Şimdi Ara

Evlenmeyin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu hayat cehennem


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • aga düğün masrafları 1 milyonu geçti diyolar. bilezikler vs falan 1 buçuk milyonu geçer tüm masraflar diyolar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • evlenmeyene hediyeniz varmı hocam  

    _____________________________
  • Evlenmeyin. İçeriden bildiriyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    Niye abi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • karı yok nası evlencez

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • reodentreomantik R kullanıcısına yanıt

    Şaka şaka evlenin ( tehtit altında yazıyorum şu an)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sakın Evlenmeyin
    4 ay önce açıldı
    Sakın evlenmeyin
    geçen hafta açıldı
    Evlilik
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 8 adet 20 gr ajda en az 850 bine patlar. Düğün salonu, çeyiz, eşya, orgaziasyon, balayı masrafları ile 2.5 3m arası çok çok rahat tutar.

    1m a yapılan düğünden hayır gelmez gidin nikahtan alın karıyı. Sadece balayına para ayırın. Bide eşya. Bu şekilde bile En az 1m a patlar.

    Kısacası paranız yoksa elizabet bedava.

    Not: evliyim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • BenYoruldumHayat B kullanıcısına yanıt

    Defol git ozaman bu ul ki eden


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Endonezya Malezya Filipinler tarafından bulsak sade bir törenle evlensek hesaplı olmaz mı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • OptimizedSettings kullanıcısına yanıt
    evlenmeyi düşünmüyom konu açıldığı için yazdım ama güney doğu Asya kızlarının alayı çöp benim gözümde.

    bide burda forumda abarttıklarına bakma burda maddi konularda %90 yalan söyleniyo. buraya giren kişilerin çoğunun amacı birbirini aşağılamak.

    2020 yılında mesela 35 bin maaş esprisi yaptım diye forumda bana oooo sen 35 bini yüksek maaş mı sanıyon diye yazanlar olmuştu. neymiş efendim arkadaşları varmış 35 bin alan. alayı yalancı. sanki biz malız. 2020 yılında THY pilotu almıyordu 35 maaşı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Karı bulmak imkansız aga

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Sigortan yatmıyormu?Emekli olduğunda maaş alacaksın.

    Maaş almıyormusun şimdi?Daha ne istiyon


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • gainzzz34 kullanıcısına yanıt
    Bakmasınlar para bize kalır

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • 1 gün evli kalsam ömür boyu nafaka bu devirde evlenmek büyük risk

    _____________________________
  • bin şey yap,bir tane yapma senden kötüsü olmaz. evlenmeyin.

    _____________________________
  • Evlenilmez zaten işim gücüm yok bide cocuk yapıp bu berbat çalışma ortamında çalıştıracam işim olmaz sosyal medyada görüyorum evlenmem lazım yok şey abi bu ne merak ben anlamıyorum hayatınız hiç mi yok hobileriniz filan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Haberleşme Forumu Kuralları:
    https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922
    ------------------------------------------------------------------------
    Referans Paylaşım Konuları:
    https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311
  • İmHyp3rioN kullanıcısına yanıt

    Evlenince çocuk yapma zorunluluğu yok. Çocuk evlilik dışı da yapılabiliyor ayrıca. Evlenmenin hobilere, "hayata" negatif bir etkisi de yok. Evlendin diye yaptığın hobilerini bırakmak zorunda kalmıyorsun.


    Siz evliliği çok yanlış anlamışsınız, bu kafayla evlenmeyin bence de.

    _____________________________
  • Real RocknRolla R kullanıcısına yanıt

    Evliliği yanlış anlamadım her şey bütçe meselesi kirada oturup ne yapacam ülkenin maaş ortalaması belli bekar adamım kendime 2.aracı aldım düşün.

    _____________________________
    Haberleşme Forumu Kuralları:
    https://forum.donanimhaber.com/yeni-haberlesme-forumu-kurallari--38099922
    ------------------------------------------------------------------------
    Referans Paylaşım Konuları:
    https://forum.donanimhaber.com/referans-paylasim-konulari--160239311
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.