< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI (144. sayfa)
-
-
Merhaba avmehmet,
Yaşadığınız durumu self-test dosyası ve video ile birlikte destek@keenetic.com.tr adresine gönderin inceleyelim. -
Merhabalar, Extra Dls için Firmware 3.8.2 güncellemesini yüklemek için hafıza yeterli gelmedi, sistemden birçok bileşeni kaldırmak zorunda kaldım. güncelleme öyle gerçekleşti. kaldırdığım bileşenleri de geri yüklemedim olası bir hafıza dolması olmaması için. usb üzerinden bulut sistemini kullanıyordum artık onu da kullanmıyorum, omni router üzerinden kullanmayı düşündüm ama onada güncelleme gelir ve aynı sorunu yaşarım diye beklemedeyim.
-Mesh sistemimde mevcut Omni ve Lite için güncelleme gelecek mi yakınlarda ?
-Extra Dsl için hafıza arttırımı oluyor mu ? (USB üzerinden hafızayı arttırmak gibi)
-
Verilen uyarı anlık bir uyarı idi. Tekrar denediğiniz bileşenlerle kurulum yapabilirdiniz.
Start, Lite ve Omni sınırlı güncelleme desteğine geçmiştir.
docs.keenetic.comKeenetic ürün yaşam döngüsü destek politikasıhttps://docs.keenetic.com/tr/omni/kn-1410/tr/23214-keenetic-product-lifecycle-support-policy.html -
Almış olduğum firmware yedeğiyle 3.7.4 sürüme downgrade yaptım ve sorun çözüldü, 3.8.2 versiyonunuzda bu durum sorunlu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorun 3.8.2'de ve mobil uygulama uyumluluğu ile ilgili ise sizden istenildiği şekilde geliştirmeye/hata giderilmesine yardımcı olabilirsiniz. 3.7.4 ' te yoktu zaten demiştiniz.
3.8.2 ' ye geçtikten sonra belirttiğiniz durumu sizin router/modem koşulları ile test ortamında görmeleri lazım ki, sorunun kaynağını görebilsinler. Hatayı belki sizin kurulumunuza özel birşey de tetikliyor olabilir.
-
Self text dosyası ve sorun videosunu keenetic destek ekibine mail attim, sorun tespiti bizden çözüm keeneticten
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mobil uygulama içinde sizin ekran kaydınızı mobil uygulama telegram kanalından ilettim.
-
Bu arada video da "IPAD" kuralı o sırada internet bağlantısını kapalı olduğu zaman dilimi olabilir mi?
İlk geri dönüşe göre; takvim özelliğindeki kuralınız öncelikli. Yani siz takvimi manuel olarak "internet aç" anahtarı ile değiştiremeyeceksiniz artık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 28 Haziran 2022; 17:39:27 > -
Önceki sürümde internet kapalı zamanlayıcısı aktifken dahi doğrudan internetin açılmasına izin veriyor ancak yeni sürümde bu özellik iptal edilmiş ve bence güzel olmamış
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Mibox cihazım 5ghz üzerinden bağlı. Normalde cihaz listesinde bağlantı hızı 433 Mbit/s gözükmesine rağmen sebebini bilmediğim bir şekilde bazı zamanlarda 6 Mbit/s seviyelerine düşüyor ve donma yapıyor. Sebebini bir türlü çözemedim. Ne zaman yaptığı da belli değil. Bu konuda yardımcı olabilecek birisi var mı?
-
Merhaba keenetic ekstra dsl modemi kullanmaktayım. Hangi ülkeden gelmektedir keenetic Türkiye harici bir yerde rastlamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1990'larda Fidonet BBS kullanıcısı Maxim Medvedev, iyi bir modem ararken, Tayvanlı az bilinen bir şirket olan ZyXEL'in bir modemine rastladı. Modemi beğendi ve Alexander Semyonov ve Pyotr Pavlov ile birlikte bir iş kurmaya karar verildi - bu modemleri Rusya'da satmaya başlamak. İlk partide sadece 30 parça vardı, parti çok hızlı satıldı. Ancak gençler sadece ekipman satmakla ilgilenmiyorlardı, meraklılardı, bu yüzden modemin ürün yazılımını Rus telefon hatlarının özelliklerine yükseltmeye başladılar. Rus sinyalinin "meşgul" tanımı eklendi, ardından AON eklendi. Tayvanlılar girişimi beğendi. Zamanla tüm bunlar, yirmiden fazla kişiyi istihdam eden geliştirme ekibiyle birlikte ZyXEL'in Rusya temsilciliğine dönüştü[3].
2000'lerin ortalarında, Zyxel'in perakende ürün bölümü, büyüyen ev yönlendiricisi pazarına yönlendirici adı verilen bir konsept sundu.
2010 yılında, ev WI-FI yönlendiricileri popülerlik kazanmaya başladı ve Rus ZyXEL ekibi şirkete böyle bir cihaz geliştirmesini teklif etti, ancak Tayvanlılar fon eksikliğini öne sürerek reddetti. Ve sonra Rus temsilciliği gelişmeyi kendi başına üstlendi. Keenetic böyle ortaya çıktı (bu isim, uzun yıllardır Rus ZyXEL ekibinde çalışan Computerra dergisinin eski editörü Ilya Khrupalov tarafından icat edildi). 2010 yılında, Keenetic serisi İnternet merkezlerinin ilk nesli tanıtıldı. İnternet ve IPTV alımının basit bir kurulumunu sundukları, erişim protokolünden bağımsız olarak sağlayıcılarla çalıştıkları ve hızı kesmedikleri için hızla popülerlik kazandılar[4].
2019 yılının ortalarında Keenetic, Avrupa pazarlarına girmek için önceden açıkladığı planlarını uygulamaya başladı. Yaz sonunda, İstanbul'da yerel gazeteciler için Türkiye'deki çalışmaların başlamasına adanmış bir basın toplantısı düzenlendi[5]. 2021'den itibaren ürünler Doğu Avrupa ve Almanya'da[6] mevcuttur.
Kaynak (Çeviri) :
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 29 Haziran 2022; 22:23:1 >
-
Merhaba uluvardar,
Anlık bir uyarı almış olabilirsiniz 3.8.2 tüm model cihazlarımız için yayınlandı ve sorunsuz şekilde yüklenmektedir. Yaşadığınız durumu incelemek isteriz. Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz. -
Merhaba buluton,
Öncelikle sürümünüz güncel değilse Genel Sistem Ayarlarından Kararlı sürüm modunu seçerek 3.8.2 sürümünü yüklemenizi öneririz. Yaşadığınız durum devam ederse 5 Ghz kanalını kanal 36 sabitleyerek test ediniz. Detaylı bilgi ve destek için Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz. -
Merhaba mustafa_(87),
KN-2111-01TR Keenetic EXTRA DSL modelimiz Keenetic Limited tarafından Keenetic Türkiye için üretilmiş bir modeldir. Keenetic Limited tarafından farklı bölgelerde benzer özelliklerde farklı model isimleri ile ürünler satılmaktadır.
Keenetic Limited Hong kong menşeili bir firmadır, firmamız ile ilgili detaylara web sayfamızdan ulaşabilirsiniz. -
KN-2111 firmware dosyasını nerden indirebiliriz? dosya paylaşımını göremedim. nasıl indirebileceğimize dair tarif var ama dosyanın kendisini bulamadım.
-
Merhaba haykoatmaca,
destek@keenetic.com.tr adresine yada Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak hangi sürümü neden talep ettiğinizi detaylı bir şekilde bildirebilirseniz, hem geriye dönük sürüm tarafınıza iletilecek hem de son sürüm ile diğer sürüm arasındaki yaşamış olduğunuz durum tarafımızca incelenecektir. -
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X