Oraya yazdım ben de, ekran görüntüsü falan koymadım. Hatta kampanyanın tam ismini bile yazmadım. Hangi şarta uymadığını vs. detaylı belirtmedim, 100 lira iade olacak yazmasına rağmen toplam 60 lira iade ettiklerini, bankayla iletişime geçtiğimde de sorunu çözmediklerini yazdım. 1-2 gün içerisinde hesabıma 40 lira daha yattı ve tam iade almış oldum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 9 Ocak 2022; 6:51:51 >
-
Bende daha yeni denedim hocam aynı şekilde hata aldım. Mail attım vs. dönüş bekliyorum.
-
Bir kişiye bile hatalarını kabul edip ödeme yaptıktan sonra diğer katılanlara neden otomatik olarak yüklemiyorlar? Ben de BDDKya başvurduktan sonra ancak alabildim. Bir daha denizbankın yanından bile geçmem.
-
ben de bddk'ya şikayetimi oluşturdum.
kampanya sürecinde stokların değiştiğini görüp alım yapmadan önce çağrı merkeziyle görüşüp böyle bir şeyin başımıza gelip gelmeyeceğimi sormama rağmen bu şekilde bizi uğraştırmaları rezaletin önde gideni.
eğer böyle bir durum olacaksa hem çağrı merkeziniz düzgün yanıt vermeli hem de kampanya detaylarını daha kapsamlı yazmalısınız. nereden tutsan elinde kalıyor. üstelik önce 60 sonra 40 tl sırasıyla almama rağmen 40 tl olan kısmın iade edilmesi de apayrı bir rezalet konusu.
-
Kod bende de sıkıntı yapıyor. Kime mail attınız hocam ben steam ile görüştüm yardım edemediler. Epin ile iletişime geçtim o da dönmedi. Siz fastpay ile mi görüştünüz acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam aynı durumu yaşıyorum nasıl çözdünüz acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Direk epinle iletişime geçtim ben hocam destek@epin.com.tr e mail attım 10 gün oldu dönüş yokquote:
Orijinalden alıntı: mexalonKod bende de sıkıntı yapıyor. Kime mail attınız hocam ben steam ile görüştüm yardım edemediler. Epin ile iletişime geçtim o da dönmedi. Siz fastpay ile mi görüştünüz acaba
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
BDDK ya sanırım fastpay şikayet ettiniz. Ancak kod çalışmıyor ise suç bizde değil deyip çıkamazlar mı işin içinden. Kodlar aleni çalışmıyor kaç kişi var böyle hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben kodlarda sorun yaşamadım hocam. kendim + 2 ayrı kişi adına 100'er liralık alım yaptım ve hepsi eksik yattı. önceki mesajımda da dediğim gibi almadan önce de çağrı merkezini arayıp ''100 liralık kod kalmamış 20 liralık şeklinde parça parça alırsak ilk aldığımız mı yatacak'' diyerek sormuştum.
sizin durumunuz çok daha vahim maalesef. hizmeti doğrudan alamamış durumdasınız. yalnız kodun en baştan çalışmadığını nasıl ispatlayacaksınız ve iade alacaksınız hiçbir fikrim yok. koskoca denizbank diyoruz ama daha kampanyayı düzgün yönetmekten acizler ve bizi uğraştırıyorlar gereksiz yere.
-
Ben sizin konuyu yanlış anlamışım özür dilerim hocam. Ama ben de çok hafife alınacak müşteri değilimdir. Boğazında bırakırım adamın 😁 az uğraşacağım artık yapacak bir şey yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Dijital kod kampanyasında mh yi arayıp parça parça satın alımlar geçerli mi diye sormuştum evet geçerli demişti. Ben de buna istinaden aldım ve 2 arkadaşıma da aldırdım. Sonrasında 10 TL gelince mh yi aradım 2 hafta sonra 90 TL daha geldi. Diğer 2 arkadaşım için bir şey yapabilir miyiz?
-
@mexalon hepimize kolay gelsin ne diyeyim. boş yere uğraştırıyorlar. ne güzel reklamlarını yapacaklarken şimdi aklımızda kötü kaldılar durduk yere.
@salih_47 siz şanslıymışsınız hocam. parça parça alımlarda da birçok kişiye eksik yatmış. ben iki haftadır çağrı merkezinden sonuç bekliyorum. artık denizbank'tan ümidi kesip bddk'ya şikayet ettim. arkadaşlarınız için ise kendileri müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirsinler. siz onların adına görüşemiyorsunuz. kullandığınız telefon numarası üzerinden aramanızı istiyorlar. en azından bende öyle oldu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sroad -- 11 Ocak 2022; 14:47:53 > -
fastpay de eft seçeneğinde mesai saatleri tam olarak hangi aralık?
-
İndirim toplamı 40₺ civarı ürün var mı sepetinde?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
12 tane istegelsin kodu almıştım. Alır almaz kullanarak en iyisini yaptım sanırım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
10 TL indirimli ürün var, bunların algoritmasını anlayamadım ben musteri hizmetlerine mail attım bakalım sonuç ne olucak
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
BDDK şikayetim sonrası eksik yatan iadem tamamlanmış oldu.
Eğer bu tür işgüzarlıklarla ve şikayetlerle uğraşmak istemiyorsanız fastpay ve denizbank'tan uzak durun.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X