Şimdi Ara

EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (4 Mobil) - 1 Masaüstü4 Mobil
5 sn
970
Cevap
15
Favori
105.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 17 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 450
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 80
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 24 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 24
  • Favoriye Eklediklerim 15
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • millenicom (80 mesaj) LEAME (30 mesaj) Echonight83 (23 mesaj) vitriol (15 mesaj) Kernel Panic (15 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (567 mesaj) Mobil (278 mesaj) Mini (35 mesaj) Uygulama (90 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    38 Mesaj
    Merhabalar,
    Şu an evimde kullandığım bir internet hizmeti var ve milleni'ye geçmeyi düşünüyorum. Size yapacağım başvuru sonrası geçiş işlemleri ne kadar zaman almaktadır? Ayrıca geçiş sırasında internet kesilmesi yaşayacak mıyım?(FTTH kullanıcısıyım.)

    Son olarak başvuru esnasında gerekli evrakları elektronik ortamda size iletmem yeterli mi yoksa kargolamam mı gerekiyor?
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: PhyTech

    Merhabalar,
    Şu an evimde kullandığım bir internet hizmeti var ve milleni'ye geçmeyi düşünüyorum. Size yapacağım başvuru sonrası geçiş işlemleri ne kadar zaman almaktadır? Ayrıca geçiş sırasında internet kesilmesi yaşayacak mıyım?(FTTH kullanıcısıyım.)

    Son olarak başvuru esnasında gerekli evrakları elektronik ortamda size iletmem yeterli mi yoksa kargolamam mı gerekiyor?
    Merhaba,sizlere yardımcı olabilmemiz için pm üzerinden bizlere ad,soyad,iletişim bilgilerinizi paylaşabilir misiniz.
    _____________________________
  • Çavuş
    68 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    muhmmedeminb



    az dolandırın
    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    570 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Yigido5


    dikkat dolandırıcı benzeri firma , almadığım hizmet için faturalandırma yapıp sms atıyorlar icra takipi vs diye . icra takibi başlatabilirsiniz dememe rağmen hala sms geliyor . verilmeyen hizmetin vergisini falan kesmişler . zevkle bekliyorum icra takibini . elimde iptal dilekçelerim hala duruyor yazışmalar ses kayıtları hepsi duruyor . siz siz olun uzak durun bu firmadan . ucuza internet alıcam diye dolandırılmayın



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1023 Mesaj

    14 gün oldu türknetten size taşıma başvurusu yapmıştım başvuradan ertesi gün evrakları gelip aldınız hala bir taşımayı halledemediniz allah bilir faturada çıkarırsınız
    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Asus Strix Nvidia GTX 1080 Sli, 2x8 GB Corsair DDR4 3000 MHZ, Fsp Platinum 1000W, Amd Ryzen 7 1800X, Asus Prime X370-Pro, Pny 240 GB Sata SSD, Samsung M2 NVMe 970 Evo 240 GB, WD10EZEX, Corsair Void Pro Wireless 7.1 Headset, AOC G2460PF 144 HZ, BenQ GW2270H...
    Xiaomi Mi MIX 3,Opel Grandland X 1.2 130 HP AT6 Excellence 2018, Dacia Sandero Ambiance 1.0 2018, Peugeot 308 1.2 Puretech 130 HP Allure 2014.
  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mert KÜÇÜKUNCU

    14 gün oldu türknetten size taşıma başvurusu yapmıştım başvuradan ertesi gün evrakları gelip aldınız hala bir taşımayı halledemediniz allah bilir faturada çıkarırsınız
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2054 Mesaj
    hiç düzgün bir firma yokmu şu ilkede, umarım kötüler batar gider şu zor günlerde. ttnet kullanıyorum 22-23 mbit fiber internet sözde dizi, izleyemiyorum donmadan.
    |
    |
    _____________________________

    TELEFON: XİAOMİ 9T 128 GB
    LAPTOP: HP OMEN 17' GAMİNG LAPTOP
    AKILLI SAAT: SAMSUNG GALAXY ACTIVE 2-----
  • Binbaşı
    1951 Mesaj
    Merhaba sitenizden sorgulama yaptım. Fiyat nedir bu hız alabilmem için

    Alabileceğiniz Hız: 85 Mbps
    Bu değer evinizle santral arasındaki hattın maksimum fiziksel kapasitesini ifade ediyor. Gerçek kullanım sırasında bu maksimum kapasiteyi kullanmanız her zaman mümkün olmayabilir.
    _____________________________

    || Asus M5A99X Evo R2.0 || AMD FX X8 8320 @ 4.5GHz || Noctua NH-D14 || 2x4GB Kingston HyperX DDR3-1725MHz || Corsair 128GB Force GS (560MB/535MB) || 6 TB Seagate SV35 / 1TB Samsung M3 || Asus GTX 970 || Corsair Carbide 400R || 600W Corsair CX600 || Lg GH24NS95 24X DVD-RW Sata || Windows 10 Pro x64 || Logitech Gaming Keyboard G510 || Logitech G9x Gaming Laser Mouse 5700dpi || Logitech M305 || AeroCool Strike-X Fury || 23.6" AOC E2461FWH || 6x Akasa Viper 12cm / 4xAkasa Viper 14cm || Creative Inspire 4400 || Creative Fatal1ty Gaming Headset || Logitech C310 HD720p || SpeedLink SL-6538 || Linksys WAP300N AP || 2x Tp-Link 8dBi Anten || Dark High Power 300Mbps USB Adaptör || 2x Akasa 5 Çıkışlı PWM Çoklayıcı Kablo ||
    || Samsung S8 Plus || Playstation 3 Süper Slim 500GB || Novero Brooklyn Earphones || Canon PowerShot SX150 || LG 47LM760S || Casio EF-550D-1A || Samsung Gear S3 || Samsung Level Over || Samsung Gear Circle || Xiaomi 10400mAh pb || XiaoMi Fit ||
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    bende anlatayım şimdiye kadar olanları karar vermek için aklınızda bir fikir oluşsun.24/02/2020 tarihinde türk telekoma nakil için başvuru yaptım.14/03/2020 tarihine kasar fiber modem getirilip takılmadı.

    aynı gün bende artık bıktığım için millenicom'a başvuru yaptım.100 megabitlik ve 100 liralık paketini bağlatmaya karar verdim.müşteri temsilcisi bilgileri alıp işleme koydu.bugün tarih 18/03/2020 kağıt işlemlerinin bittiğini sanarken olayların hiç öyle olmadığını anladım.bana gelen bağlantı aşamasına geçilmiştir mesajının ertesi günü ttnet çalışanlarını aradım ve ne zaman montaj için geleceklerini sordum.adamlarda hiç bir bildirimin kendilerine ulaşmadığını söyledi teşekkür edip millenicomu aradım.karşıma çıkan müsteri temsilcisi hemen bildirim gönderiyorum biraz sonra bir daha arayım dedi yine teşekkür edip kapadım.ttnet çalışanlarını bir daha aradım ama yine bildirimin yapılmadığını ve geçiş işleminin bittiğinde bana verilmesi gereken hizmet numarasını almamı istedi.tekrar millenicomu aradım ve numarayı istedim çıkan temsilci daha taşımanın olmadığını söyledi yani önceki temsilci bana yalan söylemiş.peki ne zaman ttnete söyleyeceksiniz diyorum birşeyler geveliyorlar bende teşekkür edip tekrar kapadım.
    ttnet müşteri hizmetlerini aradım bir umutla belki işlemler hızlanır diye aradım.onlar da bana daha bizimle hiç bağlantı olmadı diye bilgi verdi.
    asıl sıkıntı ttnet çalışanlarına gelen fiber modemler kısıtlı sayıda zaten 1 ay ttneti bekledim şimdi bir de millenicomun evrak işlerini bekleyip de modemler biterse yine bir o kadar beklemek zorunda kalacağım.buradaki @millenicom görevlisiyle iletişime geçtim.artık olacak bütün olayları gelip burada yazacağım.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Yüzbaşı
    367 Mesaj
    VDSL modem öneriniz var mı ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Uzman, dar bir alanda yapılabilecek tüm hataları yapmış kişiye denir.
  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: monarchisoliders

    Sevgili Millenicom,

    Telefonda görüştük konuştuk evde ekstra fiber var yada yok bilmiyorum ama yedek bir fiber almak istiyorum dedim tamam dediniz ekip geldi ttnet üzerinden abi bu kata fiber hat çekerim ama bina fiber kutusuna fiber parası sizden alırız cret ne dedim 1000 tl dedi, kurulum sırasında belirtseniz fiber kutuya uplink çekilirken para sizden alıacak hiç upğraşmazdık,hem hevesim hem de sizi boşa yorduğum ile kaldım...
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
    |
    |
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: çagatayx

    bende anlatayım şimdiye kadar olanları karar vermek için aklınızda bir fikir oluşsun.24/02/2020 tarihinde türk telekoma nakil için başvuru yaptım.14/03/2020 tarihine kasar fiber modem getirilip takılmadı.

    aynı gün bende artık bıktığım için millenicom'a başvuru yaptım.100 megabitlik ve 100 liralık paketini bağlatmaya karar verdim.müşteri temsilcisi bilgileri alıp işleme koydu.bugün tarih 18/03/2020 kağıt işlemlerinin bittiğini sanarken olayların hiç öyle olmadığını anladım.bana gelen bağlantı aşamasına geçilmiştir mesajının ertesi günü ttnet çalışanlarını aradım ve ne zaman montaj için geleceklerini sordum.adamlarda hiç bir bildirimin kendilerine ulaşmadığını söyledi teşekkür edip millenicomu aradım.karşıma çıkan müsteri temsilcisi hemen bildirim gönderiyorum biraz sonra bir daha arayım dedi yine teşekkür edip kapadım.ttnet çalışanlarını bir daha aradım ama yine bildirimin yapılmadığını ve geçiş işleminin bittiğinde bana verilmesi gereken hizmet numarasını almamı istedi.tekrar millenicomu aradım ve numarayı istedim çıkan temsilci daha taşımanın olmadığını söyledi yani önceki temsilci bana yalan söylemiş.peki ne zaman ttnete söyleyeceksiniz diyorum birşeyler geveliyorlar bende teşekkür edip tekrar kapadım.
    ttnet müşteri hizmetlerini aradım bir umutla belki işlemler hızlanır diye aradım.onlar da bana daha bizimle hiç bağlantı olmadı diye bilgi verdi.
    asıl sıkıntı ttnet çalışanlarına gelen fiber modemler kısıtlı sayıda zaten 1 ay ttneti bekledim şimdi bir de millenicomun evrak işlerini bekleyip de modemler biterse yine bir o kadar beklemek zorunda kalacağım.buradaki @millenicom görevlisiyle iletişime geçtim.artık olacak bütün olayları gelip burada yazacağım.
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: !!-Origin-!!

    Merhaba sitenizden sorgulama yaptım. Fiyat nedir bu hız alabilmem için

    Alabileceğiniz Hız: 85 Mbps
    Bu değer evinizle santral arasındaki hattın maksimum fiziksel kapasitesini ifade ediyor. Gerçek kullanım sırasında bu maksimum kapasiteyi kullanmanız her zaman mümkün olmayabilir.
    Merhaba, PM üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? Konu hakkında sizlere yardımcı olmak isteriz. İyi günler dileriz.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    25 Mesaj

    ilettim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    millenicom kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1591 Mesaj
    acıdım valla firmaya... ne kadar kötü bir firma olduğunuzu öğreniyorlar bide yorumların %98'i olumsuz... etme bulma dünyası
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    arkadaşlar bugün bana gelen mesajda belirtilen bilgileri size aktarıyorum.geçiş yapılamamasının sebebi önceki hattımın vdsl olmasıymış ve onu fiber olarak değiştirmem gerektiği imiş.ama ttneti aradığımda önce hattınız nakil olacak sonra da fibere geçecek diyor.kafayı yemek üzereyim millenicom yüzünden benim uğraşmam gerekiyor.bunlardan sıkıldım ttnete dedim hattımı nakil edin ben geçmeyecem millenicoma.adamlar bana diyor telefon hattınızı taşımışlar.madem internet hattımı geçiremiyorsunuz neden telefonu geçiriyorsunuz.hiç bir şekilde bu firmaya bulaşmayın arıyorum telefon hattını kapattırmak için bir yere aktarıyor.20 dakika bekledim telefonu açan bir kişi yok.allah belanızı versin diyorum başka da birşey demiyorum.bağlatırken 2 saniyede bağlanılan temsilcilere ulaşılmıyor !!!



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Firma Yetkilisi
    1586 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: çagatayx

    arkadaşlar bugün bana gelen mesajda belirtilen bilgileri size aktarıyorum.geçiş yapılamamasının sebebi önceki hattımın vdsl olmasıymış ve onu fiber olarak değiştirmem gerektiği imiş.ama ttneti aradığımda önce hattınız nakil olacak sonra da fibere geçecek diyor.kafayı yemek üzereyim millenicom yüzünden benim uğraşmam gerekiyor.bunlardan sıkıldım ttnete dedim hattımı nakil edin ben geçmeyecem millenicoma.adamlar bana diyor telefon hattınızı taşımışlar.madem internet hattımı geçiremiyorsunuz neden telefonu geçiriyorsunuz.hiç bir şekilde bu firmaya bulaşmayın arıyorum telefon hattını kapattırmak için bir yere aktarıyor.20 dakika bekledim telefonu açan bir kişi yok.allah belanızı versin diyorum başka da birşey demiyorum.bağlatırken 2 saniyede bağlanılan temsilcilere ulaşılmıyor !!!
    Merhaba, PM üzerinden sizlere bilgi paylaşımı yapılmıştır. İyi günler dileriz.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    869 Mesaj

    İkaz ettiğin için sağolasın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Arisaka kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    HİÇ BİR ŞEY İÇİN GEÇ DEĞİLDİR...
  • Yüzbaşı
    691 Mesaj
    Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Asla müşteri odaklı değil, basit kelime oyunlarıyla haklarını savunan ve haklı çıkan firma. Asla kanmayın. Ben dolandırıldım net söylüyorum.

    quote:

    2019 7. Ayda hattımı iptal ettirmek için başvuruda bulundum. Daha sonra müşteri hizmetleri tarafından arandım ve hiçbir fatura ve ücret ile karşılaşmaksızın hattınızı başka yere ücretsiz taşıyabilirsiniz dondurma işleminizi sağlayalım dediler.
    Bende bu işlemden dolayı hiçbir zaman bilgim haricinde ücretlendirmeye tabi tutulmayacağımı garanti ediyor musunuz tarzında bir şey söyledim. Evet dediler ve dondurdular. Geçtiğimiz ay telefonuma yeni fatura geldi. İnternet hattı benim 7 aydır bulunmadığım bir ilde tekrar aktif edilmiş. Hiçbir onay ve bilgi dahi verilmeden aktif edilen hattın iptalini sağladım ve faturalandırmaların haksız ve gereksiz olduğunu hizmeti almadığımı beyan ettim. Ancak müşteri hizmetleri bunun mümkün olmayacağını faturaları ödemek zorunda olduğumu söyledi.
    Ben bu kadar firma odaklı, müşteri karşıtı, saygısız müşteri hizmetleri görmedim.
    Abone no.: 98453** ( kayıtlı telefon numaram ile hizmet telefon numaram aynıdır )
    |
    |
    _____________________________
    Fikirleri Parçalamak Atomu Parçalamaktan Zordur




  • Teğmen
    150 Mesaj
    Bağlatmayı düşünenlere uyarım hiçbir probleminizi çözemiyorlar ve saçma sapan fiyat politikaları var. Yeni müşteri olarak 35 mpbs alamadım (onların saçma sapan problemlerinden) şimdi alabiliyormuşum ama 89.90 ₺ ye. Hiç bulaşmayın arkadaşlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Gülüş Tasarımı
kripto para haberleri
Sohbet
Radyo Dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.