Şimdi Ara

EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.025
Cevap
15
Favori
129.328
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 17 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 486
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 81
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 43 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 24
  • Favoriye Eklediklerim 15
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • millenicom (81 mesaj) LEAME (30 mesaj) Echonight83 (23 mesaj) vitriol (17 mesaj) Kernel Panic (15 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (599 mesaj) Mobil (299 mesaj) Mini (36 mesaj) Uygulama (91 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Millenicom >> EV İNTERNETİ MILLENICOM’DAN ALINIR! AYNI ALTYAPI AYNI FİBER AYDA SADECE 79,90!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Er
    1 Mesaj
    Şişeler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    455 Mesaj

    müşteri hizmetleri buıraya akıyor mu ev telefonumda var ikisi ne kadar olur

    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    150 Mesaj

    Merhaba arkadaşlar. Bugün sizlere 06.10.2020 tarihinden bu yana yaşadığım rezilliği anlatacağım. Öncelikle Millenicom'u yaklaşık 8 aydır kullanmaktayım. Daha önceleri Türk Telekom'daydım ve Millenicom'a geçiş yaparken kurtuldum diye seviniyordum fakat beterin beteri varmış derler ya işte öyle bir durumla karşı karşıyayım. Bağlattığım günden bu yana her sabah kısa süreli bir kesinti yaşıyordum (Telekom'dayken böyle birşey yoktu). Ama çokta problem etmeden kullanmaya devam ettim. Ta ki 6 Ekim 2020 tarihine kadar. 6 Ekimde internetim birden bire kesildi ve bir daha da bağlanamadım. Ev içerisindeki tesisatı hemen kontrol ettim, farklı modem, farklı kablolar denedim fakat hiçbir türlü çare olmadı. Tabi Millenicom'u da hemen aradım. Mesajlar attım. Arıza kaydı oluşturdum. Ulaşabileceğim her yerden ulaşmaya çalıştım. Ama ulaşılması o kadar zor bir firma ki arızadan 2-3 gün sonra bir insanla anca konuşabildim. En sonunda telefonda aradıktan sonra çıkan sesli asistandan yeni abonelik istiyorum diyerek ilerledim ve karşıma birisi çıktı sonunda. Ona direkt iptal istiyorum beni gereken yere bağlayın dedim ve sağolsun birisine bağladılar. Ona da söyledim o da beni yöneticilerine bağladı. Onunla konuştuk ve iptal istiyorum dememe rağmen etmemek için evinize hemen personel göndereceğim falan filan uzattı da uzattı ve aboneliğimi iptal etmedi. Tabi daha sonra personeli bekle bekle tam 11 gün sonra personel eve geldi. Tabi ben bu arada o kadar çok aradım ki bu firmayı adam zorla geldi yoksa gelmeyecekti. Her neyse adam geldi baktı denedi etti, aşağıya indi filan fakat bunu ben çözemem Telekom'a ileteceğim deyip gitti. Saha dolabından olduğunu düşündü. Gidiş o gidiş ne Telekom'dan gelen oldu ne birşey. Ve tekrar aradım karşıma birisi çıktı. İptal etmek istiyorum dedim ve yarım saat boyunca dil döktü. Yav arkadaşım beni bırakın çıkacağım diyorum evimde 20 gündür internet yok. 2 tane üniversite öğrencisi var ve derslere giremiyorlar diyorum hala ben çözeceğim diyor. Ekipten geldiler çözemediler diyorum hala olsun halledilir diyor. Öyle böyle derken yarım saat sonunda iptal işlemini başlattı ve iptal dilekçesini faks olarak göndermemizi istedi ve hemen gönderdim tabi ki. Gönderdiğim günde 21 Ekimdi. O tarihten bu zamana kadarda iptal için bekliyorum. İptal dilekçemi gönderdiğim gün mesaj attılar. Gün içerisinde sizi arayacağız. Randevu alacağız ve size ekip göndereceğiz diye. Daha sonrada aradılar. Arkadaş ben sizden iptal istiyorum diyorum siz bana hala ekip yollayacağız diyorsunuz, adamınız zaten geldi yapamadı diyorum hala ısrar ediyor. Her neyse istemiyorum deyip bunu da kapattım. Ertesi sabah birisi yine aradı. Neden iptal ettirmek istiyorsunuz? Sorununuzu çözelim dedi. Yani anlayacağınız iptal ettirmeden sizinle ilgilenilmiyor. Her neyse onuda istemiyorum deyip kapattım ve süreç buralara kadar geldi. Şimdi hala iptal için bekliyorum. Sanırım daha da bekleyeceğim.

    Sonuç olarak bu kadar gün sinir olduğuma mı yanayım ? Bu kadar para ödeyip hizmet alamayışıma mı yanayım ? Dersleri kaçırdığıma mı yanayım? Bilemedim doğrusu. + olarak şunu da ekleyeyim kafalarına göre fatura çıkartma işini de iyi yapıyorlar. 79.90 TL olan faturam bu ay 89.90 geldi ve bununla ilgili de bilgi vermiyorlar. Sanki kotam filan varmışta onu geçmişim gibi fazla fatura gönderdiler.

    Tüm bunları okuduktan sonra umarım kimse bu firmayı tercih etmez. Günlerdir bizi süründürdüler resmen. Yorumu size bırakıyorum.

    Bu mesajım burada bulunsun alacak olan filan varsa hemen vazgeçer heralde.

    |
    |
    _____________________________




  • Uwa-br100 wireless usb kablosu sony



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1718 Mesaj
    Mac



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2215 Mesaj

    millenicom dolandırıcıdır, inanmayın sakın bu reklamlara. Sözleşmemde 74.99 tl fiyat yazıyor bana gelen faturalar 89.99 tl. İsteyene ekran görüntüsünü atarım.

    _____________________________
    Vanity is definitely my favorite sin.
  • Teğmen
    150 Mesaj

    Aynı durumu yaşadım üstteki arkadaşla. Tavsiye etmem.

    |
    |
    Vanity Fair kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    Yerli kanallar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    27 Mesaj
    Arızam bir aydır giderilmiyor. Birde size ulaşamadık yazmışlar. Aransaydım upCall kullanıyorum haberim olurdu



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    Çek takas satış



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    14371 Mesaj
    Böyle bir ahlaksızlık yok ya. 15 ekim 23 ekim arası internet bağlantım yoktu. 23 ekim saat 17.00’da Türk Telekom ekibi düzeltti.

    Faturadan düşüm için kayıt açtım 17 lira düşmüşler 15-20 ekim arası. Sonra aradım iptal birimine bağladılar kayıt açtık dedi (kayıt açmamış herhangi bir sms veya şikayet kaydı yok)

    Neyse bugün tekrar aradım kayıt açtılar, az önce sms geldi kayıtlarımız dinlenmiş olup size hatalı bilgi aktarılmamıştır diyor.

    20-23 arası internet kullanmışsınız diyor. Afedersiniz de ben gerizekalı mıyım 20’sinde internet geldiyse 3 gün daha uğraştım? Yalan söylüyorlar, eğer kullandıysam neden 20-23 arasında şikayet kaydım açık diyorum cevap veremiyorlar.

    Kendileri söylüyor arızanız 23’ünde düzeltilmiş diye ama faturadan düşümü 20’sine kadar yapıyorlar, hırsız bunlar. Gitsinler mahkemeye versinler, 3 günlük internet kullanım ücretinin üzerine yatan hırsızlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    537 Mesaj
    Millenicom denen ticari ahlak yoksunu firma benim talebim olmadan internetimi bir anda iptal etti. Baska bir operatore gecis talebinde bulunmussunuz diyerek uste cikmaya calisiyorlar. 48 saat yasal sureyi bile beklemeden cirkeflik yapip kullaniciyi magdur etmeyi amaclayarak interneti aninda alel acele iptal ediyorsunuz. Boyle yaparak kullaniciya verdiginiz degeri net olarak ortaya koyuyorsunuz. Millenicoma gecmek isteyenler mesajimi iyi okusun. Bu firmanin ahlaki iste bu kadar. Faturanizi bir kere aksatmadim benim hakkim olan sureyi bile kullandirtmadiniz hakkim haram zehir zikkim olsun. Ama iyi oldu kurtulduk 154 tl fatura odemekten. Utanmadan bir de modem kira ucreti odetmeyi biliyordunuz. Mis gibi 85 tl oder ayni hizmeti alirim. Siz daha durun o size abone yaptiklarimi nasil kendi abone oldugum firmaya geciriyorum gorursunuz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    45 Mesaj

    Türkiye'de internet hizmeti zaten kötü.. O kadar kötünün içerisinde yine en iyisi bu firma..

    Dolandırıcı diyenlerin profiline girip geçmiş yazdıklarına bakın, onlara göre dünyadaki tüm firmalar dolandırıcı (kendileri hariç)

    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    337 Mesaj
    Airfel digifel premix



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yeni üye oldum ve bugün aktifleştirdim söz verdikleri gibi 6mbps upload'ı vermediler, whatsapp'tan yazdım bakalım ne diyecekler güncelleyeceğim.

    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    219 Mesaj

    1 aydır neredeyse her akşam net kesiliyor arıza kaydı açıyorum ertesi sabah mesai başlayınca kayıt sorununuz çözülmüştür diyerek kapatılıyor . şikayet var , twitter , whatsapp hepsini denedim sonuç değişmedi iss arayışına başladım

    |
    |
    alav kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    941 Mesaj
    Bende millenicom uyesiyim ancak 10 gündür iptv izlerken surekli takilma dinma yaşıyorum netflix ve youtubeta sıkıntı yasamiyorum. Defalarca ariza kaydı oluşturdum verdikleri cevap baglantilari kontrol edin modemi acip kapatin oldu butun suç bende kendilerinin hicbir hatasi yok... İlk firsatta baska iss ye gececem de hepsi ayni b....n laciverti....



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    288 Mesaj

    Bunlar kadar alakasız ilgisiz bir firma görmedim. Aktivasyonu neden yapmadınız diyorum hemen aciliyet belirtiyorum vsvs bir daha arıyorum abonelik başvurunuz iptal görünüyor iptal etmek istemişsiniz diyor . bu forumdaki millenicom kullanıcısı ayrı telden çalıyor,müşteri temsilcisi ayrı telden whatsaptaki elemanlar apayrı telden çalıyor.Evimde kurulu 2 tane modem var yanlış duymadınız 2 tane 2 kere kurulum yapmalarına rağmen hala intenretim bağlanamadı. tam 3 hafta oldu fiber altyapısındayım.

    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Cancer Clinical Trials
Gülüş Tasarımı
Radyo Dinle
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,703
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.