|
Bu hayat cehennem < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Bu hayat cehennem < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
evlenmeyene hediyeniz varmı hocam |
|
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
|
Niye abi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Şaka şaka evlenin ( tehtit altında yazıyorum şu an) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Defol git ozaman bu ul ki eden < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Sigortan yatmıyormu?Emekli olduğunda maaş alacaksın. Maaş almıyormusun şimdi?Daha ne istiyon < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
| _____________________________ |
|
1 gün evli kalsam ömür boyu nafaka bu devirde evlenmek büyük risk |
|
_____________________________
|
|
Evlenilmez zaten işim gücüm yok bide cocuk yapıp bu berbat çalışma ortamında çalıştıracam işim olmaz sosyal medyada görüyorum evlenmem lazım yok şey abi bu ne merak ben anlamıyorum hayatınız hiç mi yok hobileriniz filan < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Haberleşme Forumu Kuralları:
https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922 ------------------------------------------------------------------------ Referans Paylaşım Konuları: https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311 |
|
Evlenince çocuk yapma zorunluluğu yok. Çocuk evlilik dışı da yapılabiliyor ayrıca. Evlenmenin hobilere, "hayata" negatif bir etkisi de yok. Evlendin diye yaptığın hobilerini bırakmak zorunda kalmıyorsun. Siz evliliği çok yanlış anlamışsınız, bu kafayla evlenmeyin bence de. |
|
_____________________________
|
|
Evliliği yanlış anlamadım her şey bütçe meselesi kirada oturup ne yapacam ülkenin maaş ortalaması belli bekar adamım kendime 2.aracı aldım düşün. |
|
_____________________________
Haberleşme Forumu Kuralları:
https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922 ------------------------------------------------------------------------ Referans Paylaşım Konuları: https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311 |