Şimdi Ara

Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI (50. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.888
Cevap
107
Favori
209.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 30m mesafede aramizdan bir cadde gecen caprazimdaki evden internet almam gerekiyor.

    Su an dandik ttnet modemi ve bendeki tp link in dandik bir access point ile tvde netfilix ve youtube kullaniyorum ama surekli kopmalar, donmalar yaşıyorum.

    alacagim cihazlar birbirini camdan cama olacak sekilde gorebilecek pozisyonda olacaklar .
    KEENETIC Extra Dsl Modem ve Keenetic Viva ve Air Mesh Router ile bu sorunumu cozebilir miyim.ya da farkli cihaz onerir misiniz

    İnternet alacagim evde internet hizi max 35mbps bana gelene kadar kac mbps ye duser??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KEENETIC

    Merhaba avmehmet,

    Öncelikle Keenetic ailesine hoş geldiniz. Cihazlarımızda Youtunbe için özel bir ayar bulunmamaktadır. Cihazınızın firmware yazılımı güncel değilse Genel Sistem Ayarlarından mutlaka güncelleyin, Mibox4 cihazınız için modeminizde kablosuz kanal ayarı otomatikteyse kanal 11 yaparak da test edebilirsiniz. Yaşamış olduğunuz durumu tekrar ederse arkadaşlarımız ile birlikte incelemek için Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.
    İlginizden dolayı teşekkür ederim
    Her bir cihaz için ayrı kanal seçimini tam olarak hangi menüden yapabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sirri S kullanıcısına yanıt
    Merhaba sirri,

    Kablosuz sinyaller bulunduğu ortama göre değişkenlik gösterebilir bu sebeple mesafe ve hız konusunda sizlere net bir bilgi vermemiz doğru olmayacaktır. İnternet hizmetinin bulunduğu yerdeki modeminizide değiştirmeyi planlıyorsanız Extra DSL model modemimizi incelemenizi kablosuz sinyallerinizi genişletmek için de Air yada Viva model Router cihazımızı alıp Wi-Fi Mesh yaparak kullanabilirsiniz.
    https://keenetic.com.tr/tr/keenetic-extra-dsl
    https://keenetic.com.tr/tr/keenetic-viva
    https://keenetic.com.tr/tr/keenetic-air

    https://keenetic.com.tr/tr/compare/routers?products=keenetic-viva,keenetic-air




  • avmehmet kullanıcısına yanıt
    Merhaba avmehmet,

    Her bir cihaz için kanal seçimi bulunmamaktadır. MiBox4 cihazınız 2.4 Ghz ile bağlanıyorsa Ev ağı menüsünden 2.4 Ghz için kanal seçimini MiBox4 cihazınız 5 Ghz olarak bağlanıyorsa yine aynı menüden 5 Ghz kanal ayarını değiştirebilirsiniz.

    Teşekkür eder iyi günler dileriz.
  • Ben de bugün Omni Router modelini alarak aranıza katıldım. Bakalım geldiğinde sonuçları yazarım :)
  • usmcsas kullanıcısına yanıt
    Merhaba usmcsas,

    Keenetic ailesine hoş geldiniz.
  • Arkadaşlar merhaba bana yardım ederseniz sevinirim. Keenetic extra dsl modem var 6 aydır sorunsuz kullanıyorum. Fakat 1 hafta önce ADSL den VDSL ye geçiş yaptım. O günden beri tivibu izleyemiyorum. Keenetic müşteri hizmetlerini aradım uzaktan bağlandılar yine olmadı. Mecburen Telekomun verdiği modemi geri kurdum tivibu sorunsuz çalışıyor. VDSL de farklı bir ayar mı var? VDSL VLAN 55 yazıyor fakat port seçince tivibu hiç açılmıyor hata veriyor ama port seçmeyince tivibu cihazı açılıyor hatta kanal listeside geliyor fakat hepsi siyah ekran. Port seçiminde tv box kutusu yerine sağlayıcı mı seçmek gerekiyor yada başka bilmediğim ayarmı var? Aylardır Adsl de sorunsuz tivibu izlerken vdsl de böyle sorun oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alexander vasilievich A kullanıcısına yanıt
    Grupta sorununuzu belirtebilir misiniz? Çözümü bilen vardır belki

    https://t.me/KeeneticTUR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sacrosanct- -- 13 Eylül 2020; 21:12:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KEENETIC kullanıcısına yanıt
    Bu Dediklerinizi bende biliyorum sizin teknik servisiniz de dedi oysa sizin modeminizi koyduğum yerde TÜRKİYE nin en berbat modemi diye bildiğim kablonet için kullanılan netmaster modemi kullanıyorum o bile 2 oda öteden çekiyor
  • alexander vasilievich A kullanıcısına yanıt
    Merhaba alexander vasilievich,

    Yaşamış olduğunuz durumunuz ile sistem kaydınız üzerinden sizinle iletişime geçilmiştir.
  • lfkaya L kullanıcısına yanıt
    Merhaba lfkaya,

    Her iki modeminizin de çekim alanlarını incelememiz için lütfen bizler ile modeminizin yanındayken Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak iletişime geçiniz uzak bağlantı yaparak incelemek istiyoruz.
  • KEENETIC kullanıcısına yanıt
    Modem ayarlarından bazı internet sitelerini engelleme nereden yapılıyor acaba?
    Bilgilendirirseniz sevinirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avmehmet kullanıcısına yanıt
    3. makale veya NextDNS kullanabilirsiniz.

    -https://help.keenetic.com/hc/tr/articles/360000991640-G%C3%BCvenlik-Duvar%C4%B1nda-Firewall-Kural-Olu%C5%9Fturma

    -https://nextdns.io

    Yardım için;
    https://t.me/KeeneticTUR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sacrosanct- -- 15 Eylül 2020; 21:5:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KEENETIC kullanıcısına yanıt
    Modeminizi iade ettiğim için gerek kalmadı




  • Omni DSL kullanıyorum, son 1 haftadır sürekli kopma sorunu yaşıyorum. Bugün başka marka bir modem takıp deneyeceğim 1 hafta kadar eğer kopma sorunu yaşamazsam yeni modemde, omni modemi garantiye göndereceğim bakalım neler yaşıyacağız
  • Merhaba baaydin,

    Yaşadığınız durumu incelemek isteriz lütfen destek@keenetic.com.tr mail adresine kayıt açın yada Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alexander vasilievich

    Arkadaşlar merhaba bana yardım ederseniz sevinirim. Keenetic extra dsl modem var 6 aydır sorunsuz kullanıyorum. Fakat 1 hafta önce ADSL den VDSL ye geçiş yaptım. O günden beri tivibu izleyemiyorum. Keenetic müşteri hizmetlerini aradım uzaktan bağlandılar yine olmadı. Mecburen Telekomun verdiği modemi geri kurdum tivibu sorunsuz çalışıyor. VDSL de farklı bir ayar mı var? VDSL VLAN 55 yazıyor fakat port seçince tivibu hiç açılmıyor hata veriyor ama port seçmeyince tivibu cihazı açılıyor hatta kanal listeside geliyor fakat hepsi siyah ekran. Port seçiminde tv box kutusu yerine sağlayıcı mı seçmek gerekiyor yada başka bilmediğim ayarmı var? Aylardır Adsl de sorunsuz tivibu izlerken vdsl de böyle sorun oldu.
    VLAN 55 değil 35 olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingstonn

    VLAN 55 değil 35 olacak

    Alıntıları Göster
    Hocam o bahsettiğiniz adsl olmasın? Vdsl 55 tir her zaman.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.