Şimdi Ara

Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.010
Cevap
38
Favori
46.390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 234
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 293
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 saat 18 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 3331
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 234
  • Favoriye Eklediklerim 44
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Holisticmax (16 mesaj) cem650 (5 mesaj) reLo (3 mesaj) sadlover (3 mesaj) lunarstrain (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (764 mesaj) Mobil (136 mesaj) Mini (9 mesaj) Uygulama (101 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Network ve Güvenlik >> Network >> Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    89 Mesaj
    30m mesafede aramizdan bir cadde gecen caprazimdaki evden internet almam gerekiyor.



    Su an dandik ttnet modemi ve bendeki tp link in dandik bir access point ile tvde netfilix ve youtube kullaniyorum ama surekli kopmalar, donmalar yaşıyorum.



    alacagim cihazlar birbirini camdan cama olacak sekilde gorebilecek pozisyonda olacaklar .

    KEENETIC Extra Dsl Modem ve Keenetic Viva ve Air Mesh Router ile bu sorunumu cozebilir miyim.ya da farkli cihaz onerir misiniz



    İnternet alacagim evde internet hizi max 35mbps bana gelene kadar kac mbps ye duser??



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Kanaatten hiç kimse ölmedi, hırsla da hiç kimse padişah olmadı. (Mevlana)
  • Yüzbaşı
    599 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KEENETIC

    Merhaba avmehmet,

    Öncelikle Keenetic ailesine hoş geldiniz. Cihazlarımızda Youtunbe için özel bir ayar bulunmamaktadır. Cihazınızın firmware yazılımı güncel değilse Genel Sistem Ayarlarından mutlaka güncelleyin, Mibox4 cihazınız için modeminizde kablosuz kanal ayarı otomatikteyse kanal 11 yaparak da test edebilirsiniz. Yaşamış olduğunuz durumu tekrar ederse arkadaşlarımız ile birlikte incelemek için Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.
    İlginizden dolayı teşekkür ederim

    Her bir cihaz için ayrı kanal seçimini tam olarak hangi menüden yapabilirim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    302 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba sirri,

    Kablosuz sinyaller bulunduğu ortama göre değişkenlik gösterebilir bu sebeple mesafe ve hız konusunda sizlere net bir bilgi vermemiz doğru olmayacaktır. İnternet hizmetinin bulunduğu yerdeki modeminizide değiştirmeyi planlıyorsanız Extra DSL model modemimizi incelemenizi kablosuz sinyallerinizi genişletmek için de Air yada Viva model Router cihazımızı alıp Wi-Fi Mesh yaparak kullanabilirsiniz.
    https://keenetic.com.tr/tr/keenetic-extra-dsl
    https://keenetic.com.tr/tr/keenetic-viva
    https://keenetic.com.tr/tr/keenetic-air

    https://keenetic.com.tr/tr/compare/routers?products=keenetic-viva,keenetic-air
    |
    |
    sirri kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    KEENETIC Destek Merkezi




  • Firma Yetkilisi
    302 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba avmehmet,

    Her bir cihaz için kanal seçimi bulunmamaktadır. MiBox4 cihazınız 2.4 Ghz ile bağlanıyorsa Ev ağı menüsünden 2.4 Ghz için kanal seçimini MiBox4 cihazınız 5 Ghz olarak bağlanıyorsa yine aynı menüden 5 Ghz kanal ayarını değiştirebilirsiniz.

    Teşekkür eder iyi günler dileriz.
    |
    |
    avmehmet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    KEENETIC Destek Merkezi
  • Yüzbaşı
    846 Mesaj
    Ben de bugün Omni Router modelini alarak aranıza katıldım. Bakalım geldiğinde sonuçları yazarım :)
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    302 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba usmcsas,

    Keenetic ailesine hoş geldiniz.
    |
    |
    usmcsas kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    KEENETIC Destek Merkezi
  • Yüzbaşı
    610 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba bana yardım ederseniz sevinirim. Keenetic extra dsl modem var 6 aydır sorunsuz kullanıyorum. Fakat 1 hafta önce ADSL den VDSL ye geçiş yaptım. O günden beri tivibu izleyemiyorum. Keenetic müşteri hizmetlerini aradım uzaktan bağlandılar yine olmadı. Mecburen Telekomun verdiği modemi geri kurdum tivibu sorunsuz çalışıyor. VDSL de farklı bir ayar mı var? VDSL VLAN 55 yazıyor fakat port seçince tivibu hiç açılmıyor hata veriyor ama port seçmeyince tivibu cihazı açılıyor hatta kanal listeside geliyor fakat hepsi siyah ekran. Port seçiminde tv box kutusu yerine sağlayıcı mı seçmek gerekiyor yada başka bilmediğim ayarmı var? Aylardır Adsl de sorunsuz tivibu izlerken vdsl de böyle sorun oldu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    168 Mesaj

    Grupta sorununuzu belirtebilir misiniz? Çözümü bilen vardır belki


    https://t.me/KeeneticTUR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sacrosanct- -- 13 Eylül 2020; 21:12:8 >
    |
    |
    alexander vasilievich kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    215 Mesaj

    Bu Dediklerinizi bende biliyorum sizin teknik servisiniz de dedi oysa sizin modeminizi koyduğum yerde TÜRKİYE nin en berbat modemi diye bildiğim kablonet için kullanılan netmaster modemi kullanıyorum o bile 2 oda öteden çekiyor
    |
    |
    KEENETIC kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    302 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba alexander vasilievich,

    Yaşamış olduğunuz durumunuz ile sistem kaydınız üzerinden sizinle iletişime geçilmiştir.
    |
    |
    alexander vasilievich kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    KEENETIC Destek Merkezi
  • Firma Yetkilisi
    302 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba lfkaya,

    Her iki modeminizin de çekim alanlarını incelememiz için lütfen bizler ile modeminizin yanındayken Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak iletişime geçiniz uzak bağlantı yaparak incelemek istiyoruz.
    |
    |
    lfkaya kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    KEENETIC Destek Merkezi
  • Yüzbaşı
    599 Mesaj

    Modem ayarlarından bazı internet sitelerini engelleme nereden yapılıyor acaba?

    Bilgilendirirseniz sevinirim...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    KEENETIC kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    168 Mesaj

    3. makale veya NextDNS kullanabilirsiniz.



    -https://help.keenetic.com/hc/tr/articles/360000991640-G%C3%BCvenlik-Duvar%C4%B1nda-Firewall-Kural-Olu%C5%9Fturma



    -https://nextdns.io



    Yardım için;
    https://t.me/KeeneticTUR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sacrosanct- -- 15 Eylül 2020; 21:5:56 >
    |
    |
    avmehmet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Teğmen
    215 Mesaj

    Modeminizi iade ettiğim için gerek kalmadı
    |
    |
    KEENETIC kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    302 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    |
    |
    avmehmet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    KEENETIC Destek Merkezi




  • Yüzbaşı
    476 Mesaj
    Omni DSL kullanıyorum, son 1 haftadır sürekli kopma sorunu yaşıyorum. Bugün başka marka bir modem takıp deneyeceğim 1 hafta kadar eğer kopma sorunu yaşamazsam yeni modemde, omni modemi garantiye göndereceğim bakalım neler yaşıyacağız
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    302 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba baaydin,

    Yaşadığınız durumu incelemek isteriz lütfen destek@keenetic.com.tr mail adresine kayıt açın yada Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz.
    |
    |
    baaydin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    KEENETIC Destek Merkezi
  • Teğmen
    185 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alexander vasilievich

    Arkadaşlar merhaba bana yardım ederseniz sevinirim. Keenetic extra dsl modem var 6 aydır sorunsuz kullanıyorum. Fakat 1 hafta önce ADSL den VDSL ye geçiş yaptım. O günden beri tivibu izleyemiyorum. Keenetic müşteri hizmetlerini aradım uzaktan bağlandılar yine olmadı. Mecburen Telekomun verdiği modemi geri kurdum tivibu sorunsuz çalışıyor. VDSL de farklı bir ayar mı var? VDSL VLAN 55 yazıyor fakat port seçince tivibu hiç açılmıyor hata veriyor ama port seçmeyince tivibu cihazı açılıyor hatta kanal listeside geliyor fakat hepsi siyah ekran. Port seçiminde tv box kutusu yerine sağlayıcı mı seçmek gerekiyor yada başka bilmediğim ayarmı var? Aylardır Adsl de sorunsuz tivibu izlerken vdsl de böyle sorun oldu.
    VLAN 55 değil 35 olacak
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    610 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kingstonn

    VLAN 55 değil 35 olacak

    Alıntıları Göster
    Hocam o bahsettiğiniz adsl olmasın? Vdsl 55 tir her zaman.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
Bitcoin
bankalar.org
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,342
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.