Şimdi Ara

Falcon Heavy ve Spacex Balonu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
4
Favori
4.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 56
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 50
  • Ortalama Mesaj Aralığı 34 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 7
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 26
  • Favoriye Eklediklerim 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • eulogy (50 mesaj) sadtneverdie (7 mesaj) rambocuk (5 mesaj) HIGHER (5 mesaj) Jül Sezar (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (93 mesaj) Mobil (40 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (2 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
18 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Falcon Heavy ve Spacex Balonu
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2721 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ken Block43

    Ayrıca ortalıkta bilgisiz bilgisiz dolaşma git araştır. Kurucuları kimmiş öğren. Bilgisiz cahil seni

    Seni sallamıyorum dostum, niyetin amacın belli. troll

    30 kere daha gülersen haklı çıkıyon :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eulogy -- 10 Şubat 2018; 15:59:56 >
  • Yarbay
    4147 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ken Block43

    Ayrıca ortalıkta bilgisiz bilgisiz dolaşma git araştır. Kurucuları kimmiş öğren. Bilgisiz cahil seni

    Seni sallamıyorum dostum, niyetin amacın belli. troll

    30 kere daha gülersen haklı çıkıyon :)

    Kardeşim kafan mı güzel senin? Araştırma cahil cahil saçma sapan ortalıkta gez. Sonra seni sallamıyorum de. İşine gelmediği gibi davranıyorsun. O adam tesla motors paypal ve spacex'in kurucusu. Binlerce makale var bunu destekleyen. Sen de saçma sapan ortalıkta gez.

    Evinde sabah akşam anca mastürbasyon yap bir halta yarama sonra da Elon Musk baloooon yiaaaaa. Hadi kaybol




  • Yarbay
    2721 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Tesla'nın kurucuları Martin Eberhard ve Marc Tarpening'dir. Tesla'nın fikir babası ise tamamen Martin Eberhard'dır. Bu iki mühendise sonrasında 3 mühendis daha katılır ve tesla'yı kurarlar.

    Sonrasında google ceo'su (ilk) ikinci olarak jeff skol (ebay)'u finansör olarak kazanırlar. Lenovo'dan finans isterler lenovo ilgilenmez. sonrasında elon musk imdatlarına yetişir. Bir zaman sonra Eberhard yani fikir babası ve kurucusu mali olarak şirketteki gücü kaybeder ve bir zaman sonra da (2007) kovulur.

    iki google aramasıyla tesla'nın gerçek kurucularını bulabilirsiniz.

    Boş cahillerin boş bilgilerini umursamayın.

    Bu da cahiller bilgilensin diye kaynak. Hem de businessinsider'dan.
    http://www.businessinsider.com/tesla-the-origin-story-2014-10

    İngilizce bilmeyenler için;
    http://teknolojiprojeleri.com/bilim-adami/martin-eberhard-tesla-motorsun-ilk-kurucusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eulogy -- 10 Şubat 2018; 17:27:20 >
    |
    |




  • Yarbay
    2721 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ken Block43


    quote:

    Orijinalden alıntı: eulogy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ken Block43

    Ayrıca ortalıkta bilgisiz bilgisiz dolaşma git araştır. Kurucuları kimmiş öğren. Bilgisiz cahil seni

    Seni sallamıyorum dostum, niyetin amacın belli. troll

    30 kere daha gülersen haklı çıkıyon :)

    Kardeşim kafan mı güzel senin? Araştırma cahil cahil saçma sapan ortalıkta gez. Sonra seni sallamıyorum de. İşine gelmediği gibi davranıyorsun. O adam tesla motors paypal ve spacex'in kurucusu. Binlerce makale var bunu destekleyen. Sen de saçma sapan ortalıkta gez.

    Evinde sabah akşam anca mastürbasyon yap bir halta yarama sonra da Elon Musk baloooon yiaaaaa. Hadi kaybol

    Kardeşim senin kafan güzel. Bak tesla'nın kurucularını paylaştım.

    Eğer yukarıdakileri beğenmezsen bir tane de akademik makale paylaşalım sana.
    http://idc-online.com/technical_references/pdfs/electrical_engineering/Tesla_Motors.pdf teslanın kurucusunun orjinal makalelerinden.
    http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/0965254X.2012.657224

    Uza şimdi :) Troll tokatlamakla ünlüyümdür :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eulogy -- 10 Şubat 2018; 17:52:27 >
    |
    |




  • Yarbay
    2721 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Aşağıdaki alıntı elon musk'a gönderilen ilk email. Tesla motor's kurucusu sahibi ve ceo'su elon musk'a finans için attıüı mailin ilk paragrafı.

    "We would love to talk to you about Tesla Motors," he wrote, "particularly if you might be interested in investing in the company. I believe that you have driven AC Propulsion's tzero car. If so, you already know that a high-performance electric car can be made. We would like to convince you that we can do so profitably, creating a company with very high potential for growth, and at the same time breaking the compromise between driving performance and efficiency."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eulogy -- 10 Şubat 2018; 17:45:58 >
    |
    |
  • Yarbay
    5059 Mesaj
    ya anasını satayım tamam herkes popülerin kölesi en iyisi sizsiniz
  • Yarbay
    2721 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rajeesh

    ya anasını satayım tamam herkes popülerin kölesi en iyisi sizsiniz

    şiştikçe ne yazacağınızı şaşırıyorsunuz. Bilgi paylaşıyoruz, gerçekleri paylaşıyoruz.

    Abartılan bir insan eleştiriliyor diye bu kadar rahatsız olmayın.
    |
    |
  • Çavuş
    53 Mesaj

    bu kadar takma dostum, ben senin konu içeriği hakkında bir yorum yapmadım,
    memlekette oturduğu yerden o balon bu balon diye bir şeyler yapana çamur atmaktan başka bir meziyeti olamayana sözüm.

    diğer bir hususta insanlar seninle aynı fikirde olmak zorunda değil, sen bildiğini söyle geç, sen söyledin diye insanlar elon u balon kabul etsin diye bu kadar enerji harcama.

    bildiklerinin, bilmediklerinin yanında esamesi okunmaz, ayakların yere bassın,çalışmalarında başarılar dilerim.
    |
    |
    eulogy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7453 Mesaj
    evet evet zombi yakma makinesi yaparak insanlığa en büyük katkı yapmış girişimci
    |
    |
  • Yüzbaşı
    544 Mesaj
    Adam girişimci, bir roket düşünce neler kaybediyor. İnsanlar bu ilerleyişine büyük saygı duyuyor. Büyük girişimler büyük riskler içerir. İnsanlar bu yüzden saygı duyuyor. Neyse bosver bunları kara cahil muahahahahhaa xdxd agla



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    7453 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Haneke

    Adam girişimci, bir roket düşünce neler kaybediyor. İnsanlar bu ilerleyişine büyük saygı duyuyor. Büyük girişimler büyük riskler içerir. İnsanlar bu yüzden saygı duyuyor. Neyse bosver bunları kara cahil muahahahahhaa xdxd agla



    Uzay'a roket göndermek sandığınız kadar zor bir şey değil artık günümüzde, Musk dediğin herifte bunu görüp buna girişiyor. Bunun üzerinden reklam yapıp, saçma salak ürünlerini sattırmaya çalışıyor. Kapitalizmin ikonu bir herif işte.




  • Yüzbaşı
    544 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HIGHER


    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Haneke

    Adam girişimci, bir roket düşünce neler kaybediyor. İnsanlar bu ilerleyişine büyük saygı duyuyor. Büyük girişimler büyük riskler içerir. İnsanlar bu yüzden saygı duyuyor. Neyse bosver bunları kara cahil muahahahahhaa xdxd agla



    Uzay'a roket göndermek sandığınız kadar zor bir şey değil artık günümüzde, Musk dediğin herifte bunu görüp buna girişiyor. Bunun üzerinden reklam yapıp, saçma salak ürünlerini sattırmaya çalışıyor. Kapitalizmin ikonu bir herif işte.

    Adam marsa koloni kurmayı, sizi rokete bindirip oraya göndermeyi hedefliyor daha ne olsun. Hemde geri geliyor, aslında sizi roketle marsa yollasında geri getirmesede olur zuhahahaa.gif xdxd



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    7453 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Haneke


    quote:

    Orijinalden alıntı: HIGHER


    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Haneke

    Adam girişimci, bir roket düşünce neler kaybediyor. İnsanlar bu ilerleyişine büyük saygı duyuyor. Büyük girişimler büyük riskler içerir. İnsanlar bu yüzden saygı duyuyor. Neyse bosver bunları kara cahil muahahahahhaa xdxd agla



    Uzay'a roket göndermek sandığınız kadar zor bir şey değil artık günümüzde, Musk dediğin herifte bunu görüp buna girişiyor. Bunun üzerinden reklam yapıp, saçma salak ürünlerini sattırmaya çalışıyor. Kapitalizmin ikonu bir herif işte.

    Adam marsa koloni kurmayı, sizi rokete bindirip oraya göndermeyi hedefliyor daha ne olsun. Hemde geri geliyor, aslında sizi roketle marsa yollasında geri getirmesede olur zuhahahaa.gif xdxd

    Bilgisiz herif, bunu musk yapmasa başkası yapacak. Bu büyüklük değildir. hem de geri gelip denizin dibini boyluyor yada nereye düşeceği belli olmuyor




  • Yüzbaşı
    544 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: HIGHER


    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Haneke


    quote:

    Orijinalden alıntı: HIGHER


    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Haneke

    Adam girişimci, bir roket düşünce neler kaybediyor. İnsanlar bu ilerleyişine büyük saygı duyuyor. Büyük girişimler büyük riskler içerir. İnsanlar bu yüzden saygı duyuyor. Neyse bosver bunları kara cahil muahahahahhaa xdxd agla



    Uzay'a roket göndermek sandığınız kadar zor bir şey değil artık günümüzde, Musk dediğin herifte bunu görüp buna girişiyor. Bunun üzerinden reklam yapıp, saçma salak ürünlerini sattırmaya çalışıyor. Kapitalizmin ikonu bir herif işte.

    Adam marsa koloni kurmayı, sizi rokete bindirip oraya göndermeyi hedefliyor daha ne olsun. Hemde geri geliyor, aslında sizi roketle marsa yollasında geri getirmesede olur zuhahahaa.gif xdxd

    Bilgisiz herif, bunu musk yapmasa başkası yapacak. Bu büyüklük değildir. hem de geri gelip denizin dibini boyluyor yada nereye düşeceği belli olmuyor



    Hahahaha xd bende ondan diyorum ya riskli iş diye. Geldin mi simdi dedigim yere xd otur ve saygı dur roket neredeydi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    7453 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Haneke


    quote:

    Orijinalden alıntı: HIGHER


    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Haneke


    quote:

    Orijinalden alıntı: HIGHER


    quote:

    Orijinalden alıntı: Michael Haneke

    Adam girişimci, bir roket düşünce neler kaybediyor. İnsanlar bu ilerleyişine büyük saygı duyuyor. Büyük girişimler büyük riskler içerir. İnsanlar bu yüzden saygı duyuyor. Neyse bosver bunları kara cahil muahahahahhaa xdxd agla



    Uzay'a roket göndermek sandığınız kadar zor bir şey değil artık günümüzde, Musk dediğin herifte bunu görüp buna girişiyor. Bunun üzerinden reklam yapıp, saçma salak ürünlerini sattırmaya çalışıyor. Kapitalizmin ikonu bir herif işte.

    Adam marsa koloni kurmayı, sizi rokete bindirip oraya göndermeyi hedefliyor daha ne olsun. Hemde geri geliyor, aslında sizi roketle marsa yollasında geri getirmesede olur zuhahahaa.gif xdxd

    Bilgisiz herif, bunu musk yapmasa başkası yapacak. Bu büyüklük değildir. hem de geri gelip denizin dibini boyluyor yada nereye düşeceği belli olmuyor



    Hahahaha xd bende ondan diyorum ya riskli iş diye. Geldin mi simdi dedigim yere xd otur ve saygı dur roket neredeydi

    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
konkasör
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.