Şimdi Ara

F1 2017 [ANA KONU] (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
134
Cevap
5
Favori
8.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: JabbaWockeeZ

    Xbox 360 gamepad ile oynuyorum ama yukarıdaki video gibi olmuyor kontroller. Sağ sol gibi hareketleri smooth bir şekilde yapamıyorum. Mesela hafif sağ yapmak istediğim zaman direksiyon çok keskin olarak dönüyor yavaş bir şekilde döndüremiyorum.

    Edit: Video daki 3.26 saniyedeki dönüş gibi durumlardan bahsediyorum.

    Ben biraz da olsa linearity'i arttırarak çözdüm. Fakat Çin pistindeki düzlük sonrası ilk geniş virajlarda dönerken hala zorlanıyorum. Sürekli çok içeride kalıyorum.

    Gamepadlemi oynuyorsun ? Eğer öyleyse mümkünse ayarları paylaşırmısın ?

    Steering Deadzone : 3

    Steering Linearity : 65

    Steering Saturation : 5




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: JabbaWockeeZ

    Xbox 360 gamepad ile oynuyorum ama yukarıdaki video gibi olmuyor kontroller. Sağ sol gibi hareketleri smooth bir şekilde yapamıyorum. Mesela hafif sağ yapmak istediğim zaman direksiyon çok keskin olarak dönüyor yavaş bir şekilde döndüremiyorum.

    Edit: Video daki 3.26 saniyedeki dönüş gibi durumlardan bahsediyorum.

    Ben biraz da olsa linearity'i arttırarak çözdüm. Fakat Çin pistindeki düzlük sonrası ilk geniş virajlarda dönerken hala zorlanıyorum. Sürekli çok içeride kalıyorum.

    Gamepadlemi oynuyorsun ? Eğer öyleyse mümkünse ayarları paylaşırmısın ?

    Steering Deadzone : 3

    Steering Linearity : 65

    Steering Saturation : 5

    Dün denedim ayarları sanki hiçbir katkısı yok gibi o kısmı ayarlamanın. Acaba benmi yanlış birşeyler yapıyorum yoksa gerçekten işe yaramıyormu çözemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: JabbaWockeeZ

    Xbox 360 gamepad ile oynuyorum ama yukarıdaki video gibi olmuyor kontroller. Sağ sol gibi hareketleri smooth bir şekilde yapamıyorum. Mesela hafif sağ yapmak istediğim zaman direksiyon çok keskin olarak dönüyor yavaş bir şekilde döndüremiyorum.

    Edit: Video daki 3.26 saniyedeki dönüş gibi durumlardan bahsediyorum.

    Ben biraz da olsa linearity'i arttırarak çözdüm. Fakat Çin pistindeki düzlük sonrası ilk geniş virajlarda dönerken hala zorlanıyorum. Sürekli çok içeride kalıyorum.

    Gamepadlemi oynuyorsun ? Eğer öyleyse mümkünse ayarları paylaşırmısın ?

    Steering Deadzone : 3

    Steering Linearity : 65

    Steering Saturation : 5

    Dün denedim ayarları sanki hiçbir katkısı yok gibi o kısmı ayarlamanın. Acaba benmi yanlış birşeyler yapıyorum yoksa gerçekten işe yaramıyormu çözemedim.

    Eğer direksiyon bir noktaya kadar normal bir noktadan sonra aşırı ani tepki veriyorsa deadzone ve linearityi düşürebilirsin. Hatta direk saturation ve deadzone'u kapat.

    Dün bütün ayarlar 0, linearity'i 25-35 arasına çektikten sonra birşey farkettim; sol analoğu sadece X ekseninde hareket ettirmek çok daha zor geldi. Mesela sağa döneceksem analoğu çok hafif Y eksenine ittirip parmak ağırlığını ileriye doğru verdikten sonra yumuşak dönüş hareketlerini yapmak daha kolay. Yani sol analog gökkuşağı çiziyor gibi hareket edecek.

    Buna çok az alışmak bile virajlara girerken kademeli arttırma, çıkışlarda kademeli azaltmaya baya faydası oldu. İşte kaslar 20 tekrarda öğrendiği birşeyi 500 tekrarda anca unuttuğu için sabit bi ayar bulup sürekli onunla antreman yapmak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: JabbaWockeeZ

    Xbox 360 gamepad ile oynuyorum ama yukarıdaki video gibi olmuyor kontroller. Sağ sol gibi hareketleri smooth bir şekilde yapamıyorum. Mesela hafif sağ yapmak istediğim zaman direksiyon çok keskin olarak dönüyor yavaş bir şekilde döndüremiyorum.

    Edit: Video daki 3.26 saniyedeki dönüş gibi durumlardan bahsediyorum.

    Ben biraz da olsa linearity'i arttırarak çözdüm. Fakat Çin pistindeki düzlük sonrası ilk geniş virajlarda dönerken hala zorlanıyorum. Sürekli çok içeride kalıyorum.

    Gamepadlemi oynuyorsun ? Eğer öyleyse mümkünse ayarları paylaşırmısın ?

    Steering Deadzone : 3

    Steering Linearity : 65

    Steering Saturation : 5

    Dün denedim ayarları sanki hiçbir katkısı yok gibi o kısmı ayarlamanın. Acaba benmi yanlış birşeyler yapıyorum yoksa gerçekten işe yaramıyormu çözemedim.

    Eğer direksiyon bir noktaya kadar normal bir noktadan sonra aşırı ani tepki veriyorsa deadzone ve linearityi düşürebilirsin. Hatta direk saturation ve deadzone'u kapat.

    Dün bütün ayarlar 0, linearity'i 25-35 arasına çektikten sonra birşey farkettim; sol analoğu sadece X ekseninde hareket ettirmek çok daha zor geldi. Mesela sağa döneceksem analoğu çok hafif Y eksenine ittirip parmak ağırlığını ileriye doğru verdikten sonra yumuşak dönüş hareketlerini yapmak daha kolay. Yani sol analog gökkuşağı çiziyor gibi hareket edecek.

    Buna çok az alışmak bile virajlara girerken kademeli arttırma, çıkışlarda kademeli azaltmaya baya faydası oldu. İşte kaslar 20 tekrarda öğrendiği birşeyi 500 tekrarda anca unuttuğu için sabit bi ayar bulup sürekli onunla antreman yapmak lazım.

    Direksiyon değil hocam xbox360 gamepad bendeki. Sizde direksiyon ise doğrudur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: JabbaWockeeZ

    Xbox 360 gamepad ile oynuyorum ama yukarıdaki video gibi olmuyor kontroller. Sağ sol gibi hareketleri smooth bir şekilde yapamıyorum. Mesela hafif sağ yapmak istediğim zaman direksiyon çok keskin olarak dönüyor yavaş bir şekilde döndüremiyorum.

    Edit: Video daki 3.26 saniyedeki dönüş gibi durumlardan bahsediyorum.

    Ben biraz da olsa linearity'i arttırarak çözdüm. Fakat Çin pistindeki düzlük sonrası ilk geniş virajlarda dönerken hala zorlanıyorum. Sürekli çok içeride kalıyorum.

    Gamepadlemi oynuyorsun ? Eğer öyleyse mümkünse ayarları paylaşırmısın ?

    Steering Deadzone : 3

    Steering Linearity : 65

    Steering Saturation : 5

    Dün denedim ayarları sanki hiçbir katkısı yok gibi o kısmı ayarlamanın. Acaba benmi yanlış birşeyler yapıyorum yoksa gerçekten işe yaramıyormu çözemedim.

    Eğer direksiyon bir noktaya kadar normal bir noktadan sonra aşırı ani tepki veriyorsa deadzone ve linearityi düşürebilirsin. Hatta direk saturation ve deadzone'u kapat.

    Dün bütün ayarlar 0, linearity'i 25-35 arasına çektikten sonra birşey farkettim; sol analoğu sadece X ekseninde hareket ettirmek çok daha zor geldi. Mesela sağa döneceksem analoğu çok hafif Y eksenine ittirip parmak ağırlığını ileriye doğru verdikten sonra yumuşak dönüş hareketlerini yapmak daha kolay. Yani sol analog gökkuşağı çiziyor gibi hareket edecek.

    Buna çok az alışmak bile virajlara girerken kademeli arttırma, çıkışlarda kademeli azaltmaya baya faydası oldu. İşte kaslar 20 tekrarda öğrendiği birşeyi 500 tekrarda anca unuttuğu için sabit bi ayar bulup sürekli onunla antreman yapmak lazım.

    Direksiyon değil hocam xbox360 gamepad bendeki. Sizde direksiyon ise doğrudur...

    Ben de gamepadle oynuyorum. Bahsettiğim olaylar gamepadle alakalı. Hatta aynı gamepad var bende de.




  • Tamamdır hocam başta direksiyon yazınca yanlış anladım deneyim bende bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: JabbaWockeeZ

    Xbox 360 gamepad ile oynuyorum ama yukarıdaki video gibi olmuyor kontroller. Sağ sol gibi hareketleri smooth bir şekilde yapamıyorum. Mesela hafif sağ yapmak istediğim zaman direksiyon çok keskin olarak dönüyor yavaş bir şekilde döndüremiyorum.

    Edit: Video daki 3.26 saniyedeki dönüş gibi durumlardan bahsediyorum.

    Ben biraz da olsa linearity'i arttırarak çözdüm. Fakat Çin pistindeki düzlük sonrası ilk geniş virajlarda dönerken hala zorlanıyorum. Sürekli çok içeride kalıyorum.

    Gamepadlemi oynuyorsun ? Eğer öyleyse mümkünse ayarları paylaşırmısın ?

    Steering Deadzone : 3

    Steering Linearity : 65

    Steering Saturation : 5

    Dün denedim ayarları sanki hiçbir katkısı yok gibi o kısmı ayarlamanın. Acaba benmi yanlış birşeyler yapıyorum yoksa gerçekten işe yaramıyormu çözemedim.

    Eğer direksiyon bir noktaya kadar normal bir noktadan sonra aşırı ani tepki veriyorsa deadzone ve linearityi düşürebilirsin. Hatta direk saturation ve deadzone'u kapat.

    Dün bütün ayarlar 0, linearity'i 25-35 arasına çektikten sonra birşey farkettim; sol analoğu sadece X ekseninde hareket ettirmek çok daha zor geldi. Mesela sağa döneceksem analoğu çok hafif Y eksenine ittirip parmak ağırlığını ileriye doğru verdikten sonra yumuşak dönüş hareketlerini yapmak daha kolay. Yani sol analog gökkuşağı çiziyor gibi hareket edecek.

    Buna çok az alışmak bile virajlara girerken kademeli arttırma, çıkışlarda kademeli azaltmaya baya faydası oldu. İşte kaslar 20 tekrarda öğrendiği birşeyi 500 tekrarda anca unuttuğu için sabit bi ayar bulup sürekli onunla antreman yapmak lazım.

    Direksiyon değil hocam xbox360 gamepad bendeki. Sizde direksiyon ise doğrudur...

    Ben de gamepadle oynuyorum. Bahsettiğim olaylar gamepadle alakalı. Hatta aynı gamepad var bende de.

    Dün akşam tekrar denemeler yaptım Linearity'i 25 yaptım deadzone'u da 1 yaptım. Ayrıca Gaz ve Fren içinde Linearity ayarını 25e yükselttim. Biraz da olsun kaymaları ya da kilitlenmeleri engelledi. Bu arada siz assist kullanıyormusunuz. Özellikle Tracking Control ve ABS yi. Gamepad olduğu için hızlanmalar ve fren sonrası aşırı kilitlenme oluyor lastiklerde. Bakalım bu ayarlarla uğraştıkça onlardan da kurtulmak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: JabbaWockeeZ

    Xbox 360 gamepad ile oynuyorum ama yukarıdaki video gibi olmuyor kontroller. Sağ sol gibi hareketleri smooth bir şekilde yapamıyorum. Mesela hafif sağ yapmak istediğim zaman direksiyon çok keskin olarak dönüyor yavaş bir şekilde döndüremiyorum.

    Edit: Video daki 3.26 saniyedeki dönüş gibi durumlardan bahsediyorum.

    Ben biraz da olsa linearity'i arttırarak çözdüm. Fakat Çin pistindeki düzlük sonrası ilk geniş virajlarda dönerken hala zorlanıyorum. Sürekli çok içeride kalıyorum.

    Gamepadlemi oynuyorsun ? Eğer öyleyse mümkünse ayarları paylaşırmısın ?

    Steering Deadzone : 3

    Steering Linearity : 65

    Steering Saturation : 5

    Dün denedim ayarları sanki hiçbir katkısı yok gibi o kısmı ayarlamanın. Acaba benmi yanlış birşeyler yapıyorum yoksa gerçekten işe yaramıyormu çözemedim.

    Eğer direksiyon bir noktaya kadar normal bir noktadan sonra aşırı ani tepki veriyorsa deadzone ve linearityi düşürebilirsin. Hatta direk saturation ve deadzone'u kapat.

    Dün bütün ayarlar 0, linearity'i 25-35 arasına çektikten sonra birşey farkettim; sol analoğu sadece X ekseninde hareket ettirmek çok daha zor geldi. Mesela sağa döneceksem analoğu çok hafif Y eksenine ittirip parmak ağırlığını ileriye doğru verdikten sonra yumuşak dönüş hareketlerini yapmak daha kolay. Yani sol analog gökkuşağı çiziyor gibi hareket edecek.

    Buna çok az alışmak bile virajlara girerken kademeli arttırma, çıkışlarda kademeli azaltmaya baya faydası oldu. İşte kaslar 20 tekrarda öğrendiği birşeyi 500 tekrarda anca unuttuğu için sabit bi ayar bulup sürekli onunla antreman yapmak lazım.

    Direksiyon değil hocam xbox360 gamepad bendeki. Sizde direksiyon ise doğrudur...

    Ben de gamepadle oynuyorum. Bahsettiğim olaylar gamepadle alakalı. Hatta aynı gamepad var bende de.

    Dün akşam tekrar denemeler yaptım Linearity'i 25 yaptım deadzone'u da 1 yaptım. Ayrıca Gaz ve Fren içinde Linearity ayarını 25e yükselttim. Biraz da olsun kaymaları ya da kilitlenmeleri engelledi. Bu arada siz assist kullanıyormusunuz. Özellikle Tracking Control ve ABS yi. Gamepad olduğu için hızlanmalar ve fren sonrası aşırı kilitlenme oluyor lastiklerde. Bakalım bu ayarlarla uğraştıkça onlardan da kurtulmak lazım.

    Hiçbir yardımcı ayar kullanmıyorum. Viraja girerken virajın keskinliğine göre freni kademeli olarak yumuşatıyorum. Asıl önemli olan viraja kaçıncı vitesle girdiğin. Düşük vitesle girmek arabayı çok fazla yavaşlatıyor ve yüksek devirlere çıktığı için stabilliği bozuyor. Diyelimki keskin bi virajdan 3. viteste çıktın çok az gaz açıp lastikler kitlenmeden hemen 4. vitese çıkarsan araba virajdan yağ gibi çıkıyor. Yani vites yükseltmek için redlinea gelmesini bekleme. Stabilliğin bozulacağını hissettiğin an vites arttır. Doğru vitesle tam gaz çıksan bile hiçbirşey olmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: JabbaWockeeZ

    Xbox 360 gamepad ile oynuyorum ama yukarıdaki video gibi olmuyor kontroller. Sağ sol gibi hareketleri smooth bir şekilde yapamıyorum. Mesela hafif sağ yapmak istediğim zaman direksiyon çok keskin olarak dönüyor yavaş bir şekilde döndüremiyorum.

    Edit: Video daki 3.26 saniyedeki dönüş gibi durumlardan bahsediyorum.

    Ben biraz da olsa linearity'i arttırarak çözdüm. Fakat Çin pistindeki düzlük sonrası ilk geniş virajlarda dönerken hala zorlanıyorum. Sürekli çok içeride kalıyorum.

    Gamepadlemi oynuyorsun ? Eğer öyleyse mümkünse ayarları paylaşırmısın ?

    Steering Deadzone : 3

    Steering Linearity : 65

    Steering Saturation : 5

    Dün denedim ayarları sanki hiçbir katkısı yok gibi o kısmı ayarlamanın. Acaba benmi yanlış birşeyler yapıyorum yoksa gerçekten işe yaramıyormu çözemedim.

    Eğer direksiyon bir noktaya kadar normal bir noktadan sonra aşırı ani tepki veriyorsa deadzone ve linearityi düşürebilirsin. Hatta direk saturation ve deadzone'u kapat.

    Dün bütün ayarlar 0, linearity'i 25-35 arasına çektikten sonra birşey farkettim; sol analoğu sadece X ekseninde hareket ettirmek çok daha zor geldi. Mesela sağa döneceksem analoğu çok hafif Y eksenine ittirip parmak ağırlığını ileriye doğru verdikten sonra yumuşak dönüş hareketlerini yapmak daha kolay. Yani sol analog gökkuşağı çiziyor gibi hareket edecek.

    Buna çok az alışmak bile virajlara girerken kademeli arttırma, çıkışlarda kademeli azaltmaya baya faydası oldu. İşte kaslar 20 tekrarda öğrendiği birşeyi 500 tekrarda anca unuttuğu için sabit bi ayar bulup sürekli onunla antreman yapmak lazım.

    Direksiyon değil hocam xbox360 gamepad bendeki. Sizde direksiyon ise doğrudur...

    Ben de gamepadle oynuyorum. Bahsettiğim olaylar gamepadle alakalı. Hatta aynı gamepad var bende de.

    Dün akşam tekrar denemeler yaptım Linearity'i 25 yaptım deadzone'u da 1 yaptım. Ayrıca Gaz ve Fren içinde Linearity ayarını 25e yükselttim. Biraz da olsun kaymaları ya da kilitlenmeleri engelledi. Bu arada siz assist kullanıyormusunuz. Özellikle Tracking Control ve ABS yi. Gamepad olduğu için hızlanmalar ve fren sonrası aşırı kilitlenme oluyor lastiklerde. Bakalım bu ayarlarla uğraştıkça onlardan da kurtulmak lazım.

    Hiçbir yardımcı ayar kullanmıyorum. Viraja girerken virajın keskinliğine göre freni kademeli olarak yumuşatıyorum. Asıl önemli olan viraja kaçıncı vitesle girdiğin. Düşük vitesle girmek arabayı çok fazla yavaşlatıyor ve yüksek devirlere çıktığı için stabilliği bozuyor. Diyelimki keskin bi virajdan 3. viteste çıktın çok az gaz açıp lastikler kitlenmeden hemen 4. vitese çıkarsan araba virajdan yağ gibi çıkıyor. Yani vites yükseltmek için redlinea gelmesini bekleme. Stabilliğin bozulacağını hissettiğin an vites arttır. Doğru vitesle tam gaz çıksan bile hiçbirşey olmuyor.

    İşte o kısımda sürüş alışkanlıkları devreye giriyor. Ben biraz geç frenlemeyi seven biriyim. O yüzden frenlemede kitlenme ister istemez oluyor. Zaten şu yolda yol üzerindeki line yardımını kullanmadığım için öyle herhangi bir noktayı takip etmiyorum. Neyse alışacaz artık...







  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-51E0CFF67 -- 22 Eylül 2017; 9:33:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: skywalkerhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: JabbaWockeeZ

    Xbox 360 gamepad ile oynuyorum ama yukarıdaki video gibi olmuyor kontroller. Sağ sol gibi hareketleri smooth bir şekilde yapamıyorum. Mesela hafif sağ yapmak istediğim zaman direksiyon çok keskin olarak dönüyor yavaş bir şekilde döndüremiyorum.

    Edit: Video daki 3.26 saniyedeki dönüş gibi durumlardan bahsediyorum.

    Ben biraz da olsa linearity'i arttırarak çözdüm. Fakat Çin pistindeki düzlük sonrası ilk geniş virajlarda dönerken hala zorlanıyorum. Sürekli çok içeride kalıyorum.

    Gamepadlemi oynuyorsun ? Eğer öyleyse mümkünse ayarları paylaşırmısın ?

    Steering Deadzone : 3

    Steering Linearity : 65

    Steering Saturation : 5

    Dün denedim ayarları sanki hiçbir katkısı yok gibi o kısmı ayarlamanın. Acaba benmi yanlış birşeyler yapıyorum yoksa gerçekten işe yaramıyormu çözemedim.

    Eğer direksiyon bir noktaya kadar normal bir noktadan sonra aşırı ani tepki veriyorsa deadzone ve linearityi düşürebilirsin. Hatta direk saturation ve deadzone'u kapat.

    Dün bütün ayarlar 0, linearity'i 25-35 arasına çektikten sonra birşey farkettim; sol analoğu sadece X ekseninde hareket ettirmek çok daha zor geldi. Mesela sağa döneceksem analoğu çok hafif Y eksenine ittirip parmak ağırlığını ileriye doğru verdikten sonra yumuşak dönüş hareketlerini yapmak daha kolay. Yani sol analog gökkuşağı çiziyor gibi hareket edecek.

    Buna çok az alışmak bile virajlara girerken kademeli arttırma, çıkışlarda kademeli azaltmaya baya faydası oldu. İşte kaslar 20 tekrarda öğrendiği birşeyi 500 tekrarda anca unuttuğu için sabit bi ayar bulup sürekli onunla antreman yapmak lazım.

    Direksiyon değil hocam xbox360 gamepad bendeki. Sizde direksiyon ise doğrudur...

    Ben de gamepadle oynuyorum. Bahsettiğim olaylar gamepadle alakalı. Hatta aynı gamepad var bende de.

    Dün akşam tekrar denemeler yaptım Linearity'i 25 yaptım deadzone'u da 1 yaptım. Ayrıca Gaz ve Fren içinde Linearity ayarını 25e yükselttim. Biraz da olsun kaymaları ya da kilitlenmeleri engelledi. Bu arada siz assist kullanıyormusunuz. Özellikle Tracking Control ve ABS yi. Gamepad olduğu için hızlanmalar ve fren sonrası aşırı kilitlenme oluyor lastiklerde. Bakalım bu ayarlarla uğraştıkça onlardan da kurtulmak lazım.

    Hiçbir yardımcı ayar kullanmıyorum. Viraja girerken virajın keskinliğine göre freni kademeli olarak yumuşatıyorum. Asıl önemli olan viraja kaçıncı vitesle girdiğin. Düşük vitesle girmek arabayı çok fazla yavaşlatıyor ve yüksek devirlere çıktığı için stabilliği bozuyor. Diyelimki keskin bi virajdan 3. viteste çıktın çok az gaz açıp lastikler kitlenmeden hemen 4. vitese çıkarsan araba virajdan yağ gibi çıkıyor. Yani vites yükseltmek için redlinea gelmesini bekleme. Stabilliğin bozulacağını hissettiğin an vites arttır. Doğru vitesle tam gaz çıksan bile hiçbirşey olmuyor.

    İşte o kısımda sürüş alışkanlıkları devreye giriyor. Ben biraz geç frenlemeyi seven biriyim. O yüzden frenlemede kitlenme ister istemez oluyor. Zaten şu yolda yol üzerindeki line yardımını kullanmadığım için öyle herhangi bir noktayı takip etmiyorum. Neyse alışacaz artık...

    Aynen frenleme noktalarını iyi öğrenmek lazım. Viraj mesafe levhalarına göre alışınca herşey bambaşka oluyor. Ben de line yardımı kullanmıyorum, o benim daha çok kafamı karıştırıyor.




  • F1 oyunlarında pisti sevmemden dolayı sadece brezilya gp yi oynarım. f1 2016 da serinin diğer oyunları gibi dnf olan hiçbir pilot olmuyor. çok nadir gerçekleşiyor o da 1-2 pilot. f1 2017 de yarış dışı kalma nasıl acaba , oyunu satın almadan önce bu konu hakkında tecrübesi olan var mı ? brezilya olarak değil diğer pistleri de soruyorum ?
  • Arkadaşlar ben oyunu PSN'den aldım, isteyen arkadaş varsa Pri hakkını 129 tlye verebilirim. Mesaj atabilirsiniz iletişim için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korcank

    F1 oyunlarında pisti sevmemden dolayı sadece brezilya gp yi oynarım. f1 2016 da serinin diğer oyunları gibi dnf olan hiçbir pilot olmuyor. çok nadir gerçekleşiyor o da 1-2 pilot. f1 2017 de yarış dışı kalma nasıl acaba , oyunu satın almadan önce bu konu hakkında tecrübesi olan var mı ? brezilya olarak değil diğer pistleri de soruyorum ?

    Baya fazla oluyor. Ama aşırıya kaçmıyor tam ayarında. Geçen gün Melbournde 5 kişi yarış dışı kaldı. Hatta takım arkadaşım Alonso son 2 tur kala düzlükte bana arkadan dokunduğu için ikimiz de duvara girdik Allahtan sadece ön kanatlarımız koptu yoksa 7 kişi DNF olacaktı. Ama sadece kazaya bağlı değiller, araç ağrızası yüzünden de bırakan çok oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Modena07


    quote:

    Orijinalden alıntı: korcank

    F1 oyunlarında pisti sevmemden dolayı sadece brezilya gp yi oynarım. f1 2016 da serinin diğer oyunları gibi dnf olan hiçbir pilot olmuyor. çok nadir gerçekleşiyor o da 1-2 pilot. f1 2017 de yarış dışı kalma nasıl acaba , oyunu satın almadan önce bu konu hakkında tecrübesi olan var mı ? brezilya olarak değil diğer pistleri de soruyorum ?

    Baya fazla oluyor. Ama aşırıya kaçmıyor tam ayarında. Geçen gün Melbournde 5 kişi yarış dışı kaldı. Hatta takım arkadaşım Alonso son 2 tur kala düzlükte bana arkadan dokunduğu için ikimiz de duvara girdik Allahtan sadece ön kanatlarımız koptu yoksa 7 kişi DNF olacaktı. Ama sadece kazaya bağlı değiller, araç ağrızası yüzünden de bırakan çok oluyor.

    cok tesekkurler cok sevindim bu bilgiye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • G920 setin f1 2017 ayarını bilen var mı? Direksiyon dönme açısını düşüremediğim için oynayamıyorum. İnternette “vibration & force feedback” kısmında yapılabildiği görünüyor ama ben o kısma girdiğimde ayar seçeneğini göremiyorum. Yardım edebilirseniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sezon modunu yeni bitirdim.59-60 zorluk seviyesinde.4-5 yarış kazanabildim."One Shot Qualify" ve 5 turluk yarışlarda.Hamilton birinci,Raikko 2.,Bottas 3.sırada tamamladı sezonu.Ben Vettel ile 4.oldum.keyifliydi.
  • doğru düzgün bir anti aliasing bile yok. 1080p de kör oluyor gözlerim.

    codemasters' ın ilk f1 oyunundan bu yana aşağı yukarı her oyunu aldım oynadım, bu benim için son nokta oldu.

    işin enteresan tarafı, araçların hızlanmasıyla ile birlikte sürüş gerçekten keyifli.

    ama gel gör ki online kısım yine evlere şenlik. ışınlanmalar, haksız cezalar, verilmeyen cezalar, abuk subuk çarpışma mekaniği ve daha nicesi. kaç update oldu, daha hala pistlerin bazı bölgelerindeki anlamsız karartıları düzeltemediler.

    ayrıca 2010 grafikleri ile bu iş daha fazla yürümez zaten. bir yağmur yağış şekli var sanırsın f1 2002. pistin kuru mu ıslak mı olduğunu geçiş dönemlerinde anlamak pek mümkün değil, ancak lastik sıcaklıklarından anlıyorsun pit aralığını. halbuki 2011-13 arası bu hava geçişleri çok hoştu.

    serinin hala en iyi oyunu 2013 bana göre. bu oyun ise muhtemelen 2. sırada yer alır. düşünün buna rağmen o kadar eksik saydım.




  • F1 2017 Steam'de %33 indirime girdi. 89 Lira'dan 59,63 Lira'ya düştü.

    http://store.steampowered.com/app/515220/F1_2017/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-51E0CFF67 -- 20 Ekim 2017; 0:0:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba

    Fuel Saving'in üstesinden nasıl geliyorsunuz. Antreman turlarında ne yaptıysam bu görevi başarıyla bitiremedim. Yarışta da son turlarda hep benzinim bitiyor. Fuel Saving mevzusunu bir türlü anlayamadım.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.