Şimdi Ara

Facebook-Google Chrome Adobe flash player virüsünü kaldırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
7
Favori
75.609
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 59
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 10 gün 8 saat 9 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 7
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • artistata (4 mesaj) WarriorSoul (3 mesaj) Jacoff (2 mesaj) thepatriot77 (2 mesaj) palio78 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (63 mesaj) Mobil (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> İnternet >> Sosyal Medya ve Mesajlaşma >> Facebook >> Facebook-Google Chrome Adobe flash player virüsünü kaldırma
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    9 Mesaj
    aynen kardesim bende sana allah razi olsun demek icin uye oldum :)
    |
    |
  • Binbaşı
    1675 Mesaj
    Kayıt defterinden sildim virüsü, twitter'dan bulaştı bana. Twitter'dan çeşitli virüsler atıyordu linkle. Eklentiler açılmıyordu bir de silmeden, şimdi açılıyor. Gitmiş midir virüs acaba?
    |
    |
  • Binbaşı
    1566 Mesaj
    @artistata
    Hocam Allah razı olsun, sayende şu aptal virüsten kurtuldum sonunda.
    |
    |
  • Teğmen
    226 Mesaj
    Arkadaşlar bizim ofisten bir arkadaşa bulaştı, Aristata kardeşim sağol dediklerini harfiyen yaparak sildik virüsü yalnız, regedit'deki şeyi silemedik. Ancak şu ana kadar normal gözüküyor, uygulamada hareketlilik yok. İleride sorun teşkil eder mi? Bir de arkadaşlarda dikkat etsin, bizde Facebook App'te "Samsung" değil, "Sony Ericsson Xperia Z" vs. gibi sanki orijinal Sony Ericsson uygulaması gibi göstermiş bir uygulama girmişti. Yetkilendirmesine bir tıkladım, özel mesajlaşmadan tutun, her şeye erişimi vardı. Zaten arkadaşlar Chrome ile Adobe'un uzun zamandır anlaşması var, flash player otomatik yükleniyor Chrome ile, bu numaraları yemeyin artık :) Yakalananlara geçmiş olsun
    |
    |
  • Teğmen
    226 Mesaj
    Ayrıca kdrgn nickiyle dolaşan bir zat kendisi.

    QR kodunu koymuş instagramına telefon numarası vs. her şey mevcut arkadaşlar. Buyrun QR kodu;



    Sanırım bu kadar araştırma yeterli, gerisi kurbanı olan arkadaşların bele kuvvet çalışmalarına kaldı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacoff -- 8 Mayıs 2013; 22:33:26 >
    |
    |
  • Emekli Yönetici
    11413 Mesaj
    Bugün başıma geldi. Tavsiyeleriniz sayesinde atlattım. Teşekküler
    |
    |
  • Er
    1 Mesaj
    Teşekkür etmek için üye oldum çok sağ oll. :D :D
    |
    |
  • Çavuş
    93 Mesaj
    kardeş allah senden razı olsun bak valla büyük yardımın oldu
    |
    |
  • Onbaşı
    16 Mesaj
    @artistata
    çok teşekkürler hocam sayenizde virüsten eser yok
    |
    |
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    @artistata Büyük adamsın vesselam !!! Ne illetmiş yahu. Allah razı olsun senden !
    |
    |
  • Yarbay
    3525 Mesaj
    saolasın arkadaşım arıyordu bunu.
    |
    |
  • Teğmen
    121 Mesaj
    Arkadaşlar aynı şeyle 2 saat önce karşılaştım lanet olsun bir daha güvenli görmediğim bir şeye tıklarsam! Ben sistemi direkt geri almıştım virüs olduğunu farkettiğimde. Sonra eklentilerimin hepsini sildiğini farkettim ve facebook arkadaşlarıma da virüsün bulaştığını ve onların da aynı paylaşımı yaptıgını gördüm arkadaşlarımı uyardım tıklamaması için. Daha sonra Firefoxtan giriş yapıp uygulamalardan Sony xperia uygulamasını kaldırdım. Başka bir arkadaşımın profilinden girdiğimde uygulamanın benim adıma 100 den fazla beğeni yaptıgını farkettim ki içinde pornografik sayfalar da vardı. Bütün bu beğenileri arkdaşımın faceinden yeni sekmede açtık sonra ondan çıkış yapıp ben girdim ve hepsini tek tek beğenmekten vazgeçtim sorun çözüldü diye düşünüyorum ama olan eklentilerime oldu hepsi gitti çok iyi eklentilerim vardı hatıramıyorum da şimdi nelerdi onlar diye. Ayrıca Chrome u tamamen kaldırıp yeniden kurdum.
    |
    |




  • Binbaşı
    1026 Mesaj
    teşekkürler baya bir kişi faydalanmış
    |
    |
  • Yüzbaşı
    333 Mesaj
    Valla kardeşim Allah razı olsun senden Allah sevdiğine ulaştırsın :)
    |
    |
  • Yüzbaşı
    910 Mesaj
    Arkadaşlar bu deiklerinizi yaptım regedittende sildim. Uygulamalardanda kaldırdım xperia filan ne varsa kaldırdım yine beğeniler ve pornografik içerikler beğeniyorum. Extensions içindekileride sildim ama nafile. win8 kullanıyorum ve sorun devam ediyor. Bendeki şansın içine tüküreyim. Dün gece nişan yaptık bugün pornografik içerik beğeniyorum istemeden :) birşey değil ne abaza adammış diyecekler diye korkuyorum :) Bana acilen yardım lazım :)
    |
    |
  • Çavuş
    59 Mesaj
    FACEBOOK ÜZERINDEN SON GÜNLERDE YAYILMAYA BAŞLAYAN BIR VIRÜS KULLANICILARIN GÜVENLIĞINI TEHDIT EDIYOR. FACEBOOK PROFILINI ELE GEÇIREN VIRÜS BÜTÜN BILGileRINIZE ULAŞIYOR VE DILEDIĞI ŞEKILDE HESABINIZI KONTROL EDEBILIYOR.
    "İzleyin bence süper oldu","arkadaşlar videoyu izlermisiniz? sizide ekledim videoya yorumda atın :)" şeklinde sahte bir yazı ile kullanıcıların dikkatini çekmeye çalışan virüs, bu şekilde kullanıcılar arasında yayılıyor. İlgili içeriğe tıkladığınızda Flash Player yüklemeniz gerektiğini söyleyen zararlı yazılım aslında bilgisayarınıza ilgili kötü niyetli yazılımı yüklüyor. Ayrıca "Xpeira" adlı sahte uygulamada sizin begenmediğiniz sayfaları otomatik olarak beğeniyor ve sizi beğenmiş olarak gösteriyor.

    Chrome tarayıcısı üzerinden çalışan virüs, web tarayıcınızın kontrolünü bir eklenti vasıtası ile ele geçirerek Facebook hesabınızı kontrol altına alıyor. Kullanıcılar, Faceook hesaplarını her açtığında yeni paylaşımlar yeni beğeniler yapılıyor.

    Facebook hesabında otomatik olarak çalıştırdığı 'Youtube' ve 'Xperia' isimli sahte uygulamalar silseniz de geri geliyor.

    Söz konusu zararlı yazılımdan kurtulmak isteyen kullanıcılar şu adımları izlemesi gerekiyor:


    Yöntem 1;
    Başlat tuşuna basarak alt kısımdaki arama bölümüne regedit yazın
    Regedit'i açtıktan sonra açılan kayıt defterinden Hkey_local_machine-software
    > policies > google > chrome > seçeneğini takip edin.
    Burada "asdadsfclbonhleeank" gibi karmaşık isme sahip bir dosya olacaktır.
    Bu dosyayı silerek web tarayıcınızı baştan başlatın. Virüs temizlenmiş olacaktır.

    Yöntem 2;
    Google Chorome yi silerek farklı bir tarayıcı yükleyiniz.Facebook hesabınıza giriniz.Uygulama merkezinden Uygulamalarımdan Xperia ve YouTubeyi kaldırınız.Duvarınızdan virüs kaynağıyla paylaşılan gönderileri siliniz.


    Videolu Anlatım İçin
    http://www.youtube.com/watch?v=rP9ZXTUQK_w
    |
    |




  • Er
    11 Mesaj

    kardeşim sistem geri yüklemeyi dene bi istersen, bana da bulaştı 1 hafta öncesine sistem geri yükledim düzeldi sonra. o virüsü yüklemeden önceki en yakın tarihe sistem geri yüklemeyi dene bi istersen. yanlız pornografik içerikler başka virüslerle de alakalı olabilir çünkü bu konusu geçen virüsün pornografik içerikler yayınladığını görmemiştim daha önce
    |
    |
    Bahsedilenler: bulo206
  • Er
    11 Mesaj
    bu arada pornografik sayfaları da yayınlıyormuş diğer yorumları okumamıştım...
    |
    |
  • Er
    1 Mesaj
    artistata çok teşekkür ederim.
    |
    |
  • Er
    3 Mesaj
    dediğini yaptım reklamlar gitti ama hala beğenmediğim sayfaları beğeniyo bi yardımcı ol kardeş iyi gunler
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Bebek Oyunları
Radyo Dinle
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,359
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.