|
Arkadaşlar linkteki ürünü 2013 polaya taktım. Ama gece bazı yerleri zayıf aydınlatıyor ve aydınlatma tatmin etmedi açıkçası. Yapay zeka yana doğru eğimin sağda birleşmesi gerektiğini söylüyor. Bendeki ayarlar nasıl, yapay zekanın dediği gibi olması gerek? Osram Night Breaker LED Smart H4 %330 Fazla Işık (2 Ad -1 Tk) ikinci fotodaki uzunlar. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler











