Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Far Cry 5 Türkçe Yerelleştirme Çalışması - BETA Yayınlandı - Altyazı Sorunu Çözüldü [rockerdem]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: SYLAR52, atessivas Daha Az
2 Kayıtlı Üye, 4 Misafir Kullanıcı
1.060
Cevap
55
Favori
227.785
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> Türkçe Yamalar >> Yayınlanmış Yamalar >> Far Cry 5 Türkçe Yerelleştirme Çalışması - BETA Yayınlandı - Altyazı Sorunu Çözüldü [rockerdem]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1114 Mesaj
    Arkadaşlar, orijinal sürüme sahip olan arkadaşlar benimle P.M yoluyla iletişime geçebilir mi ?


    @cozepud AIO klasörünü yama mı oluşturdu ? Oyun dışında herhangi bir dosya oluşturmuyor. Herhalde daha öncede vardı siz farketmediniz.


    @CrazyHunterTR İllegal 1.011 için çalışmalar başladı. En kısa sürede güncelleme gelecek ve altyazı sorunu düzelecek.


    @tatanqa333 Yama oyunun 1.011 ve 1.013 sürümü ile uyumlu. Altyazı gözükmeme sorunu için en kısa sürede yeni sürüm çıkacak. Patch.fat bulunamadı hatası ise yamayı setup ile birlikte oyunun data final/pc klasörüne atarak orada çalıştırmanız lazım. Yeni sürümde kurulum sorunu yaşarsanız yardımcı olabilirim TW ile.


    @andelip Böyle sorun ile karşılaşmadık. Bu da ilginç. Yeni sürümü yayınladığımız zaman denemiş olursunuz :)


    @UltioPasha Şuanda yama %95 te. En kısa sürede yama tam sürüm olarak çıkacak.


    @sqlastic Sadece altyazı gözükmeme sorunu mevcut. Bunu da en kısa sürede çözeceğiz.


    @MrMetto Yinede sorunsuz yamayı bekleyin derim. İleride belki de daha da çoğalır.
    _____________________________




  • Yarbay
    5436 Mesaj
    new dawn bile eskidi kayboldu siz halen :D tr yama :S
    _____________________________
    YAMAHA-YZF-R6 2015
  • Binbaşı
    1114 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzzy222

    new dawn bile eskidi kayboldu siz halen :D tr yama :S
    Bizde teşekkür ederiz çevirmen arkadaşların emeğine bu denli güzel yorum yaptığınız için.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1102 Mesaj

    Oyun orjinal ama altyazıların çoğu ilk kısımda bile görünmüyor. Bilerek ayarlara girip hemen herhangi bir dil seçiyorum o zaman altyazılar görünmeye başlıyor.
    |
    |
    WinterSoldier10 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ÖZEL MERSİN TAC TEMEL LİSESİ
  • Binbaşı
    1114 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Fuat.Kamis

    Oyun orjinal ama altyazıların çoğu ilk kısımda bile görünmüyor. Bilerek ayarlara girip hemen herhangi bir dil seçiyorum o zaman altyazılar görünmeye başlıyor.
    Evet hocam bizde bu sorunu Erdem abi ile konuştuk. Herhalde setup da bir sorun var. Erdem abi Bekir abi ile konuşacağını soyledi. Yeni versiyonu en kısa sürede gelecek. :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1102 Mesaj
    Ellerinize sağlık olur böyle aksaklıklar, bekleriz hiç sorun değil. Kolay gelsin.
    |
    |
    _____________________________
    ÖZEL MERSİN TAC TEMEL LİSESİ
  • Teğmen
    119 Mesaj
    Yalnız farcry 3 den beridir en keyif aldığım oyun oldu Beşinci oyun yaklaşık 4 saattir oynuyorum oynadıkça oynayası geliyor insanın yan görevler ana görevler cok guzel yapılmış 1.2.0 sürümüne sahibim altyazı cıkmıyor haliyle gelecek güncelleme ile daha da guzelleşecektir eminim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bktbkt -- 8 Eylül 2019; 14:26:27 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5436 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WinterSoldier10

    Bizde teşekkür ederiz çevirmen arkadaşların emeğine bu denli güzel yorum yaptığınız için.

    Alıntıları Göster
    ne emeği abi , para para diyorsunuz , :S adam dil öğrenir bunca zaman daha kolay hem ilerde işine yarar
    _____________________________
    YAMAHA-YZF-R6 2015
  • Teğmen
    107 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzzy222

    ne emeği abi , para para diyorsunuz , :S adam dil öğrenir bunca zaman daha kolay hem ilerde işine yarar

    Alıntıları Göster
    biraz fazla saçmalamıyor musun acaba bana öyle geldide
    _____________________________
  • Binbaşı
    1114 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzzy222

    ne emeği abi , para para diyorsunuz , :S adam dil öğrenir bunca zaman daha kolay hem ilerde işine yarar

    Alıntıları Göster
    Çeviri için herhangi bir ücret istemedik. Çeviriden bağımsız olarak çeviriyi gerçekleştirebilmek için Tool ücreti istedik.
    _____________________________
  • Er
    6 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WinterSoldier10

    Çeviri için herhangi bir ücret istemedik. Çeviriden bağımsız olarak çeviriyi gerçekleştirebilmek için Tool ücreti istedik.

    Alıntıları Göster
    ya gereksiz mesajları boş verin cevap yazmayın şunlara. bu alt yazı sıkıntısı çözüldü mü?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    258 Mesaj
    Oyunu bitirdim. Allah kahretsin böyle sonu.

    Oyunda 3 farklı son var. ilki en başta 2 ve 3 final kısmında.

    2 ve 3 sinirlerimi bozdu. Rahatlamam için far cry new dawn'nı hemen oynamam lazım :D

    Ben John Jacob Faith sıralaması ile bitirdim. Çok zevk aldım. Size de öneririm.

    Özellikle Faith bölümü çok iyi.

    Önerdiğim silahlar:
    Eklentileri alınmış
    SA 50 : sessiz bir şekilde tık tık adamları uyandırmadan indirirsiniz bayağı rahatlarsınız.
    AK-M ya da AK-MS (yakın veya orta menzilden iyi atış yaparsınız.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qhydts -- 8 Eylül 2019; 23:5:12 >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    174 Mesaj

    Yav kardeşim senin gibi insanları anlamıyorum, olumsuz yorumlar yapıp insanların hevesini kırıyorsunuz, ortada tabikide emek var nasıl bir zihniyete sahipsiniz Allah aşkına !
    KULLANMA, BEKLEME BİRADER !
    |
    |
    ozzzy222 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5436 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WinterSoldier10

    Çeviri için herhangi bir ücret istemedik. Çeviriden bağımsız olarak çeviriyi gerçekleştirebilmek için Tool ücreti istedik.

    Alıntıları Göster
    sonuçta benim dediğim para istendi
    |
    |
    _____________________________
    YAMAHA-YZF-R6 2015
  • Yarbay
    5436 Mesaj

    bu bir töre olmuş , cevap veremeyince saçmalıyorsun :S arkadaş fikrimdir sanane kim sana bana yorum yap dedi okuma
    |
    |
    ramcho_35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    YAMAHA-YZF-R6 2015
  • Yarbay
    5436 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lmn1994

    Yav kardeşim senin gibi insanları anlamıyorum, olumsuz yorumlar yapıp insanların hevesini kırıyorsunuz, ortada tabikide emek var nasıl bir zihniyete sahipsiniz Allah aşkına !
    KULLANMA, BEKLEME BİRADER !
    abi bunlar tarikat gibi hepinizi kerizlediler :D cemaat gibiler uyuyun fikrim özgürdür , yanlış birşey söylemedim , bak boş yazdın bende kızdırayım bari bye
    _____________________________
    YAMAHA-YZF-R6 2015
  • Çavuş
    49 Mesaj

    Bu forumda herhalde senin gibi gereksiz bir insan görmedim desem yeridir. Bir yandan saçmalayıp birde haklıymışsın gibi üst süte spam atman. Aldırılman içinde baya geç kalınmış böyle saçma bir şekilde yaşayacaksın galiba
    |
    |
    ozzzy222 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1466 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lmn1994

    Yav kardeşim senin gibi insanları anlamıyorum, olumsuz yorumlar yapıp insanların hevesini kırıyorsunuz, ortada tabikide emek var nasıl bir zihniyete sahipsiniz Allah aşkına !
    KULLANMA, BEKLEME BİRADER !
    Bu tür insanlarla ilgilenmemek bence daha iyi olur, onların amaçları başka,
    Yamayı yapan Erdem ve arkadaşlarına sesleniyorum, siz bu tür saçma sapan yazılarla hiç ilgilenmeyin, sizi takdir ediyor, bizlere verdiğiniz uğraş için teşekkür ediyoruz, iyi ki varsınız.
    |
    |
    _____________________________
    Kim bu cennet vatan uğruna olmaz ki feda
  • Binbaşı
    1102 Mesaj
    Bu akşam Erdem bey ile bir test yaptık, altyazı görünmeme sorununun kaynağını çözdü sanırım. Yakın zamanda açıklamanın geleceğini düşünüyorum. Tek gayesi bizim Türkçe oynayabilmemiz olan bu insanları küstürmeyelim, demoralize etmeyelim. En azından yorumlarımızla motive edelim ki verdikleri emeklerin boşa olmadığını hissetsinler. Zor bir şey değil.
    _____________________________
    ÖZEL MERSİN TAC TEMEL LİSESİ
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Lastik Fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,368
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.