Şimdi Ara

Facebook işletme sayfaları ve takipçileri arasında özel mesaj uygulamasına başlıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
4
Cevap
0
Favori
2.134
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> Facebook işletme sayfaları ve takipçileri arasında özel mesaj uygulamasına başlıyor
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Haber Editörü
    25243 Mesaj






    Dünyanın en büyük sosyal ağı Facebook üzerinde kişisel profillerin yanında açılan hayran sayfaları on milyonları bulan takipçi sayılarıyla bir nevi markanın güç gösterisi haline geldi. Ancak son dönemlerde işletmeler, hayran sayfalarında müşterilerin sorunlarına çözüm bulma stratejisi izlemeye başladılar ve çağrı merkezlerinden sonra en yoğun başvurulan alan Facebook haline geldi.




    Facebook işletmeler ve müşterileri arasında yaşanan problem çözümü sürecine katkı yapması amacıyla özel mesaj uygulamasına başladığını duyurdu. Hayran sayfalarında normal olarak ismi bilinmediği takdirde yöneticilere özel mesaj gönderilemiyor. Yeni uygulamayla bu mümkün olabilecek.




    Uygulama şu an sadece Asya kaynaklı firmaların hayran sayfalarında pilot olarak devreye alındı. Özel mesaj uygulamasıyla firmalar müşteriler ile daha yakın olarak iletişime geçebilecek. Ayrıca sayfalardaki binlerce yorum arasından kaybolup giden şikayetleri bulabilmek için harcanan çaba da azalmış olacak. Kullanıcılara daha sağlıklı ulaşılabilecek. Böylece Facebook'ta ve muhtemelen diğer sosyal ağlarda bir müşteri hizmetleri bölümü kurulmuş olacak.




    Uygulamada yönetici doğrudan müşteriyle temasa geçmiyor. Diyaloğun önce müşteri tarafından başlatılması gerekiyor.Ardından görüşme başlıyor. Uygulamanın dezavantajı olarak daha çok özel mesaja yönelen takipçilerin genel yorumlardan uzak kalması ve sayfanın büyümesinin yavaşlaması gösteriliyor.




    Sosyal ağlarda müşteri-firma ilişkisinin doğrudan kanallarla yapılması müşteri hizmetleri anlayışına şüphesiz yeni bir bakış açısı kazandıracak. Google'ın sosyal ağı Google+ da bünyesinde açtığı işletme sayfaları konseptini geliştirerek müşteri hizmetleri alanına katkı yapmayı planlıyor.

     




    |
    |




  • Yarbay
    7914 Mesaj
    Zaten avea vatan ve samsung a facebook twitterdan ulaşıyordum arıyorlardı hemen ama şimdi aramazlar sanırım :D
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    13363 Mesaj
    Daha güzel bir uygulama olacak böylelikle.Çoğu bilindik firma zaten Facebook üzerinden yayın yapıyor,haberler veriyor.
    |
    |
  • Misafir Üyelik
    63068 Mesaj
    bilmiyorum ne olacak şimdi?
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
son dakika
SEO
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.