DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Fakir Hercules (Yağ, Su, Kas, Kemik Oranı Ölçen Vücut Analiz Baskülü)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: grey_fox Daha Az
1 Kayıtlı Üye
53
Cevap
3
Favori
36.523
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Fakir Hercules (Yağ, Su, Kas, Kemik Oranı Ölçen Vücut Analiz Baskülü)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      66 Mesaj
      21 Şubat 2013 18:03:23 Konu Sahibi
      Kullanan,alan varmı ? Doğru gösteriyormu acaba ? Fiyatı güzel gözüktü gözüme

      https://firsat.milliyet.com.tr/firsat/fakir-hercules-vucut-analiz-baskulu/21144



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Masticore -- 21 Şubat 2013; 18:03:44 >



      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      52 Mesaj
      21 Şubat 2013 18:26:03

      http://www.akakce.com/baskul/en-ucuz-fakir-hercules-fiyati,940481.html




      20 tl ye var fiyat kötü ferformansı bilmem
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      649 Mesaj
      21 Şubat 2013 21:05:43
      Ben aldım gayet güzel, iş görüyor ama hesaplamaları bir kez yapıp sonra sıklıkla baskül özelliğini kullanıyorum..
      _____________________________

    • Binbaşı
      1177 Mesaj
      21 Şubat 2013 22:37:58
      Vatan %25 indirimle haftasonları 25tl'den satıyor



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      83 Mesaj
      03 Nisan 2013 21:24:13
      quote:

      Orijinalden alıntı: tamerin

      Ben aldım gayet güzel, iş görüyor ama hesaplamaları bir kez yapıp sonra sıklıkla baskül özelliğini kullanıyorum..

      hocam bende aldım ama kendiliğinden açılıp kapanıyor buna bir çözüm varmı yoksa benim baskülde problemmi var
      |
      |
      _____________________________

      [link=http://forum.donanimhaber.com/m_75190093/f_//tm.htm
    • 03 Nisan 2013 21:30:00
      Bu aletler gerçekten bu oranları ölçmüyor değil mi? Ortalama değerler veriyordur. Misal üzerine su bidonu koysak mutlaka onunda bir kemik oranını çıkarır..

      Veya 110 kg'lık bir vücut geliştirici ile, 110 kg'lık göbekli amcanın değerleri aşağı yukarı aynıdır bu alete göre, yanlışmıyım?
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      843 Mesaj
      03 Nisan 2013 21:30:09
      çok özellikli kemk yağ lazı değil diyenler beuer alsın. çok istikrarlı tartıyor. ve hızlı.
      |
      |
      _____________________________

      Hayat Alışveriş Gibidir. Önemli olan ne kadar verip neler alabildiğinizdir.
    • Çavuş
      54 Mesaj
      03 Nisan 2013 22:30:41
      _____________________________

    • Yarbay
      6225 Mesaj

      iOS Beta Tester
      03 Nisan 2013 22:39:24
      quote:

      Orijinalden alıntı: Mete.

      Bu aletler gerçekten bu oranları ölçmüyor değil mi? Ortalama değerler veriyordur. Misal üzerine su bidonu koysak mutlaka onunda bir kemik oranını çıkarır..

      Veya 110 kg'lık bir vücut geliştirici ile, 110 kg'lık göbekli amcanın değerleri aşağı yukarı aynıdır bu alete göre, yanlışmıyım?

      aynen dediğin gibi.

      bir sürahi su koy onun da yağ oranını çıkarıyor.
    • Çavuş
      54 Mesaj
      03 Nisan 2013 22:47:35
      hamilelerin ve kalp pili olanların kullanması uygun değilmiş. kullanma kılavuzunda böyle yazıyor. bunu da dikkate alın
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      83 Mesaj
      04 Nisan 2013 00:02:11
      fakir hercules baskülü bugün aldım pili taktım fakat kendi kendine açılıp kapanıyo böyle bi sorun var bekliyom kapanıyo az sonra açılıyo benim basküldemi sorun var yoksa bu şekilde mi bunlar yada tamamen kapatmayı bilen varsa yazsın
      _____________________________

      [link=http://forum.donanimhaber.com/m_75190093/f_//tm.htm
    • Yarbay
      7715 Mesaj
      04 Nisan 2013 00:44:18
      quote:

      Orijinalden alıntı: xweser


      Alıntıları Göster


      aynen dediğin gibi.

      bir sürahi su koy onun da yağ oranını çıkarıyor.

      Ayni olamaz cunku gobekli adamla , vucutcunun kas oranlari ve yag oranlari farklidir.Tabi su oranlarini bilemem ama zaten onemli olan su ve kemik degil kas ve yag oranidir bence.
      _____________________________

    • Yarbay
      6225 Mesaj

      iOS Beta Tester
      04 Nisan 2013 08:44:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: killnOd


      Alıntıları Göster


      Ayni olamaz cunku gobekli adamla , vucutcunun kas oranlari ve yag oranlari farklidir.Tabi su oranlarini bilemem ama zaten onemli olan su ve kemik degil kas ve yag oranidir bence.

      % almıyor mu hesaplarken.
      |
      |
    • Onbaşı
      38 Mesaj
      04 Nisan 2013 09:24:08
      Bu tür aletler ayaktan düşük bir elektrik uygulayarak vücudun yağ oranını hesaplıyor.

      Yani 85 kg adamda %25 kas olur, bu da şu kadar yapar diye tahmin yapmıyor. Tabii bu yağ oranlarını ölçen daha hassas aletler var ama pahalı.

      Normal tartıdan daha iyi cihazlar.
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      83 Mesaj
      04 Nisan 2013 16:34:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: mexico_35

      fakir hercules baskülü bugün aldım pili taktım fakat kendi kendine açılıp kapanıyo böyle bi sorun var bekliyom kapanıyo az sonra açılıyo benim basküldemi sorun var yoksa bu şekilde mi bunlar yada tamamen kapatmayı bilen varsa yazsın

      bilgisi olan paylaşabilir mi?
      _____________________________

      [link=http://forum.donanimhaber.com/m_75190093/f_//tm.htm
    • Çavuş
      61 Mesaj
      04 Nisan 2013 19:50:12
      quote:

      Orijinalden alıntı: mexico_35


      Alıntıları Göster


      bilgisi olan paylaşabilir mi?

      bende kullanıyorum ancak böyle bir sorunla karşılaşmadım bence gayet kullanışlı mcj de fiyatı gayet iyi ordan almıştım...
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      988 Mesaj

      Android Beta Tester
      04 Nisan 2013 20:15:22
      bizde de var bundan çok hoşuma gitti.. o ölçüm işlemlerini metal olan yerden vücudumuza ayaklarımızdan bir akım gönderiliyor ve böyle hesaplama yapılıyor öyle kaba taslak değil mesela annem 120 kg ve vücut yağ oranı yüksek annemin sadece kilosunu ölçtü vücut yag oranı çok yüksek diyerek hata mesajı verdi ben 85 kg olarak rahat bir şekilde ölçümümü yaptı. sonuç olarak kabataslak ölçmüyor yani
      |
      |
      _____________________________

      Paylaşım evrenseldir.
    • Binbaşı
      1415 Mesaj
      04 Nisan 2013 21:52:10
      quote:

      Orijinalden alıntı: kalsedon

      24,90 TL, kargo bedava

      http://www.mcj.com.tr/mall/disp/itemInfo.htm?itemCode=101928


      Kapıda ödemeyi bir deneyeyim dedim ilerledim ilerledim bilgi verecek ondan sonra siparişi onaylayacağız sandım ama direk sipariş onaylandı. Kapıda ödeme ücreti var mı yani 24,90 dan fazla öder miyim ve hangi kargo şirketiyle çalışıyorlar? Bilgisi olan acil cevap verirse iyi olur siparişi iptal etmeyi düşünüyorum.
      _____________________________

    • Çavuş
      54 Mesaj
      04 Nisan 2013 22:56:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: SoldaTr


      Alıntıları Göster


      Kapıda ödemeyi bir deneyeyim dedim ilerledim ilerledim bilgi verecek ondan sonra siparişi onaylayacağız sandım ama direk sipariş onaylandı. Kapıda ödeme ücreti var mı yani 24,90 dan fazla öder miyim ve hangi kargo şirketiyle çalışıyorlar? Bilgisi olan acil cevap verirse iyi olur siparişi iptal etmeyi düşünüyorum.

      güvenilir site. ben 3 kez alışveriş yaptım . 2 günde geldi tüm kargolarım. Aras kargoyla yolluyorlar ama ambalaj iyi yani hasar görmeyecek şekilde. kapıda ödeme sistemleri nasıl bilmiyorum



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalsedon -- 4 Nisan 2013; 22:57:41 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1415 Mesaj
      04 Nisan 2013 23:20:03
      quote:

      Orijinalden alıntı: kalsedon


      Alıntıları Göster


      güvenilir site. ben 3 kez alışveriş yaptım . 2 günde geldi tüm kargolarım. Aras kargoyla yolluyorlar ama ambalaj iyi yani hasar görmeyecek şekilde. kapıda ödeme sistemleri nasıl bilmiyorum

      Teşekkürler. Bize sorun kısmından sordum bakalım yarın cevap verirler herhalde.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________





Reklamlar
ses yalıtımı
izmir havalimanı transfer
SEO
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR2
0,745
1.2.160

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.