Şimdi Ara

farlar pırpır ediyor araba soldan vuruyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
1
Favori
2.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • herkese selamlar pazar günü olduğu için daha fazla yardım umuyorum arabamdaki bütün ışıklar pırpır ediyor birde hızım 60 ın üzerine çıktıktan sonra inanılmaz rahatsız edici ve hissedilir titreme ve vuruntu var arabamın volant dişlisi değiştikten sonra başladı direksiyonu sağa kırınca ciddi bir şekilde artıyor
    cevaplayan okuyan herkese şimdiden teşekkür ederim



  • şarz dinamosunun kömürleri bitmiştir, yada dinamonun fırçaları bitiktir.
  • ışıklar şarj dinamosu ile ilgili olabilir, ama esas mesele sarsıntı ve vuruntu diye tabir ettiğiniz kusur. Bu sadece hızla mı alakalı yoksa devirlemi, yani araç boşta ve park halinde iken gaza basıp motor devri artınca da benzer titreşim ve vuruntu varmı? eğer varsa büyük ihtimalle ya volanda bir denge sorunu var (yani balansta değil). Eğer sadece hareket halinde iken yapıyorsa baskı veya balatada bir soun olabili.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    ışıklar şarj dinamosu ile ilgili olabilir, ama esas mesele sarsıntı ve vuruntu diye tabir ettiğiniz kusur. Bu sadece hızla mı alakalı yoksa devirlemi, yani araç boşta ve park halinde iken gaza basıp motor devri artınca da benzer titreşim ve vuruntu varmı? eğer varsa büyük ihtimalle ya volanda bir denge sorunu var (yani balansta değil). Eğer sadece hareket halinde iken yapıyorsa baskı veya balatada bir soun olabili.

    araç sadece hareket halinde iken bu vurma var 40 60 ve üzeri oluyor umarım fazla masraf çıkartmaz arabanın marka modelini belirtmemişim
    for mondeo 2000 model v6 2.5 otomatik

    edit: vites n ve p konumundayken gaz verdiğimde ses gayet sağıklı geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serseri006 -- 23 Mayıs 2011; 2:11:54 >
  • up
  • uphort
  • volant gücü şanzumana aktaran bir parça. sizin araba otomatik olduğuna göre volontla şanzıman arasında baksı balata değil tork konvertörü var. Eğer sadece hareket halinde iken olan bir sorun ise, yani boşta bu sorunu yapmıyorsa o zaman sorun motor değil şanzıman tarafında gibi. Bir tork konvertöre baktır, işlem sırasında eğmiş felan olabilirler. Eğer tork konvertörde herhangi bir sorun yok ise, bu sefer adım adım şanzımandan akslara doğru bakmak gerekecektir. gerçi dönerken artıyor demişsiniz... aslında öncelikle akslar tarafından başlanması daha mantıklı olabilir.... ışıklarla ilgili olarakta akla öncelikli olarak şarz dinamosu geliyor, ama burada olacak olan sorun sizin hareket halinde yaşadığınız titreşim ve gürültüyü açıklamaz....
  • öncelikle teşekkür ederim bana maliyet olarak ne kadar tutar acaba
  • onu ancak servis veya sanayi söyleyebilir....
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.