Şimdi Ara

Ev savunması maksatlı yivsiz tüfek önerisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam. Uzun zamandır ev savunmasında kullanmak üzere alıpta kenara koymalık bir tüfek almayı düşünüyorum. Amacım avcılık yada hobi amaçlı arada bir atış yapmak vs değil tamamen evde tutup inşallah Allah öyle bişeyi nasip etmez ama gerekli halde savunma halinde kullanmak şeklinde. Bu konuda biraz araştırma yaptım ama tam olarak hangi marka model yivsiz tüfeği tercih etmem gerektiğine karar veremedim. Olurda kullanmam gerekirse ilk önceliğim korkutmak maksatlı olması yönünde o yüzden ilk sıraya yada ilk iki sıraya, ses fişeği yada plastik fişek koymayı, sonrasında saçma yada tek kurşun koymayı düşünüyorum. Pompalıya uzağım çünkü tecrübe isteyen bir silah. Bana aldıktan sonra hiç atış yapmayacağım, içinde fişekler takılı emniyeti kapalı halde çantasıyla dolabın üstünde (evde çocuk yok) hazır bir şekilde duracak, kullanmak zorunda kalmadıkça (inşallah öyle bir şey olmaz) elimi dahi sürmeyip yerini bile unutacağım ama lazım olduğunda emniyetini açıp direkt olarak kullanabileceğim bir yivsiz tüfek önerir misiniz? Biliyorum çok şey istedim:) yardımcı olursanız sevinirim.








  • Yarı otomatiklerde plastik fişek çalışmaz. İstediğin şey sadece pompalıda olur yada çifte. Pompalının tecrübe istediğide bir abartıdır. Evde bir iki boşken tetik düşürme ve pompalama yaparsınız olur biter öğrenirsiniz. Siz en iyisi bi 7+1 51 cm pompalı alın. Uzun namlu ev içinde uygun değil. Daha kısasında kapasite azalıyor. Bi tanede dipçik kılıfı alın ordada 7 fişek olsun oldu bitti.
  • Pek önerdiğiniz bir marka model var mı?

  • O dediğiniz olay zor hocam zira fişek şarjörün içinde beklerken yay sıkışır. Bu yay 5-6 ay sıkışık vaziyette beklerse özelliğini yitirir ve besleme hatası yapar.
  • pilotaFerrari kullanıcısına yanıt
    Ayda 1 boşaltıp 1 gece dinlendirin yada yarı kapasitede tutun
  • konu sahibi gibi ev savunması için silah edinmek isteyen arkadaşlar , size pompalı falan olmaz. size sr-38 tipi bir silah lazım. uzun yıllar yatsa da ihtiyaç anında basit mekanizması ödünvermez çalışır. dar alanda kullanıma da uygundur.

     

  • trak76 T kullanıcısına yanıt
    Tabanca harcı 11 bin sr 38 17 bin lira
  • korayreyiz K kullanıcısına yanıt

    Arslan besleyen yemine katlanır.

  • Tabanca tabiki de daha kolaydır kullanım olarak özellikle revolver cinsi ufak tabancalar bu iş için çok uygun. Fakat hem tabanca fiyatı hem ruhsatının fiyatı yıllık harcı derken 100 bin tl yi bulan absürd bir harcama oluyor. Heyet raporunun zorluğu da cabası. Ayrıca kanunen evinize hırsızlık için girmiş bir kişiye mermi veya öldürücü yaralayıcı fişek sıkmak, kişiyi canından etmek veya yaralamak suçtur. Evde çocuk ve eşiniz de varsa uzun yıllar sürecek travmalar da yanında geliyor. Sadece hayal edin diğer ev bireylerinin karşılaştığı manzarayı. Bu işin en iyisi tck ya göre de uygun olan plastik mermi atabilen 46-47-51 cm namlu pompalı tüfektir. Son senelerde çıkan bullpup model pompalılar en kısası. Mutlaka bir av bayisine gidip deneyerek alın. Ayrıca pompalılarda ppompalama işlemi zaten caydırıcı ve yüksek ses çıkaran bir işlem olduğundan hırsız o sesi duyar duymaz topuklayacaktır.
  • Türkiye'de Winchester sarsimas stoeger gibi bazı yasal ve güvenilir silah üreticileri var ancak aksa crossfire wi nin görünüşünü ve verdiği hissi gerçekten beğendim. Hangisini satın alacağımdan emin değilim. Tavsiyeniz var mı? Şu anda armsan RS X2, Hulu atrox tactic plus, hatsan escort mp ts, stoeger p3000 veya m3000, sarsılmaz m212 veya aksa crossfire wi / extreme arasında kaldim.

    Aksa markasi hakimda birsey bilmiyorum. Sizce?

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.