Şimdi Ara

Falcon SK100-5'i Sport Touring'e çevirmek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.674
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • evet arkadaşlar motor bu. bunu nasıl yapabiliriz. neler almamız gerekiyor. neler değişecek. tahminen ne kadar tutar. yardımlarınızı bekliyorum. Falcon SK100-5'i Sport Touring'e çevirmek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general_skyx -- 24 Mart 2015; 22:14:04 >



  • yardım edecek kimse yok mu
  • sport-touring den anladığınız nedir?
    100 cc motorla istediğinizi yapmanız zor. sanırım uzun yol yapmak istiyorsunuz. niyetiniz oysa arkaya üçlü çanta atın. motorun önüne de düzgünce bir cam taktırın tamamdır.
  • Orijinalden alıntı: mc5454

    sport-touring den anladığınız nedir?
    100 cc motorla istediğinizi yapmanız zor. sanırım uzun yol yapmak istiyorsunuz. niyetiniz oysa arkaya üçlü çanta atın. motorun önüne de düzgünce bir cam taktırın tamamdır.


    motosiklet kulübüyle uzun yol yapıyorum zaten. ancak göstergede benzin detayı yok, dizimle depoyu tutuyorum ama depo müsaade etmiyor. bugün bir araştırma yaptım. güzel bir depo+digital gösterge+150cc'lik silindir ve üst takım 300 TL civarı bir tutar çıkıyor bana. ve unutmadan hem asfaltta hem de engebeli yolda iyi tutuş sağlayan lastik de gerekiyor tabi rs corsa 2 buna uymuyor maalesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi general_skyx -- 26 Mart 2015; 0:53:52 >
  • ben olsam bu motor için uğraşmam. buna yapacağım masrafı kenara koyar kendi ihtiyaçlarıma göre yeni bir makine alırım. ama yine de son söz sizin. bu iş biraz hobi işi. ben daha fazla çıkartamam 300 lira kafidir onu da bu motora harcarım yada uzun süre motoru değişemem zaten diyorsanız değişiklikleri yapın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mc5454 -- 26 Mart 2015; 1:06:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mc5454

    ben olsam bu motor için uğraşmam. buna yapacağım masrafı kenara koyar kendi ihtiyaçlarıma göre yeni bir makine alırım. ama yine de son söz sizin. bu iş biraz hobi işi. ben daha fazla çıkartamam 300 lira kafidir onu da bu motora harcarım yada uzun süre motoru değişemem zaten diyorsanız değişiklikleri yapın.

    bunu bende düşünüyorum. hatta oturduğum yerde bu motoru 1750 TL'ye almak isteyen de var. üzerine birazcık daha koysam 2.el bir YBR 125 alabilirim. ancak bunlar kolay iş. ben motosikleti ve motorculuğu seven bir insanım ayıptır söylemesi. yani kendim birşeyler yapmak istiyorum. herkeste olan değil de bana özel olan birşeyler. YBR, CB, CBF gibi birşeyler alsam bana sorduklarında Honda'nın falancası, Yamaha'nın şusu diyebilirim. ancak diğer türlü olursa ''bu benim kendi emeğim. göz nurum'' diyebileceğim. biliyorsunuz bu custom işiyle uğraşanlar çok.




  • valla hocam bende aranıza yeni katıldım yeni motorcuyum uzun süredir araç kullanıyorum zaten motor bilgim var ama motorun genel olarak nelerine dikkat edilir neler yapılabilir pek anlamam bende mondial grumble aldım genel olarak güzel bakıyorumda modifiye yapılacakta bir şey yok ama siz kendinize has olsun diyorsanız ve vakit ve nakit varsa uğraşmaya değer
    aynı şeyleri aracımda yaşıyorum toyotanın ses yalıtımı zayıf ben onu güçlendirmeyi düşünüyorum ama çevremden aldığım yorumlar sat yalıtımı iyi olan bir araba al diyorlar :)
    size şimdiden kolay gelsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefakirmit

    valla hocam bende aranıza yeni katıldım yeni motorcuyum uzun süredir araç kullanıyorum zaten motor bilgim var ama motorun genel olarak nelerine dikkat edilir neler yapılabilir pek anlamam bende mondial grumble aldım genel olarak güzel bakıyorumda modifiye yapılacakta bir şey yok ama siz kendinize has olsun diyorsanız ve vakit ve nakit varsa uğraşmaya değer
    aynı şeyleri aracımda yaşıyorum toyotanın ses yalıtımı zayıf ben onu güçlendirmeyi düşünüyorum ama çevremden aldığım yorumlar sat yalıtımı iyi olan bir araba al diyorlar :)
    size şimdiden kolay gelsin

    Mondial Grumble'ı biliyorum. biraz CB Ace'a benziyor. zaten yakışıklı bir motor. modifiyeye gerek görmüyorum ben onda. bunlar uğraş işi. yani her insan uğraşmak istemez. kimi zaman deneme yanılma yöntemi bile kullanman gereken noktalar oluyor. e burada da nakit konuşuyor işte. bunu göze alamayan birisi yenisini alma taraftarı olur




  • İlk once ergonamik yapisini duzenle mesela dizlerinle depoya tutun izin vermiyosa araya bisey kpy ne zaman rahat edersen onun olculerini al.Ya gidip dopo alicaksin yada macunla fln dolgu yapacaksin.Sele cok duz gibi duruyo.Seleyi sen popona gore tasarla olmadi dikis yerlerinden sok ve icini doldur.Gostergeyi degesebilirsin ve ayrica altin elbiseli adamdaki gibi on kafa kismini maskeye koyabilirsin.Farlari guclendirirsin.Yeni bir jant olabilir.Ama bene en guzeli Yapisinda kucuk degisillikler ile motoru sisirmek.Bunu nasil yapicam dersen nereyi sisirmek istiyosan orayi sok.Zinparala duzgunce.Ve sisirilecek parcaya gore metal parcasi bul ve kaynak yap.Daha sonra macunu cek.Sonra zimpara sonra astar.İster boya istersende kaplat senin bilecegin is.Bu arada belki demir kaynak yapmata gerek yok direk duzde yapabilirsin onarasini bilmiyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebegumecim1

    İlk once ergonamik yapisini duzenle mesela dizlerinle depoya tutun izin vermiyosa araya bisey kpy ne zaman rahat edersen onun olculerini al.Ya gidip dopo alicaksin yada macunla fln dolgu yapacaksin.Sele cok duz gibi duruyo.Seleyi sen popona gore tasarla olmadi dikis yerlerinden sok ve icini doldur.Gostergeyi degesebilirsin ve ayrica altin elbiseli adamdaki gibi on kafa kismini maskeye koyabilirsin.Farlari guclendirirsin.Yeni bir jant olabilir.Ama bene en guzeli Yapisinda kucuk degisillikler ile motoru sisirmek.Bunu nasil yapicam dersen nereyi sisirmek istiyosan orayi sok.Zinparala duzgunce.Ve sisirilecek parcaya gore metal parcasi bul ve kaynak yap.Daha sonra macunu cek.Sonra zimpara sonra astar.İster boya istersende kaplat senin bilecegin is.Bu arada belki demir kaynak yapmata gerek yok direk duzde yapabilirsin onarasini bilmiyorum

    fikirlerin çok güzel. sele yapısı düz evet. bir dönemler Honda'nın CG'si gibi. ben seleyi biraz daha YBR gibi tasarlamak istiyorum. depo konusunda bazı fikirlerim var aslında. üst tarafından yanlara çıkıntı olabilir. farları ise agresif japon tarzı düşünüyorum aslında. Barkın abinin o motoru pek hoşuma gitmiyor. ben biraz daha spor tarzı seviyorum. göstergeyi ise digital tip düşünüyorum. Yamaha'nın R25'ini düşün mesela. ona benzer birşey. gidon açısı benim için yeterli. egzoz için de öyle keko tipli abartı olanlardan değil de hem sesiyle hem de görüntüsüyle güzel duracak birşeyler bakacağım. daha sonraları ise elcikleri değiştireceğim ama fren sistemini değiştirdikten sonra tabi. çok fazla olmasa da arkasını azıcık yükseltmeyi düşünüyorum. geriye ise performans kalıyor. şimdilik 150cc işimi görür.




  • 150 lik motor tanki tork atacak.O torku fln hesapla.Fazlasi varsa dislileri buyut hizin artar.Bu arada motorun dengesinide bozmayin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu sat, ybr al ve onun üzerinde custom işiyle uğraş bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebegumecim1

    150 lik motor tanki tork atacak.O torku fln hesapla.Fazlasi varsa dislileri buyut hizin artar.Bu arada motorun dengesinide bozmayin

    teşekkürler. öyle motorun dengesini bozacak hareketler düşünmüyorum zaten merak etmeyin
  • Yanlis anlamadiysam motoru kafaniza gore yeniden yapmak istiyorsunuz. Gezi motoru olacak sekilde. Gezi motoru olarak bi cin mali motor ne kadar uygun olabilir ki ? Istediginiz honda cbf150 ya da bajaj boxer 150 olabilir. Arkalara 3 lu canta depo ustu bi canta atildi mi biraz da imaj olarak degisilik yapildi mi size ozel olur motor. Ozellikle bajaj boxer projelere cok uygun. Cafe racer felan 10 numara oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takip edilecek konu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LecAss

    Yanlis anlamadiysam motoru kafaniza gore yeniden yapmak istiyorsunuz. Gezi motoru olacak sekilde. Gezi motoru olarak bi cin mali motor ne kadar uygun olabilir ki ? Istediginiz honda cbf150 ya da bajaj boxer 150 olabilir. Arkalara 3 lu canta depo ustu bi canta atildi mi biraz da imaj olarak degisilik yapildi mi size ozel olur motor. Ozellikle bajaj boxer projelere cok uygun. Cafe racer felan 10 numara oluyor

    cafe racer pek sevmiyorum ya. biz motosiklet kulübü olarak bazen kamplara gidiyoruz. uzun yollarda pek sorun olmuyor. az da yakıyor ama hem yapacağım düzenlemelerle daha hoş görünecek, hem de arazi şartlarında biraz daha rahat olacak. torku yüksek olduğu için zaten arazide pek zorluk çıkarmıyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.